13886876_10153698709117411_6533006116359860175_n

Άλλη μία νίκη, 6η φετινή, προσέθεσε στο ενεργητικό του ο Lewis Hamilton, και εξίσου σημαντική με την προηγούμενη στην Ουγγαρία, καθώς αύξησε την διαφορά του από τον δεύτερο Nico Rosberg, πηγαίνοντας στην καλοκαιρινή διακοπή με απόσταση 19 βαθμών.

Ο Βρετανός πήρε μια αρκετά εύκολη νίκη, καθώς δε συνάντησε ιδιαίτερες δυσκολίες στον δρόμο προς την 49η νίκη της καριέρας του. Ο Πρωταθλητής βρέθηκε από την αρχή στην πρωτοπορία, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Daniel Ricciardo και στην τρίτη ο Max Verstappen. O Nico Rosberg τερμάτισε 4ος, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Jenson Button, Valtteri Bottas και Sergio Perez.

Εξαιρετικός ήταν ο καιρός στην πίστα, με τη λιακάδα να επικρατεί και τα θερμόμετρα να δείχνουν 24°C στον αέρα και 37°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν οι: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Verstappen, Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Bottas, Perez και Massa, με όλο το grid να ξεκινάει με την υπέρ μαλακή γόμα της Pirelli, εκτός από τον Esteban Gutierrez, που είχε τη μαλακή γόμα στη Haas του.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton έφυγε καλύτερα και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Verstappen, που έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση. Ο Rosberg έπεσε στην 4η θέση, καθώς σπίνιαρε πολύ τους πίσω τροχούς του μονοθεσίου του, χάνοντας πολύτιμο χρόνο, με τους οδηγούς της Ferrari να αλλάζουν θέση.

Ο Rosberg ήταν πολύ αμυντικός στον πρώτο γύρο, καθώς προσπαθούσε να “αποκρούσει” την επίθεση του Sebastian Vettel. Ο Γερμανός ήταν τροχό με τροχό με τον Ricciardo, αλλά δεν κατάφερε να περάσει από το εξωτερικό τη Red Bull του Αυστραλού. Παρά την αρκετά επεισοδιακή εκκίνηση, και τα 22 μονοθέσια κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον πρώτο γύρο χωρίς κάποια σημαντική επαφή, εκτός από μια πολύ μικρή μεταξύ του Joylon Palmer και του Felipe Massa.

O Perez ήταν ο μεγάλος χαμένος της εκκίνησης, καθώς από την 9η θέση έπεσε στην 16η. Ο Hamilton έδειχνε από την αρχή πως είναι ο ταχύτερος και είχε ανοίξει τη διαφορά στο 1,5 δευτερόλεπτο. Ο Massa φάνηκε από την αρχή ότι είχε προβλήματα με την Williams του, καθώς έχανε ­θέση με όποιον οδηγό είχε μάχη, με αποτέλεσμα στον 40ο γύρο να εγκαταλείψει, χωρίς ωστόσο να υπάρχει προφανής λόγος.

Ο Rio Haryanto είχε μια επαφή με τον με την Manor του ομόσταβλού, Pascal Wehrlein, χάνοντας ένα μικρό μέρος της εμπρός πτέρυγα του μετά από σύγκρουση.

Με τον χορό των pit stops να ανοίγει στον 9ο γύρο, ο Nico Rosberg μπήκε στον 13ο για να βάλει ξανά υπέρ μαλακή γόμα, αν και είχε ένα ελαφρώς καθυστερημένο pits, εξαιτίας προβλήματος στο πίσω δεξιά τροχό, αλλάζοντας πρακτικά στρατηγική. Ο Hamilton συνέχιζε σε δαιμονισμένο ρυθμό, για να αλλάξει τα ελαστικά του στην μαλακή γόμα δύο γύρους αργότερα.

Μετά το πέρας των pit stops, στον 17ο γύρο, λιγότερο από 14 δευτ. ήταν η διαφορά του πρώτου με τον 5ο, με τους Hamilton, Ricciardo και Vettel να είναι με την μαλακή γόμα, και Verstappen με Rosberg με την πολύ μαλακή. Ο Γερμανός κατάφερε να προσπεράσει τον νεαρό Ολλανδό, αλλά δέχτηκε άδικη ποινή 5 δευτ. επειδή κατηγορήθηκε ότι δεν άφησε χώρο στο οδηγό της Red Bull.

Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν υπήρχαν δράματα, με την καρό σημαία να πέφτει ξανά για τον Βρετανό τρις παγκόσμιο πρωταθλητή, τις δύο Red Bull να ακολουθούν με τους Ricciardo και Verstappen, για να πάρει την 5η θέση ο Rosberg μετά από έναν αδιάφορο αγώνα. Στις επόμενες δύο θέσει ακολούθησαν οι δύο Ferrari, με τους Vettel και Raikonnen, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουν την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Επόμενο Grand Prix στις 26-28 Αυγούστου, στο Spa του Βελγίου.

Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο η μειωμένη προσέλευση των θεατών, μόλις 60.000 εισιτήρια, με ήδη ορισμένα δημοσιεύματα να κάνουν λόγω πως ο Bernie Ecclestone ίσως βγάλει από το καλεντάρι το GP της Γερμανίας, από το 2018 και έπειτα, από τότε δηλαδή που τελειώνει το συμβόλαιο που υπάρχει. Βλέπεις η εικόνα με τις άδειες από κόσμο κερκίδες, αλλά και με τις καλυμμένες από διαφημιστικά μπάνερ κερκίδες, δεν είναι αυτό που θέλει να πουλήσει ο Ecclestone και η παρέα του.