wallpaper_kv


Σήριαλ έχει γίνει η επιστροφή της BMW στο Le Mans, με τις φήμες από γερμανικά μέσα για την συμμετοχή της στην LMP1 κατηγορία να επιστρέφουν μετά από ένα χρόνο, αλλά να διαψεύδονται άμεσα από τον αγωνιστικό διευθυντή της εταιρίας, Jens Marquardt, ο οποίος τόνισε ότι η BMW βραχυπρόθεσμα παραμένει επικεντρωμένη στις GT κατηγορίες, παρά στα LMP1 και GTE-Pro προγράμματα, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Το WEC σαν πλατφόρμα είναι σίγουρα ενδιαφέρον. Έχω βρεθεί στο Nürburgring [για αγώνα του WEC]. Έχω μια πρόσκληση από έναν παλιό συνάδερφο και την έχω εξετάσει, και σίγουρα είναι μια καλή πλατφόρμα.

Αν κοιτάξετε την LMP1 και μπορέσετε να δείτε το επίπεδο τεχνογνωσίας που διαθέτουν οι ανταγωνιστές εκεί, είναι πολύ δύσκολο τώρα. Στο τέλος της ημέρας, η υβριδική τεχνολογία είναι πραγματικά σημαντική, αλλά για εμάς είναι σαν ένα σκαλοπάτι. Τεχνολογικά, είναι μέρος του τι κάνουμε στα αυτοκίνητα παραγωγής μας.

Έχουμε πλέον αυξήσει αρκετά σημαντικά τα plug-in υβριδικά μας στο συνολικό μας χαρτοφυλάκιο, αλλά για μας κάτι σαν το LMP θα πρέπει να είναι ένα σημαντικό βήμα στην τεχνολογία, ώστε να επικοινωνήσουμε πραγματικά κάτι στην τεχνολογία.

Συνεχίζοντας, ο Marquardt δήλωσε ότι η FIA και το όραμα της ACO για τους νέους κανονισμούς της LMP1, έχει προγραμματιστεί για το 2021 και θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα στη BMW, ανάλογα με την κατεύθυνση τους. Η ACO έχει προτείνει τα πρωτότυπα να κινούνται με τεχνολογίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου, η οποία θα μπορούσε να προστεθεί στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αγωνιστικά.

Αυτό είναι κάτι που είμαστε στην ευχάριστη θέση να συζητήσουμε με την ACO και τη FIA, για το τι θα μπορούσε να είναι στο μέλλον. Έχουν αρχίσει, και έχουν μιλήσει για αυτό στο Le Mans, για τη διαδικασία αυτή. Αλλά νομίζω ότι θα γίνει τη δεκαετία του 2020.