fiat-panda-my2017-new4

Τις τιμές του ανανεωμένου Panda ανακοίνωσε η Fiat. Το μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο στο επίσημο δίκτυο διανομέων μέσα από τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις: Pop, Lounge, 4×4 και Cross. Σε επίπεδο κινητήρων διατίθενται δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις (1,2 69hp, 0,9 Twinair 85hp) και μια πετρελαίου (1,3 MTJ 95hp). Διαθέσιμες είναι επίσης και μια έκδοση υγραερίου (1,2 69hp LPG), καθώς και μια έκδοση φυσικού αερίου (0,9 Twinair 80hp CNG).

Οι εκδόσεις 1.2 69hp Pop και Lounge διατίθενται στην τιμή των €10.600 και €11.300 αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.2 69hp Pop εξοπλισμένη με υγραέριο (LPG) κοστίζει €13.000. Η τιμή για την έκδοση 0,9 Twinair 85hp Lounge είναι €13.150, ενώ η ίδια έκδοση διατίθεται και με φυσικό αέριο στην τιμή των €15.400. Τέλος, οι εκδόσεις πετρελαίου 1,3 MTJ Pop και Lounge είναι διαθέσιμες στην τιμή των €13.900 και 14.600 αντίστοιχα. Οι τιμές των εκδόσεων 4×4 και Cross ξεκινούν από €16.250 και €19.000 αντίστοιχα.

Fiat Panda 4x4 MY2017 new2

Το ανανεωμένο Panda εξωτερικά φέρει μικρές αλλαγές, προσφέρεται σε δύπ νέα χρώματα, το κόκκινο παστέλ Amore Red και το μεταλλικό Colosseo Grey, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια για τα τάσια και τις ζάντες αλουμινίου. Περνώντας στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά στα όργανα που είναι πιο σύγχρονα και πιο εύκολα στην ανάγνωση τους. Τα υφάσματα των καθισμάτων διαθέτουν νέα χρώματα και νέα σχέδια για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού. Τα βασικά Panda θα έχουν υφασμάτινη ταπετσαρία με γεωμετρικά σχέδια, ενώ το 4X4 και το Cross θα διαθέτουν ύφασμα μόνο στην μέση των καθισμάτων ώστε να δείχνουν πιο “στιβαρά”.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο εσωτερικό είναι η προσθήκη του συστήματος Uconnect το οποίο τοποθετείται πρώτη φορά στο Panda. Το σύστημα αυτό, όπως και στα άλλα μοντέλα της Fiat, μπορεί να συνδεθεί με το smartphone και μέσω του ειδικού app “Panda Uconnect” μπορεί να γίνει η είσοδος σε όλες τις εφαρμογές του συστήματος. Διαθέτει ακόμα Bluetooth, θύρα USB στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, σύστημα αναγνώρισης φωνής, θύρα AUX και MP3.

Δελτίο Τύπου

Το ανανεωμένο Fiat Panda διαθέσιμο στην ελληνική αγορά

Οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου Panda

Το Panda, το δημοφιλές μικρό μοντέλο πόλης της Fiat, ανανεώθηκε, διατηρώντας ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας του: προσωπικότητα, λειτουργικότητα και απλότητα.

Στην ελληνική αγορά, το ανανεωμένο Panda είναι άμεσα διαθέσιμο στο επίσημο δίκτυο διανομέων της Fiat μέσα από τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις: Pop, Lounge, 4×4 και Cross. Σε επίπεδο κινητήρων διατίθενται δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις (1,2 69hp, 0,9 Twinair 85hp) και μια πετρελαίου (1,3 MTJ 95hp). Διαθέσιμες είναι επίσης και μια έκδοση υγραερίου (1,2 69hp LPG), καθώς και μια έκδοση φυσικού αερίου (0,9 Twinair 80hp CNG).

Σημειώνεται πως οι εκδόσεις 1.2 69hp Pop και Lounge διατίθενται στην τιμή των 10.600€ και 11.300€ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.2 69hp Pop εξοπλισμένη με υγραέριο (LPG) κοστίζει 13.000€. Η τιμή για την έκδοση 0,9 Twinair 85hp Lounge είναι 13.150€, ενώ η ίδια έκδοση διατίθεται και με φυσικό αέριο στην τιμή των 15.400€. Τέλος, οι εκδόσεις πετρελαίου 1,3 MTJ Pop και Lounge είναι διαθέσιμες στην τιμή των 13.900€ και 14.600€ αντίστοιχα. Οι τιμές των εκδόσεων 4×4 και Cross ξεκινούν από 16.250€ και 19.000€ αντίστοιχα. Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές και τις εκδόσεις του νέου Panda υπάρχουν στο www.fiat.gr/panda.

Ο εξοπλισμός του Panda παραμένει πλήρης όπως και στην προηγούμενη σειρά, με μια σημαντική προσθήκη στο πλαίσιο της ανανέωσης, του νέου συστήματος πολυμέσων Uconnect. Το σύστημα Uconnect ανήκει στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Lounge, 4×4 και Cross και περιλαμβάνει θύρα USB που χρησιμοποιείται και ως πηγή φόρτισης (βρίσκεται στο ταμπλό), θύρα Aux (βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού), αναπαραγωγή MP3, λειτουργία Bluetooth με φωνητικές εντολές, audio Streaming (μέσω smartphone), χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, θήκη τοποθέτησης Smartphone στο επάνω μέρος του ταμπλό (συμβατή με τα περισσότερα smartphones και διαθέτει θύρα USB 2.0 για άμεση φόρτιση). Μια ακόμα λεπτομέρεια είναι η προσθήκη του δερμάτινου τιμονιού στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Lounge και 4×4.

Το ανανεωμένο Panda παραμένει ένα μοντέρνο και ευέλικτο μοντέλο, χωρίς αλλαγές στις διαστάσεις του (μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ.). Δυο νέες σύγχρονες αποχρώσεις προστίθενται στην παλέτα των χρωμάτων επαναβεβαιώνοντας τις διαφορετικές εκφράσεις του Panda. Το κόκκινο Amore παστέλ τονίζει τον δυναμισμό του αυτοκινήτου πόλης, ενώ το γκρι Colosseo μεταλλικό υπογραμμίζει την all-around SUV πλευρά του. Επίσης, ο καταναλωτής έχει να επιλέξει ανάμεσα στις εξής ζάντες: ατσάλινες 14″ με πλαστικό καπάκι STD (στις εκδόσεις Pop και Lounge), και ζάντες αλουμινίου 15″ για τις εκδόσεις 4×4 και Cross.

Η ανανέωση είναι αισθητή και στο εσωτερικό του Panda. Ξεχωρίζει το νέο τιμόνι που προσδίδει καλύτερη αίσθηση κατά την οδήγηση. Παράλληλα, ο πίνακας οργάνων είναι πιο μοντέρνος και ευανάγνωστος χάρη στα επανασχεδιασμένα γραφικά και στον διαφοροποιημένο φωτισμό συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Παράλληλα, έχουν προστεθεί νέα σχέδια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς και νέα χρώματα για το ταμπλό, υποδηλώνοντας ένα μοντέρνο και κομψό στυλ.

Παράλληλα, το Panda παραμένει ένα από τα πιο φιλόξενα και λειτουργικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Οι πέντε θύρες του έχουν μεγάλο άνοιγμα, ενώ η καμπίνα του μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μέχρι πέντε επιβάτες. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του με χωρητικότητα 250 λίτρα που μπορεί να φτάσει τα 870 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Το Fiat Panda διαθέτει ένα απόλυτα πρακτικό εσωτερικό, χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση των εμπρός και πίσω καθισμάτων και στον ικανοποιητικό αριθμό χώρων αποθήκευσης.

  • Anestis Genk

    Twinaiir με αέριο νομίζω είναι κομπλέ

    • Petros K

      Κατά την γνώμη μου πολύ ακριβό. Ενδεικτικά το νέο Up! φυσικού αερίου είναι στα 13.300 δηλαδή 2+ χιλιάρικα κάτω, περίπου 200 γεμίσματα αερίου δηλαδή! To Panda CNG έχει πολύ καλό σασί (του 4×4), είναι turbo, είναι μεγαλύτερο σαν αυτοκίνητο, αλλά καίει πολύ για όχημα φυσικού αερίου και είναι και πολύ ακριβό!

    • Θανασης

      Συγνώμη αλλα δεν βλέπω σύγκριση με το up.ειλικρινα το θεωρώ βεβήλωση.το panda ειναι μια ιστορία/κατηγορία μονο του

    • Petros K

      Βρίσκονται στην ίδια κατηγορία αυτή των μικρών αυτοκινήτων πόλης, είναι και τα δύο διπλού καυσίμου (βενζίνη-CNG) και το ένα είναι 2 χιλιάρικα πάνω! Συγγνώμη αλλά μιλάμε για το Panda δεν μιλάμε για την Diablo, οπότε η βεβήλωση που λες είναι άτοπη, και ξαναλέω η τιμή είναι εξωφρενική!

    • Θανασης

      Το παντα ειναι αυτοκίνητο,αίσθηση μια κατηγορία πάνω,το αλλο ειναι κονσερβοκουτι.τα εχω οδηγήσει.ο ήχος της πόρτας και ο περιστροφικός διακόπτης για τα φώτα ΔΕΝ με πείθουν.

    • Petros K

      Συγγνώμη ρε φίλε διαβάζεις τι γράφω; Γράφω ότι ενώ βρίσκονται στην ίδια κατηγορία, έχουν ίδια τεχνολογία κινητήρα το ένα κάνει 2 χιλιάρικα παραπάνω. Και έρχεσαι και λες ότι το ένα είναι αυτοκίνητο και το άλλο είναι κονσερβοκούτι επειδή δεν σε πείθει ο ήχος της πόρτας και ο περιστροφικός για τα φώτα! 2.5 χρόνια το έχω το Up με φυσικό αέριο και με 41000 χιλιόμετρα και είναι σαν την πρώτη μέρα και η επιλογή μου ήταν συνειδητή γιατί τα είχα οδηγήσει και τα δύο και δεν πίστευα ότι το Panda αξίζει τόσο πολύ παραπάνω λες και παίρνω άλλης κατηγορίας αμάξι. Βγάλε λίγο τα οπαδικά γυαλιά κατά των κακών Γερμανών, μιλάμε για ένα δικίλυνδρο χιλιάρι που κάνει 15400 ευρώ, έλεος!

    • Θανασης

      Ένταξει ,εγω ειμαι οπαδός που δεν εχω κανενα απο τα δυο απλα τα εχω οδηγήσει,ενω εσυ αντικειμενικός κριτής την στιγμή που εχεις το ενα.α επίσης ο ενας κύλινδρος διαφορά ειναι το τεράστιο θεμα ΡΕ φίλε.μας διαβάζουν λοιπον και μας κρίνουν

  • gv

    ερώτηση:
    τα 4χ4 και cross πήραν επιτέλους τον mtj με τα 95 άλογα ή συνεχίζουν με 75 και 80?

  • thodoris91

    Πολύ ωραίο αμαξακι! Το esp του το έχουν βάλει στάνταρ?

  • manowar

    δεν θελω ουτε να το βλεπω…οσο μαρεει το πανεμορφο 500 αλλο τοσο δεν γουσταρω αυτη εδω την …….α

  • Xarhs

    ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΤΡΕΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ! ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.

  • mj

    Aνανεωμένο ; Δε βλέπω τίποτα
    Ξεπέρασαν και τη VW