724402

Το Rimac Concept One, έχει βαλθεί να νικήσει ότι καλύτερο/ισχυρότερο/ταχύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στον δρόμο. Στα μέσα του Αυγούστου, είχε κυκλοφορήσει ένα video που το έδειχνε να κατατροπώνει τόσο ένα Tesla Model S όσο και μία LaFerrari.

Όμως τι μπορεί να κάνει απέναντι σε μία Porsche 918 Spyder; Η Porsche έχει περίπου 200 άλογα λιγότερα, αλλά έχει και περίπου 200 κιλά λιγότερα. Θα μπορέσει να σταθεί δίπλα στην ηλεκτρική σφαίρα που λέγεται Rimac Concept One ή και αυτή θα “λυγίσει”;

  • jonjon

    Αν αυτο πηγαίνει έτσι! Φαντάσου η regera , έχουμε ακόμα να δούμε ωραία πράγματα!

    • mixalhs7

      To Rimac κάνει τα Κονινγκσενγκ να δείχνουν δεινόσαυροι δίπλα του!

    • jonjon

      Είναι εξαιρετικό! Και για μένα δείχνει πόσο open mind είναι ο Καράφλος! Το ηλεκτρικό power train του το φτιάχνει μια μικρή εταιρία! η Regera που έχει και θερμικό μοτέρ θα είναι πύραυλος εδάφους!

    • mixalhs7

      Δεν ειμαι τοσο σιγουρος πως η Ρατζερα θα ειναι πιο γρηγορη (στην ευθεια) απο το κονσεπτ 1.
      Εχω την αισθηση πως η Ριμακ θα ειναι η εταιρεια που σε μερικα χρονια θα ”σκοτωσει” την Κονινγκσενγκ.

    • jonjon

      Για μένα είναι δύο διαφορετική κόσμοι ρεύμα εναντίον βενζίνης! Το μέλλον είναι το ρεύμα! Το αξιοπερίεργο τής υπόθεσης είναι ότι τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρικά κατά την γνώμη , τα έχουν δυο εταιρίες Tesla , Rimac οι άλλοι απλά ψάχνονται!

    • mixalhs7

      Προς το παρον το ρευμα εχει καποιους περιορισμους που αποτρέπει πολλους κατασκευαστες να ασχοληθουν.
      Μεχρι να βγουν μπαταριες που να φορτιζουν σε 5 λεπτα και να αντεχουν στην πολυ ζεστη χωρις να χανουν σε αποδοση δεν θα δουμε μεγαλη κινητικοτητα στην κατηγορια αυτη.
      Περιμενω να δω πως θα ειναι το mission e της πορσε που ερχεται.

    • DarkV12Tdi

      O Koenigsegg για αυτό πλησίασε τον Rimac και συνεργάστηκαν στην εξέλιξη της regera ;) Δεν κωλώνει ο Καραφλός χαρωπός τύπος ;)

      Άλλη κατηγορία η Regera με συνδυασμό με μοτέρ V8 και ηλεκτρομοτέρ της Yasa,άλλη κατηγορία το Rimac που είναι πλήρως Ηλεκτρικό που τα ηλεκτρομοτέρ αποδίδουν μέγιστη ροπή. αλλά το Θέμα των μπαταριών θα πρέπει να έχουν ψύξη πάνω σε κουτιά με ενσωματωμένους ψύκτες και ανεμιστηράκια..,πήρα ιδέα από τις κάρτες γραφικών που έχουν ψύκτες και ανεμιστηράκια :P Οι μπαταρίες όμως έχουν υλικά σπάνιων γαιών και κάνουν τον γύρο του κόσμου,και μαζεύουν μικρά παιδιά σπάζοντας πέτρες στα ορυχεία.Το μέλλον είναι το Υδρογόνο ή συνδυασμό Μπαταρίας από ανανεώσιμες πηγές,πχ (Μπαταρίες από αλάτι – υδρογόνου) aαλλά το καθυστερούν οι μεγάλες δυνάμεις που κινούν τα νήματα της ενέργειας.

    • mixalhs7

      To μελλον (για μενα) ειναι τα υβριδικα. Ηχος βενζινοκινητηρα και αμεση ροπη ηλεκτροκινητηρα μαζι.

    • DarkV12Tdi

      Σωστός για τον ήχο-Υβριδικά. Αλλά να δούμε αν θα ακούσουν τις φωνές μας..πιο πολύ ανησυχούν για τους οικολόγους :P

    • manowar

      για μενα θα ηταν οτι πρεπει ενας 6κυλινδρος 4λιτρος ατμοσφαιρικος με 500 αλογα [ο γνωστος]και ενα ηλεκτρομοτερ για εκρηξη σαν να λεμε μια υβριδικη gt3 rs. ;-ΡΡ δεν θελω κατι παραπανω..

    • Akis-F1 FAN

      Στο 400αρι λογικά το Rimac την έχει τη regera…..σε μεγαλύτερες αποστάσεις όμως θα τρώει ξύλο….

    • mixalhs7

      Σε μεγαλυτερες αποστασεις παιζει να τρωει ξυλο απο πολυ κοσμο. Ομως την Ραγκερα δεν την εχουμε δει ακομα σε δραση!

    • Akis-F1 FAN

      Ισχύει αυτό αλλά η λογική ( και τα νούμερα που δίνει η koni ) λένε ότι θα είναι πιο γρήγορη από την one…..οπότε φαντάσου τι τσάι θα κερνάει ;-P

    • mixalhs7

      Ανεβασε βιντεο ο μεξικανος με λεπτομερειες για το Ριμακ.
      Λεει πως ακομα και στο 1 μιλι θα κερδιζε το Ριμακ ενω ακομα και η Κονι θα έχανε.
      Το Ριμακ εκανε 9,9 και η 918 εκανε 10,2. Πιθανόν να φταινε τα πιρελι γιατι στην ευθεια έμπαινε συνέχεια το τραξιον κοντρολ ενω με τα μισελεν ισως να μην εμπαινε.
      https://www.autoblog.gr/2016/10/10/rimac-concept-one-vs-porsche-918-spyder-nikhths-einai/

    • Akis-F1 FAN

      Καλά όντως το ριμακ είναι αλλού !!

  • mixalhs7

    Μίλησε η παραπάνω ροπή του Concept 1.
    9,9 sec το 1/4mile είναι πολύ καλός χρόνος για 2tn αμάξι.
    Πέρα όμως απο τους χρόνους μεγαλύτερη εντύπωση μου έχει κάνει το επίπεδο του software που έχει το Concept 1.
    Εύχομαι ο τρελοκροάτης να βρει την χρηματοδοτηση που ψάχνει για να εξελίξει τις καινοτόμες (απ οτι δείχνει) ιδέες του! Respect.
    P.S. Παιδιά εκεί στο Βάισαχ, μήπως ήρθε η ώρα για τις νέες μπαταρίες της 918? :))

  • αν το μελλον ειναι τετοια SUPERCARs με τετοιες επιδοσεις…ειμαστε σιγουροι οτι δεν τα θελουμε…παρα μονο για τον ηχο ????????
    υ.γ οταν ειπε οτι υπερθερμανθηκε η 918……μπηκε δηλαδη σε safe mode???

    • mixalhs7

      Πρεπει να την πιεσε πολυ ο μεξικανος και να ζορίστηκαν οι μπαταριες της ή να εκανε μονος τους τις αλλαγες ταχυτητων με περισσότερες απο 9.000 σ.α.λ.και να υπερθερμάνθηκε ο κινητηρας.

    • Mika

      Αρα, μετα τη Huaura, παλι με loser αμαξι κατεληξε ο κερατας!!!
      :p :p

    • Mika

      Αρα, μετα τη Huaura, παλι με loser αμαξι κατεληξε ο κερατας!!!
      :p :p

    • Mika

      Αρα, μετα τη Huaura, παλι με loser αμαξι κατεληξε ο κερατας!!!
      :p :p

    • mixalhs7

      Alejandros haters gonna hate :PPP

    • Mika

      Eιναι αληθεια ομως????
      Απαντηση
      Ειναι!
      :p :p

    • mixalhs7

      Η αληθεια ειναι πως κερδισε ενα απο τα δυο αυτοκινητα του.
      https://www.youtube.com/watch?v=bcJ59T1crbM

    • Mika

      To οποιο τοτε δεν ηταν ακομα δικο του! Το δικο του ηρθε τελευταιο!!
      :p :p

    • mixalhs7

      Ειχε την απλη 918 τοτε και απο την αρχη ειχε στοιχηματησει πως αυτη θα κερδισει. Απλα εισαι hater :PP

    • Mika

      Τι λες??Δηλαδη κι αυτη στο βιντεο δικια του ηταν???
      Σκοτιστηκαμε!!!
      :p :p

    • mixalhs7

      Hater

    • Mika

      kiss ass!!!
      :p

    • τετοιος loooooooooooser ας ημουν και γω !!!!!!! :-P

    • manowar

      μλκα εχουν κατεβασει το 400σαρι κατω απο 10 δευτερα και ειναι εργοστασιακα…;-οοοο

  • Δημητρης-Veyron

    Ποτε μου δε συμπαθησα αυτα τα drag race, και ο λογος ειναι η μικρη διαδρομη. Να ηταν μια ευθεια 2-3 χιλιομετρων να συμφωνησω, τωρα ετσι τι να φανει? Λιγο τα ρεφλεξ του οδηγου να καθυστερησουν, λιγο κακη εκκινηση, παει η κουρσα, δεν ειναι αντιπροσωπευτικα. Κανονικα θα επρεπε να μετρησουν εστω στο μιλι (ή χιλιομετρο). Επισης, δε ξερω στις υψηλες ταχυτητες πως συμπεριφερεται το Rimac, αν και στην Πορσε, μετα τα 260 κλεινει ο ενας ηλεκτροκινητηρας, οποτε χανει σημαντικα σε αποδοση.
    Και ενα μεγαλο παραπονο. Ποτε θα γινει το πρωτο review της Chiron ρε παιδια, να σβησει ολα τα αλλα γατακια? χεχε

    • ο καθενας επιλεγει την ”διαδρομη” που ειναι στα μετρα του !!! οπως πχ το TESLA συνηθως το βλεπουμε στο 400ρι που ειναι δικαστης..ενω ποτε στο χιλιομετρο η και μιλι..που θα χασει σχεδον απο τα παντα !!!
      ετσι και συ τωρα…μιας και εισαι λατρης της VEYRON..νεω ξερεις οτι στο 400ρι δεν θα μπορεσει να ξεδιπλωσει τη δυναμη της….σκεφτεσαι το μιλι…που με την τελικη των 400χλ……..η λογικη λεει οτι οτι χασει στην αρχη..θα το υπερκαλυψει μετα !!!

      για μενα το σωστο θα ηταν….να βλεπαμε ταυτοχρονα ανοιγματα και στο 400ρι…και στα 800μετρα…αλλα και στο μιλι !!

      υ.γ αυτα τα drag race…ειναι το μονο που μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε κατοχος ενος τετοιο οχηματος….αφου απλα θα πατησει το γκαζι….το φρεναρισμα ειναι τεχνικο…οπως ακομα περισσοτερο δυσκολο ειναι να γραψει χρονο μεσα στην πιστα !

    • Δημητρης-Veyron

      Πιστεψε με babinos δε το ειπα για αυτο, το οτι μ αρεσει η Bugatti ειναι αλλο καπελο, πλεον ομως ολα τα hypercars που θαυμαζουμε κινουνται σε υπερ-υψηλες ταχυτητες. Δε ξερω τι νοημα εχει το 0-400 πια.
      Συμφωνω οτι για overall performance η πιστα ειναι ο καθρεφτης. Αν και η Bugatti ειναι εξαιρεση, καθως δε μετραει τοσο η αποδοση της στην πιστα αλλα ο χαρακτηρας της (μια Bentley με υπερ-υψηλες επιδοσεις).
      Και κατι τελευταιο, δε γινεται ρε παιδια ενας Κροατης (και δε μιλαω για Σουηδους, Βελγους, Αμερικανους κλπ, αλλα για καποιον απο τη γειτονια μας) να κανει τετοιες δουλειες και εδω εμεις οι Ελληνες να μη μπορουμε να φτιαξουμε ουτε παπακι. Δε ξερω τι φταιει, φταιει το κρατος που με την τρελη φορολογια δεν αφηνει καμια επιχειρηση να επιβιωσει? Φταιει το DNA του Ελληνα που εχει αλλοιωθει τοσα χρονια απο τα ευκολα λεφτα και το δημοσιουπαλληλικι? Φταινε οι φραπεδες που πινουμε? Ειμαι 100% σιγουρος οτι υπαρχουν παιδια με ονειρα που θα θελανε να κανουμε και αυτοι τα δικα τους hypercar σα τον Ματε, αλλα καταληγουν ολοι να εγκαταλειπουν τη χωρα, η καταληγουν να γινουν δημοσιοι υπαλληλοι. Οταν διαβαζω τετοια αρθρα με πιανει παντα μια μελαγχολια για το που εχει καταντησει η χωρα μας, το εχω πει και σε αλλα αρθρα που διαβαζω στο σαιτ και θα το λεω σε καθε τετοια αντιστοιχη προσπαθεια που θα διαβαζω.

    • η αληθεια ειναι οτι η VEYRON ειναι μια κατηγορια μονη της στο θεμα επιδοσεων χαρακτηρα !!
      απλα το ειπα αυτο γιατι εστω οτι οι μετρησει γινοντε στο μιλι…τοτε θα πουν αλλοι οτι γινοντε μετρησεις πχ για να ευνοηθει η VEYRON….
      καποιος αλλος θα πει..ουτε η πιστα ειναι…πχ το HELLCAT……

      παντως και γω αυτο σκεφτομαι καθε φορα που διαβαζω για κροατη..πολωνο..τουρκο κτλ….αλλα ειμαστε η χωρα που σε επιδοτει στο να μην κανεις τιποτα….η ειμαστε η χωρα…που δεν σε αφηνει να κανεις τιποτα λογο γραφειοκρατιας……

    • DarkV12Tdi

      και εγώ έχω όνειρο να κάνω ότι έκανε ο Matte Rimac ,αλλά όπως είπες είμαστε..κανίβαλοι με εμάς τους ίδιους Έλληνες και ισοπεδώνουμε τα πάντα και ώστε να μην προχωρήσει κανένας σε κανένα τομέα. Φυσικά λίγο το κράτος,λίγο η παιδεία μας,λίγο η βάρβαρη φορολογία,λίγο τα οικονομικά,λίγο το ότι δεν βρίσκονται χορηγοί. Πάρε για παράδειγμα τον Κορρέ πόσο παιδεύτηκε για να εξελίξει το Korres ,και πόσα γραφειοκρατικά εμπόδια συνάντησε στην πορεία του,το ίδιο και για την Replicar που δυσκολεύτηκε και αυτή για χρόνια για να πάρει άδεια κυκλοφορίας στους Ελληνικούς δρόμους.Έχουμε μυαλά και ανθρώπους με μεράκι αλλά μόνο εκτός Ελλάδας επιβιώνουν και διαπρέπουν.

  • minas

    καταρχην η 918 δεν ειναι 200 κιλα λιγοτερα που γραφετε διορθωστετο, 1650 κιλα εχουν και τα δυο.918 ειναι 2013 και το 1/4 το κανει σε 9,8 με 9,9 ψαξτε οπου θελετε και το rimac αν και 200 αλογα παραπανω και 2013 μοντελο κανει 9,9 δλδ ιδιο χρονο.Φιλικα παντα……..

    • mixalhs7

      To Rimac εχει curb weight 1850 kg.
      Η 918 εχει γραψει σε αλλον διαδρομο και 9,7 αλλα αυτο δε λεει κατι γιατι και το ριμακ μπορει να κατεβει κατω απο 9,9 σε αλλο διαδρομο.
      Σε αυτο το βιντεο αυτη η 918 φοραει trofeo R που ειναι μεν πιο γρηγορο λαστιχο απο τα cup2 που εχει στανταρ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο τα πιρελι την βοηθανε ή οχι στην ευθεια.

    • minas

      ναι ξερω οτι εχει γραψει και 9,7 απλα 9,8 με 9,9 μπορει να το κανει σε 10 απανωτα drag ανετα.στο wikipedia γραφει 1650 curb weight
      https://en.wikipedia.org/wiki/Rimac_Automobili

    • mixalhs7

      Προφανως εχει γινει λαθος στο λινκ εκτος κι αν εννοει το πρωτο μοντελο του 2013.
      Ολες μου οι πηγες γραφουν για 1850 βαρος ακομα και η wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Rimac_Concept_One

    • minas

      ναι μπορει το 2016 μοντελο να εχουν γινει καποιες αλλαγες τεσπα.

  • val.bouk

    Φονιάδες των hypercars Κροάτες… Μετά απ αυτά τα βίντεο ο Ρίμακ δεν θα πληρώσει ξανά για μάρκετινγκ παντως

  • manowar

    αυτο ρε μαγκες στο 0.12 τι το βαλατε για να τραβηξω τα βυζια μου;;

  • Nik Man

    μια 918 σε γκρι παρακαλώ, το ρίμακ φαντάζει πολύ star wars, μπλιαχ…