LONDON, ENGLAND - SEPTEMBER 25: Used cars by German manufacturer Volkswagen are parked at a dealership in Battersea on September 25, 2015 in London, England. The Department for Transport's Vehicle Certification Agency, the UK's national approval authority for new road vehicles, has announced that it will re-run laboratory tests on engines and compare the results with emissions from on-the-road tests in the wake of the VW test-rigging scandal. The German car manufacturer has admitted selling vehicles in the US with diesel engines that could detect when they were being tested for emission, changing the vehicles performance accordingly in order to improve results. (Photo by Rob Stothard/Getty Images)

Η μάχη των πωλήσεων μεταξύ VW Group και Toyota καλά κρατεί και από ότι φαίνεται φέτος θα υπάρξει αλλαγή στην κορυφή των πωλήσεων μετά από μια τετραετία που κυριαρχούσε η Toyota.

To VW Group παρά το περσινό σκάνδαλο του dieselgate βλέπει τις πωλήσεις του να ανεβαίνουν και το πρώτο εννεάμηνο του έτους έχει σημειώσει 7,61 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο σημειώνοντας αύξηση 2,4% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο της χρονιάς που η Volkswagen βλέπει ανεβασμένες πωλήσεις, αφού το πρώτο εξάμηνο η εταιρεία είδε αύξηση 1,5% με 5.120.000 πωλήσεις.

Η Toyota σημείωσε και αυτή μια οριακή αύξηση 0,4% το πρώτο εννεάμηνο, σημειώνοντας 7,53 εκατομμύρια πωλήσεις και είδε θετικό πρόσημο στις πωλήσεις της μετά την περσινή πτώση της τάξης του 0,6%.

Η πρωτιά της Volkswagen οφείλεται στις πολύ καλές πωλήσεις που σημειώνει στην Κίνα που αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά αυτοκίνητων στον κόσμο. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου η VW πούλησε στην Κίνα 2.580.000 αυτοκίνητα καταγράφοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 11% που σημαίνει ότι η VW πουλάει 3 αυτοκίνητα για κάθε Toyota που πωλείται εκεί. Εκτός από την Volkswagen αυξημένες πωλήσεις σημειώνουν η Audi, η Porsche και η Skoda και ίσως φέτος καταφέρουν να ξεπεράσουν τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις όταν πέρυσι πουλήθηκαν 9.930.000 αυτοκίνητα.

Η Toyota από την πλευρά της φέτος είχε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα από τους προμηθευτές της, μετά από μια έκρηξη σε εργοστάσιο χάλυβα προμηθευτή της τον περασμένο Φεβρουάριο αναγκάζοντας την να κλείσει τα εργοστάσια της για μια εβδομάδα. Επιπλέον η Toyota βλέπει τις πωλήσεις του υβριδικού Prius να μειώνονται συνεχώς λόγω των χαμηλών τιμών των καυσίμων στις ΗΠΑ.