GP MALESIA F1/2016

Την Παρασκευή, η Ferrari έδειχνε να είναι η ομάδα πίσω από τη Mercedes. Η ιταλική ομάδα έχει κάποιες αναβαθμίσεις μαζί της, ενώ και οι ευθείες εννοούν την SF16-H, λόγω ανώτερου κινητήρα. Μάλιστα, η Red Bull δεν ήταν ικανοποιημένη χθες, αλλά τα πράγματα αντιστράφηκαν σήμερα, κυρίως μέσα από τη δουλειά των μηχανικών της αυστριακής ομάδας.

Η RBR είναι αυτή που κλείδωσε τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης σήμερα, αφήνοντας τη Scuderia στις θέσεις 5 και 6, παρόλο που η διαφορά μεταξύ τους δεν είναι μεγάλη. Ο Sebastian Vettel θα ξεκινήσει από την 5η θέση και δηλώνει πως περίμενε να βρίσκεται αυτός πίσω από τη γερμανική ομάδα, τονίζοντας ότι θα ψάξει για σημεία που μπορεί να γίνει πιο γρήγορος αύριο.

Προφανώς, περιμέναμε να είμαστε πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, ακριβώς πίσω από τη Mercedes. Παρ’ όλα αυτά, νομίζω ότι αύριο θα έχουμε αρκετή ταχύτητα για τον αγώνα, και η στρατηγική θα είναι σημαντική. Γενικά, θα έπρεπε να ήμασταν πιο γρήγοροι, αλλά αυτό δεν έγινε σήμερα. Ελπίζω να το κάνουμε αύριο.

Είναι λίγο πιο γρήγοροι (σ.σ. η Red Bull), περιμέναμε να είναι κλειστή μάχη, αλλά νιώθαμε ότι είχαμε το πάνω χέρι. Στο τέλος, δεν χάσαμε πολύ, αλλά αυτό ήταν αρκετό, λίγο πάνω από 1 δέκατο. Ως οδηγός, νιώθεις πάντα ότι είναι εκεί, έτσι ίσως πρέπει να πάω και να δω αν μπορώ να κερδίσω κάτι.

Η Ferrari -κατά κανόνα- επιδεικνύει καλύτερο ρυθμό στις μεγάλες αποστάσεις, ενώ αύριο θα υπάρχει ενδιαφέρον και στη στρατηγική. Ο τετράκις Πρωταθλητής ελπίζει ότι η ομάδα του θα τα καταφέρει καλύτερα στον τομέα της στρατηγικής, αν και η αλήθεια είναι ότι φέτος δεν έχει δείξει ότι αυτό είναι το δυνατό της σημείο.

Υπάρχει χώρος για ελιγμούς, και το γεγονός πως όλοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα σκληρά κάποια στιγμή, κάνει το πράγμα ενδιαφέρον. Επίσης, είναι Μαλαισία και υπάρχει πάντα κάποια πιθανότητα για βροχή. Συνήθως έχει αρκετή ζέστη, κάτι που δε μας πειράζει.

  • Gestione Sportiv@

    Ακόμα δεν μπορώ καταλάβω, πως γίνεται τόσα χρόνια στη Ferrari, να μην μπορούμε να πάρουμε το αποτέλεσμα, στο οποίο στοχεύουμε??????
    Κάθε τέλος χρονιάς πάμε να διεκδικήσουμε πρωτάθλημα. Στην μέση της αποτυχημένης χρονιάς, στοχεύουμε σε άμεση βελτίωση του μονοθεσίου μας, το οποίο σίγουρα θα έχει θέμα με την πρόσφυση και αμέσως μετά, ξεκινάνε οι δηλώσεις, για τη νέα χρονιά γεμάτη επιτυχίες και διεκδίκηση τίτλων, αλλά στο τέλος μένουμε…………….”μπουκάλα”!!!!!!!
    Για αύριο, δεν χωράνε πολλές προβλέψεις, γιατί λογικά θα έχουμε μεγάλο ανταγωνισμό μεταξύ RBR και Ferrari για την τελευταία θέση στο βάθρο (αν και εφόσον τα Mercedes δεν “μπλέξουν τα μπούτια” τους μεταξύ τους), αφού οι δύο θέσεις λογικά είναι “κλειδωμένες”.
    Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι, ότι η Ferrari θα βλέπει αύριο με το μακαρόνι τα γερμανικά μονοθέσια…………..
    https://uploads.disquscdn.com/images/a088b8ef5de1842f661a3fab6c0c2e03e2840200a8f9e091ba423f985505ecaa.jpg

    • βλεπω F1 απο το δημοτικο που δεν καταλαβαινα και πολλα….και απο το γυμνασιο και μετα με παθος και μερακι!!!
      δηλαδη απο το 1992 μεχρι σημερα…..αν εξαιρεσουμε την 5ετια που τα σαρωσε ολα…και απο το 1997-99 που ηταν ΔΕΥΤΕΡΗ με βλεψεις τιτλου…….γιατι θα πει καποιος σαν εμενα οτι παλιοτερα και γενικα σημερα πρεπει να πετυχαινει τους στοχους της ?? στα 25+ χρονια μονο μια 7ετια πετυχαινε τους στοχους της…..

    • Ba’adur Subutai

      Την παλεύεις ρε Μπάμπη; Από το 1996 εως το 2008 για 13 χρόνια ήταν 8 φορές πρώτη και 5 φορές δεύτερη.

    • 5 φορες πρωταθλητρια μετον Σουμι και μια με τον Κιμι….μιας και ο γερος καιγοταν για τα πρωταθληματα των οδηγων !! και να πω την αληθεια το ξεχασα το πρωταθλημα του φιλανδου !!
      οσο για τις φορες που ηταν δευτερη…απλα ηταν δευτερη μιλαω για την μετα σουμι εποχη…..με RBR απλα απο αστοχιες τις RBR…ενω τωρα απλα δεν μπορει καθολου μιας και οι μερσεντες δεν εχουν αστοχιες !

    • Nerazzuro21

      Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά στη Μαλαισία δεν υποτίθεται ότι θα φέρνατε νέο αεροδυναμικό πακέτο; Αν όντως έφεραν αναβαθμίσεις δεν φαίνεται να έχουν βελτιώσει σημαντικά το μοθέσιο. Τουλάχιστον όπως φάνηκε στις κατατακτήριες.

      Σαν τρίτος εστιάζω το μεγαλύτερο πρόβλημα της Scuderia στην αδυναμία βελτίωσης του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ενώ ξεκινάτε δυνατά, η απόδοση του μονοθεσίου βελτιώνεται ελάχιστα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και αυτό δεν είναι μόνο φετινό ζήτημα. Το αντιμετωπίζετε εδώ και αρκετά χρόνια. Ίσως να παίζει ρόλο το προσωπικό, ίσως να παίζει ρόλο η απαγόρευση των δοκιμών εξέλιξης. Αν δεν καταφέρετε να λύσετε το συγκεκριμένο ζήτημα δύσκολα θα επιστρέψετε στην κορυφή.

  • Mika

    Eχουν φαει τετοια ηττα και φετος, που δεν το χωνευουν με τιποτα….
    Μπας κι ο Ρικι τους εριχνε σταχτη στα ματια οταν ελεγε πως οι Ferrari θα ειναι μπροστα τους??
    :p :p

    • Maleas George

      Είναι γνωστή τακτική των Red Bull αυτή…

  • Giannis

    Οπότε με άλλα λόγια θα μας σωσει η στρατηγική… χαχαχαχα

  • georgekaras

    χαραμιζεσαι Σεμπ 2η χαμενη χρονια και κατα πασα πιθανοτητα και τριτη

  • Mika

    Ασχετο, το counter παιδια παει λαθος, λεει οτι ειναι σε 14 ωρες ενω ειναι 1:25 κι ο αγωνας ξεκιναει στις 10:00!!!
    ????