Skoda-Octavia-RS-230-5261


Το νέο αφεντικό της τσέχικης εταιρίας, Bernhard Maier, φαίνεται ότι επανεξετάζει τη στρατηγική των γρήγορων μοντέλων της εταιρίας του, καθώς επιδιώκει να καθιερώσει το νέο image της Skoda, κοιτώντας ταυτόχρονα κατά πόσο μπορεί να κάνει τα RS μοντέλα αρκετά κερδοφόρα για να δικαιολογήσουν το κόστος ανάπτυξης τους.

Προς το παρόν, η Octavia RS είναι το μόνο γρήγορο μοντέλο της γκάμας της Skoda, καθώς η εταιρία έχει επικεντρωθεί στην προσφορά των Monte Carlo, Laurent & Klement και Sportsline στιλιστικών πακέτων για τα υπόλοιπα μοντέλα της, τα οποία έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρα και δημοφιλής στους αγοραστές. Χαρακτηριστικά ο Maier δήλωσε:

Θεωρητικά, δεν υπάρχουν εμπόδια για κάθε είδους εκδόσεις, αλλά είναι ένα θέμα της ζήτησης. Είχαμε μια υπέροχη εμπειρία με τις εκδόσεις αναβάθμισης, οπότε περιμένω να τις κάνουμε ξανά.

Skoda Kodiaq RS2

Όταν ο ρωτήθηκε για το Kodiaq, ο Maier πρόσθεσε:

Μπορώ να πω τώρα ότι θα έχει πολλές συναισθηματικές κατευθύνσεις και θα τις αξιοποιήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο, έτσι ώστε να αφήσουμε όσο το δυνατόν λιγότερα άτομα απ’έξω.

Αν και αναμένεται να προστεθούν στο Kodiaq και πιο δυνατοί κινητήρες, από αυτούς με τους οποίους θα λανσαριστεί, δεν υπάρχει καμία σαφής ένδειξη για το αν θα υπάρξει μια RS έκδοση, όπως ομοίως δεν έχει παρουσιαστεί μια αντίστοιχη έκδοση για το Superb.

Πάντως, τα Superb και Kodiaq παραμένουν τα πια πιθανά μοντέλα που μπορεί να αποκτήσουν γρήγορες εκδόσεις, καθώς το μέγεθός τους σημαίνει ότι οι αγοραστές είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν ένα επιπλέον κόστος. Ωστόσο, άλλες αναφορές δείχνουν ότι ο Maier είναι πρόθυμος να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υβριδικών και ηλεκτρικών συστήματα κίνησης.

  • Efthfl

    Κάντε τα πιο δυνατά να δεις πως πουλάνε. Το Octavia ήδη έχει πουλήσει πολλά RS μοντέλα στο εξωτερικό. Το μόνο που υπολείπονται είναι στον κινητήρα. Έχουν μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

    • AMG

      Πιστεύω πως είναι η χρυσή τομή ο συγκεκριμένος κινητήρας.Από την άλλη φοβάμαι το ενδεχόμενο να αυξηθεί η ιπποδύναμη του με άμεσο επακόλουθο την αύξηση της τιμής του.Ποιός θα δώσει 40.000€ για ένα Skoda; Ίσως οι ανήσυχοι υποψήφιοι αγοραστές προτιμούν τα γρήγορα Skoda και όχι τα υπερβολικά γρήγορα.

    • Efthfl

      Κάθε άλλο. Στη Γερμανία το τορεινό RS αγγίζει τα 40χλδ οπότε για πιό λόγο να μη δώσουν και παραπάνω; Αυτήν την προκατάληψη μόνο εδώ στην Ελλάδα την έχουμε για τη Skoda.

    • AMG

      Και όχι μόνο.

  • τα απόνερα του ντηζελγκεητ; περιορισμός εκδόσεων στα assets;

  • Mika

    Το Οctavia RS ιδιως σε Combi, λεει πολυ…!!

  • ΝΙΑΝ

    Για ποια απόσβεση του κόστους εξέλιξης μιλάει ο κύριος ??? Μάλλον του κόστους παραγωγής θα εννοεί ! Οι θυγατρικές του group VW δεν εξελίσσουν , απλά τοποθετούν !!!
    Μάρκα χωρίς νόημα !! Εκτος και αν οδηγώντας το, νομίζεις ότι οδηγείς Αudi ! Eίναι και αυτό μια “αίσθηση”. ……Ή εκτός και να το θές για άκρως πρακτικούς λόγους (οικογένεια ή ταξί)

  • JohnnyXP64

    θα πουν οτι ειπαν με το fabia RS
    “everyone likes them,but none buys them”