570s-vs-nsx

Μετά από χρόνια αναμονής, η Honda επιτέλους παρουσίασε τον διάδοχο του θρυλικού NSX. Η επιλογή της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να στραφεί στον υβριδισμό, αφού ο twin-turbo V6 κινητήρας, 3,5 λίτρων, συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, πράγμα που ανεβάζει τη δύναμη στα 580 άλογα και 645 N·m ροπής.

Ο ανταγωνισμός, όμως, είναι πολύ σκληρός και το ιαπωνικό supercar, εκτός από το Nissan GT-R, έχει να αντιμετωπίσει αυτοκίνητα σαν τη McLaren 570S, η οποία έχει βάλει τα γυαλιά σε όσους την έχουν δοκιμάσει. Το συγκριτικό τώρα γίνεται από το Autocar, και το θέμα είναι αν το NSX έχει καμία ελπίδα δίπλα στη «Βρετανίδα» των 570 αλόγων και 600 N·m ροπής.

Έχοντας δει το video, σου λέω ότι η 570S δείχνει για μία ακόμα φορά την υπεροχή της, ενώ αποδεικνύεται πολύ πιο γρήγορη Anglesey circuit.

  • Petros K

    Θα προτιμούσα το NSX μόνο λόγω του design του. Συνολικά όμως η Mclaren είναι πιο γρήγορη σε όλους τους τομείς, είναι 300 ολόκληρα κιλά πιο ελαφριά και έχει και πιο όμορφο εσωτερικό! Αλλά το πιο σημαντικό είναι και αυτό που λέει ο τύπος στο video, είναι απλά Mclaren ανήκει δηλαδή σε μια εταιρία που δουλειά της είναι να βγάζει supercars συνεχώς, ενώ το NSX είναι το μοναδικό supercar της Honda μετά από κάμποσα χρόνια..

    • manowar

      επιλεγω nsx επιδη το συγκεκριμενο μακλαρεν δεν μου αρεσει καθολου..αλλα αν ξεσκεπασεις το αυτοκινητο και μεινουν τα μηχανηματα της μακλαρεν μπορει να δεις και τον αχιλλεα με τους μυρμιδονες μεσα….

  • stadi

    πίκρα!
    Γιαυτό στην F1 μας δίνουν τέτοιο μοτέρ

  • spiros

    μου μυριζει λιγο στησιμο στη “δοκιμη”

  • manowar

    Φανταζεστε να συγκριναν τα 2καλυτερα αυτοκινητα της ιαπωνιας που αυτη την στιγμη ειναι το nsx και το gtr nismo με τα καλυτερα ευρωπαικα που ειναι τα 3 κανονια που χουν δημιουργισει η ιταλια γερμανια και αγγλια τα (γνωστα);; μπουεχε χε χε χε χε χε χε (τρολ modε φινιτο)

    • rous

      Το NSX ειναι οτι ειπε και ο μπαμπινος. Πολυ κακο για το τιποτα! Εχει μπαταριες μπρος πισω, κανονικο μοτερ και γενικοτερα το εκαναν τοσο περιπλοκο μονο κ μονο για να δειξουν οτι μπορουν. Το θεμα ειναι οτι οταν ενα supercar το 2016 φτανει σε μαζα τα 1780 κιλα με ”μονο” 570 αλογα, σε επιδοσεις πλεον δεν ειναι κι τοσο ανταγωνιστικο.

      Τελικα μηπως η Bugatti Veyron (η οποια βγηκε πρωτη φορα στην παραγωγη το 2005) δεν ειναι τοσο βαρια οσο ελεγαν, σε σχεση με οτι υπαρχει ακομη κ σημερα?

  • Mika

    Μclaren 570S, χωρις δευτερη σκεψη κι ιχνος δισταγμου….
    Eκπληκτικο δημιουργημα..
    Τι εγινε, παλι το ελαφρυτερο και λιγοτερο δυνατο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο σε μια πιστα???
    :p :p

    • LiLBLaZeR

      Προφανώς και οι άνθρωποι είναι άσχετοι! Άκου εκεί το μειωμένο βάρος της mclaren πλεονέκτημα… Αφού δεν μπορεί να βάλει την δύναμη κάτω!
      Τι εννοείς ότι το βαρύτερο, δυνατότερο, ηλεκτρικό και 4κινητο Ιαπωνικό τέρας κάνει χειρότερο 0-100, 0-200, έχει μικρότερη τελική και χάνει στην πίστα από την πανάλαρφη πισώβαρη mclaren?
      Προφανώς και το autocar είναι πληρωμένο από την mclaren…

    • Mika

      Μενω εκπληκτος, οπως κι εσυ!!!

    • περιεργα πραματα ειδαμε σε αυτο το βιντεο !!!! μεταφυσικα θα ελεγα !!!!! :-P

    • gv

      χαχαχαχαχαχα για ποιον τα λετε ολα αυτα?
      κατι θα εχω χασει λογικα παλια και τωρα δε καταλαβαινω :P

    • manowar

      φιρι φιρι το πατεεεε…τρολλακιααααα……;-ΡΡ

    • manowar

      αυτα τα κωλομακλαρεν σου μοιραζουν πολυ πονο οχι τιποτα αλλο δεν θα αγοραζα ποτε την 570s θα επερνα κατι αλλο και θα με περνουσε..πολυ τσαντιλα..καλυτερα που δεν εχω τοσα να παρω ανταγωνιστικο αυτοκινητο… χα χα καλοοοο εεεεε;;;

  • gv

    για το βαρος του κρατιεται καλα στις επιταχυνσεις αλλα το θεμα ειναι και πως στριβει σε σχεση με τη 570 γι αυτο θα θελαμε και συγκριτικα lap times..
    γενικα ομορφο και καλο το nsx απλα ανουσια πολυπλοκο και τραγικο μεσα για τη κατηγορια που θελει να παιξει..
    δεν ξερω πως ειναι απο κοντα αλλα στα βιντεο και τις φωτο δειχνει σαν ενα πιο πολυτελες accord και τιποτα παραπανω..
    θα επρεπε να ειναι πολυ πιο special..

    • mixalhs7

      Στο 4:00 λεπτο του βιντεο δινει χρονους σε πιστα.

    • gv

      αα ωραιος το περασα λιγο γρηγορα το βιντεο και το πηδηξα αυτο το σημειο..

  • Κώστας

    kανονικο τσαγακι ηπιε το χοντακι
    πολυ κακο για το τιποτα

  • Iron

    Το nsx θεωρώ ότι θα ξεχαστεί γρήγορα γιατί δεν είναι τόσο καλό πουθενά…δεν καταλαβαίνω πως ή honda παρήγαγε αυτό το αυτοκίνητο…. Όταν ή nissan παρουσίασε το gtr θυμόμαστε όλοι τι έγινε και έχουν περάσει πολλά χρόνια…ε τι σκατά πας να μου αναστήσεις έναν θρυλο της αυτοκίνησης κ μου παρουσιάζει αυτό…ε όχι…όσο για την maca αν και ή καρδιά μου είναι στο μαρανελο πρέπει να πω οτι είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο άσχετα αν κανουν copy paste σε όλα…

  • LJ

    Συμφωνω με οτι λενε για τα μειωνεκτιματα του NSX, ειδικα για τα πλαστικα στο εσωτερικο ειναι απαραδεκτα και ειναι οτι πιο απλο στο να τα αλλαξουν και αμεσως να κανουν το αμαξι πιο ελκυστικό. Το ειχε πει και ο Clarkson πολυ παλιοτερα οτι ολα τα Ιαπωνικα αυτοκινητα κανουν μπαμ οτι ειναι προιοντα μαζικης παραγωγης χωρις καμια αισθηση προσωποποιησης.

    Το θεμα ειναι ομως οτι το NSX ειναι πιο ομορφο και η McLaren τραγικη εμαφανησιακα κατα την αποψη μου. Οποτε αν ειχα τα λεφτα για ενα τετοιο αμαξι δε θα κοιτουσα κανενα απο τα δυο. Απλα θα πηγαινα προς 488 μερια.