vw volkswagen golf plant factory


Σύμφωνα με τον Karlheinz Blessing, επικεφαλής του ανθρώπινου δυναμικού της VW, η στροφή της γερμανικής εταιρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα κοστίσει σε περικοπές ανθρώπινου δυναμικού  που θα είναι πενταψήφιο νούμερο. Οι περικοπές αυτές θα συμβούν μέσα στα επόμενα χρόνια, με τον Blessing να δηλώνει πως η VW θα χρειαστεί λιγότερους υπαλλήλους για τη παραγωγή των αυτοκινήτων της, μιας και οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούνται από λιγότερα εξαρτήματα σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που οδηγεί στην μείωση του προσωπικού.

Ο Blessing αρνήθηκε πως οι περικοπές των θέσεων εργασίας σχετίζονται με το Dieselgate, με τις θέσεις εργασίας να “κόβονται” όχι από απολύσεις, αλλά μέσω συνταξιοδοτήσεων, με προηγούμενα δημοσιεύματα να κάνουν λόγο για περικοπές 25.000 υπαλλήλων μέσα στην επόμενη δεκαετία.

  • η αμηχανη στιγμη που αυτοι που χαρηκαν με το dieselgate…τωρα θα κατηγορησουν την VW για τις χαμενες θεσεις εργασιας (εστω και αν πολλες θα ειναι για τη συνταξη)!!!!

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Δεν πειραζει ας μεινουν και αυτοι λιγο ανεργοι,εχουν δουλειες αφθονες ,αυτη την σιτγμη αν συνδεθεις με την διαδυκτιακη πυλη του οαδεδ και πατησεις θεσεις εργασιας το λιγοτερο θα δεις 17.000 κενες

  • Dimitris

    Ο άνθρωπος θυσία στο βωμό του κέρδους

    • δεν νομιζω να ειναι πρωτη φορα…….αλλα ο κανονας !

    • Kingu Kongu

      Καπιταλισμός.

    • Dimitris

      Στην πιο επιθετική μορφή του πλέον

  • Anestis Genk

    Καλό θα ήταν τα αμάξια να γίνουν modular. Αν δεν υπήρχαν κατασκευαστές ήδη, δεν θα χρειαζόντουσαν κατασκευαστές έτσι όπως τους ξέρουμε, απλά κάποιος που θα έκανε το σχέδιο και θα έδινε υπεργολαβίες για τα εξαρτήματα και την συναρμολόγηση. Και τώρα αυτό γίνεται σε μεγάλο βαθμό απλά λόγω της πρωθύστερης καταστάσεως τα βασικά εξαρτήματα, όπως πλαίσιο και μοτέρ καθώς και η συναρμολόγηση γίνονται in house.

    • Dimitris

      Το κακό με τα ηλεκτρικά και τον τεράστιο όγκο απο μπαταρίες είναι οτι χρειάζονται διαφορετικό σασί σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα

  • Anestis Genk

    Οι εργαζόμενοι είναι αντικειμενικά άχρηστοι, οπότε καλά κάνει και τους διώχνει.
    Όταν κανείς (σχεδόν) δεν θα χρειάζεται να δουλεύει για να παράγει, τότε ίσως καταφέρουμε να αποσυνδέσουμε την εργασία από τον μισθό και να πλερώνεσαι χωρίς να δουλεύεις.

    Βέβαια η αποσύνδεση γίνεται και αλλιώς, με το να δουλεύεις χωρίς να πλερώνεσαι trololol.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ένα μέρος των Δ.Υ. πληρώνεται ήδη, εδώ και δεκαετίες, χωρίς να δουλεύει. Τελικά πόσο μπροστά είμαστε και δεν το ξέρουμε.

      :P

  • Smartass

    Παντού και πάντα υπάρχει ο αδύναμος κρίκος!!
    ;)

  • SAMURAI-66

    Θα εχουμε δηλαδη στο τελος του ετους…αν ολα πανε καλα φυσικα και δεν δουμε εκπληξεις…ενα κατασκευαστη να παιρνει τα σκηπτρα της πρωτιας παγκοσμιως σε πωλησεις εκμεταλλευομενος της κακοτοπιες της ανταγωνιστριας toyota,γιατι οπως φαινεται μονο ετσι θα φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα,με της εξης παραμετρους.
    Πολλαπλα σκανδαλα στην πλατη του με το τελευταιο που εχει παρει διαστασεις επιδημιας σε ολο τον πλανητη να εχει γονατισει τα οικονομικα του,δισεκατομμυρια που πρεπει να πληρωσει για το dieselgate,μηνυσεις που εμφανιζονται συνεχως με ρυθμους καταιγιστικους,εκατομμυρια οχηματα που πρεπει να διορθωσει,περικοπες με αποχωρησεις απο το le mans και τωρα ισως στο wrc και αξια στα διεθνη χρηματηστηρια και εικονα ονοματος που συνεχως κατρακυλα….vw 11.436 δισ. ενω αντιθετα η toyota 53.580 δισ….5 φορες πανω δηλαδη!!
    Αν βαλουμε και στην ζυγαρια της αποχωρησεις 25 χιλιαδων εργαζομενων εστω και με την μορφη των συνταξιοδοτησεων τοτε δεν μιλαμε για θριαμβο νικης αλλα για μαυρες ειδησεις και μαλλον για κωμωδια στο group…ο πρωτος που ειναι τελευταιος σε ολα!!
    Εχω την εντυπωση πως η καλυτερη περιπτωση δεν ειναι να πανηγυριζουν αλλα να σφαλισουν το στομα τους και να κατεβασουν το κεφαλι μετα απο ολα αυτα τα γεγονοτα!!