Motorsports: DTM race Moskau 2016, #31 Tom Blomqvist (GBR, BMW Team RBM, BMW M4 DTM),


Μετά τον Eduardo Mortara, άλλος ένας οδηγός εκφράστηκε δημοσίως ενάντια στο πλεονέκτημα της BMW να ξεκινάει φέτος το πρωτάθλημα με -7,5 κιλά στα αγωνιστικά της εν συγκρίσει με τον ανταγωνισμό (Mercedes, Audi) και 50χιλ. πιο πλατιά πίσω αεροτομή.

Ο λόγος για το Καναδό οδηγό της Mercedes, Robert Wickens, τέταρτο στη βαθμολογία των οδηγών και καλύτερο από τους οδηγούς της εταιρείας από τη Στουτγάρδη, ο οποίος, στο πλαίσιο του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου στη Βουδαπέστη, δήλωσε:

Νιώθω ότι το πλεονέκτημα που δόθηκε στη BMW από την αρχή της χρονιάς είναι υπερβολικό, αυτή είναι η άποψή μου. Πιστεύω ότι έπρεπε να έχουν είτε το ένα είτε το άλλο, το γεγονός ότι τους δόθηκε το πλεονέκτημα και στη μείωση του βάρους και στη διευρυμένη αεροτομή είναι αδικαιολόγητο και νομίζω ότι η BMW χρησιμοποίησε τις “πολιτικές” του DTM ως προς το συμφέρον της.

Motorsports: DTM race Moskau 2016, #6 Robert Wickens (CAN, HWA AG, Mercedes-AMG C63 DTM)

Όπως θα δεις και από τον επίσημο πίνακα με τα βάρη των αγωνιστικών που δίνει το DTM, οι M4 DTM ήταν τα ελαφρύτερα αγωνιστικά σε 8 από τους 15 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι σήμερα. Ο Καναδός συνέχισε στις δηλώσεις του:

Ήξεραν από την αρχή (σ.σ. οι της BMW) ότι δεν τα χρειάζονταν και τα δύο, αλλά συνέχιζαν να ζητούν την εφαρμογή τους και αυτό καταντά γελοίο.

Από το τέλος του 2015, υποστήριζαν ότι το αγωνιστικό δεν ήταν ανταγωνιστικό, ότι δεν ήταν δυνατοί και μετά έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο στο grid. To γεγονός ότι έχουν το πλεονέκτημα των 7,5 κιλών ακόμη, δεν έχουν πάντα το ελαφρύτερο αυτοκίνητο- όπως είδαμε προηγουμένως- τα RS5 DTM είναι ελαφρύτερα από αυτούς, πώς είναι δυνατόν  να λένε ότι χρειάζονται ακόμη αυτό το πλεονέκτημα;

Κλείνοντας, ο οδηγός της Mercedes αναφέρθηκε στην ομάδα του:

1.135 κιλά ζύγιζαν οι C 63 AMG, 1.117,5 οι M4 DTM και 1.110 τα RS 5 DTM στο δεύτερο αγώνα στο Nürburgring. Αυτό είναι τρελό! Ακόμα και πριν μπούμε για να κάνουμε το γύρο μας, γνωρίζουμε ότι θα είμαστε 5 δέκατα πιο αργοί από τα Audi. Σίγουρα, το βάρος έχει παίξει σημαντικό ρόλο φέτος, το γεγονός ότι οι τρεις εταιρείες αγωνίζονται για το πρωτάθλημα είναι σπουδαίο, αλλά νιώθω ότι θα ήταν πιο διαφορετικό το πρωτάθλημα , αν η BMW μεταχειριζόταν πιο δίκαια.

Ο δεύτερος αγώνας στην πίστα του Hungaroring θα διεξαχθεί στις 16.15 ώρα Ελλάδος.

  • Mika

    Tα αυτονοητα λεει, εδω και καιρο ειναι γνωστο το θεμα, και κανει τις BMW να πετανε σε πολλους αγωνες…

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Και η Mercedes περυσι ευννοηθηκε αρκετα που την αφησαν να εξελιξει περαιτερω το αγωνιστηκο.
      Του χρονου λογικα πρεπει να “βοηθησουν” την Audi.

    • Mika

      Λες???
      :p

  • gv

    αυτη τη βλακεια το dtm ποτε δε με τρελανε..
    το μονο καλο ειναι οτι ολοι ειναι τοσο κοντα και εχει εντονο ανταγωνισμο αλλα αυτο επιτυγχανεται με τεχνητο τροπο και μου τη σπαει..
    τελειο συστημα δεν υπαρχει φυσικα αλλα το τεχνητο πλεονεκτημα και το ερμα το βρισκω τεραστια γελοιοτητα!