2016 Mexican Grand Prix, Friday

Με το δεξί ξεκίνησε ο Lewis Hamilton το κρίσιμο Βραζιλιάνικο Grand Prix. Ο Βρετανός θέλει πάση θυσία την πρώτη του νίκη στο Interlagos, προκειμένου να έχει μαθηματικές ελπίδες στον τελευταίο αγώνα. Το ξεκίνημά του ήταν αρκετά καλό, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο. Πίσω του βρέθηκε ο Max Verstappen, με τη Red Bull να δείχνει γρήγορη στην βραζιλιάνικη πίστα.

Ο Nico Rosberg έγραψε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas, Sergio Perez, Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen που κλείνει τη 10άδα. Η Ferrari δεν ενδιαφέρθηκε για χρόνους, αφού δεν φόρεσε καν τη μαλακή γόμα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP1:

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, με τον ουρανό να είναι άδειος από σύννεφα και τις θερμοκρασίες να δείχνουν τους 26°C στον αέρα και τους 36°C στο οδόστρωμα. Αρχικά, όλοι οι οδηγοί βγήκαν για το installation lap και τον έλεγχο των συστημάτων στα μονοθέσιά τους.

Ο πρώτος χρόνος γράφτηκε μετά από το 15λεπτο, δια χειρός Wehrlein, ωστόσο ακολούθησαν αμέσως κι άλλοι οδηγοί, έτσι το 1:17 του Γερμανού έγινε γρήγορα 1:13, τη στιγμή που κι άλλα μονοθέσια έβγαιναν για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους, μεταξύ των οποίων και ο Hamilton, με τη μέση γόμα. Ο Βρετανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:13.4, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Bottas.

Ο Βρετανός κατέβασε στο 1:13.1, με τον Rosberg να περνά στη δεύτερη θέση, αλλά απείχε 4,5 δέκατα από τον team-mate του. Ακόμα λίγο κατέβασε ο Hamilton, όμως το γκάζι πάτησε και ο Rosberg, έτσι η μεταξύ τους διαφορά ήταν πλέον μόλις 30 χιλιοστά. Ferrari και Red Bull δεν ήταν τόσο γρήγορες, με τον Ricciardo να είναι στην τέταρτη θέση, 1,5 δέκατο πίσω από τον Bottas.

Πρόβλημα για τον Sirotkin. Ο Ρώσος που οδηγούσε για τη Renault έχασε δύναμη κι επέστρεψε αργά στα pits. Ο Verstappen ανέβασε τον ρυθμό του και πέρασε στην τρίτη θέση, αλλά ο Ricciardo απάντησε γρήγορα, με το 1:13.4. Έτσι, ήταν 1 δέκατο πιο γρήγορος από τον Verstappen και 2 δέκατα πίσω από τον Hamilton.

Η Ferrari δεν έδειχνε να είχε βρει τον ρυθμό της, αφού ο Raikkonen ήταν στην έβδομη θέση και ο Vettel στην όγδοη. Η Williams ήταν μπροστά από την ιταλική ομάδα, στις θέσεις 5 και 6, ωστόσο είχαμε φτάσει στα 40 λεπτά από το ξεκίνημα, έτσι όλοι οι οδηγοί γύρισαν στα pits, αφήνοντας άδεια την πίστα.

Ο Alonso έκανε την αρχή, βγαίνοντας στο μέσο της περιόδου, έχοντας τον 11ο καλύτερο χρόνο. Η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε ανέβει στους 40°C και τα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα, με κάτι περισσότερο από 30 λεπτά να μένουν για το τέλος, ενώ ήταν η ώρα για τα μαλακά ελαστικά, κάτι που θα έριχνε σημαντικά τους χρόνους.

Ο Verstappen ξεκίνησε να βελτιώνει, με 1:11.9, την ώρα που ο Rosberg έπαιρνε τη δεύτερη θέση, με 1:12.1. Ο Ricciardo ήταν 4 δέκατα πίσω από τον team-mate του, ενώ ο Hamilton παρέμενε στο γκαράζ. Ο Kvyat γυρνούσε με κλατάρισμα στα pits, όσο ο Hamilton ήταν έξω, αλλά όχι αρκετά γρήγορος για να βελτιώσει την πέμπτη θέση στην οποία βρισκόταν.

Μετά από μερικούς αργούς γύρους, ο Βρετανός πάτησε γκάζι και πέρασε μπροστά, με τον χρόνο του να είναι 1 δέκατο καλύτερος από αυτόν του Verstappen, φορώντας φυσικά τα μαλακά ελαστικά, ενώ επισήμαινε στην ενδοεπικοινωνία πως η ισορροπία στην W07 είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Πιο πίσω, η Force India βρέθηκε μπροστά από τη Ferrari, με τον Perez να είναι στην 6η θέση και τον Hulkenberg 4 χιλιοστά πίσω του. Το δίδυμο της ιταλικής ομάδας βρισκόταν στις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας, αφού δεν είχε ακόμα δοκιμάσει την ταχύτητά της με τα μαλακά ελαστικά.

Εκτός βγήκε ο Vettel, χωρίς να χτυπήσει, όμως αμέσως μετά μπήκε στα pits, με το χρονόμετρο να φτάνει στον μηδενισμό. Η καρώ σημαία έπεσε και τίποτα ουσιαστικά δε συνέβη, με τους οδηγούς να κάνουν τα τελευταία τους χιλιόμετρα, χωρίς να βελτιωθεί κάποιος χρόνος.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 18:00 ώρα Ελλάδας.

  • Akis-F1 FAN

    Στους τελευταίους αγώνες φαίνεται ότι ο Νικολάκης δε βιάζεται, ούτε έχει όρεξη για “ηρωισμούς” και στοχεύει απλά στη 2η θέση που θα του εξασφαλίσει με “ασφάλεια” το πρωτάθλημα…

    • Renesis1

      Στρατηγική τύπου Alain Prost.. Better safe than sorry!

    • Mika

      Ειναι μεχρι να γινει η στραβη! Και μετα τρεχατε ποδαρακια μου!
      😁😁😁

    • biiALFA

      αυτο περιμενω κ εγω

  • Antonis

    Θα το πάρει ο Lewis. Όχι πως βελτιώθηκε από πέρυσι, απλά για μένα καλύτερα να το πάρει κάποιος οδηγός με παρελθόν, παρόν και μέλλον, παρά κάποιος που είναι μεν καλός οδηγός (όχι κορυφαίος όμως) και έτυχε να βρίσκεται στην top ομάδα επειδη είναι Γερμανός.

    • sotirisb

      Δε βλεπω να το παιρνει ομως…

    • Antonis

      Γίνονται & ατυχήματα… που ξέρεις, σε καμιά εκκίνηση μπορεί κανάς μικρός Ολλανδός να πετάξει εκτός πίστας το Νίκο & να αποκτήσει άλλη τροπή το Πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα.

    • Giannis

      Δεν πιστευω σε κατι τετοιο.Ειναι αγραφος νομος οταν δεν παλευεις για το πρωταθλημα να μαζευεσαι.Οποτε ακομα και ο μικρος Ολλανδος δεν πιστευω να ρισκαρει να αμαυρωσει το ονομα του για μια θεση στο βαθρο σε εναν αγωνα.

    • Antonis

      Καλά, δεν είπα πως θα πάει με πρόθεση να πέσει πάνω του ο Μαξ. Απλώς έχω ένα προαίσθημα πως ο Νίκο κάπου θα σφηνωθεί στην 1η στροφή & θα τα φέρει όλα στα ίσα. Υπομονή, σε 2 24ωρα από τώρα στις οθόνες μας 😜

    • Giannis

      Οχι και γω δεν στο ειπα μ αυτη την εννοια.Απλα αυτο που εννοω ειναι οτι αν ενας οδηγος που δεν τρεχει για το πρωταθλημα δει οτι μπορει να υπαρξει ατυχημα με Rosberg ή Hamilton τοτε μπορει να σηκωσει το ποδι απ το γκαζι .Κατι που δεν θα το εκανε στην αρχη/μεση της χρονιας.Δηλαδη πιστευω οι αλλοι θα ειναι πιο προσεκτικοι για να μην εμπλακουν σε ατυχημα μ αυτους τους 2 . Αλλα ολα αυτα σε 2 24ωρα οπως ειπες.

    • Antonis

      Σωστά τα λες, δε θες να εμπλακείς σε κάτι τέτοιο, γι’αυτό άλλωστε ανέφερα τον μικρό Ολλανδό, ως παράδειγμα ατίθασης νιότης & παρορμητισμού (σε άλλες εποχές, θα ανέφερα Μοντόγια ή Παστόρ).
      Ένα προαίσθημα είναι πως κάτι θα πάει στραβά και για το Νίκο φέτος, αυτό μόνο.

    • biiALFA

      …ναι μεν, αλλα αν ο μαξ εχει διπλα/πλαι καμια φερραρι ή ρικαρντο, σιγα μην αφησει γκαζι

    • Giannis

      Λες να μα στε τοσο τυχεροι και να παιζουμε κοντα σε merc και διπλα σε redbull ??χαχαχαχα
      Παντως τιποτα δεν μπορουμε να αποκλεισουμε .Αλλα τα merc εχουν βελτιωσει τις εκκινησεις τους και ξεκινουν και απ τις θεσεις 1-2 (συνηθως) .Σιγουρα οι κατατακτηριες θα εχουν εξτρα ενδιαφερον.

    • biiALFA

      οπως βλεπω ta FP, mallon oxi, αλλα ειναι νωρις ακομα….στην εκκινηση ολα γινονται

  • LJ

    Εχει πεταξει πετσετα βλεπω η ομαδα (McLaren). Σ/Κ δοκιμων τα βλεπουν αυτα τα δυο που ερχονται παρα για κανονικους αγωνες.

    • Mika

      Περιμενες κατι αλλο?

    • LJ

      Μπαααααα…

    • LJ

      Μπαααααα…

    • Mika
    • LJ

      Πολλα τετοια εχουμε δει πριν απο καθε απο τα δυο τελευταια πρωταθληματα. Ολα πολυχρωμα και ομορφα αλλα στο τελος τα πραγματικα liveries ηταν σαν την πορεια της ομαδας μας… ΜΑΥΡΑ!

    • biiALFA

      πςςς…πολυ καλο!!

    • Mika

      Κι ο Αλονσο εμεινε απο ΕRS στο FP2!
      :p :p

    • LJ

      Εισαι τρομερος, που βλεπεις το FP2!

    • Mika

      Χαζευα λιγο…Ηταν απολαυστικος παλι!!
      Οταν εκανε τον καμεραμαν!!!
      :p

    • Nerazzuro21

      Είναι που θα ήταν το 4ο μονοθέσιο στη Βραζιλία όπως μας έλεγε ο Button…

    • Christos-

      4ο απο το τελος θα εννοούσε.

    • LJ

      Το μεγαλο τεστ για την ομαδα ειναι το επομενο πρωταθλημα. Μεχρι τωρα εχω δικαιολογησει και την McLaren αλλα πολυ περισσοτερο την Honda. Απο το επομενο πρωταθλημα η δικαιολογιες τελος!

      Και η McLaren πρεπει να αποδειξει ολα αυτα για τα οποια παινευεται αλλα μας λεει οτι εξαλείφονται λογω Honda (σασι, αεροδυναμηκη κτλ), αλλα και η Honda να μας δειξει οτι ξερει να κανει ανταγωνιστικους αγωνιστικους κινητηρες οταν η εξελιξη ειναι ελευθερη.