708861

Η Porsche θέλοντας να δείξει πως το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, μάζεψε όλα τα “πράσινα” μοντέλα της και τα παρουσιάζει σε ένα promo video. Από την Cayenne S E-Hybrid και την Panamera 4 E-Hybrid, μέχρι την 918 Spyder, την 919 Hybrid αλλά και το Mission E που θα περάσει στη παραγωγή το 2018.

  • mixalhs7

    Και οταν ολα αυτα τα συστήματα ελαφρύνουν, τοτε θα εχουμε και το σωστο οδηγικο feeling που τωρα δεν εχουν!

    • ναι αλλα τωρα εχουν πολλα κανταρια προσφυσης !!!! τρολολολολολολολο

    • Κώστας

      γιατι ποιο απο αυτα δεν εχει σωστο οδηγικο feeling?

    • mixalhs7

      Ολα ειναι βαρια.

    • Κώστας

      περιμενεις δηλαδη απο μια panamera να εχει το ιδιο οδηγικο feeling με μια GT3 RS?ε δεν προκειται να γινει ποτέ αυτο και δεν χρειαζεται να γινει

    • mixalhs7

      Περιμενω με ενα νεο πακετο η 918 να ελαφρωσει 200 κιλα και να εχει το οδηγικό φιλινγκ που της αξιζει ;))

    • Κώστας

      αυτο που λες δεν εχει νοημα να γινει τωρα,που εχει διακοπει η παραγωγη,θα γινει στο επομενο hypercar ;)

    • mixalhs7

      Ναι αλλα καταλαβες το point μου ;))

    • Moby Dick

      Την οδήγησες και δεν σου άρεσε το feeling;

    • mixalhs7

      Αλλο feeling εχει 1600 κιλα αμαξι αλλο 1000 κιλα.
      Εδω μου φαινοταν βαρια η boxster μου σε συγκριση με την Λοτους που εχω οδηγησει. Το ότι στο βαισαχ εχουν κανει πολυ δουλεια στο να κρυψουν τα κιλακια δεν αναιρει τον βασικο κανονα, οσο πιο ελαφρύ τοσο καλυτερα.

    • Moby Dick

      Δεν διαφωνώ με τον κανόνα, αλλά δεν γνωρίζω να παραπονέθηκε για το feeling κανένας δοκιμαστής – δημοσιογράφος που έχει τεστάρει σε διάφορα reviews την 918. Η τεχνολογία αυτή μην ξεχνάμε ότι είναι λιγάκι πρώιμη ακόμα. Στο μέλλον θα ελαφρύνει αρκετά, αλλά μην περιμένεις να φτάσει τα 1000 και 1200 σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το πικ είναι τα 1350 περίπου. Πιο κάτω δεν πέφτουν συνειδητά.

      Y.Γ Με μία 919 θα ήσουν ευχαριστημένος νομίζω. 875 κιλά!

    • mixalhs7

      Θυμαμαι στην εντυπη εκδοση του top gear να αναφερουν πως η πορσε εχει καταβαλει πολλες προσπάθειες να κρύψει εξυπνα τα παραπανω κιλα της 918. (πχ τετραδιευθηνση)
      Απλα φαντασου μια 918 στα 1350 κιλα με αυτη την ιπποδυναμη ποσο καλύτερο οδηγικο φιλινγκ θα εχει και φυσικα για τι επιδόσεις θα μιλαμε!
      Αυτο εννοώ!

    • Moby Dick

      Noμίζω οτι το επόμενο Supercar που θα δανειστεί τεχνολογία απ’ την 919 θα πέσει πολύ απ’ τα κιλά της 918. Βασικά αν παχύνει απλώς λιγάκι η 919 και με κάποιες μετατροπές βγεί στην παραγωγή, θα μιλάμε για εξωπραγματικές επιδόσεις και οικονομία ταυτόχρονα. Την υπολογίζω γύρω στα 1400 περίπου.

  • Sciroccakias

    Η ζωή μας θα γίνει αντικειμενικά καλύτερη με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όταν μιλάμε όμως για ανθρώπους της γενιάς μας, μέχρι να έρθουν, να εδρεωθούν και να πέσουν οι τιμές τους, εμείς θα είμαστε προς ανακύκλωση!