mazda-skyactiv

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Mazda, όπως ανακοίνωσε η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) των Η.Π.A. είναι η εταιρία με τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών ρύπων αλλά και με τον μικρότερο μέσο όρο κατανάλωσης. Τα νούμερα για φέτος έδειξαν μια μικρή βελτίωση σε σχέση με πέρυσι, με την μέση κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο του 2015 να αγγίζει τα 24,8 μίλια ανά γαλόνι (9,48 λίτρα/100 χλμ), χαμηλό όλων των εποχών, ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μίλι μειώθηκαν στα 267 γραμμάρια. Και οι δύο αριθμοί είναι οι χαμηλότεροι που έχει καταγράψει η E.P.A από το 1975 που μετρά τα δεδομένα.

Η Mazda έχει μέσο όρο κατανάλωσης 29,6 μίλια ανά γαλόνι (7,95 λίτρα/100 χλμ) και έγινε έτσι για τέταρτη φορά η πιο αποδοτική αυτοκινητοβιομηχανία στις Η.Π.Α, χωρίς μάλιστα να έχει κάποιο υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της, με τις SKYACTIV τεχνολογίες να είναι οι μόνες υπεύθυνες για την επίτευξη αυτή της Mazda. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Honda και στην τρίτη η Nissan.

Η έρευνα έδειξε πως τα pickups MY2015 είχαν μια αύξηση κατά 0,8 μίλια ανά γαλόνια, την μεγαλύτερη αύξηση στην κατανάλωση από κάθε τύπο οχήματος, με τα νούμερα να δηλώνουν πως τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι το ίδιο αποδοτικά με τα MY1986 pickups, όταν τα συγκεκριμένα ήταν λιγότερο ισχυρά και ζύγιζαν λιγότερο. Το μέσο αποτύπωμα των pickups έχει αυξηθεί κατά 4% από το 2008, το διπλάσιο από αυτό των αυτοκινήτων, SUV και crossover.

Η EPA προβλέπει ότι τόσο οι εκπομπές όσο και ο μέσος όρος κατανάλωσης θα βελτιωθούν στα MY2016 μοντέλα, παρόλο της αστάθειας που υπάρχει στις τιμές της βενζίνης και των άλλων συνθηκών της αγοράς. Επίσης προβλέπει πως ο μέρος όρος του βάρους των αυτοκινήτων θα μειωθεί κατά 22,5 κιλά, ενώ η μέση ισχύς των κινητήρων θα παραμείνει σταθερή στα 229 άλογα.

  • SAMURAI-66

    Η τεχνολογια skyactiv και η mazda κανουν θαυματα!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/0c9b2026777e6c641ebdf25d53fcdf80ce5bbe0c9c3dc0d5bbe2b3f96b7772c0.jpg

    • rous

      Με τρεις κινητηρες παγκοσμιως δεν το λες και θαυμα.

  • Renesis1

    Αν και σχετικά μικρή εταιρία και με περιορισμένους πόρους, τα πηγαίνει εξαιρετικά με τους Skyactiv. Μπράβο ρε Μαζντάρα..

  • rous

    Δεν μας λεει με τι γκαμα κινητηρων ομως.

    • DJ_D

      2,0L skyactiv, 2,5L skyactiv, 2,5L skyactiv turbo

  • Anestis Genk

    Άρα μύθος το downsized turbo;

    • gronholm89

      Εννοειται! Δεν ξερω αν ειχες διαβασει ενα αλλο αρθρο που ελεγε οτι ηδη οι κατασκευαστες σχεδιαζουν μεγαλυτερους κινητηρες για να αντικαταστησουν τους downsized!!

    • Anestis Genk

      Εκείνο ήταν για τα diesel, κάτι που το γνώριζα και από πριν.

    • Smartass

      Ο μύθος όμως θα μεταλλαχθεί σε εφιάλτη για τα πελατάκια μόλις αρχίζουν να κουδουνίζουν οι “πυραυλοι” τσέπης. Έχει να πέσει κλάμα στα εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα συνεργεία που θα πάει σύννεφο.

    • DJ_D

      10 χρόνια downsizing, ακόμα να σκάσουν οι κινητήρες; Πόσο θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει;

    • Smartass

      Μάλλον είσαι από άλλο πλανήτη. Δεν ξέρεις για τα προβλήματα των TFSI – TSI;;;;;
      Η Ford άρχισε να βάζει λάδι 5W20. Τώρα θα αρχίσει το πανηγύρι.

    • DJ_D

      Γιατί μόνο η VW βγάζει μικρούς turbo κινητήρες και κανένας άλλος κατασκευαστής ας πούμε, οπότε μόνο αυτή είναι άξια αναφοράς..

      Η Volvo βάζει 0W-20 εδώ και 2,5 χρόνια, σκάνε σε κάθε διασταύρωση δρόμου.

    • Smartass

      Δεν μπορώ να ανταγωνιστώ πανεπιστήμονες της αυτοκίνησης.

  • GiannhsAtenza

    Downsizing , turbo , μπεεεεεεεε

  • charris

    τους νοιάζει αυτό στο αμερικα??? εκεί 1600 είναι οι μηχανές του γκαζόν….

  • Anonymous

    Οχι οτι θελω να ακυρωσω το κατορθωμα της Mazda, αλλα στην αμερικη οπου οι περισσοτερες εταιριες βγαζουν καποιες σπεσιαλ εκδοσεις αυτοκινητων με πολλααα κυβικα και τεραστια καταναλωση (π.χ. Hellcat), που οσο μικρη καταναλωση να εχει ο υπολοιπος στολος της εταιριας, ειναι λογικο ο μεσος ορος καταναλωσης να παραμεινει ψηλα. Καποιες εταιριες σαν την mazda με μοτερ 2.0 και 2.4 το πολυ, που δεν εχουν κατι ιδιαιτερο σε επιδοσεις (μιλαμε για δεδομενα usa) μπορουν ευκολα να κρατησουν εναν χαμηλο μεσο ορο.

    • zet125

      Φιλαρακι ακυρο
      Και η vw και toyota και bmw δεν πουλανε στο αμερικα?
      Που ειναι αυτες?
      Το turbo και το downsizing ειναι μουφα,οχι οτι δεν ειναι καλα αλλα τα αποτελεσματα τους ειναι πολυ μικρα στην καταναλωση και στους ρυπους αντιθετα οι μπαταριες εχουν μελλον!

    • Anonymous

      Bmw : M2, M3, M4, M5, M6 και πολλα μοντελα με V8.. Ακομα και με τα ηλεκτρικα αμαξια δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλει χαμηλο μεσο ορο καταναλωσης.
      Toyota: καμια σχεση με ευρωπη, εκει εχουν μεγαλα μοτερ. Με pickup με V8 κτλ.
      Η vw παλι στα ιδια, πιο μεγαλα μοτερ και R εκδοσεις.

      Μιλαμε για Αμερικη, το downsizing το δικο τους ειναι απο V8 σε V6, καμια σχεση με τα δικα μας δεδομενα !

  • dsgeo

    Είναι μέχρι να κυκλοφορήσει το RX-9 στους δρόμους!!! :-p lol

  • George McR

    Έχει δίκιο ο Anonymous. Μιλάμε με ελληνικά γυαλιά ούτε καν ευρωπαϊκά. Τι δουλειά έχει το downsize σε άρθρο για Αμερική κ κατανάλωση. Τι δουλειά οι κινητήρες που ξέρουμε με αυτά που υπάρχουν στον υπόλοιπο κόσμο κ δη στην Αμερική. Εκτός θέματος πλήρως κ εντελώς. Οκ ζούμε Ελλάδα αλλά υπάρχει κ το ίντερνετ εδώ κ δεκαετίες. Ελεος! Όσον αφορά το downsize οκ οτιδήποτε στρεσαρει έχει κ θέμα αλλά όχι ότι τα αποτελέσματα είναι μικρά. Έλεος διπλό!

    • DJ_D

      Μια χαρά υπάρχει το downsizing στο Αμέρικα τώρα πια απλά δεν γίνεται τόσο πολύ όσο στην Ευρώπη. Όταν από εκεί που είχαν κάτι τετράλιτρους V8 σαν βασικούς και στις επόμενες γενιές πάνε σε 3,5λιτρους V6 ή 2,5λιτρους I4, downsizing είναι. Π.χ. η τελευταία Mustang, τελευταία Camaro κ.τ.λ.

    • Anonymous

      Το προβλημα στο downzizing ειναι οταν ”πιεζεται” το μοτερ για να κινησει ικανοποιητικα το αμαξι. Οπως γινετε σε πολλες περιπτωσεις με τα 1000αρια ή και μικροτερα μοτερ (0,8 twinair π.χ.) τουρμπο.. Τωρα στους V6 των αμερικανων, ή ακομα και στους διλιτρους τουρμπο που ειναι αποτελεσμα downsizing, δεν νομιζω να υπαρχει αυτο το θεμα !! οχι μονο για πλακα κινουν το αμαξι, αλλα ξεφτιλιζουν και τους παλιους V8 σε επιδοσεις και καταναλωση..
      Αλλωστε η mazda εχει απο τα μικροτερα μοτε στην αμερικη …. αρα σε αυτους δουλευει το downsizing

    • George McR

      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε DJ_D για την απάντηση και την πληροφορία. Αυτό ακριβώς. Καμία σχέση ακόμα και στο downsize με αυτό που γνωρίζουμε στην Ελλάδα που δεν έχει η χώρα αυτή καμία σχεδόν επαφή με τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο, τόσο σε κινητήρες όσο και σε συμπεριφορά και συνθήκες κίνησης. Εδώ πλέον δεν μιλάμε καν για 1,4 αλλά για 1,0 και 1,2 στην καλύτερη των περιπτώσεων. Σε κάθε περίπτωση καμία απολύτως σχέση με τις ΗΠΑ αλλά δυστυχώς και με το πλείστον της Ευρώπης. Και ναι όντως με “μικρότερα” μοτέρ έχεις “μικρότερες” καταναλώσεις αναλόγως του προφίλ των αγοραστών, συνθηκών κίνησης και των ορίων του ΚΟΚ που αλλού τηρούνται ευλαβικά.

    • George McR

      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε DJ_D για την απάντηση και την πληροφορία. Αυτό ακριβώς. Καμία σχέση ακόμα και στο downsize με αυτό που γνωρίζουμε στην Ελλάδα που δεν έχει η χώρα αυτή καμία σχεδόν επαφή με τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο, τόσο σε κινητήρες όσο και σε συμπεριφορά και συνθήκες κίνησης. Εδώ πλέον δεν μιλάμε καν για 1,4 αλλά για 1,0 και 1,2 στην καλύτερη των περιπτώσεων. Σε κάθε περίπτωση καμία απολύτως σχέση με τις ΗΠΑ αλλά δυστυχώς και με το πλείστον της Ευρώπης. Και ναι όντως με “μικρότερα” μοτέρ έχεις “μικρότερες” καταναλώσεις αναλόγως του προφίλ των αγοραστών, συνθηκών κίνησης και των ορίων του ΚΟΚ που αλλού τηρούνται ευλαβικά.

  • γύρνα πίσω μάζντα, δώσε μας και κανά φράγκο ρε μάζντα