tesla-model-s-p100d

Ως αυτοκίνητο του μέλλοντος παρουσιάζει η Tesla το Model S, συνεπώς το ηλεκτρικό sedan δε θα μπορούσε να μην είναι γρήγορο. Το πλεονέκτημα της ηλεκτρικής ενέργειας είναι ότι αυτή περνά αυτούσια στον δρόμο χωρίς ο κινητήρας να χρειάζεται να ανεβάσει στροφές, όπως συμβαίνει στους κλασικούς θερμικούς κινητήρες.

Επιπλέον, η ροπή κινείται σε δυσθεώρητα επίπεδα, με αποτέλεσμα το ξεπέταγμα είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο. Γνωρίζουμε ότι η δυνατότερη έκδοση του Model S είναι το P100D, ιδιαίτερα όταν το Ludicrous Mode είναι ενεργοποιημένο. Έχουμε δει μερικούς εξαιρετικούς χρόνους στα 0-96 χλμ/ώρα (για τους Αμερικανούς είναι 0-60 μίλια/ώρα), αλλά νομίζω πως δεν έχουμε ξαναδεί 2,72 δευτερόλεπτα, όταν μάλιστα ο δρόμος είναι βρεγμένος. Ο χρόνος φυσικά προκύπτει από το Vbox, συνεπώς η μέτρηση είναι ακριβέστατη.

  • Τι μπορεί να το κερδίσει ;;; Στη βροχή ;;;
    Ένα rallycross λέω εγώ μήπως ;;;; ?????????

    Υ.Γ πάντως θα ήθελα να δω ένα τεστ που να λέει ποσο μειώνετε η αυτονομία στο λουντικρους…. Και ποσά πατήματα αντέχει μέχρι την επόμενη φόρτιση !!!!

  • rafael

    αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου ειναι το απλο εξης….(μην πεσετε να με φατε) ωραια εχουμε τους θερμικους κινητηρες…καταναλωση χαλια αρα παμε παρακατω. ηλεκτρικους κινητηρες τελεια αλλα δεν εχουν αυτονομια…..παμε ε ενα συστημα μεικτο….δλδλ ενας κινητηρας να παραγει ρευμα θερμικος και μαλιστα πετρελαιο και αυτο το ρευμα να καταναλωνετε απο τους κινητηρε τους ηλεκτρικους….ποσο δυσκολο ρε @#$%%$$% τυχη μου ειναι !!!! πχ βαζω 50 ευρω πετρελαιο και σε 40 λιτρα ντεποζιτο κανω 2500 χιλιομετρα. μονο γα αρχη!!!

    • Δημήτρης

      μια γεννήτρια δηλαδή στο αυτοκίνητο.

    • rafael

      ακιβως αυτο…θα ειναι πολυ οικονομικοτερο οχι εντελως αλλα θα ειναι παρα πολυ

    • Anonymous

      Αυτο υπαρχει ηδη αλλα με κινητηρες βενζινης. Οι diesel εχουν αρκετο παραπανω βαρος για αυτο δεν τους προτειμουν.
      Παραδειγματα: bmw i3 range extender, opel ampera και λιγο πιο extreme περιπτωση: fisker karma.
      Μεχρι να φτασουμε σε σημειο να μειωσουμε τοσο τις απωλειες ενεργειας αναμεσα στα μοτερ, θα εχει προχωρησει τοσο η τεχνολογια των μπαταριων που δεν θα μας απασχολει

    • rafael

      το ξερω πως υπαρχει ηδη….πως το φανταζομαι εγω. εχεις ενα μοτερ 90cc πολυστροφο. στο χωρο του κινητηρα οπως ειναι σημερα. θα πιανει πολυ λιγο χωρο… παιρνι μπροστα παραγει ρευμα…ενναλασομενο συνεχες 12 βολτ 220 βολτ οτι θες…..και με σταθεροποιητη τασης απλα να εχει ρευμα ολο το αμαξι εκει που θελουμε. τοσο μα τοσο απλο….το μοτερ για να φαει 50 λιτρα βενζινης θα πρπει να δουλευει κανα 3μηνο!!! αντι να δινεις 30 ευρω την εβδομαδα βενζινη δινεις 100 το εξαμηνο. νομιζω πλεον εχουμε ολη τη τεχνολογια να το κανουμε απλα δεν θελουμε…δανειζομαστε τεχνολογι απο αεροπλανο…με το που ξεκινανε οι τουρμπινες παιρνει ρευμα ολο το αεροπλανο…η διαφορα ειναι οτι στο αμαξι δεν θελουμε τουρμπινα να το κινει…εχουμε τον ηλεκτροκινητηρα

    • Anonymous

      Δεν θα φτανει με τιποτα ενα τοσο μικρο μοτερ !!
      Το μικροτερο που εχουν βαλει ειναι στο i3. 650 κυβικα.
      9 λιτρα ντεποζιτο για να σου δωσει εξτρα ρευμα για 140 χιλιομετρα. (300 περιπου συνολικη αυτονομια αν εχεις ηδη φορτισμενες μπαταριες.)
      90 κυβικα δεν θα φτανει να καλυψει ουτε το ρευμα που χρειαζονται τα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου !

    • Anonymous

      Δεν θα φτανει με τιποτα ενα τοσο μικρο μοτερ !!
      Το μικροτερο που εχουν βαλει ειναι στο i3. 650 κυβικα.
      9 λιτρα ντεποζιτο για να σου δωσει εξτρα ρευμα για 140 χιλιομετρα. (300 περιπου συνολικη αυτονομια αν εχεις ηδη φορτισμενες μπαταριες.)
      90 κυβικα δεν θα φτανει να καλυψει ουτε το ρευμα που χρειαζονται τα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου !

    • Anonymous

      Δεν θα φτανει με τιποτα ενα τοσο μικρο μοτερ !!
      Το μικροτερο που εχουν βαλει ειναι στο i3. 650 κυβικα.
      9 λιτρα ντεποζιτο για να σου δωσει εξτρα ρευμα για 140 χιλιομετρα. (300 περιπου συνολικη αυτονομια αν εχεις ηδη φορτισμενες μπαταριες.)
      90 κυβικα δεν θα φτανει να καλυψει ουτε το ρευμα που χρειαζονται τα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου !

    • Anonymous

      Δεν θα φτανει με τιποτα ενα τοσο μικρο μοτερ !!
      Το μικροτερο που εχουν βαλει ειναι στο i3. 650 κυβικα.
      9 λιτρα ντεποζιτο για να σου δωσει εξτρα ρευμα για 140 χιλιομετρα. (300 περιπου συνολικη αυτονομια αν εχεις ηδη φορτισμενες μπαταριες.)
      90 κυβικα δεν θα φτανει να καλυψει ουτε το ρευμα που χρειαζονται τα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου !

    • rafael

      https://www.autoblog.gr/2016/11/02/systhma-e-power-apo-th-nissan-gia-ta-hlektrika-ths/

      συνεχιζω τη συζητηση ακριβως εκει..αυτο ελεγα

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • DimitrisBXL

      Η Citroen προσφερει το DS5 Hybrid με μπαταριες και ντιζελ μηχανη.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

    • Anonymous

      Αλλο hybrid, αλλο range extended.
      Το ds5 εχει απλα ενα ηλεκτρικο μοτερ στους πισω τροχους και μια μικρη μπαταρια. Ο κινητηρας diesel ειναι ουσιαστικα υπευθυνος για την κινηση.
      Σε ενα κανονικο ηλεκτρικο αμαξι, οι μπαταριες που χρειαζονται εχουν τεραστιο βαρος ( παραδειγμα τα tesla). Αν βαλεις και ενα βαρυ μοτερ, παει…
      Λογικα θα εχουν λογο που προτειμουν μοτερ βενζινης σε αυτα τα αμαξια. Ισως πιο ευκολη κατασκευη ? πιο καλη αποδοση (για τις συγκεκριμενες συνθηκες) ?
      χρειαζεσαι και φιλτρα dpf στους diesel, τα οποια πρεπει να ζεσταθουν παρα πολυ για να κανουν regen. Σε τετοια αμαξια, αν χρησιμοποιεις το μοτερ 10 λεπτα την ημερα, δυσκολο να φτασει θερμοκρασια λειτουργειας.

  • ντικ

    Μόνο γελοίο-αστείο (= ludicrous), δεν είναι αυτό, που πετυχαίνει !