2016 Brazilian Grand Prix, Saturday

Ένα σημαντικό βήμα για την αυριανή νίκη έκανε πριν από λίγο ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός κατέκτησε την 11η φετινή pole position (ισοφάρισε το περσινό του ρεκόρ) και την 60η της καριέρας του, καθώς ήταν λίγο ταχύτερος από τον Nico Rosberg. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας τα έδωσε όλα για να κάνει την ανατροπή, αλλά ο team-mate του ήταν ταχύτερος, έτσι θα προσπαθήσει να πάρει τη νίκη από τη δεύτερη θέση αύριο.

Ο Kimi Raikkonen ήταν αυτός που βρέθηκε πίσω από τις Mercedes, ενώ ακολούθησαν οι Max Verstappen, Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και ο Fernando Alonso που συμπληρώνει την πρώτη 10άδα. Η διαφορά του τρίτου Raikkonen με τον έκτο Ricciardo ήταν μόλις 136 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Φυσικά, αξίζουν συγχαρητήρια στην Haas και τον Grosjean για την εξαιρετική εμφάνιση. Ας δούμε τα κυριότερα από τις σημερινές κατατακτήριες:

Q1

Ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και οι θερμοκρασίες σε αέρα και άσφαλτο ήταν 19°C και 27°C, αντίστοιχα. Οι οδηγοί άφησαν αμέσως τα pits και οι Mercedes κινήθηκαν γρήγορα από την αρχή. Όλοι φορούσαν τα μαλακά ελαστικά και ο Hamilton ήταν μπροστά, με 1:11.5, όταν ο Rosberg ήταν 3 δέκατα πίσω, στη δεύτερη θέση. Ο Verstappen πίσω από τις Mercedes, να τον Raikkonen να είναι τέταρτος, 1,5 δέκατο μακριά από τον Ολλανδό.

Ο Vettel άργησε να σημειώσει χρόνο, κάτι που έκανε με 10 λεπτά να μένουν για το τέλος. Ο Γερμανός δεν ήταν πολύ γρήγορος, αφού απείχε 6 δέκατα από τον Hamilton, έτσι πήρε την 5η θέση, λίγο πίσω από τον Raikkonen. Η πίστα σχεδόν άδειασε από μονοθέσια σ’ εκείνο το σημείο, λόγω της προετοιμασίας για να περάσουν οι αργότεροι συνδυασμοί το Q2.

Έχοντας πέσει στην 17η θέση, ο Button βγήκε στα τελευταία λεπτά για να βελτιώσει τη θέση του, όπως και όλοι οι οδηγοί από την 10η θέση και κάτω. Όλοι ήταν με τα μαλακά φυσικά και οι θέσεις άλλαζαν διαρκώς χέρια. Ο Hulkenberg πήρε την 7η θέση, αλλά πιο πίσω ο Button δεν ήταν ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά της MP4-31, κάνοντας λάθη που κόστιζαν σε θέσεις.

Ο Πρωταθλητής του 2009 δεν κατάφερε να βελτιώσει, έτσι παρέμεινε στην 17η θέση. Συνεπώς, αποκλείστηκε από το Q2, μαζί με τους Magnussen, Wehrlein, Ocon, Ericsson και Nasr.

Q2

Τα Mercedes ήταν ξανά τα πρώτα μονοθέσια που έγραψαν χρόνο, γράφοντας φυσικά στο «1-2». Ο Hamilton ήταν στην κορυφή, με 1:11.2, 1,5 δέκατο μπροστά από τον Rosberg. Η επανάληψη του σκηνικού ολοκληρωνόταν από τον Verstappen, αφού ο Ολλανδός βρέθηκε ξανά πίσω από την γερμανική ομάδα, αλλά όντας ανίκανος να την απειλήσει, αφού η διαφορά από τον Hamilton ήταν 6 δέκατα.

Ο Vettel αντιμετώπισε κάποιες δυσκολίες με την SF16-H, με αποτέλεσμα την 4η θέση, χωρίς να κατεβαίνει το 1:12, αλλά ήταν ελάχιστα μπροστά από τον Ricciardo. Ο Raikkonen άργησε λίγο να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο και, όταν το έκανε, πήρε την 6η θέση, 2,5 δέκατα μακριά από τον Ricciardo και 3 δέκατα από τον Vettel, που σημαίνει ότι μπορούσε να βελτιώσει κι άλλο.

Με 7 λεπτά για τη λήξη, η Force India ήταν στις δύο τελευταίες θέσεις, με τον Hulkenberg να είναι μπροστά, για μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι πρώτοι είχαν βγει από τα μονοθέσιά τους, όμως όσοι ένιωθαν απειλή ή προσπαθούσαν να μπουν στην 10άδα ετοιμαζόταν για τα τελευταία λεπτά.

Όλοι από την 7η θέση και κάτω βγήκαν για να βελτιώσουν, με τον Perez να ανεβαίνει στην 8η, τον Grosjean στην 9η και τον Hulkenberg να μπαίνει οριακά. Εκτός έμειναν οι Bottas, Gutierrez, Massa, Kvyat, Sainz και Palmer.

Q3

Με το πράσινο φως, οι δύο Mercedes ξανά βγήκαν πρώτες στην πίστα, με τον Hamilton να είναι για μία ακόμα φορά ταχύτερος. Ο Rosberg ακολούθησε, αλλά ήταν 2 δέκατα πιο αργός και ο Verstappen 6 δέκατα πίσω από τον Hamilton. Ο Vettel ήταν μόλις 10 χιλιοστά πιο αργός, με τον Ricciardo πίσω από τον Γερμανό και τον Raikkonen μία θέση πιο πίσω, αλλά οι διαφορές ήταν πολύ μικρές.

Ο Alonso ήταν στην 7η θέση, μπροστά από τις δύο Force India. Ο Grosjean άργησε να σημειώσει χρόνο, καθώς περίμενε την πίστα να αδειάσει. Ο Γάλλος κατάφερε να πάρει την 7η θέση, αλλά, με 3 λεπτά να μένουν για τη λήξη, οι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν για τις τελικές τους προσπάθειες.

Τα βλέμματα βρισκόταν στα Mercedes, που τα έδιναν όλα σε μία πολύ σκληρή μάχη. Ο Hamilton βελτίωσε σε 1:10.7, με τον Rosberg τελικά να παραμένει στη δεύτερη θέση, για 1 δέκατο. Ο Raikkonen κατάφερε να περάσει στην τρίτη θέση, με τον Verstappen να είναι στην τέταρτη θέση και τον Vettel στην πέμπτη, κάτι που σημαίνει ότι ο Ricciardo περιορίστηκε έκτος, όμως οι διαφορές ήταν πολύ μικρές.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 18:00 ώρα Ελλάδας.

  • sotirisb

    Φανταστικοι Hamilton, Raikkonen, Grosjean, Alonso

  • Maleas George

    Μπράβο ρε Κίμι, μακάρι να βρέξει και να πάμε για νίκη αύριο!!!

    Εντυπωσιακή η μάχη για την πρωτιά, τα δώσαν όλα Ham, Ros. Εντυπωσιακός και ο Grosjean.

  • Βασιλης

    Ham πολυ καλος, rosberg για εμενα κανει διαχειριση, Kimi τρελοοος,περιμενα παραπανω απο vettel

  • F1fan

    Αdvantage Ham.Ραικκονεν πολυ δυνατος,αλλα RBR/Ferrari ειναι πολυ κοντα.Τρομερη δουλεια απο Alonso,Grosjean.Η Williams Κ-Α-Κ-Ι-Σ-Τ-Α,οπως κι ο Button.Eις αυριο τα σπουδαια!

  • Mika

    Πολυ κοντινη η μαχη για τη pole, νικητης ο Χαμιλτον, και νομιζω ο Νικο δεν το πηρε πολυ καλα, απο τη γλωσσα του σωματος οταν βγηκε απο το μονοθεσιο!
    Φοβερος κι αθορυβος ο Κιμι, πηρε τη τριτη θεση, μπροστα απο Μαξ και Φετελ.
    Πολυ καλος ο Αλονσο σημερα, σε αντιθεση με το Μπατον που μαλλον εχει βαρεθει τη ζωη του!
    Με απογοητευσε λιγο η 10η θεση, μπορουσε 7-8, οπως στο Q2

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes έχει το πάνω χέρι και περιμένουμε αύριο αν θα έχουμε πρωταθλητή (Nico) ή αν θα περιμένουμε μέχρι το τελευταίο GP στα Η.Α.Ε.
    Από εκεί και πέρα, ο Kimi πολύ καλός (μακάρι, να είναι και αύριο δυνατός), η Haas πολύ καλά με τον Romain, το ίδιο και F.I. σε αντίθεση με την Williams έχοντας και τον τελευταίο εντός έδρα αγώνα του Massa.
    Πάντως, από το προηγούμενο GP υπάρχει ένα σκάνδαλο……….. https://uploads.disquscdn.com/images/123e28409e7ed7421bbd6ca34354a665e99f31abc132025f5f994d9c3c0e9673.jpg χαχαχαχα

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ κοντά Χαμ και Νικολάκης θα χει ενδιαφέρον αύριο λογικά….Ferrari και RBR πολύ κοντά επίσης θα χει ενδιαφέρον αύριο…..οι Williams ξεκίνησαν δυνατά το ΣΚ αλλά τελικά και οι 2 εκτός Q3…κρίμα για τον Μασσα…άσχημα και ο Button ενώ πολύ δυνατή η Haas.

    Υ.Γ. Αύριο ο Seb ξεκινά ανάμεσα στις RBR…..χαμός θα γίνει !!

  • Nerazzuro21

    Ο Hamilton αποφάσισε να επιστρατεύσει το κίτρινο κράνος για να κάνει τη μεγάλη ανατροπή. Μένει να δούμε αν θα του φέρει τύχη στον αυριανό αγώνα. Εντυπωσιακός ο γερο-Kimi που συνεχίζει να δίνει απαντήσεις. Ο Grosjean φαίνεται σαν κορυφαίος οδηγός μπροστά στον Gutierrez. Ο Fernando ήταν πολύ καλός, ο Kvyat πάλι μπροστά από τον Sainz. Μεγάλη απογοήτευση από τις Williams. Ευτυχώς ο Jenson σταματάει πριν χαλάσει το καλό όνομα που έφτιαξε με πολύ κόπο όλα αυτά τα χρόνια.
    Μακάρι να έχουμε έναν συναρπαστικό αγώνα αύριο.

    • Mika

      Θα ειναι μονο για τον αυριανο αγωνα το κιτρινο κρανος η θα το εχει και στο Αμπου Νταμπι? Εγω ψηφιζω ναι!

    • Nerazzuro21

      Δεν έχω ιδέα. Και εμένα μου άρεσε γιατί μου θυμίζει τον μεγάλο Βραζιλιάνο(το κράνος, όχι ο ίδιος για να μην παρεξηγηθώ). Μακάρι να το κρατήσει και στο Abu Dhabi.

    • Mika

      Kι ηταν το χρωμα που ειχε σχεδον παντοτε, μεχρι προσφατα…..
      Οπως εχει πει ο ιδιος, για να τον ξεχωριζει ο πατερας του απο τοτε που ετρεχε στα καρτ!

    • Marios

      Eίναι μόνο γι’αυτόν τον αγώνα Mika.Μια φορά τη σεζον επιτρέπεται για τον καθένα η αλλαγή κρανους.Ο Ham το έκανε στο interlagos για να τιμήσει τον AYRTON,για τον οποίο πολλές φορές έχει πει ότι είναι το ειδωλό του!

    • Mika

      Κριμα!

  • με διαφορα μπροστα η μερκ … ο φεττελ χανει σχεδον παντα απο τον κιμι ισως λογο ταλεντου … ο αλονσο ειναι τοσο καλος που περναει και την williams ή ειναι τοσο χαλια η williams ;

  • Geopan

    Θυμάται κανείς το σκορ Ραικόνεν-Φέτελ;

    • Marios

      Αν δεν κάνω λάθος με τις σημερινες είναι 10-10.

    • Geopan

      Thanks

    • someguy

      10-10 τωρα

    • Geopan

      Thanks!

    • Ahilleas Tsikelis

      Βασικα ξυπνησε ο Κιμι και κοιμηθηκε ο άλλος…….

  • Renesis1

    Ο Mad Max ανάμεσα σε 2 Ferrari?!.. Ε ρε γλέντια στην εκκίνηση αύριο!…

  • Akis-F1 FAN

    Κάτι λίγο άκυρο….παρατήρησε κανείς ότι ενώ τα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ από το 2014 και σε όλες τις πίστες είναι πολύ πιο γρήγορα στο interlagos και η φετινή και η περσινή pole είναι πιο αργές από το 2014 ?

    • Βασιλης

      Λες να επαιξε ρολο ο καιρος και οι πιεσεις στα ελαστικα???γιατι οντως ειναι λιγο περιεργο αυτο

    • Akis-F1 FAN

      Μπορεί, αλλά λίγο δύσκολο να έτυχε και τις 2 χρονιές και να είναι μόνο σ’ αυτή την πίστα…..στις άλλες ρίχνουν χαλαρά 2-3 sec στα αυτοκίνητα του 2014.

    • Βασιλης

      Φαντασου ομως του χρονου θα βλεπουμε pole στο 1.06-1.07 ισως και ποιο κατω χαχαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Ισχύει….μπορεί με την αεροδυναμική να παίζει μεγαλύτερο ρόλο του χρόνου να είναι πιο δύσκολο να ακολουθούν ο ένας τον άλλο, αλλά τουλάχιστον θα δούμε πολλά ρεκόρ να σπάνε !

    • Βασιλης

      Μακαρι αλλα εγω σκεφτομαι αυτο που λενε οι περισσοτεροι οδηγοι για το θεμα της καταναλωσης…..

    • Akis-F1 FAN

      Γενικά, οι νέοι κανονισμοί παίζει να ‘ναι φάση “φτιάξαμε ένα και χαλάσαμε 10″…

    • Βασιλης

      Λογικα ομως αν ζητηθει απο τις ομαδες να γινει αυξηση στο ντεποζιτο δεν θα ειναι εφυκτο οποτε θα ριξουμε πολυ γελιο γιατι σε καθε team radio θα ακουμε save fuel save fuel

    • sotirisb

      Ειναι και πολυ μικρος ο γυρος οποτε 2-3 δευτερα στα συνολικα 70 δυσκολα θα βλεπαμε. Νομιζω λογω βροχης η πιστα ηταν βρωμικη και μαζι με τις χαμηλες θερμοκρασιες δεν μπορουσαν να γυρισουν γρηγοροτερα. Τα ιδια ελαστικα ειχαν με το 2014 ή μηπως τοτε ειχαν πιο μαλακα?

    • Akis-F1 FAN

      Μαλακή είχαν και τότε….αλλά όπως λες πρέπει να έπαιξε ρόλο και η βροχή.

  • shaoqing14

    Καλη επιδοση για τον αλονσο,μετρια ο button,μακαρι αμφοτερα τα mclaren honda να μπουν στην δεκαδα.

  • LJ

    Μπαίνουμε 10αδα και μετα πετάμε πετσέτα. Δεν παραπονιέμαι ομως γτ δεν το περίμενα να μπούμε με τπτ.

    Ελπίζω σε ενα καλο αγώνα.

    Kimi 3rd like a boss!

    • Christos-

      Πάλι καλά να λες που μπήκε, αν κάνει μια καλή εκκίνηση, ίσως μπορεί να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα για τα δεδομένα του Power of Dreams

    • LJ

      Και εγω αυτο είπα πάλι καλα, αλλά απο την άλλη είσαι στο Q3 ολοι γύρω σου βελτιώνουν 2-5 δέκατα και εσυ ούτε 1. Μας περνά και η Haas?!

    • Christos-

      Σηκώνω τα χέρια ψηλά με αυτούς, δεν ξέρω :/

  • g(r)eek εύζων

    Ο τύπος με τα γυαλιά στη φωτογραφία,ξενύχτης είναι;pp

  • F1fan

    WE LOVE INTERLAGOS!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/43fef00e464de505c24efb1d0382f22746e3c06f42726342411a138c26835ee2.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/179127f3b3d9e608b9091454011518e06aef1b09a43c5a8953d8434bebd1331d.jpg

    @Nerazzuro21 @Mika @LJ ο,τι πρεπει για την McLaren οι συνθηκες!!!Λετε κανενα βαθρο???

    • Nerazzuro21

      Μόνο αν είχαμε συνθήκες 2003. Αλλά με εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν το βλέπω.

    • LJ

      Ευτυχως τωρα το ειδα το σχολιο σου γτ αν το ειχα δει πριν τον αγωνα παιξει και να ηλπιζα. Τετοιος μαζοχας ειμαι να το ξερεις :P

    • F1fan

      :p :p