210316tvr

Τάδε έφη ο ιδιοκτήτης της TVR, Les Edgar, όταν ρωτήθηκε γιατί βοηθά να είσαι petrolhead όταν έχεις την δική σου εταιρία και μόνο από αυτό, καταλαβαίνεις ότι μπορεί να μην ξέρει πολλά για την μηχανολογική πλευρά των αυτοκινήτων, αλλά ξέρει πολύ καλά τι εστί TVR.

Πέρα από την πλάκα όμως, η TVR φαίνεται πως είναι σε καλό δρόμο – αν εξαιρέσεις την εκάστοτε γκάφα. Από το καλοκαίρι του 2015 που ανακοινώθηκε ότι η εταιρία ξαναζεί, η TVR έχει εξασφαλίσει έναν V8 κινητήρα από την Cosworth που θα αποδίδει τουλάχιστον 420 άλογα, την συμβολή του Gordon Murray με το iStream Carbon πλαίσιο και ανακοίνωσε τόσο την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στην Ουαλία, όσο και την συμμετοχή της στο Le Mans το 2018. Όμως, πώς θα είναι το νέο TVR;

Το νέο αυτοκίνητο θα είναι extra θορυβώδες, ultra αξιόπιστο και θα έχει τρελό εξωτερικό και εσωτερικό.

Δήλωσε ο Les Edgar. Συνέχισε όμως σε πιο σοβαρό ύφος.

Είμαστε μία μικρή εταιρία, οπότε δεν μπορούμε να ξοδέψουμε χρόνο και χρήμα σε gadgets που κάνουν τα αυτοκίνητα πιο πρακτικά για ένα μεγαλύτερο group ανθρώπων. Το TVR πρέπει να είναι καλοσχεδιασμένο αλλά πρέπει να αποφύγουμε την εξέλιξη πολύπλοκων ηλεκτρονικών. Προσθέτουν βάρος, πολυπλοκότητα και πιθανώς, προβλήματα αξιοπιστίας.

Ο Edgar είπε επίσης ότι αυτός και η ομάδα που σχεδιάζει και εξελίσσει το αυτοκίνητο έχουν οδηγήσει πάρα πολλά sports cars για να τα αξιολογήσουν και να συγκρίνουν το TVR με αυτά ενώ τελείωσε τη συνέντευξη περιγράφοντας τι πρέπει να κάνει για να κερδίσει τους υποψήφιους πελάτες: “Πρέπει να είναι θορυβώδες, να στρίβει και είναι πανέμορφο”.

  • Mika

    Θελω οταν βγει το πρωτο αυτοκινητο να το δωσουν στο φλεγματικο Clarkson για δοκιμη διαρκειας!! Θα ειναι απολαυστικος στις ατακες του!!!!!

    • Dimitris

      Ο Clarkson παραμεγάλωσε για TVR

    • Mika

      Iσως, αλλα το φλεγματικο του χιουμορ κι ο σαρκασμος, ποτε!!!!!
      :p

    • Smartass
    • Mika

      Eτσι ακριβως!!!!!!!!!!!!!
      :p

  • xtra

    ..με λιγα λογια , πρεπει να ειναι αλητεια !

    Για εμενα αλητεια σημαινει περαν της δυναμης , του καγκουρικου αλλα φετιχιστικου design και της απλοτητας , ειναι πρωτιστως το να ειναι ΠΡΟΣΙΤΟ (γιατι οι “πετυχημενοι” θελουν και αγοραζουν άλλα status symbols) για να γινει λαικο προσκυνημα και αστικος θρυλος σαν το hellcat . Να ειναι κατι σαν muscle car δηλαδη.
    Φοβαμαι ομως οτι και παλι θα ειναι πανακριβα , και η τιμη τους αυτη δεν θα δικαιολογει με τιποτα το προχειρο british craftmanship που τους χαρακτηριζει…

  • Dimitris

    TVR σημαίνει V8, βρώμικος ήχος, κανένα ηλεκτρονικό, ελαφρύ και ανάποδα σε κάθε αγγλική πλατεία.

  • Anestis Genk

    Μια χαρά μπορώ να ζήσω με αυτοκίνητο χωρίς connectivity και χωρίς A/C(ειδικά στις κασσιτερίδες νήσους).
    Οκ ένα ABS και ένα Traction Control, ας τα έχει. Αν και οι βρετανικοί δρόμοι, βρεγμένοι κρατάν καλύτερα απ’ότι οι ελληνικοί στεγνοί.
    Η TVR όμως κάνει mission impossible κι’αυτό φαίνεται από την Lotus. Η Lotus με πολύ πιο απλά μοτέρια και είναι πανάκριβες, η TVR που θα έχει bespoke Cossie θα είναι γμστ στην συντήρηση με φαίνεται. Εκτός κι αν ταιριάζουν πολλά service parts από τα δίλιτρα ford.
    Αν είναι σχετικά φτηνό, δλδ όσο έκανε ένα Mazda RX ή ένα Nissan Silvia, τότε ίσως και να πουλήσει, αλλιώς όπως και στο παράδειγμα της Lotus θα είναι πολύ ακριβό για τους κοινούς θνητούς petrolheads που θέλουν ένα giant killer και πολύ σπαρτιάτικο για τους φραγκάτους.
    Αφού παίζει Gordon Murray πάντως εγώ περιμένω πολύ σοβαρό εργαλείο.