New_Jaguar_XJ

H Jaguar έχει επιβεβαιώσει ότι η XJ θα αντικατασταθεί στο απώτερο μέλλον, και σήμερα μαθαίνουμε από αυστραλιανές κάποιες νέες πληροφορίες για τη βρετανική ναυαρχίδα.

Σύμφωνα με αυτές βρίσκεται στη διαδικασία να διαπιστώσει κατά πόσον το νέο μοντέλο θα έχει μορφή παρόμοια με την Porsche Panamera, ή αν θα είναι μια κλασική λιμουζίνα, τύπου S-Class. Ο διευθύνον σύμβουλος της Jaguar Αυστραλίας, Matthew Wiesner, δήλωσε πως η XJ έχει σαν κύριους αντιπάλους τις προτάσεις της Aston Martin, της Maserati και της Porsche, μαζί με τις αντίστοιχες των τριών κλασικών γερμανικών εταιριών.

Η σημερινή XJ ζυγίζει 1.765 κιλά, όντας 200 κιλά ελαφρύτερη από την S-Class και την Quattroporte, και ελάχιστα πιο βαριά από την νέα Panamera, που ζυγίζει περίπου 1.700 κιλά.

New_Jaguar_XJ2

Ο Wiesner δήλωσε ότι το νέο αυτοκίνητο θα παραμένει η ναυαρχίδα της Jaguar, όντας η “βιτρίνα” της εταιρίας για τις νέες και πρωτοποριακές τεχνολογίες της Jaguar.

Μηχανικά, η Jaguar θα δώσει έμφαση στο νέο V6 υβριδικό κινητήριο σύνολο που θα την κινεί, ενώ θα διαθέτει αυτόνομη τεχνολογία, έτσι ώστε να στέκεται ισάξια δίπλα στις Mercedes-Benz S-Class και BMW 7-Series. Όπως ξέρουμε, το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2019, με το concept αυτού να παρουσιάζεται το 2018, γιορτάζοντας παράλληλα τα 50στά γενέθλια από την πρώτη XJ.

Jaguar XJR 2014 Italian Red Racing (3)

Επιπλέον, το αυτοκίνητο θα είναι πιο ευρύχωρο, καθώς η πρόσφατα παρουσιασμένη Jaguar XF διαθέτει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους από την 7 χρονών XJ, η οποία είναι μια κατηγορία μεγαλύτερη. Θα βασίζεται στην αλουμινένια πλατφόρμα D7a της εταιρίας, με την XJ να δίνει την ευκαιρία στη Jaguar να εξελίξει μια νέα εταιρική ταυτότητα, τόσο εξωτερικά όσο και στη καμπίνα.

Η απόφαση για το νέο μοντέλο δεν ήταν εξασφαλισμένη, καθώς το περασμένο καλοκαίρι δεν υπήρχε καν στον σχεδιασμό του κύκλο ζωής των μοντέλων της, και λέγεται ότι ενεπλάκη ο Ratan Tata, ιδιοκτήτης της Jaguar Land Rover για να αποφασιστεί το μέλλον της XJ. Μέτρησε, επίσης, το γεγονός ότι η S-Class έχει διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις, καθώς και η εκτενής χρήση carbon από την BMW για τη 7-Series, αποτελούν πρόκληση για τους μηχανικούς της βρετανικής εταιρίας.