vw_electric_motors_3

Η γερμανική εταιρία αυτή τη περίοδο έχει στο “οπλοστάσιο” της τρεις διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες. Ο μικρότερος είναι ο EAQ 210, που χρησιμοποιείται στο e-Up!, και αποδίδει 60 kW (80 άλογα) και 210 Nm ροπής, ακολουθεί ο EAQ 270, απόδοσης 85 kW (114 ίππων) και 270 Nm ροπής για φοράει το e-Golf, και τέλος υπάρχει και ο DQ400e, ο μοναδικός που χρησιμοποιείται σε plug-in υβριδικά μοντέλα (PHEV), απόδοσης 80 kW (107 ίππων) και 400 Nm ροπής, ο οποίος κινεί τα Golf GTE, Passat GTE και Audi A3 e-tron.

vw_electric_motors_1 vw_electric_motors_2

Όμως, η παραπάνω φωτογραφία αποκαλύπτει ότι η γερμανική εταιρία θα έχει παρουσιάσει σύντομα και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα για PHEV, με κωδική ονομασία DL382e. Αυτός θα αποδίδει 121 άλογα και 500 Nm ροπής, και θα τοποθετηθεί κατά πάσα πιθανότητα στην επερχόμενη υβριδική έκδοση του νέου Q5, χωρίς αυτό να είναι δεδομένο, καθώς το Q7 PHEV διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα (ο οποίος δεν βρίσκεται σε αυτό το γράφημα) και αποδίδει 94 kW (126 άλογα)  και 350 Nm ροπή.

Μπορεί η υποσημείωση Q5NF  να μας κάνει τα υποψιαζόμαστε το παραπάνω, είναι, όμως, αρκετά πιθανό να δούμε αυτό το σύνολο και στο νέο Tiguan GTE, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Όπως και να έχει, όποιο αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αυτός τον ηλεκτροκινητήρα θα είναι ένα τετρακίνητο PHEV.