nanoflowcell-quantino

Η ελβετική Nanoflowcell βρίσκεται σε συνομιλίες με έναν μεγάλο κατασκευαστή που δεν είναι Γερμανός, ώστε οι υγρές μπαταρίες του Quantino concept να περάσουν στη παραγωγή.

Αυτό δήλωσε σε συνέντευξή του ο Nunzio La Vecchia, επικεφαλής τεχνολογίας της Nanoflowcell, ο οποίος είπε πως η τεχνολογία της μπαταρίας θα μπορούσε να παραχωρηθεί σε άλλους κατασκευαστές, ώστε αυτή να περάσει στη παραγωγή μέσα στα επόμενα 4 με 5 χρόνια.

Το Quantino παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015, με τους 4 ηλεκτροκινητήρες του να αποδίδουν 109 άλογα και να τροφοδοτούνται με ενέργεια από ένα ιοντικό υγρό που είναι αποθηκευμένο σε μια δεξαμενή 175 λίτρων. Το αυτοκίνητο μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, έχοντας ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χλμ.

nanoflowcell-quantino-ev-prototype

Πως λειτουργεί η τεχνολογία των μπαταριών; Το έχουμε γράψει και παλαιότερα. Ο ηλεκτροκινητήρας περιλαμβάνει δύο δεξαμενές ηλεκτρολυτών, εκ των οποίων η μία περιέχει αρνητικά φορτισμένους ηλεκτρολύτες και η άλλη θετικά, και οι οποίοι θα βρίσκονται σε υγρή μορφή, θα ρέουν και όταν θα ενώνονται, θα παράγουν την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση του ηλεκτροκινητήρα. Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα έχει πάνω του το σύστημα που θα παράγει την ηλεκτρική ενέργεια, σε αντίθεση με την μπαταρία που αποθηκεύει παραγμένη ηλεκτρική ενέργεια.

Αν μπερδεύτηκες λίγο, σκέψου απλά ότι με αυτό το σύστημα δεν θα φορτίζεις με ρεύμα τα αποφορτισμένα στοιχεία μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου, αλλά θα πηγαίνεις στο “ιοντάδικο” και θα λες, “βάλε μου 50 ευρώ ηλεκτρολύτες” ή ιόντα τελοσπάντων. Το νερό που εξατμίζεται από την διαδικασία παράγει ορισμένα άλατα, τα οποία παγιδεύονται σε ένα φίλτρο που πρέπει να αλλάζεται κάθε περίπου 10.000 χιλιόμετρα.

nanoflowcell-quantino-ev-prototype-1

Το πρωτότυπο Quantino αυτή τη περίοδο υποβάλλεται σε εκτεταμένες δοκιμές και στη σημερινή του μορφή φέρει δύο δεξαμενές ηλεκτρολυτών 159 λίτρων, που του δίνουν αυτονομία 966 χιλιομέτρων.

Η τεχνολογία των υγρών μπαταριών δεν είναι κάτι νέο. Αναπτύχθηκαν για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1950, με την Nanoflowcell να υποστηρίζει πως το σύστημά της είναι κατά 75% πιο αποτελεσματικό από το πετρέλαιο, ενώ είναι σε θέση να λειτουργήσει σε πολύ χαμηλότερη τάση από τις συμβατικές μπαταριές αυτοκινήτων.

  • gv

    εγω δε μπορω να καταλαβω γιατι 4 ηλεκτροκινητηρες!
    ενταξει τα οφελη τα ξερουμε απλα δεν ειναι απιστευτη υπερβολη για ενα αυτοκινητο 109 ιππων που θελει να ειναι και πιο προσιτο?
    1 ή 2 θα καναν παλι τη δουλεια με μικροτερο βαρος,πολυπλοκοτητα,κοστος..

    • Michalis

      Κάθε τροχός ένας ηλεκτροκινητήρας που ελέγχεται από υπολογιστή, γλυτώνεις διαφορικά και έχεις καλύτερο έλεγχο της ευστάθειας του αυτοκινήτου ελέγχοντας την κίνηση σε κάθε τροχό ξεχωριστά

    • gv

      κατι μας ειπες τωρα..
      αν ηταν τοσο μαγικο και συμφερον οσο λες τα leaf και i3 δε θα ειχαν μονο εναν..
      ακομη και το τεσλα που ειναι πανακριβο και φτανει τα 700 αλογα εχει 2!
      και εσυ επιμενεις οτι σε αυτοκινητο με μολις 109 αλογα που πρεπει να ειναι φτηνο ειναι καλυτερα να εχει 4..

  • δηλαδη αμα του βαλω gatorade…θα πηγαινει πιο γρηγορα?? :-P

    • Νικόλαος244turbo

      Isostar που έχει και μαλτοδεξτρίνη για άμεση αποδέσμευση ενέργειας!

  • Mika

    Tη βρισκω ιντριγκαδορικη σαν ιδεα!