renault-espace-autonomous-drive-demonstrator

Η Γαλλία είναι γνωστή για τα τεχνολογικά επιτεύγματα της αυτοκίνησης στο έδαφός της. Επομένως, δεν θα μπορούσαμε να νομίζουμε, ότι τώρα μόνο άνοιξε τις πόρτες της στις αυτοκινητοβιομηχανίες για δοκιμές με αυτόνομα οχήματα. Το είχε κάνει από καιρό, απλά η άδεια περιορίζονταν μόνο στις εγχώριες επιχειρήσεις.

Τώρα όμως, με τις εκτιμήσεις των αναλυτών να λένε πως μέχρι το 2020, οι εταιρείες θα ξοδέψουν 25 δισεκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης, η γαλλική Κυβέρνηση σπεύδει να ανοίξει τον δρόμο σε όλους, ώστε να επωφεληθεί της νέας αυτής τάσης, ενισχύοντας την επιχειρηματικότητα του κλάδου στο έδαφος της, στο νέο μοτίβο της Νέας Βιομηχανικής Γαλλίας.

autonomous-cars-IgnitionLIVE

Η νομοθεσία για τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης έχει αρχίσει και ρυθμίζεται σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Ιαπωνία, Σουηδία και Αγγλία, ώστε οι κατασκευαστές να μπορούν να δοκιμάσουν τις καινοτομίες τους σε δημόσιους δρόμους.

Οι γαλλικές εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει να μπαίνουν στο ‘’παιχνίδι’’, με την PSA να έχει σχέδια για δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης στο επόμενο Peugeot 508, ενώ η Renault από την άλλη πλευρά  είναι ήδη στον δρόμο για δοκιμές με ένα Espace. Η τελευταία μάλιστα έχει έναν πολύ δυνατό παίχτη στο πλευρό της, που δεν είναι άλλος από την Nissan, με την οποία σχεδιάζουν να δώσουν πάνω από 10 μοντέλα με δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, μέσα στα επόμενα 4 χρόνια.

wcf-nissan-leaf-intelligent-driving-prototype-nissan-leaf-intelligent-driving-prototype1