porsche logo

Πρόσφατα ο φωτογραφικός φακός έπιασε ένα μουλάρι της Porsche που μοιάζει σχεδιαστικά σαν μια coupe έκδοση της Porsche Cayenne. Σύμφωνα με πηγή μέσα από την ίδια την εταιρία, το συγκεκριμένο SUV δεν παίρνει κίνηση από κάποιον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Αν και η Porsche δεν έχει δώσει το πράσινο φως για να πάρει το ηλεκτροκίνητο SUV  το δρόμο της παραγωγής, παρόλα αυτά οι μηχανικοί δοκιμάζουν το πρωτότυπο σε πραγματικές συνθήκες για να έχουν μία πρώτη εικόνα για τις δυνατότητες του οχήματος.

Το ηλεκτρικό SUV της Porsche, που θα βασίζεται αρκετά σχεδιαστικά στο Mission E που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης πριν από έναν χρόνο, θα βρεθεί αντιμέτωπο με το Model X της Tesla και γενικά θα σταθεί απέναντι σε όλα τα ηλεκτρικά SUV που θα προκύψουν από τον ανταγωνισμό στο μέλλον. Η Porsche βασιζόμενη στην απήχηση που έχουν στο αγοραστικό κοινό τα SUV αυτοκίνητά της, ευελπιστεί πως όταν μπει στην παραγωγή το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο θα γνωρίσει την ίδια εμπορική επιτυχία με τις Cayenne και Macan. Αν και δεν υπάρχει ακόμα κάποιο χρονοδιάγραμμα για το αν και πότε θα μπει στη γραμμή παραγωγής,  δεν αναμένεται να καθυστερήσει και πολύ και ίσως το δούμε μετά το 2018 αφού βγει πρώτα στην παραγωγή το Audi Q6 e-tron Quattro από το οποίο θα δανείζεται αρκετά μηχανικά μέρη.

Το πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με μόνιμη ισχύς 429 άλογα (320 kW) και τη μέγιστη να αγγίζει τους 496 άλογα (370 kW). Ο κινητήρας παράγει ροπή πάνω από 800 Nm κατά τη διάρκεια του overboost. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιεί το Audi Q6 e-tron Quattro είναι ιόντων λιθίου που προέρχονται από την LG Chem και η Samsung SDI και εκτός απροόπτου θα δανειστεί και η Porsche. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, σε δοκιμές που έχουν γίνει σε Ευρωπαϊκό έδαφος, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πέτυχε αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα.