engines

Καλώς ή κακώς ζούμε στην εποχή του downsizing. Οι κινητήρες γίνονται όλο και πιο μικροί, με την τοποθέτηση του turbo να είναι δεδομένη για την αύξηση της δύναμης, μαζί με ταυτόχρονη μείωση στην κατανάλωση και στους ρύπους. Βέβαια, αυτό δεν είναι η απόλυτη αλήθεια, αλλά οι εταιρείες δε φαίνεται πως θα αλλάξουν σύντομα την πορεία τους.

Πολλοί είναι οι μικροί κινητήρες που κυκλοφορούν στην αγορά, και το Carwow παρουσιάζει τώρα τους 10 καλύτερους κινητήρες που είναι τοποθετημένοι σε αυτοκίνητο. Όλοι τους είναι μέχρι 2 λίτρα και αρκετές εταιρείες συμμετέχουν στη συγκεκριμένη λίστα. Ίσως να υπάρχουν διαφωνίες για την κατάταξη, αλλά αξίζει να ρίξεις μια ματιά.

  • 1ο μοτερ απο την VW ?????

    3…………2…………………1
    comment war is coming!!!!!!!!!!!

  • 1ο μοτερ απο την VW ?????

    3…………2…………………1
    comment war is coming!!!!!!!!!!!

  • 1ο μοτερ απο την VW ?????

    3…………2…………………1
    comment war is coming!!!!!!!!!!!

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Φαντάσου να μην έσπαγαν και τόσο συχνά (όπως ο δικός μου – cave);

    • εσυ τρως λαμαρινες και εισαι βαρυποδορος μαλλον !!!!! :-P

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Δεν σου απαντάω,… Θα κρατήσω επίπεδο…

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Bambino, σήμερα έσπασα έναν BCA 1400cc mpi… Γαμώτο… Έχεις δίκαιο ρε γαμώτο!… Όσο βαρούν τα σίδερα, εγώ τα τρώω…. Κλαψ!

    • 75 αλογα ειναι αυτα..ποσο να αντεξουν ?? :-P

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Μπαμπίνο, κλαίω… Έσπασε ιμάντας χρονισμού (κόλλησε ο εντατήρας, έκοψε τον ιμαντα) πήρα στο χέρι και τις 16 βαλβίδες, και συνεχίζει ακάθεκτο…
      Θα σταματήσω πλέον από groupie και θα γίνω πλέον όμιλίτης….

    • Mika

      Οπως εβλεπα το βιντεο, λεω εχει πλακα να ειναι ο 1.4 TSI στη κορυφη!!!
      :p :p
      Τελικα, εχει πολλη πλακα λεμε!!!
      :p :p :p

  • Mrdesperado32

    ρε matt ρε matt μη τρολλαρεις και συ

  • mixalhs7

    Απ οτι κατάλαβα το κριτήριο του είναι τα στάνταρ τεστ κατανάλωσης που περνάνε οι κατασκευαστες. Αρα το κριτήριο δεν είναι τόσο αξιόπιστο.

  • Smartass
  • Aristotelis Chatzigiannis

    Κλαίω από τα γέλια με την πρώτη θέση!

  • Aristotelis Chatzigiannis

    Στα 1000 κυβικά μακράν κορυφαίος ο χιλιαρης της Ford.

    • Xarhs

      Τον εχεις οδηγησει; Εχεις οδηγησει και τον TSI; Γιατι εγω εχω οδηγησει και τα δυο και σου λεω οτι ειναι η μερα με τη νυχτα.

  • giannisb

    Ε αφού είναι 1ος.. εμείς θα το αλλάξουμε.Κάτι παραπάνω ξέρουν και τον έβαλα πρώτο.Καταρχήν η VW άρχισε την μόδα με το downsizing……

  • giannisb

    Ε αφού είναι 1ος.. εμείς θα το αλλάξουμε.Κάτι παραπάνω ξέρουν και τον έβαλα πρώτο.Καταρχήν η VW άρχισε την μόδα με το downsizing……

    • Mrdesperado32

      Πρωτος ειναι στη συνειδηση του παρουσιαστη και εναι η γνωμη του.απο κει και περα ναι η vw το ξεκινησε.σε καλο δεν τις βγηκε γτ απετυχε παταγωδως και παρεσυρε τους υπολοιπους να πραξουν το ιδιο.ετσι η αυυοκινηση εφτασε σε σημειο που χειροτερο δεν εχει υπαρξει

    • giannisb

      Και γιατί απέτυχε παταγωδώς? Εγώ βλέπω ότι οι downsizing κινητήρες ευνοούν τους περισσότερους διότι έχεις όλα τα πλεονεκτήματα μαζί¨οικονομία,επιδώσεις,χαμηλότεροι φόροι,μικρότερο βάρος στο σύνολο του αυτοκινήτου,και όσο να ναι είναι πιο οικολογικά και δεν μιλάω μόνο για την vw,αυτός που θα αναζητήσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο και είναι το μόνο που ζητάει ναι θα πάει σε μεγαλύτερο κυβισμό…από εκεί και πέρα δεν βλέπω μειονεκτήματα,και μην αναφέρεις την αξιοπιστία σαν μειονέκτημα διότι πάνε και αυτά τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι αξιόπιστα και βάζω μέσα και τα vw

    • giannisb

      Και γιατί απέτυχε παταγωδώς? Εγώ βλέπω ότι οι downsizing κινητήρες ευνοούν τους περισσότερους διότι έχεις όλα τα πλεονεκτήματα μαζί¨οικονομία,επιδώσεις,χαμηλότεροι φόροι,μικρότερο βάρος στο σύνολο του αυτοκινήτου,και όσο να ναι είναι πιο οικολογικά και δεν μιλάω μόνο για την vw,αυτός που θα αναζητήσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο και είναι το μόνο που ζητάει ναι θα πάει σε μεγαλύτερο κυβισμό…από εκεί και πέρα δεν βλέπω μειονεκτήματα,και μην αναφέρεις την αξιοπιστία σαν μειονέκτημα διότι πάνε και αυτά τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι αξιόπιστα και βάζω μέσα και τα vw

  • Sciroccakias

    Ο,τι και να λέτε, σαν τεχνολογία ο 1.4 twincharged είναι πολύ μπροστά και ας έχει τα προβληματάκια του, που πλέον δεν έχει δηλαδή.

    • Spider

      Έχω την εντύπωση ότι το βίντεο δεν αναφέρεται στον twincharged αλλά στον “απλό” tsi. Πάντως συμφωνώ με την αποψή σου για τον twincharged.

    • charris

      καταρχας το twincharged εχει χρησιμοποιηθει καμια 15χρονια νωριτερα σε αυτοκινητα παραγωγης….

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Είσαι απόλυτα σωστος,αναφέρεται στο 1.4 tsi με τεχνολογία act.

    • Mrdesperado32

      Ποια ειναι η τεχνολογια του που ειναι τοσο μπροστα?εκτος αν μου διαφευγει κατι

    • Sciroccakias

      Ο πολύ καλός συνδυασμός δύο υπερσυμπιεστών με αποτέλεσμα την άψογη γραμμικότητα του μοτέρ είτε θες να κινηθείς οικονομικά είτε γρήγορα. Και φυσικά μιλάμε για το 2008 που πρωτοπαρουσιάστηκε έτσι… Τότε που ακόμα οι άλλοι κυνηγούσαν τα άλογα μόνο με τουρμπίνες και δεν ήξεραν πως γίνεται να μην “καις” χωρίς τούρμπο.

    • Mrdesperado32

      Ναι καλα τα λες απλα αυτη η τεχνολογια ειναι πολλα χρονια πισω.δεν ειναι κατι το καινουργιο.εκτος αυτου για να ναι κατι τεχνολογικα προηγμενο πρεπει να ναι και αξιοπιστο.που αυτο το μοτερ ηταν αποτυχια σκετη.εναν δεν ξερω που να μην εχει προβλημα.

    • Sciroccakias

      Μηχανολογικά και μόνο, είχε δύο ατέλειες. Υπερβολική κατανάλωση λαδιού, συχνό “κάψιμο” των πολλαπλασιαστών. Και τα δύο λύθηκαν μετά τον 06/2011 με καινούργια μπεκ και καινούργιους πολλαπλασιαστές. Αν δεν είχες μοτέρ μετά του 2011 και ήσουν εκτός εγγύησης έπρεπε να τα αλλάξεις με κόστος 700€. Η καδένα χρονισμού έσπαγε σε κάποια, όχι σε όλα. Προσωπικά ξέρω πολλά αυτοκίνητα με τέτοιο μοτέρ να μην κάνουν καν ζεσταμα, ούτε κρύωμα και με προγράμματα custom από τα πρώτα χιλιόμετρα μέχρι και τα 200.000 χωρίς να βγάζουν ούτε ένα πρόβλημα.

    • Sciroccakias

      Μηχανολογικά και μόνο, είχε δύο ατέλειες. Υπερβολική κατανάλωση λαδιού, συχνό “κάψιμο” των πολλαπλασιαστών. Και τα δύο λύθηκαν μετά τον 06/2011 με καινούργια μπεκ και καινούργιους πολλαπλασιαστές. Αν δεν είχες μοτέρ μετά του 2011 και ήσουν εκτός εγγύησης έπρεπε να τα αλλάξεις με κόστος 700€. Η καδένα χρονισμού έσπαγε σε κάποια, όχι σε όλα. Προσωπικά ξέρω πολλά αυτοκίνητα με τέτοιο μοτέρ να μην κάνουν καν ζεσταμα, ούτε κρύωμα και με προγράμματα custom από τα πρώτα χιλιόμετρα μέχρι και τα 200.000 χωρίς να βγάζουν ούτε ένα πρόβλημα.

    • giannisb

      και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άμα το πάρουμε έτσι δεν είναι κάτι το καινούριο http://www.econews.gr/2011/12/27/ilektriko-autokinito-istoria/ όπως και τα υβριδικά που δεν είναι τίποτα άλλο απο τον συνδυασμό ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρα

    • giannisb

      και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άμα το πάρουμε έτσι δεν είναι κάτι το καινούριο http://www.econews.gr/2011/12/27/ilektriko-autokinito-istoria/ όπως και τα υβριδικά που δεν είναι τίποτα άλλο απο τον συνδυασμό ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρα

    • Bad Belmondo

      Ξέρω και ένα άλλο αμάξι με αυτή την τεχνολογία! ;-P https://uploads.disquscdn.com/images/5c4803e4878cbe76fa1889c28aadaf011003078ea2fb4173ff739de04e521b33.jpg

    • αυτο μονο γραμμικο δεν ηταν !!! :-D

    • Bad Belmondo

      Στ’@@@@@@@ μου!!! Γραμμικό ξεγραμμικό, αυτό ήταν το πρώτο αμάξι με κομπρεσόρι και τουρμπίνα!!! Και είναι κι αυτό στην κατηγορία ”μέχρι 2000 κυβικά”!!! Είναι 1750!!! ;-D

    • Ναι αλλά κρατούσε 500 χιλιόμετρα …. ??

  • Pandal

    Για εμένα αυτοί οι κινητήρες είναι μια μόδα που μέσω του μάρκετινγκ προωθούν νέες και καλά τεχνολογίες με μικρο κόστος!

    • zet125

      +100000

  • mother1russia

    Πριν δω το βιντεο λεω ευκολη πρωτια για τον B38 1.5 L three-cylinder με τα 356 αλογα του BMW i8 και καταναλωση μολις 2,5 λτ/100 χλμ.

    Εχει σαρωσει στα βραβεια κι αυτος τον εβαλε μολις 5ο .

    Αν γουσταρει στην κορυφη 2λιτρο τουλαχιστον επρεπε να βαλει τον 2-litre turbo M133
    της Mercedes/AMG . Αστειο το top 5 του

  • Anestis Genk

    Μικρά μοτέρ είναι τα wankel

  • ντικ

    Εκτός από την τραγελαφική έκπληξη του Νο1, θα περίμενα να δω μέσα και τον 1.3 turbodiesel της fiat που πήρε και η GM

  • Bad Belmondo

    Σλουρπ-σλουρπ-σλουρπ-σλουρπ!!! Σλουρπ-σλουρπ-σλουρπ-σλουρπ!!!

  • Hercooligan

    Ως κάτοχος Tiguan VW έχω να πω… επιτέλους μια θετική πρωτιά γα τους TSI… κι ας σπάνε οι καδένες, χαλάνε οι πολλαπλασιαστές, τα γρανάζια μεταβλητού, τα έμβολα, καίνε λάδια κ.λπ… στο κάτω, κάτω VW είσαι… όπως λέμε SIEMENS (ο νοών νοείτω).

    Το να είσαι κορυφαίος σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι και αξιόπιστος και οι κινητήρες της VW έπαψαν να είναι από τότε που αποφάσισαν να δώσουν ιπποδύναμη που δεν στήριξαν με καλές περιφερειακές επιλογές σε ένα ομολογουμένως πρωτοποριακό block και κομπρέσορα.