GKF_0316

H ελληνική αντιπροσωπεία της BMW μας παρουσίασε σήμερα το i3 με την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης (94 Ah), η οποία διατίθεται ήδη στην Ελληνική Αγορά, με τιμές από €37.700 για την BEV έκδοση και από €47.600 για την REx. Οι εκδόσεις με την μικρότερη, σημερινή, μπαταρία (60Ah) θα συνεχίσουν να διατίθεται με την διαφορά τους να ανέρχεται στα €1.250 και €1.400 αντίστοιχα.

Η αύξηση της αυτονομίας της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 33 kWh, φτάνει στο επίπεδο του 50%, δίνοντας τη δυνατότητα στο BMW i3 να κινηθεί πιο άνετα και εκτός των ορίων της πόλης. Η νέα μπαταρία διαθέτει μεγαλύτερη πυκνότητα 94 Ah και αναπτύχθηκε μαζί με την Samsung, διατηρώντας τις ίδιες διαστάσεις με τις παλιές, μη επηρεάζοντας έτσι τον χώρο των επιβατών και των αποσκευών.

GKF_0194

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 170 άλογα, επιτρέποντας στο i3 να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα. Η νέα μπαταρία περίπου ζυγίζει 50 κιλά περισσότερα, κάνοντας το i3 να ζυγίζει 1.365 κιλά. Η μπαταριά με φορτιστή επιπέδου 2 χρειάζεται 4,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως, μια ώρα περισσότερο σε σύγκριση με την μικρότερη μπαταρία. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή η μπαταρία γεμίζει κατά 80% σε λιγότερο από 40 λεπτά, με κάθε λεπτό φόρτισης να δίνει 4 χλμ αυτονομία. Έτσι με 25 λεπτά φόρτισης το i3 αποκτά αυτονομία 100 χλμ., ενώ παράλληλα έχει βελτιωθεί η κατανάλωση ενέργειας, με την μέση κατανάλωση να έχει πέσει στα 12,6 kWh από τα 12,9 kWh, που ίσχυε προηγουμένως.

GKF_0021

Παράλληλα το i3 MY2017 αποκτά το Protonic Blue μπλε μεταλλικό χρώμα, μαζί με τα Fluid Blac, Capparis White, Ionic Silver, Platinum Silver και Mineral Grey. Μέσα στο 2016 θα γίνει διαθέσιμος και ο νέος φορτιστής BMW Home Charger Connect που φορτίζει πλήρως το i3 94 Ah μέσα σε 4,5 ώρες. Διαθέτει Wi-Fi που επιτρέπει στον οδηγό να έχει πρόσβαση σε αυτόν μέσω του κινητού του τηλεφώνου. Όποιος παλιός κάτοχος του i3 θελήσει να τοποθετήσει τις νέες συστοιχίες μπαταριών, αυτό μπορεί να γίνει με κόστος περίπου €8.000. Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του εντυπωσιακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της BMW μπορείς να τα διαβάσεις εδώ.

  • giannis1304

    να το ξαναπώ; τι να το κάνεις αφού δεν έχει συνεργεία σε όλη την Ελλάδα. ένα έχει ο Σπανός στην Αθήνα! Τα υπόλοιπα συνεργεία και μηχανικοί bmw εκτός από αυτό απαγορεύεται να ανοίξουν το καπό του! το γνωρίζετε αυτό; τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην Ελλάδα πόσα είναι; για τι πάρκο αυτοκινήτων δηλαδή μιλάμε; μηδαμινό ενδιαφέρον για μας στην Ελλάδα τέτοια αυτοκίνητα. Σε …15 χρόνια το συζητάμε!