2003-toyota-css-concept (Copy)

Το έτος ήταν 2003 και στη Toyota ήθελαν να αποδείξουν ότι ένα υβριδικό όχημα δεν είναι ανάγκη να είναι και βαρετό όπως το Prius της εποχής, από το οποίο μάλιστα δανείζεται πολλά στοιχεία όπως το σύστημα μετάδοσης. Εξωτερικά όμως δεν είχε καμία απολύτως σχέση με αυτό. Το CS&S (Compact Style & Specialty) κατασκευάστηκε μόνο και μόνο για να παρατηρήσουν το design και να τονίσουν τα θετικά του υβριδικού συστήματος της εταιρίας.

Πέρα από την χαριτωμένη εμφάνιση, ήταν ένα αξιοπρεπέστατο sport αυτοκίνητο για την εποχή που μπορούσε να συναγωνιστεί έναν ατμοσφαιρικό 1.500 κ.εκ κινητήρα και ηλεκτροκίνηση. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία του οχήματος, ήταν ότι ο βενζινοκινητήρας, τοποθετημένος στο κέντρο, τροφοδοτούσε τους πίσω τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος μπροστά, έδινε κίνηση στους εμπρός τροχούς, δίνοντας κίνηση και στους δύο άξονες.

Ποτέ δε μάθαμε λεπτομέρειες για την συνδυαστική ιπποδύναμη των δύο συστημάτων κίνησης, ωστόσο η Toyota εκτιμά ότι το 0-100 χλμ/ώρα γινόταν σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική έφτανε τα 204 χλμ/ώρα.

Όσον αφορά το μέγεθος, ήταν μεγαλύτερο από το MR2 και ταυτόχρονα μικρότερο από το Celica. Το εσωτερικό του ήταν ιδιαίτερα “φουτουριστικό” για την εποχή με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων για πολλές από τις λειτουργίες του αμαξώματος. Επιπλέον οι πίσω θέσεις μπορούσαν να καλυφθούν με θόλο από σκληρό υλικό μετατρέποντάς το σε διθέσιο.