691409

Πρακτικά δεν έχει κανένα νόημα η κόντρα, καθώς το ένα είναι ίσως το καλύτερο roadster μοντέλο και το άλλο ένα αγνό street-legal track day “παιχνίδι” βελτιωμένο από την Wimmer.

Η Boxster Spyder έχει πίσω τον 6κύλινδρο boxer της Cayman GT4, 3,8 λίτρων, με τη δύναμη να φτάνει τα 375 άλογα, στις 6.700 σ.α.λ., και 420 N·m ροπής, στις 4.750-6.000 σ.α.λ.. Το απόβαρό της είναι 1.315 κιλά και η κίνηση φτάνει στον πίσω άξονα μέσα από ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Eπιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 4,5 δευτερόλεπτα, στα 200 χλμ/ώρα σε 14,8 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η τελική ταχύτητα είναι 290 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Wimmer είναι γνωστός για την αναβάθμιση του KTM X-BOW και το συγκεκριμένο είναι στη GT έκδοση του αυστριακού street-legal track-day αυτοκίνητου. Φοράει τον 2-λιτρο TFSI του VW Group, που εργοστασιακά αποδίδει 300 άλογα και 400 Nm ροπή, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 420 άλογα και 500 Nm. Το αποτέλεσμα της επιπλέον δύναμης αντικατοπτρίζεται στις επιδόσεις, καθώς το βάρους 790 αμάξωμα για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται πλέον μόλις 3,3 δευτ., και για τα 0-200 χλμ/ώρα 11,2 δευτ. Κοστίζει €130.000 αλλά στην τιμή περιλαμβάνεται η ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή καθώς και μερικές μετατροπές στο chassis.