tesla-factory


Η Tesla δεν είναι μια εταιρεία όπως οι άλλες. Διαφέρει σε πολλούς τομείς, με πρώτο και βασικότερο το γεγονός ότι τα αυτοκίνητά της είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. Άσχετα αν αυτό σε βρίσκει σύμφωνο κι αν θέλεις να δεις το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με πρίζα αντί για αντλία καυσίμου, η αλήθεια είναι πως η Tesla έχει αλλάξει το χάρτη της αυτοκίνησης σε πολλά επίπεδα, ακόμα και στην παραγωγή.

Αυτό το τελευταίο έρχεται να εξυμνήσει ο Peter Hochholdinger, ο νέος αντιπρόεδρος παραγωγής της εταιρείας. Ο Γερμανός είναι υπεύθυνος παραγωγής για τα Model X και Model S, αλλά και του επερχόμενου Model 3. Μετά από 2 δεκαετίες θητεία στην Audi, ο Hochholdinger προστέθηκε στο δυναμικό της Tesla τον περασμένο Μάιο. Στην πρώτη του συνέντευξη στο περιοδικό Manufacturing Leadership Journal (απ τον τίτλο και μόνο υποθέτω ό,τι είναι ένα περιοδικό ποικίλης ύλης για όλους εμάς…), δήλωσε εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις της Tesla:

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουμε είναι περίπου επτά έτη πέραν του ό,τι έχω δει πριν, και είναι συναρπαστικό να βρίσκομαι εδώ και να είναι μέρος αυτής της ομάδας παραγωγής αυτοκινήτων. Είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα 100 τοις εκατό – όλοι οι άλλοι συνεχίζεται με τη συνήθη πρακτική κατασκευής αυτοκινήτων [εσωτερικής καύσης] και νομίζω ότι αυτό δεν έχει μέλλον.

Ο Γερμανός συνέχισε, δίνοντας μια ερμηνεία του όρου “μηχανή που κάνει την μηχανή” (“machine that makes the machine” ), όρο που ο ίδιος ο Elon Musk είχε αναφέρει στο παρελθόν, ενώ έδωσε και το δικό του στίγμα συνεισφοράς σε αυτό:

Έχει να κάνει με την αυτοματοποίηση, την πυκνότητα, την ταχύτητα και τον αυτοματισμό σε όλα τα στάδια παραγωγής, όπως για παράδειγμα την συναρμολόγηση. Η συναρμολόγηση είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για κάθε κατασκευαστή, λόγω του τρόπου σχεδιασμού της γραμμής παραγωγής.

Αν ξέρω ακριβώς πού βρίσκεται το φορτηγό (προμηθευτής δηλαδή) κάθε στιγμή, καθώς έρχεται στο εργοστάσιο, τότε ξέρω ακριβώς σε ποια αποβάθρα θα πρέπει να είναι σε 30 λεπτά ή 40 λεπτά. Είναι η αποβάθρα κενή; Οι άνθρωποι είναι εκεί για να παραλάβουν αυτό το φορτηγό; Είναι όπως όταν ένα αεροπλάνο πετά σε διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο. Ξέρουν ακριβώς σε ποια πύλη θα είναι και ξέρουν πότε ακριβώς θα προσγειωθεί, ακριβώς από πού προέρχεται, και ξέρουν ακριβώς πότε να αφήσει το αεροδρόμιο και πού να πάει. Ένα εργοστάσιο είναι σαν ένα αεροδρόμιο: Τα υλικά που έρχονται σε φορτηγά και πρέπει να γνωρίζουμε ακριβώς σε ποιες πύλες θα πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα να τα παραλάβουμε.

Είναι όντως τόσο μπροστά η Tesla ή είναι κι αυτό ένα μέρος της πολιτικής προώθησης της εταιρείας, με άφθονη δόση έπαρσης; Έχει αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα η αμερικάνικη εταιρεία ή οι δηλώσεις αυτές αποτελούν έναν ακόμα τρόπο να τονιστεί ότι η εταιρεία βρίσκεται μπροστά απ’ όλους; Πάντως κάπου εκεί στην Audi δεν πρέπει να χάρηκαν με αυτές τις δηλώσεις…

  • mother1russia

    Οτι πεις , ο γιατρος ειπε να λεμε ναι

  • cfu

    ηλεκτρικα αυτοκινητα=Tesla
    τελεια και παυλα

    • georgekaras

      οταν τελειοποιησουν και το autopilot θα ειναι αλλη κατασταση

    • anagnwsths

      Πίστευες τι ίδιο και για την ΝΟΚΙΑ 10-15 χρόνια πριν? Τίποτα στο χώρο της τεχνολογίας δεν είναι δεδομένο. Μία μικρή καινοτομία , μία πατέντα ένα update λογισμικού και το παιχνίδι αλλάζει. Αν δε συνδυαστεί και με την μόδα το “τίποτα” μπορεί να απογειωθεί

    • Κώστας

      πραγματικα δεν μπορουσες να βρεις καλυτερο παραδειγμα!

    • cfu

      μονο και μονο το δωρεαν δικτυο φορτισης που εχει,ειναι πολυ μπροστα απο ολους,ας το κανουν και οι αλλοι αν μπορουν

    • GEORGE

      Αυτό που δεν μας έχουν πει όμως με το δίκτυο ταχυφορτιστών είναι για πόσο θα το παρέχουν δωρεάν και κυρίως τι θα γίνει όταν γίνουν πολλά τα αυτοκίνητα και δεν αρκούν. Όπως επίσης τι θα γίνει όταν οι απαιτήσεις για ρεύμα γίνουν μεγάλες και γονατίσουν το δίκτυο του συστήματος ηλεκτρισμού. Άραγε οι θερμοϋλεκτρικοί σταθμοί θα βαπτισθούν ”πράσινοι” στον βωμό της ”καθαρής” ηλεκτροκίνησης; Ή μήπως οι αυξήσεις στις τιμές του ρεύματος για το πράσινο τέλος θα χρηματοδοτήσουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας; Ας απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα και βλέπουμε

    • JohnnyXP64

      αν η Νοκια δεν έμενε στάσιμη στις δαφνες της δεν θα έπιανε πατο! Η TESLA λειτουργεί ως εταιρεία πληροφορικής/τεχνολογίας, και δεν μένει στάσιμη, “leads doesn’t follow!!”. Φυσικά και παλι αν σταματησουν να ηγουντε θα τους φθασουν και θα τους ξεπερασουν, (Βλεπε microsoft windows PHONE edition). Ειναι όλα θεμα να κανουν “push the envelop”!
      http://content.printfinders.com/closeup/c5s833c.jpg

    • anagnwsths

      Αν παραβλέψω τα μαρκετίνιστικα σλόγκαν , το “like” απο σένα για σένα , το ασύντακτο κείμενο που διάβασα 3ις φορές για να καταλάβω τι θες να πεις τότε μπορώ να δώσω μόνο και μία απάντηση: ” Μέγας είσαι κύριε και θαυμαστά τα έργα σου” τις καλημέρες μου

    • JohnnyXP64

      anagnosti otan zitisoume tin syntaktiki sou gnomi kai kritiki na mas tin peis, eos tote, poreusou kai anaparaxou. (kai etsi giati mou aresei se greekslish)

    • anagnwsths

      “greeklish” είναι καημένε όχι “greekslish”. Επιβαρύνεις τη θέση σου διαρκώς χαρακτηριστικό των ανόητων ,όσο για το αν ζητάς η όχι την κριτική μου , απ’τη στιγμή που γράφεις κάτι δημόσια δεν είναι στην ευχέρειά σου. Όσο για το “πάνε και γ@μήσου” που έγραψες ΔΕΝ το επιστρέφω διότι αρκετούς πεοπαίχτες έχουμε δεν θα θέλαμε να αναπαραχτείτε κιόλας

  • SAMURAI-66

    Ο ελον μασκ ειναι το προσωπο της εποχης μας αρεσει η οχι και η tesla ηγετης στον χωρο των ηλεκτροκινητων οχηματων μακραν του οποιουδηποτε ανταγωνιστη της,αποδειξη οτι στην αμερικη εχει ξεπερασει ολα τα ονοματα πολυτελειας ανεβαινοντας στην κορυφη.
    Τα λογια του γερμανου τα βλεπω σαν απαντηση στο group που εκανε προχτες την προσπαθεια να αφησει το ασχημο παρελθον του με την απατη μακρυα με προβλεψη…αυτο κανουν μονιμως βεβαια αλλο αν τρωνε τα μουτρα τους…να γινει ο ηγετης στα ηλεκτρικα σε βαθος χρονου με την ελαχιστη εμπειρια της σημερα αμφισβητωντας καθε αλλον
    Τα γνωστα μεγαλα λογια που αρεσκονται να λενε οι γοτθοι και ηρθε ο ομογαλακτος της vw συμπατριωτης να τα φερει στην πραγματικη τους θεση και να τους προσγειωση δυσαρεστα…πρωτοπορος η tesla και 7 χρονια μπροστα σημερα…αυριο ποσα αραγε?
    Και ασε το group να λεει τα δικα του!!

    • panos

      κ οι ανθρωποι απο τα μακρινα νησια εχουν προβλημα με την τεσλα, να τα λεμε
      κ αυτα..
      https://www.autoblog.gr/2016/04/22/h-nissan-pikarei-th-tesla-gia-to-model-3/

    • ατυχες και μεμονομενο γεγονος……

    • insider greece

      Ισως λογω της καταγωγης του και του παρελθοντος του να ειναι ζαλισμενος απο αυτα που βλεπει εκει μεσα, οποτε ας τον συγχωρεσουμε για το ατοπημα και ας του δωσουμε λιγο χρονο να συνελθει. Η τεσλα μπορει να ειναι και 20 χρονια μπροστα γιατι ξεκινησε κατι απο λευκο χαρτι, δεν ειναι τυχαιο που ειναι αμερικανικη , δεν ειναι τυχαιο που δημιουργηθηκε μετα την καταρερευση της GM και ισως οι μεγαλοι του Detroit για πρωτη φορα να συνηγορησαν στην επιτυχια της, αν δεν ειναι μετοχοι και οι ιδιοι, προσωπικα θεωρω την τεσλα ενα γνησιο κατασκευαστη ηλεκτρικων οχηματων, τα αυτοκινητα της μοναδικα και δεν μπορω να τα συγκρινω με οτιδηποτε αλλο επειδη δεν υπαρχει. :):):)

  • εμενα σαν καταναλωτη για ποιον λογο πρεπει να με ενδιαφερει η γραμμη παραγωγης ????
    το marketing στα καλυτερα του !!!!

    • panos

      εσενα που εισαι μονο καταναλωτης οχι, υπαρχουν ομως κ οι μετοχοι, οι πωλητες,
      οι εμποροι, κλπ :ρ

    • αυτο λεω…..
      οταν θα παει καποιος να δει πχ το TESLA…θα του πει ο Χ πωλητης μεσα στα τοσα….και να ξερετε….η γραμμη παραγωγης του TESLA ειναι 7 χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο !!!!
      ε στα @@ μου ρε φιλε !!!! εγω το αυτοκινητο ηρθα να δω..οχι να μου πεις πως το κατασκευασαν !!!

    • dimiiitris

      η γραμμη παραγωγης μπορει να μην σε ενδιαφερει,αλλα αν διαβασεις καλυτερα δεν ειπε οτι η γραμμη παραγωγης ειναι 7 χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο αλλα η Τεσλα και τα αυτοκινητα της ειναι 7 χρονια μπροστα

  • Smartass

    Αυτό είναι αδικία, γιατί δεν περιμένει η TESLA την VAG που θέλει να γίνει ηγέτης στην κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όλοι να κάνουμε αγώνα από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης να πείσουμε τον Ελον να κόψει λίγο από την φόρα που έχει πάρει.
    :D

    • Mrdesperado32

      αχαχαχαχαχαχαχα τη vag λεει ο θεουλης…χαχαχαχα

  • mixalhs7

    Κάποτε στην παρουσίαση του iphone 4 ο μακαρίτης Στιβ Τζομπς είχε πει πως η εταιρεία του είναι 4 χρόνια μπροστά απ τον ανταγωνισμό.
    4 χρόνια αργότερα ο ανταγωνισμός είχε φτάσει και ξεπεράσει σε πολλά σημεία την εταιρεία του.
    Κατι αντίστοιχο πιστεύω πως θα γίνει στο τομέα των ηλεκτροκινητων αυτοκινήτων.

    • ανταγωνισμος του iphone…ειναι αυτος που κανει ανακληση τα κινητα και παρακαλει να μην πεσουν οι συσκευες του στα χερια του ISIS ??? :-P

    • mixalhs7

      Αυτο ειναι κοπια. Ειναι κι αλλες εταιρειες!

    • dimiiitris

      Οραματιστες ειναι λιγοι σε αυτο τον κοσμο…και ακομα πιο λιγοι αυτοι που τα πραγματοποιουν…δεν θα ξεχασω ποτε οταν επεσε ισως το πρωτο iphone που υπηρξε στην Ελλαδα στα χερια μου… ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο (ασχετο αν ειμαι fun android).An δεν ηταν αυτος ακομα με νοκια και sony θα παιζαμε..

    • mixalhs7

      Αλλο πραγμα λεω.

    • dimiiitris

      Mα τι αλλο λες?Εδω μου μιλας για τον Στηβ Τζομπς εναν απο τους μεγαλυτερους οραματιστες που υπηρξαν ποτε στον πλανητη.Αλλαξε τον τροπο που σκεφτονται οι ανθρωποι !!!!!! Αλλαξε τα παντα στην ψηφιακη τεχνολογια…απο την στιγμη που πεθανε λογικο ειναι ο ανταγωνισμος να τον ξεπερασει οπως και την apple!!!!!!!! Δεν αλλο ειναι πραγμα απλα αυτο που ειπες πιο πανω…ειναι το λιγοτερο ατοπημα,περαν οτι συγκρινεις ανομοια πραγματα!!Δεν ξερω τι κανουν οι ανθρωποι της Τεσλα αλλα δειχνουν οτι το δουλευουν πολυ και καλα.Ασε που δεν υπαρχει ουσιαστικα συναγωνισμος σε αυτο το ειδος…απο εκει και περα αν γνωριζεις κατι που μπορει να αλλαξει αυτο οπως λες περιμενω να μου το τεκμηριωσεις αλλιως λογια του αερα λες και εικασιες!

    • mixalhs7

      Βρε παλικάρι μου κάνουμε κάποιο tribute στο μακαρίτη και δεν το ξέρω?
      Τι κάθεσαι και μας αναλύεις τι ήταν?
      Το παράδειγμα του έφερα που είναι ακριβώς το ίδιο με το θέμα του άρθρου.
      Κάποτε ο μακαρίτης έκανε μια δήλωση ακριβώς αντίστοιχη με αυτή που διαβάζουμε εδώ στο άρθρο για την Τεσλα.
      Παρέθεσα την δήλωση του και το τελικό αποτέλεσμα σε συνάρτηση με την δήλωση του Hochholdinger που είναι πανομοιότυπη με αυτή του μακαρίτη, προβλέποντας παρόμοια κατάληξη αντίστοιχη με αυτή της apple.
      Τι δεν καταλαβαινεις?

    • dimiiitris

      Μαλλον εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις…οι δηλωσεις ειναι πανομοιοτυπες αλλα τα δεδομενα τελειως διαφορετικα…λεω και θα στο ξαναπω ο Τζομπς μετα απο μερικους μηνες πεθανε αν ζουσε οχι 4 χρονια που ηταν μπροστα τοτε η apple 14 θα εφτανε σε σχεση με τον ανταγωνισμο..επαναλαμβανω συγκρινεις ανομοια πραγματα…και στην τελικη ρε φιλε επειδη 2 δηλωσεις μοιαζουν παει να πει οτι το αποτελεσμα θα ειναι ιδιο?Αν εχεις σαν κριτηριο την μελλονοντικη καταληξη της Τesla επειδη μοιαζουν οι δηλωσεις με της apple και του Τζομπς τι να πω παω πασο αληθεια,αυτο με ξεπερναει!!!!!!!!!!!

    • mixalhs7

      Σε παραπεμπω στο σχόλιο του anagnwsth πιο πάνω.
      Λεει το ιδιο πραγμα με μενα χρησιμοποιοντας το παραδειγμα της ΝΟΚΙΑ.
      Αν μπορεις να αντιληφθείς την ουσία εχει καλως.

    • dimiiitris

      Τι να αντιληφθω?Εγω δεν σου εγραψα πιο πανω οτι αν δεν ηταν ο Τζομπς θα παιζαμε ακομα με Νοκια και Σονυ?Το παραδειγμα του ισχυει ειναι γεγονος εξαλλου αλλα μπορω να σου πω μερικες εκατονταδες πολυεθνικες εταιρειες με 50 χρονια + ιστοριας που ειναι στην κορυφη σε αποσταση απο τον δευτερο.οπως και αλλες τοσες που εκαναν στρατηγικα λαθη και επεσαν σε μια νυχτα…Απλα μια ερωτηση τι σε κανει να πιστευεις οτι ο ανταγωνισμος θα ξεπερασει την Τεσλα?Ξερεις κατι που δεν ξερουμε εμεις?Η απλα ετσι το φανταζεσαι?Αν ισχυει το δευτερο επειδη σου ξαναλεω εχεις στο μυαλο σου την Νοκια,apple και καποιες παρομοιες δηλωσεις τοτε να σου πω να ξαναδιαβασεις το σχολιο που διαβαζεις τωρα για να το εμπεδωσεις..Φιλικα.

    • mixalhs7

      Ως κάτοχος iphone ειμαι ο τελευταίος που θα αμφισβητήσω τον Jobs. Αρα τζάμπα του πλέκεις το εγκώμιο τόση ώρα.

      Διαβάζοντας το σχόλιο σου υποθέτω πως δεν έχεις ιδέα τι κάνει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία της Τεσλα.
      Δεν θα σταθώ στον επώνυμο ανταγωνισμό που έρχεται και πρέπει να αποδείξει τα λεγόμενά του, θα σταθώ σε κάτι υπαρκτό που αποδεικνύει πως σήμερα όχι μόνο δεν είναι 7 χρόνια μπροστά η Τεσλα, αλλά την έφτασε και την ξεπέρασε ένας τρελοκροατης παρουσιαζοντας ένα πολύ καλύτερο σύνολο απο αυτό της Τεσλα.

      Μιλάω φυσικά για το Consept1 του Μate Rimac.
      Όταν μπορεί κάποιος σαν τον Ριμακ (χωρίς να έχει τις επιδοτήσεις των 2 δις του Αμερικανικου κρατους που έχει η Τεσλα) να παρουσιάσει ένα τέτοιου επιπέδου ηλεκτροκινητο αυτοκίνητο (δεν μιλάω μόνο σε επιδόσεις αλλά σε επίπεδο software) τότε η ψαλίδα έχει ήδη κλείσει.
      Όπως έκλεισε (για άλλους λόγους) η ψαλίδα στα smartphones.

      Παραθέτω λινκς προς ενημέρωση :
      1) https://www.autoblog.gr/2016/06/19/porsche-to-mission-e-tha-einai-kalytero-apo-ta-tesla/
      2) https://www.autoblog.gr/2016/08/16/to-rimac-concept-one-kseftilizei-laferrari-kai-tesla-model-s/
      3) https://www.autoblog.gr/2016/10/08/ypshlobathmo-stelexos-ths-maserati-pikarei-tautoxrona-thn-tesla-kai-tous-germanous/

    • dimiiitris

      Δεν θα σταθεις λες ”για τον επωνυμο ανταγωνισμο που ερχεται…”αλλα 2 στα 3 αρθρα που παραθετεις αυτο λενε…απο το 2020 θα βγαλουν Πορσε και μαζερατι ηλεκτροκινητο και αν…με τα αν και με πορδες δεν βαφουν αυγα!Οσο για τον Κροατη εκει ειναι που το χανεις τελειως..εδω εριξαν οι αλλοι 2 δις σε τεχνολογια τι προσπαθεις να μου πεις…μου θυμιζεις το Ελληνικο Λαντα με τα 500+ αλογα που κανει γιο-γιο πορσε και φερραρι μαζι και εχεις πολλους ου υποστηριζουν οτι τους ξεπερασε σε τεχνολογια χαχα…Παρολα αυτα πιο πανω αλλα ελεγες και τωρα το αλλαζεις…πιο πανω στα γραφωμενα σου δεν εθετες θεμα οτι δεν ειναι μπροστα 7 χρονια η Τεσλα απο τους αλλους απλα οτι καποια στιγμη στο μελλον θα την ξεπερασουν..μεσα σε λιγες ωρες βρηκες τον Κροατη που τον ξεπερασε…αληθεια δεν παιζεσαι εσυ χαχαχα
      Οσο για το Iphone που εχεις γιατι οταν το αλλαζεις ξαναπερνεις iphone αφου εχει ξεπεραστει?Μη μου πεις οτι εχεις ακομα το iphone 3 ή 4 χαχα,αν ισχυει αυτο τοτε ακυρωνει και ολα τα παραπανω που υποστηριζεις τοσο φανατικα!

    • mixalhs7

      1) Η Πορσε το ετοιμάζει ήδη και θα βγει μάξιμουμ σε 2 χρόνια.
      Όταν επίσημα χείλη λένε πως η τεχνολογία τους είναι πιο πάνω απο αυτή της Τεσλα αυτό εσένα σου κάνει με πορδή? Μαλλον εσυ περδεσε ή μπερδευεσαι.
      Και το έγραψα πολύ ξεκάθαρα.
      Δεν θα σταθώ μόνο σε αυτά που λενε ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ γιατί θα κληθούν να τα αποδείξουν στη πράξη πολύ σύντομα, σου φέρνω το παράδειγμα της Rimac εταιρειας που προμηθεύει με την τεχνολογία της την SIEMENS
      την MAGNA,
      την KOENIGSEGG
      την BREMBO,
      την QOROS
      την QUADROFOIL
      την W.MOTORS
      την APPLUS
      Αυτη την εταιρεία εσύ την υπονόμευσες σε επίπεδο Λαντα.
      Γελανε οι αρκούδες της Σιβηρίας.
      Αντι να γραφεις αρλουμπες δες κανα review και διαβασε κανενα αρθρο για την εταιρεία.

      2) Οταν με ρωτας : ”.Απλα μια ερωτηση τι σε κανει να πιστευεις οτι ο ανταγωνισμος θα ξεπερασει την Τεσλα?Ξερεις κατι που δεν ξερουμε εμεις?Η απλα ετσι το φανταζεσαι?” σου φέρνω το παραδειγμα του Ριμακ.
      Αυτη την στιγμη στο μονο που ειναι μπροστα η Τεσλα ειναι στο autopilot με την διαφορα πως και αλλοι κατασκευστες ξεκινησαν ηδη τις δοκιμες δικων τους αντιστοίχων συστηματων. Αρα και εκει η ψαλιδα θα κλεισει οπως εχει γινει ηδη στους αλλους τομεις με την Ριμακ και τις αλλες εταιρειες που ακολουθουν.

      3) Τα ακριβη μου λογια για το iphone ειναι τα εξης ” 4 χρόνια αργότερα ο ανταγωνισμός είχε φτάσει και ξεπεράσει σε πολλά σημεία την εταιρεία του. ”
      Το ”εχει φτασει” & το ”σε πολλα σημεια” δεν το ειδες ε?

      Αντι να κάθεσαι να παρερμηνευεις τι σου γραφω για να φανεις ”απο πανω” κατσε διαβασε τιποτα για τις ραγδαιες εξελίξεις στο κλαδο.
      ”Ι believe the auto industry will change more in the next 5 to 10 years than it has in the last 50” Mary Barra CEO of General Motors
      Τροφή για σκέψη. Χαιρετώ.

  • Κώστας

    μετα απο τετοιες μεγαλοστομίες συνηθως ερχεται η κατρακύλα
    υπαρχουν αρκετα παραδειγματα στο παρελθον

  • manowar

    Βλεπεις αυτον το παπατζοτιτλο και μετα κατεβαινεις να δεις κατι ψευδοτρολακια να παιζουν μπαλα με τον τιτλο και μετα να αναφερουν την μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια του πλανητη για να την πικαρουν και καλα..η ουσια ειναι:ποιος προσδιοριζει το (ποσα χρονια ειναι μπροστα η τεσλα?)αν δεν ειναι 7 και ειναι 9μισι η ακομα και 6 χρονια και 5 μηνες?? Χεχε ……:-Ρ αναφερθγκε η βαγκ ρε μπαγκλαμαδες η τεσλα ειναι ενα @ρχδι μπροστα στο μεγαθηριο που λεγεται βαγκ και καβαλαει την τουοτα για 2016..(προσεχως)αυτα..φιλακια. :’))

  • Mikoyan Gurevic

    Αυτονομία κοντά στα 600 χιλιόμετρα που έχω τώρα, έχει η Tesla;

    • manowar

      Σε βενζιναδικο οκ δεν κανεις στασεις..πες μου ποσες στασεις κανεις σε συνεργειο για να υπολογισω αν την (λες)στην τεσλα…:-))) χε χε χε…πλακιτσα…

  • Φωτόνιον

    Παιδιά, η ανάπτυξη στην τεχνολογία μπαταριών, στη μεταλλουργία των μοτέρ, αλλά και στους ‘παπάδες’ που κάνουν οι controllers νέας γενιάς έχουν σπρώξει τα ηλεκτρικά στην ωρίμανση σαν τεχνολογία. Ανέφερα παλιότερα ότι είναι μια περίοδος σαν αυτή της μετάβασης από το φιλμ στους ψηφιακούς αισθητήρες και πραγματικά το πιστεύω αυτό. Ωστόσο για την Tesla το μεγάλο στοίχημα είναι το model3 και εκεί ο ανταγωνισμός υπάρχει ήδη και δεν είναι 7 χρόνια πίσω. Το αντίθετο μάλιστα. Οπότε καλά κάνουν και υπερηφανεύονται για τα σούπερ ντούπερ εργοστάσιά τους, γιατί σε λίγο το 30k segment των ηλεκτρικών θα είναι πολυπληθέστατο.

  • το θεμα ειναι και πολιτικο ομως … μπορει στην ευρωπη πχ να επιδοτησουν τα υδρογονοκινητα ή κατι αλλο … μπορει πχ αυριο που θα βγει η κλιντον να σταματησει την επιδοτηση αν τα παρει απο τον πουλοβερακια για κανα 2 με 3 χρονια μεχρι να τους φτασουν … ειναι πολλα που δεν μπορουμε να ξερουμε …

  • sijune50

    Eχουν πολλα ακομα να διορθωσουν,δεν ειναι ευκολο να καταξιωθεις σαν brand,ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος και δεν θα κατσει να τους κοιταει.

  • JohnnyXP64

    νομιζω δεν καταλαβατε τι ειπε ο ανθρωπος. η τουλαχιστον πως το ειπε.
    η tesla εφτιαξε και φτιαχνει εργοστασια για να κανει απο το ΜΗΔΕΝ ενα ηλεκτρικο αμαξι! ο ανταγωνισμος προσπαθει να προσαρμοσει στις γραμμες παραγωγης τους το ηλεκτρικο κομματι χωρις να αλλαζει τα παντα και χωρις να εχει καν διαφορετικο οχημα!
    ο ανταγονισμος εχει ακριβως το ιδιο σασι σε ολα τα οχηματα και αντι για ενα κουτσουρο μπροστα μοτερ βενζινας βαζουν τα ηλεκτρικα. η κατανομη βαρους σκατα, η αεροδυναμικα σκατα, η κατασκευη του 80% του οχηματος το ιδιο με πριν!

    λογικο γιατι δεν θελουν να ξοδεψουν, δεν μπορει ενας μπετατζης να γινει προγραμματιστης, αλλα ενας φοιτιτης πληροφιρκης σπουδασε να ειανι προγραμματιστης και θα ειναι παντα καλητερος και αποτελσματικοτερος γιατι ξεκιναει σωστα με καθαρη σελιδα για αυτο που θελει να κανει. δεν κανει πατεντες!