volkswagen_mqb_platform_01_1-0202

Η Volkswagen παρουσίασε το 2012 την MQB πλατφόρμα της, η οποία και έκανε ντεμπούτο στην τωρινή γενιά του Audi S3, ενώ αργότερα, πάνω σε αυτή κατασκευάστηκαν οι νέες γενιές των VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, VW Passat, Skoda Superb, VW Tiguan, Seat Ateca, Skoda Kodiaq, Audi Q2 και VW Atlas.

Ο Herbert Diess ο επικεφαλής της VW σε συνέντευξή του αποκάλυψε πως η MQB πλατφόρμα έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές περικοπές στα έξοδα της εταιρίας και έτσι η VW πήρε την απόφαση να την χρησιμοποιεί για τις επόμενες δύο γενιές των προσθιοκίνητων μικρών και μεσαίων μοντέλων της, και έτσι δεν θα χρειαστεί να κάνει σημαντικές επενδύσεις για την ανάπτυξή τους, κάτι που μεταφράζεται σε υψηλότερα κέρδη.

Η απόφαση αυτή δεν είναι κάτι που εκπλήσσει, μιας και το VW Group έχει προχωρήσει σε μεγάλες περικοπές λόγω του Dieselgate ώστε να εξοικονομήσει χρήματα για την αποπληρωμή των αποζημιώσεων. Πάνω στην MQB πλατφόρμα θα κατασκευαστούν και οι επόμενες γενιές των VW Polo, Seat Ibiza και Skoda Fabia, αλλά και των crossovers εκδόσεων τους. Επίσης πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα θα κατασκευαστούν τα νέα CC, Touareg, ενώ σε μια παραλλαγή της θα κατασκευαστούν τα επόμενα VW up!, Skoda Citigo και SEAT Mii. Η Volkswagen δηλώνει πως πάνω στην MQB πλατφόρμα θα βασίζονται περισσότερα από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητά της το 2018, 3,5 φορές περισσότερα από τα 2 εκατομμύρια το 2014.

  • αρα μιλαμε για μια δεκαετια για φωτοτυπιες με διαφορετικα φαναρια ???? :-P

  • αρα μιλαμε για μια δεκαετια για φωτοτυπιες με διαφορετικα φαναρια ???? :-P

    • Smartass

      Τώρα όμως υπάρχει σοβαρός λόγος διατήρησης της MQB. Η επιβίωση της VAG.
      MONKEY
      QUALITY
      BUSINESS
      :D

    • Smartass

      Τώρα όμως υπάρχει σοβαρός λόγος διατήρησης της MQB. Η επιβίωση της VAG.
      MONKEY
      QUALITY
      BUSINESS
      :D

    • gronholm89

      Γιατί τοσα χρόνια μιλάμε για κάτι άλλο;;;; 😛😛

    • τοτε ειχαμε και διαφορετικη πλατφορμα….τωρα θα ειναι γνησεις φωτοτυπιες !!!!! ετσι με σεβασμο σε αυτους που κραζουν…..να εχουν και ενα δικιο πλεον !!!! :-P :-P :-P

    • Christos Dimou

      Δεν νομίζω ότι δεν υπήρχε η ίδια πλατφόρμα… Το 5 και 6 είχαν την ίδια πλατφόρμα. Όπως και το Golf, Leon, Octavia, A3.

      Απλά μάλλον 3 εταιρείες θα παίζουν πρακτικά στον κύριο τους όγκο με ένα μόνο σασί με παραλλαγές. Με την Audi να περιορίζεται στην MLB μόνον στα μεγάλα (>Α5) και την Porsche να έχει το δικό της χώρο…

    • JohnnyXP64

      I like it. Χωρίς αυτές την πολυμορφικρς πλατφόρμες δεν θα μπορούσα να αγοράσω ενα αμάξι που εχει επιδόσεις κ. Αξία μηχανικά 38.000€ στα 28.000€. Κανείς δεν ανακαλύπτει τον τροχό απο την αρχή όταν μπορεί να πάρει κατι copy paste ως σκελετό που παίζει μια χαρά κ του κερδίζει χρόνο κατασκευής.
      Κ φυσικά χρόνος = χρήμα

    • Smartass

      Το βίντεο αφορά την επισκευή ενός Passat του 2014, το οποίο την έχει φάει μπροστά δεξιά. Πρόσεξε από το 0:56 το ξεκολλημένο από το χτύπημα σημείο του θόλου με πόσες πονταρισιές είναι κολλημένο στην βάση της μηχανής, μόνο 2
      https://www.youtube.com/watch?v=ZoHCTettyd0

    • thodoris91

      Όπως όλοι ξέρουμε το συγκεκριμένο passat (b7 f/l) ΔΕΝ βασίζεται στην mqb, αλλά στην pq46!

    • Smartass

      Καλημέρα. Πάρε τώρα και ένα στραβό CC!!
      https://www.youtube.com/watch?v=Brzp8To_MUE

    • thodoris91

      Γτ για να το ισιωσω? Ούτε κι αυτο πάντως είναι mqb

    • Smartass

      Άσχετο το ότι: ”Ούτε κι αυτο πάντως είναι mqb”
      Έχει όμως πχιότητα κατασκευής!!
      ;)

    • thodoris91

      Ε δεν είναι και toyota που ενισχύουν μονο την πλευρά του οδηγού στο rav και το hilux χορεύει ζεϊμπέκικο, αλλά κάτι κάνει κι αυτό το κακομοιρο!

    • Christos Dimou

      Μπορεί και παραπάνω… :)

    • Christos Dimou

      20 χρόνια και το Golf δεν έχει αλλάξει… Τι είναι 10 χρόνια ακόμα…

      Σύμφωνα με το Autoline Daily καθώς ο μέσος χρόνος ζωής των σασί είναι στα 8 χρόνια (κάθε γενιά πια αλλάζει κινητήρα ή σασί όχι και τα δύο) οι 2 γενιές σασί μεταφράζονται σε 16 με 18 χρόνια δηλαδή τουλάχιστον ως και το 2030… :P

    • Spider

      Είναι και αυτός ένας από τους λόγους που έχουν κάνει το golf το Νο1 αυτοκίνητο σε πωλήσεις της Ευρώπης όλων των εποχών. Το γεγονός ότι ενώ εξελίσσεται δεν αλλάζει σημαντικά οπτικά. Φαντάσου πως να αισθάνεται κάποιος που αγοράζει φέτος το νέο του αυτοκίνητο και του χρόνου παρουσιάζεται το νέο,τελείως διαφορετικό (οπτικά) μοντέλο… Ολίγον μακάκας????

    • Mika

      Καλη ειναι, ελαφρια ειναι, ενα σωρο μοντελα βγαζει, εχουνε και δυσκολιες λογω dieselgate, why not???

    • Spider

      Αυτό το ελαφριά,τι το ήθελες?…

    • Mika

      Ελαφρια σε σχεση με τη προηγουμενη που αντικατεστησε ειναι, κι ολα τα μοντελα που βγαινουν ειναι τουλαχιστον 80 κιλα ελαφρυτερα με παρομοιες η και μεγαλυτερες διαστασεις.
      😎😎

    • Spider

      Δεν εννοώ αυτό……….

  • Christos Dimou

    Ολικός σχεδιασμός δεν θα υπάρξει. Μερικός θα υπάρξει. Έτσι και αλλιώς η MQB όταν πρωτοπαρουσιάστηκε με τη σημερινή δεν έχουν πολύ σχέση. Απλά οι εταιρείες αποφεύγουν να μιλήσουν ότι ενισχύσαμε εδώ και εκεί ώστε τα 2 αστέρια στο συγκεκριμένο τεστ να γίνουν πέντε από αυτό το μοντέλο και μετά.

    Από εκεί και πέρα η MQB όπως και η MLB μπορούν να παραμετροποιηθούν σε τέτοιο βαθμό που τα αυτοκίνητα που θα προκύψουν να είναι σε εντελώς άλλες κατηγορίες….