alfa_romeo_stelvio_05

Επιτέλους, η Alfa Romeo μόλις παρουσίασε το πολυαναμενόμενο SUV της, λίγες ώρες πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση του Los Angeles.

Η Stelvio, το πρώτο SUV της ιταλικής εταιρίας βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio που φορά και η Giulia, ενώ χρησιμοποιεί και τα μηχανικά σύνολα της τελευταίας. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino κοντά στη Ρώμη -στο ίδιο που κατασκευάζεται και η Giulia– και σχεδιαστικά διαφέρει ελαφρώς από την Giulia, έχοντας όμως εμφανή κοινά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας.

alfa_romeo_stelvio_08

Πίσω υπάρχει ένα έντονα κεκλιμένο πίσω τελείωμα της οροφής, με την Quadrifoglio έκδοση, που θα σταθεί απέναντι στα BMW X3 M, Jaguar F-Pace SVR και Mercedes-AMG GLC63, να διαθέτει αεραγωγούς στο καπό.

alfa_romeo_stelvio_07

Μηχανικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις, και ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες υπάρχουν τα τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου 2.0 και 2.2 λίτρων της Giulia, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας νέος 3.0-λιτρος V6 diesel με αλουμινένιο μπλοκ και όχι από χυτοσίδηρο όπως ο σημερινός της Maserati, ενώ στη κορυφή θα βρίσκεται ο V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9-λίτρων στην έκδοση Quadrifoglio, με τα 510 άλογα και 600 Nm ροπής, επιταχύνοντας την Stelvio από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4 δευτ., με την τελική της ταχύτητα να φτάνει τα 285 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την Stelvio Quadrifoglio να έχει σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση, μεγάλα φρένα, μεγάλες ζάντες και στον πρόσθετο εξοπλισμό της συναντάμε Recaro καθίσματα από carbon, Brembo carbon-κεραμικά φρένα και ηχοσύστημα Harman Kardon απόδοσης 900 Watt με 14 ηχεία.

Η βασική έκδοση της Stelvio φορά έναν turbo 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 280 ίππων, έχοντας τελική ταχύτητα 231 χλμ/ώρα. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμίνου 18″, ενώ στον πρόσθετο συναντάμε ζάντες 19″, ξύλινα διακοσμητικά, οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 8,8″ (6,5″ στον βασικό εξοπλισμό) και άλλα πολλά. Η παραγωγή της Alfa Romeo Stelvio θα ξεκινήσει προς το τέλος του έτους, με την κυκλοφορία της να ξεκινά από τα μέσα του επόμενου χρόνου.

Δελτίο Τύπου

Παγκόσμια Πρεμιέρα: Alfa Romeo STELVIO

  • Η Alfa Romeo παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles το πρώτο SUV στην ιστορία της στην κορυφαία έκδοση Quadrifoglio
  • “Meccanica delle Emozioni” με ένα SUV που συμπυκνώνει το αυθεντικό πνεύμα της Alfa Romeo χάρη, στον εντυπωσιακό σχεδιασμό, στις υψηλές επιδόσεις και στην κορυφαία τεχνολογία
  • Ένα όνομα που φέρνει στο νου θρυλικά επιτεύγματα από το υψηλότερο βουνό της Ιταλίας
  • Αυθεντικό ιταλικό στυλ που αποπνέει αναλογία, απλότητα και υψηλή ποιότητα
  • Με κινητήρα βενζίνης 2.9-λίτρων V6 BiTurbo 510 ίππων εμπνευσμένο από τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της Ferrari
  • Σύστημα τετρακίνησης All Wheel Drive τεχνολογίας Q4 σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται την κίνηση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο
  • Πρωτοποριακές τεχνολογικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας Torque Vectoring για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο της πρόσφυσης και πρωτοποριακό σύστημα πέδησης, που εγγυάται μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος σε οποιαδήποτε επιφάνεια
  • Συναρπαστική οδηγική εμπειρία χάρη στην αποκλειστική αρχιτεκτονική της ανάρτησης AlfaLink TM, τέλεια κατανομή βάρους και εξαιρετική αναλογία ισχύος-βάρους
  • Στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνεται 2λίτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 280 ίππων με αυτόματο κιβώτιο οκτώ (8) σχέσεων

Η ολοκαίνουργια δημιουργία της Alfa Romeo ονομάζεται Stelvio. Σήμερα πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles, στην κορυφαία έκδοση Quadrifoglio και αποτελεί το πρώτο SUV της μάρκας, η οποία μετρά έναν αιώνα και πλέον, ιστορίας.

Στόχος του Stelvio είναι ένας και μοναδικός: να αναδειχθεί ως το απόλυτο κυρίαρχο και το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του! Ακριβώς γι’ αυτούς τους λόγους, υιοθετεί πλήρως το αυθεντικό σπορ πνεύμα της Alfa Romeo, φέροντας αυτούσια τα πέντε συστατικά που έχουν καταστήσει τη Μιλανέζικη φίρμα ως ένα από τα πιο επιθυμητά εμπορικά σήματα παγκοσμίως: ευδιάκριτο Ιταλικό στυλ, προηγμένους κινητήρες, άψογη κατανομή βάρους, καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και εξαιρετική αναλογία ισχύος-βάρους.

Η εξέλιξή του έγινε στο κέντρο εξέλιξης της Alfa Romeo στη Modena της Ιταλίας, ενώ θα συναρμολογείται στο πρόσφατα ανακαινισμένο εργοστάσιο του Cassino, σε μια γραμμή παραγωγής που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για πρόσφατα μοντέλα της εταιρίας όπως, η εντυπωσιακή Giulia. Η τελευταία έμελλε, ήδη από το 2015, να σηματοδοτήσει μία νέα εποχή για την εταιρία χάρη, στο επαναστατικό στυλ, στην καθαρόαιμη σπορ οδική συμπεριφορά και στο εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ. Τα ίδια ακριβώς συστατικά, προσαρμοσμένα φυσικά στην κατηγορία που τοποθετείται, χαρακτηρίζουν και το πρωτοποριακό Stelvio, το οποίο προσφέρει αφειδώς στοιχεία (βλ. καθαρόαιμο σπορ στυλ, υψηλές επιδόσεις, κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό) που δεν μπορεί να προσφέρει καμία άλλη πρόταση του ανταγωνισμού στη μικρή κατηγορία των πολυτελών SUV.

Αρχής γενομένης από το όνομά του, το νέο SUV της Alfa Romeο, προϊδεάζει για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία, που θα καταπλήξει ακόμα και τον πλέον απαιτητικό και έμπειρο οδηγό. Το περίφημο πέρασμα του Stelvio λοιπόν (απ’ όπου προήλθε άλλωστε η ονομασία του ιταλικού μοντέλου), αποτελεί το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Τα 20 χιλιόμετρα ασφάλτου και οι περισσότερες από 75 στροφές που το διέρχονται, διαμορφώνουν μία άκρως απαιτητική ορεινή διαδρομή. Στο τέρμα της το υψόμετρο αγγίζει τα 2.758 μέτρα, όμως η δοκιμασία αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω, καθώς η εκπληκτική θέα κόβει κυριολεκτικά την ανάσα! Στη συγκεκριμένη διαδρομή κατά το παρελθόν, πρωταθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της ποδηλασίας έδωσαν σκληρές “μάχες” έκαστοι στον τομέα τους, αναδεικνύοντάς την σε μία διαδρομή θρύλο. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, αποτέλεσε οδική αρτηρία κομβικής σημασίας. Σήμερα αποτελεί πλέον τουριστικό αξιοθέατο και ταυτόχρονα, μία μοναδική εμπειρία που επιβάλλεται να την βιώσετε και να την απολαύσετε μέχρι τέλους, είτε αποφασίσετε να την πραγματοποιήσετε μόνοι σας, είτε με την οικογένεια ή τους φίλους σας. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως, η επιλογή ενός ικανού SUV. Και αυτό δεν είναι άλλο από την Alfa Romeo Stelvio, στην οποία συνυπάρχουν αρμονικά η οδηγική απόλαυση, το απαράμιλλο ιταλικό στυλ και η ευελιξία. Στον υπέρτατο βαθμό εννοείται!

Εκπληκτικό στυλ

Η Alfa Romeo Stelvio αποτελεί γνήσιο τέκνο της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ιταλίας, συνδυάζοντας ταχύτητα και ομορφιά. Οι πανέμορφες γραμμές της αποπνέουν τη γνώριμη μαγική αλχημεία της μάρκας, χαρακτηριστικό αναπόσπαστο της μακρόχρονης ιστορίας της, η οποία σήμερα όπως άλλωστε και στο παρελθόν, προκύπτει από τον συνδυασμό τριών ειδικών συστατικών: αναλογία, υψηλή ποιότητα επιφανειών και απλότητα. Τα συγκεκριμένα συστατικά ενώθηκαν και γεννήθηκε η Giulia ή αλλιώς, το νέο σημείο αναφοράς και ταυτόχρονα ο πρόδρομος των μελλοντικών προτάσεων της Alfa Romeo. Εν προκειμένω ωστόσο, έχουν αναβαθμιστεί πλήρως και προσαρμοστεί κατάλληλα, πληρώντας τις προδιαγραφές ενός Sports Utility Vehicle.

O έντονος δυναμισμός, κατ’ αρχήν, που διακρίνει το Stelvio συνδέεται σαφώς με τις μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 4,68μ., ύψος 1,65μ. και πλάτος 2,16μ.,) αλλά και το προφίλ του αμαξώματος με το χαρακτηριστικό περίγραμμα. Επίσης το εμπρόσθιο μέρος, κυρίως όμως, η κουπέ διαμόρφωση της καμπίνας των επιβατών, με το ιδιαίτερα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και την κομψή αεροτομή στην οροφή για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Τα προαναφερθέντα συνολικά, αποτελούν μία πρώτη εκτίμηση ότι, περικλείει πάρα πολλά και εξόχως σημαντικά στοιχεία στην υλοποίησή του. Εκτίμηση που φυσικά επαληθεύεται απόλυτα στην πράξη.

Το μοναδικό στυλ Alfa Romeo απαντάται και στις επιφάνειες του αμαξώματος με τη μορφή πλούσιων, αρμονικών αντανακλάσεων σε όλα τα τμήματά του ανεξαιρέτως. Αναμφίβολα, το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα προσομοιάζει με γλυπτό! Στα πλαϊνά τμήματα, για παράδειγμα, καταγράφονται έντονες αντιθέσεις μεταξύ των επιφανειών που εκτίθενται στο φως και εκείνων που παραμένουν στη σκιά. Την ίδια ώρα, η μυώδης διαμόρφωσή τους, επιτείνεται από την – αντίστοιχου ύφους – σχεδίαση των εμπρόσθιων και οπίσθιων φτερών.

Η έκδοση Quadrifoglio που παρουσιάζεται στο Los Angeles, διαθέτει επιπλέον, πλευρικά μαρσπιέ με στοιχεία ανθρακονημάτων, λεπτομέρεια που αναβαθμίζει  περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Επιπρόσθετα, οι εμπρός –  πίσω προφυλακτήρες και τα φουσκωμένα φτερά, συγκροτούν ένα παρουσιαστικό που παραπέμπει δίχως υπερβολή, σε σπορ σεντάν παρά σε παραδοσιακό SUV.

“Απλότητα” η τρίτη πτυχή του στυλ Alfa Romeο.

Γενικά η ονομασία του μοντέλου δεν προκαλεί προβληματισμό. Τουναντίον! Στην προκειμένη περίπτωση όμως και εφ’ όσον πρόκειται για τον σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου, η κατάσταση αλλάζει άρδην μιας και το συγκεκριμένο εγχείρημα, αποτελεί μία από τις πιο πολύπλοκες δημιουργικές διαδικασίες.

Με δεδομένο ότι, βασική αποστολή του βιομηχανικού σχεδιασμού είναι η υιοθέτηση ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, η πολυπλοκότητα έγκειται στο ότι, η ιδέα πρέπει να εκφραστεί με απλές φυσικές γραμμές αναδεικνύοντας συγχρόνως και με εμφατικό τρόπο, το καλλίγραμμο στυλ, την κομψότητα και την καλαισθησία των Ιταλικών προϊόντων. Αυτή ακριβώς η σχεδιαστική προσέγγιση, η οποία όντως εκφράζεται μέσα από καθαρές γραμμές, χαρακτηρίζει την ιστορία της Alfa Romeo από τη γέννησή της έως σήμερα.

Γι ‘αυτό το λόγο, το Stelvio “προικοδοτήθηκε” με μια έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα, φέροντας ιδιαίτερα  χαρακτηριστικά.

Λόγου χάρη, η σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος, το σήμα κατατεθέν της εξωτερικής του εμφάνισης: η επιβλητική μάσκα και οι πληθωρικές εισαγωγές αέρα των intercoolers στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα (ο συνδυασμός τους θυμίζει τριφύλλι) όπως σχηματίζουν ένα ενιαίο μυώδες σύνολο με το καπό, αναμφίβολα υπερτονίζουν τον δυναμισμό της κορυφαίας έκδοσης που κοσμείται με το θρυλικό τετράφυλλο τριφύλλι.

Σε ανάλογο ύφος, υπέρμετρα εντυπωσιακή και επιθετική δηλαδή, η σχεδίαση και του οπίσθιου τμήματος του αμαξώματος: οι τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων και η σφηνοειδής διαμόρφωση της ουράς στα πρότυπα της παραδοσιακής τεχνοτροπίας “Kamm Tail” του προσδίδουν, αν μη τι άλλο, έναν ασύγκριτο χαρακτήρα. Παράλληλα αποτίουν φόρο τιμής στην ιστορία της Alfa Romeo, μιας και το συγκεκριμένο διαχρονικό design, χαρακτήρισε κάποιους από τους πλέον σημαντικούς – από πλευράς σπορ επιδόσεων και αριστοκρατικού χαρακτήρα – προγόνους του.

Η ίδια ακριβώς σπορτίφ έμπνευση διακατέχει, εννοείται, το πολυτελές και άψογο από εργονομικής άποψης εσωτερικό, το οποίο διαθέτει  έντονο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Η άνετη θέση οδήγησης και το υπερυψωμένο κεντρικό τούνελ της μετάδοσης, περιβάλλουν τον οδηγό εξασφαλίζοντάς του ένα ιδανικό περιβάλλον “εργασίας”. Η εικόνα συμπληρώνεται από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων, τα οποία ομοίως “αγκαλιάζουν” τον οδηγό, αμφότερα σχεδιασμένα και υλοποιημένα με δεξιοτεχνία και υλικά υψηλής ποιότητας: η συναρμογή των επιμέρους τμημάτων και ο περίτεχνος συνδυασμός, ανθρακονημάτων, ξύλου και υφασμάτινων επενδύσεων αποπνέουν αίσθηση κορυφαίας απτής ποιότητας κατασκευής, οπτικά δε, αποτελούν δείγμα απαράμιλλης αισθητικής.

Απολαυστική απόδοση 510 ίππων!

Οι υπερσύγχρονοι και ιδιαίτερα εξελιγμένοι κινητήρες είναι ένα επιπλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε πραγματικής Alfa Romeo. Το Stelvio Quadrifoglio σαφώς και δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Προσφέρεται αποκλειστικά με έναν υπερσύγχρονο κινητήρα βενζίνης, κορυφαίων προδιαγραφών και επιδόσεων: εξακύλινδρος σε διάταξη V χωρητικότητας 2,9 λίτρων BiTurbo, αποδίδει 510 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ (8) σχέσεων.

Αντλώντας έμπνευση και τεχνογνωσία από τις τεχνολογίες της Ferrari, το συγκεκριμένο 6-κύλινδρο σύνολο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, αποσκοπώντας στον περιορισμό του βάρους του αμαξώματος, ιδιαίτερα στον εμπρός άξονα.

Την ίδια ώρα, η τεράστια ροπή και η θηριώδης ιπποδύναμη των 510 ίππων, συνοδεύονται από ανέλπιστα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα που απενεργοποιεί τους κυλίνδρους στις χαμηλές στροφές. Και βέβαια, όπως συνηθίζεται σε όλους τους κινητήρες νέας γενιάς της Alfa Romeo, έτσι και εδώ η απόδοσή του συμπληρώνεται ιδανικά από τον ήχο που παράγει: τη γνώριμη ηχητική πανδαισία  Alfa Romeo!

Τέλος, το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, διαθέτει αλουμινένια paddles αλλαγών που είναι σταθερά τοποθετημένα στην κολώνα του τιμονιού και είναι ρυθμισμένο για να εξασφαλίζει ταχύτατες εναλλαγές σχέσεων (ενδεικτικά στη λειτουργία Race οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου). Ένα επιπλέον στοιχείο που μεγιστοποιεί την αίσθηση της δύναμης και της ισχυρής επιτάχυνσης, είναι ότι το κιβώτιο στην χειροκίνητη λειτουργία του δεν ανεβάζει σχέση όταν φθάσει στο όριο περιστροφής του κινητήρα.

Αξιοσημείωτη ωστόσο είναι η παρουσία στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου που θα παρουσιαστούν στο εγγύς μέλλον και ενός 2λιτρου υπερτροφοδοτούμενου συνόλου βενζίνης που αποδίδει 280 ίππους και προσφέρεται ομοίως με αυτόματο κιβώτιο οκτώ (8) σχέσεων. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα “2 σε 1” άμεσου ψεκασμού, εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 280 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400Nm στις 2.250 σ.α.λ. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται, πέραν του συστήματος άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης 200 bar (το οποίο εξασφαλίζει ακαριαία απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου), το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων Multi Air και το διπλό σύστημα υπερτροφοδοσίας.

Καινοτόμες τεχνολογίες

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Alfa Romeo, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας δεν πρέπει επ’ ουδενί να είναι παρεμβατικά. Πρέπει απλώς να διευκολύνουν την οδηγική εμπειρία η οποία επιβάλλεται, εννοείται, να είναι συναρπαστική από μόνη της. Κι όλα αυτά χάρη, στο προσεκτικά σχεδιασμένα πλαίσιο και την ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης. Το Stelvio Quadrifoglio, επιβεβαιώνει απόλυτα αυτή τη φιλοσοφία παραθέτοντας ως απτή απόδειξη, τη στιβαρή και εξαιρετικά μελετημένη δομή του αμαξώματός του. Ταυτόχρονα, η παρουσία στον εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας πληθώρας εξελιγμένων συστημάτων, συμπληρώνει ιδανικά την υψηλή απόδοση του, καθιστώντας συναρπαστική τη κάθε διαδρομή, ακόμα και μέσα στην πόλη.

Alfa TM DNA Pro

Το καινούριο πρόγραμμα Alfa™ DNA Pro, μέσω τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency για εξοικονόμηση ενέργειας και Race για μέγιστη απόδοση), παραμετροποιεί ανάλογα την απόδοση επί μέρους συστημάτων του αυτοκινήτου. Αναμφίβολα, η παρουσία του μεγιστοποιεί την άνεση και την ευκολία οδήγησης σε κάθε περιβάλλον κίνησης, συμπεριλαμβανομένης και της πόλης, περιορίζοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Σύστημα τετρακίνησης Q4

Το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Αll-Wheel Drive με τεχνολογία Q4 είναι σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται την κατανομή της ροπής σε πραγματικό χρόνο προσδίδοντας υψηλή απόδοση, αποτελεσματικότητα και ασφάλεια. Κοντολογίς,  διαθέτει μεν αυτούσια τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης (βλ. κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης σε κάθε είδους επιφάνεια) με ανέλπιστα χαμηλή όμως οικονομία καυσίμου και βέβαια, την ανόθευτη οδηγική απόλαυση ενός αυτοκινήτου με κίνηση στους…πίσω τροχούς!

Η αρχιτεκτονική του συστήματος Q4 περιλαμβάνει, ένα ενεργό ενδιάμεσο κιβώτιο μεταφοράς ροπής με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη νέας γενιάς και εμπρός διαφορικό, ειδικά σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στη σωστή διαχείριση της θηριώδους ροπής και την άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση. Το σύστημα κατά τη διάρκεια κάθε διαδρομής ελέγχει συνεχώς μία σειρά παραμέτρων, και αναλόγως των συνθηκών κίνησης και της επιλογής λειτουργίας στο Alfa™ DNA Pro κατανέμει ανάλογα τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες.

Το ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά προφίλ του, του επιτρέπει να ανιχνεύει και να προλαμβάνει τυχόν απώλεια της πρόσφυσης ή εκτροπή, συλλέγοντας και αξιολογώντας δεδομένα που σχετίζονται με τη γωνία περιστροφής του συστήματος διεύθυνσης και τους αισθητήρες που καταγράφουν την πλευρική και την κατά το διαμήκη άξονα επιτάχυνση.

Υπό κανονικές συνθήκες, το Stelvio Quadrifoglio κινείται σαν κλασσικό πισωκίνητο μοντέλο, καθώς το 100% της ροπής του κινητήρα μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Ωστόσο σε περίπτωση όπου ανιχνευθεί μειωμένη πρόσφυση σε κάποιον τροχό, τότε το σύστημα μεταφέρει αυτόματα ροπή και στον εμπρός άξονα, σε ποσοστό μέχρι και 50%. Αποσκοπώντας στην όσο το δυνατό πιο ορθή κατανομή και γρήγορη μετάδοση της ροπής, το σύστημα είναι ρυθμισμένο να παρέμβει άμεσα όταν ανιχνεύει διαφορές στην ταχύτητα περιστροφής ανάμεσα στους δυο άξονες, που φθάνουν μέχρι και 2.5%. Ως φυσικό επακόλουθο όλων αυτών, προκύπτουν οι ανέλπιστα υψηλές, για την κατηγορία και όχι μόνον, πλευρική και ελκτική πρόσφυση.

AlfaTM Torque Vectoring

Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Q4, η τεχνολογία Torque Vectoring της Alfa Romeo βελτιστοποιεί την οδική συμπεριφορά και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα. Η τοποθέτηση δύο συμπλεκτών στο πίσω διαφορικό επιτρέπει τον συνεχή και ακριβή έλεγχο της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Έτσι η ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο πιο ομαλά και αποτελεσματικά, έστω κι αν το αυτοκίνητο κινείται σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Ανά πάσα στιγμή λοιπόν, ο οδηγός μπορεί να απολαμβάνει την οδήγηση, πάνω απ’ όλα, με υψηλά επίπεδα ασφαλείας χωρίς περιττές παρεμβάσεις από το σύστημα ελέγχου ευστάθειας.

Σύστημα ανάρτησης AlfaLinkTM technology

Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα “ημι-εικονικής διεύθυνσης” (semi-virtual steering axis), ο οποίος βελτιστοποιεί την απόσβεση της ανάρτησης, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Έτσι, ολόκληρη η επιφάνεια επαφής του ελαστικού με τον δρόμο, παραμένει πάντοτε σταθερή μέσα στις στροφές. Η συγκεκριμένη ρύθμιση, που λανσάρει αποκλειστικά η Alfa Romeo, εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα πλευρικής πρόσφυσης, ενώ παράλληλα βελτιστοποιεί την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης στην είσοδο της στροφής. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται ένα σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμων, μία ακόμα πατέντα της Ιταλικής φίρμας. Αμφότερες υποστηρίζονται στη λειτουργία τους από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ελέγχου απόσβεσης των αμορτισέρ, το οποίο προσαρμόζεται αναλόγως του ανάγλυφου του οδοστρώματος ή του στυλ οδήγησης, προσφέροντας σε κάθε περίπτωση οδηγική απόλαυση και απαράμιλλη άνεση.

Integrated Brake System (IBS) και Κεραμικά φρένα

Το σύστημα φρένων Integrated Brake System (IBS) της Alfa Romeο που έκανε το ντεμπούτο του στην Giulia, μόλις λίγους μήνες πριν, δίνει φυσικά και εδώ το παρών. Το καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα επιτρέπει τη συνεργασία μεταξύ, του συστήματος ευστάθειας και του παραδοσιακού σέρβο εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση των φρένων και επομένως, πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα. Παράλληλα όμως, συμβάλλει και στον περιορισμό του βάρους του αμαξώματος, χάρη στη τοποθέτηση εξαρτημάτων κατασκευασμένων από αλουμίνιο και φυσικά, των κεραμικών δισκόφρένων.

AlfaTM Chassis Domain  Control

Το Chassis Domain Control (CDC) ή με άλλα λόγια, ο εγκέφαλος του Stelvio Quadrifoglio, ελέγχει και διαχειρίζεται όλα ανεξαιρέτως τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου: το Alfa™ DNA Pro, την τετρακίνηση Q4, το Alfa™ Torque Vectoring, την ενεργή ανάρτηση Alfalink, το σύστημα ευστάθειας (ESC) κ.α. Το CDC καταγράφει αδιαλείπτως την κίνηση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο και με βάση τα δεδομένα της επιτάχυνσης και της περιστροφής του κινητήρα, προχωρά στις κατάλληλες ρυθμίσεις δια μέσω του συστήματος Alfa™ DNA Pro. Η συνεχής παρακολούθηση πραγματοποιείται μέσω αισθητήρων, ενώ η συλλογή δεδομένων αφορά στη κίνηση του αμαξώματος, στον κινητήρα, στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, στα συστήματα μετάδοσης-πέδησης-διεύθυνσης. Όλες αυτές οι πληροφορίες συλλέγονται και αξιολογούνται προκειμένου να προληφθούν κρίσιμες καταστάσεις κατά τη διάρκεια μίας διαδρομής.

Η συνεργασία με τη Magneti Marelli

Όπως ισχύει και για τα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής της Alfa Romeo, έτσι και το SUV Stelvio, εξοπλίζεται με τεχνολογίες και εξαρτήματα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Μεταξύ άλλων, οι προβολείς, το σύστημα μετάδοσης, το σύστημα ελέγχου ανάρτησης, οι εξατμίσεις, αλλά και η νέα μονάδα Πολυμέσων Connect 3D Nav 8.8”, άπαντα τα προαναφερόμενα, επαληθεύουν στην πράξη την άκρως επιτυχημένη και επικερδή συνεργασία της Alfa Romeo και της Magneti Marelli: του ηγέτη σε παγκόσμιο επίπεδο, σε ότι αφορά στον σχεδιασμό και στην κατασκευή συστημάτων αυτοκινήτου υψηλής τεχνολογίας και των επιμέρους τμημάτων.

Ιδανική αναλογία ισχύος-βάρους

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους των μηχανικών κατά τον σχεδιασμό του Stelvio Quadrifoglio ήταν η επίτευξη της μέγιστης οδηγικής απόλαυσης. Τα σημεία κλειδιά που έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι η τέλεια κατανομή των μαζών ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα του εντυπωσιακού αμαξώματος, αλλά και η βέλτιστη αναλογία ισχύος-βάρους.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Σε ό,τι αφορά στο πρώτο σκέλος, στην ιδανική κατανομή των μαζών δηλαδή, αυτή επιτεύχθηκε με τη τοποθέτηση των βαρύτερων επιμέρους τμημάτων και υλικών κατασκευής όσο το δυνατό προς το κέντρο του αμαξώματος. Η ιδανική αναλογία ισχύος-βάρους, εν τω μεταξύ, προέκυψε από την χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών στα μηχανικά μέρη και το αμάξωμα. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν, ανθρακονήματα (άξονας μετάδοσης) και βέβαια αλουμίνιο (κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πόρτες, εμπρός/πίσω φτερά, καπό και πόρτα χώρου αποσκευών). Σημαντική λεπτομέρεια εδώ: Το μειωμένο βάρος δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση την κορυφαία στρεπτική ακαμψία του ολοκαίνουργιου πανέμορφου SUV της Alfa Romeo, το οποίο ξεκινά δυναμικά την καριέρα του εγγυώμενο, αντοχή, απαράμιλλη άνεση και κορυφαία οδική συμπεριφορά, ακόμη και υπό οριακές συνθήκες.

  • Dimitris

    Πανέμορφη, μακάρι να έχει και την ανάλογη εμπορική επιτυχία! Η Alfa φαίνεται να έχει μπει σε σωστή τροχια…

  • ak156

    Μοιαζει με τη giulia ειδικα μπροστα ειναι σχεδον ιδιες αλλα μου αρεσουν οι μικρες διαφορες πισω και μεσα ειδικα στην κεντρικη κονσολα. Alfa Romeo Stelvio foto ufficiali…Προσωπικα περιμένω να τη δω κανονικα το απογευματακι γιατι οι φωτο που βγηκαν ειναι λες και ειναι απο 1.3 mpixel καμερα (προφανως εσκεμμενα για να μας δωσει τυρακι) .
    Νομιζω στεκεται αριστα διπλα σε macan…
    Macan Turbo: 3.6 litre twin-turbo 395 bhp 550 N·m 266 km/h
    Tη κερναει παντου…
    Υ.Γ. πριν πειτε με τι μοιαζει..σας εχω ετοιμη φωτο απο Kamal. https://uploads.disquscdn.com/images/a9ded32b95c924ad35bfcf99a89482e9eb5fb98e2f16424f8125e1c76cb1e488.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/6e957c46feb11fe6610845a825f2b31bd495d91fa4821e8b43c445c6d65bd819.jpg

    • DimiE92

      Μοιαζει με την τζουλια γιατι η ανθρωποι θελουν να δωσουν σχεδιαστικη ταυτοτητα στα αυτοκινητα τους. Οπως μοιαζουν και τα Merc και τα BMW, οχι ομως απο γενια σε γενια αλλα απο σειρα σε σειρα(δηλαδη οι 3αρες δεν μοιαζουν μεταξυ τους αλλα οι 3αρες με τις 5αρες μοιαζουν). Τα περι φωτοτυπιων ειναι να χαμε να λεγαμε

    • ak156

      Συμφωνω απολυτα!…αυτο που λες τ χω πει πολλες φορες.

    • LJ

      Η ομοιοτητα με την Kamal περιοριζεται μονο στο σηματακι της ΑR. Πουθενα αλλου δεν μοιαζει το ενα με το αλλο. Ανεβασμενη Guilia ειναι απο θεμα σχεδιασμου.

    • ak156

      Το πισω εχει πολλες ομοιοτητες στη φωτο δεν σ μοιαζουν δλδ;

    • LJ

      Τα φωτα διαφορετικα (το ενα ειχε απο την 147 το καινουριο απο την Giulia), οι γραμμες στο κεντρο διαφορετικες (το ενα τις εχει προς τα εξω ενω το καινουριο πρως τα μεσα), η θεση για την πινακιδα διαφορετικη, ο προφυλακτηρας πολυ διαφορετικος. Ακομα και τα παρμπριζ ειναι διαφορετικα!!!

      Αληθεια σου λεω δεν βρισκω καμια ομοιοτητα. Και δε στο λεω για να σε πικαρω ουτε να σε κοροιδεψω. Αλλωστε εχω πει πολλες φορες ποσο μου αρεσουν οι AR, τουλαχιστον μεχρι την 159.

    • ak156

      Καλα αμα βαλεις τη πινακιδα αναποδα ειναι πλ κοντα…ταιριαζουν πολυ.και περα απο αυτο τσεκαρε κατι που βρηκα και σε αλλους.Μην ψαχνεις να βρεις ομοιοτητες σε φαναρια…ειναι ολοφανερο οτι το kamal εδωσε κατι στη selvio.
      https://uploads.disquscdn.com/images/70887139f8765172397af750aef0c4279b397248bb79e9c37faa7704ce11c5e5.png https://uploads.disquscdn.com/images/44ced7db1881443d51ecda9958cada61876631c02dfa28791d423086d43b49af.png 2 https://uploads.disquscdn.com/images/a3725e23d4e7c1c5e4a1b08b8f99a050a9dd7b3e1f6386ca4052c67112f2e820.png https://uploads.disquscdn.com/images/0e41cfb4708347b12bd04ac507b6d0bb1a6dcbb930250886a9580929f8e83680.png

    • LJ

      Φιλε μου για εμενα δεν ειναι ολοφανερο οσες φωτογραφιες και να βαλεις. Το θυμαμαι πολυ καλα το Kamal οταν ειχε βγει σαν concept. H Giulia εδωσε το Stelvio.

    • antonis

      Η φωτο που έβαλες ειναι δν ειναι το τλκ αποτέλεσμα. Αμα βάλεις το τλκ σχέδιο δν μοιάζουν.

  • fatals

    Σαν τη Mito είναι απ τα πλάγια

    • theolvs

      άντε βάλε λάδι τώρα

    • manowar

      Γιατι εσυ του συμπλήρωσες ποτε;

    • theolvs

      Απάντησα με χοντράδα και τσουβάλιασμα γιατί τέτοιο ήταν και το σχόλιο του

    • manowar

      το [σαν την μιτο ειναι απο τα πλαγια] δεν βλεπω τσουβαλιασμα απλα μπορει να εννοει επιδη ειναι κοφτοκωλη ξερω γω .αν πας σε αλφα παρε τζουλια μην παρεις στελβιο καταστρεφομαστε χαχαχαχα

    • sergio360

      Μονο καλο ειναι αυτο

  • Interstellar

    Βλέπω σχόλια αρνητικά (όχι μόνο εδώ) μοιάζει με το τάδε μοντέλο ή με το άλλο…..εταιρική ταυτότητα λέγεται και την ακολουθούν όλες οι εταιρείες που είναι μεγάλες και έχουν ιστορία!

    • mixalhs7

      Σωστά!
      Το μεμπτό της υπόθεσης είναι πως όταν οι άλλες εταιρείες ακολουθούσαν την γραμμή της εταιρικής ταυτότητας, κάποιες άλλες ξεροκέφαλες εταιρείες μαζί με τους οπαδούς τους μιλούσαν για φωτοτυπίες. ;))

    • Mika

      Μαλλον ομως στο τελος ζηλεψαν τις πωλησεις που κανουν οι φωτοτυπιες!
      😝😝😝
      Δοκιμασμενη συνταγη, σου λεει! Πρεπει να κανουμε πωλησεις!

    • fatals

      Oταν το κανουν Γερμανοι
      #ΟΤΟΥΣΜΑΜΑΚΕΣΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝΤΑΜΟΝΤΕΛΑΤΟΥΣΠΑΠΑΤΖΟΤΑΜΠΕΛΕΣΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ
      Οταν το κανει η αλφα ρομεο
      #ΕΤΑΙΡΙΚΗΤΑΥΤΟΤΗΤΑΜΕΠΣΥΧΗ

      #Σας_μάθαμε

    • Interstellar

      GOLF έχω φίλε!!! Δεν παίρνω την θέση κανενός απλά ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι οοοοοοοολες οι εταιρείες ακολουθούν μια ταυτότητα αρέσει δεν αρέσει!!!!!

  • Xarhs

    Πανεμορφο το quadrifoglio. Χωρις κομπλεξ αντρικια.

    • theolvs

      Χάρη;; Σου χακάρανε το account???

    • sargus

      χαχα ωραίος!! Υπερέβαλες εαυτόν!!

    • ionized

      χαρη εισα καλα παιδι μου?εχεις μηπως πυρετο?
      κατα τα αλλα..μου αρεσει απο μεσα και πισω..μπροστα με χαλαει λιγο

  • Mika

    Δεν νομιζω πως κανενας λογικα σκεπτομενος να περιμενε τρελλες σχεδιαστικες εκπληξεις, αφου προκειται ουσιαστικα για τη SUV εκδοση της Ιουλιας.
    Θα παει και καλυτερα συνολικα σε πωλησεις, οντας πρακτικοτερη και μεσα στη μοδα που επιτασει η εποχη.

  • sergio360

    Ωραια ειναι,ειδικα απο μεσα.Αλλα δεν τρελαινομαι.Μαλλον επειδη θεωρω γενικα τα τζιποειδη αχρηστα αυτοκινητα χωρις λογο υπαρξης.Καλα απο κατι καγιεν,μακαν,Χ3,Χ4 κλπ χαζομαρες καλυτερη αλλα και παλι τζουλια θα επαιρνα.

    • Sciroccakias

      Πέρασε και δεν ακούμπησε.

  • Dimpep

    Ωραιο αυτοκίνητο, μεγάλης σημασίας όντας το πρώτο suv της Alfa Romero
    Αλλά χάθηκε τελείως το ιταλικό design, που κάθε μοντέλο είναι διαφορετικό και όχι μια κόπια σε εμπρός-πίσω μέρος

  • Alex

    Εξαιρετική δουλειά από την alfa romeo για ακόμα μια φορα! Σε ευχαριστούμε alfa που μας κανεις να ονειρευόμαστε!

  • DimiE92

    Ανταποκει κιαραταδες… ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΑΚΑΝ ΕΙΝΑΙ δεν το βλεπεται :P
    Πολυ ωραιο παντως περα απο την πλακα.
    Και μεσα ειναι διαφορετικο απο την Giulia.

  • Neos

    για suv ειναι ομορφο.
    σε θεμα πωλησεων την θεωρω πιο σημαντικη απο την guilia,τωρα που ολοι παιρνουν suv.

    • mixalhs7

      Σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα η νεα πρόταση στη κατηγορία.
      Σωστά στοχεύει στην αγορά των ΗΠΑ κι αν τα καταφέρει θα σώσει την Αλφα απ τον αφανισμό.
      Αυτό που με προβληματιζει όμως είναι αν θα προλάβει να το κάνει, γιατί ειδικά στις ΗΠΑ τα δεδομένα αλλάζουν, και στην κατηγορία αυτή θα κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά κι όπως είδαμε χτες ήδη ο ένας ανταγωνιστής της Αλφα, η Τζαγκουαρ παρουσίασε την πρόταση της.
      Θα δούμε..

    • Neos

      πιστευω θα πουλησει τρελα,γτ τωρα που ειδα πιο προσεκτικα τις φωτογραφιες(ειδικα πισω)μου φανηκε πανεμορφο(βοηθαει κ το χρωμα)κ στν δρομο θα ξεχωριζει.θα μου πεις δν φτανει αυτο.
      καπου διαβασα οτι η λεβαντε κ η τζιμπλι θα αποκτησουν υβριδικο συστημα που θα βασιζεται σε αυτο π εχει το chrysler pacifica.διορθωσε με αν κανω λαθος.
      εχει ακομα ψωμι η βενζινη.ουτε η μακαν εχει ηλεκτρικη εκδοση ομως πουλαει τρελα.

    • mixalhs7

      Σε 18 μήνες θα αρχίσει βομβαρδισμός απο νέα ηλεκτρικά μοντελα σε όλες τις κατηγορίες.
      Απλα επειδή παρακολουθώ τα δρώμενα στις ΗΠΑ το καταναλωτικό κοινό στρέφεται εμφανέστατα στα ηλεκτρικά και made in usa αυτοκίνητα κι αν σκεφτείς πως ο κύκλος ζωής ενός μοντέλου σε αυτή την αγορά είναι 2-3 χρόνια φοβάμαι μήπως δεν προλάβει να ”κανει καριερα” εκεί πέρα!
      Δύσκολα το Μακαν θα γίνει υβριδικό γιατί θα ακριβύνει πολύ.

    • Neos

      πιστευω τα οικονομικα του groupo ειναι ηδη ζορισμενα με την σωρεια μοντελων που προετοιμαζει κ παρουσιαζει που πολυ δυσκολα να δουμε τετοιο μοντελο.
      εκτος κ αν γινει καποια συνεργασια

    • Giannis

      Καποια συγχωνευση θες να πεις :P
      Μarchionne rulezzzzz!

    • Neos

      πολυ ηρεμος μου φαινεται τν τελευταιο καιρο(σε θεμα δηλωσεων)κ εχω αρχισει να ανησυχω :p :p

    • Mika

      Εχει ξαδερφακι το Q5, oποτε μην ανησυχεις, ευκολα γινεται κι η Μacan αν το θελησουν.
      :-)

  • θάνος

    Άντε με το καλό και η giulia sw

  • Giannis

    Eιναι πολυ ομορφη για suv και μεσα ειδικα τα σπαει .Βλεποντας φωτο με το ταμπλο γελαω με τα γνωστα σχολια των λορδων περι συναρμογης/σκληροτητας/πλαστικων κλπ κλπ .
    H Αlfa δειχνει οτι επιτελους παει να εδραιωθει στην πραξη σαν premium κατασκευαστης και να βαλει στην ακρη μια και καλη τα ατελιωτα 5ετη της πλανα κλπ κλπ.

    Υ.γ.Λιγο περιεργη η θεση της πισω δαγκανας.

    • mixalhs7

      Για να καταξιωθείς ως premium κατασκευαστης χρειάζεται χρόνος, χρήμα και συνεπή παρουσία στην κατηγορια. Αυτά δεν γίνονται απ την μια μερα στην αλλη!
      Ειδικα στις ΗΠΑ ειμαι σίγουρος πως στο πελατολόγιο που στοχεύει το fca, πιο γνωστή είναι πχ η lexus απ την Αλφα ως premium κατασκευαστης.
      Αρα θέλει πολύ δουλειά για να πειστεί ενα αγοραστικό κοινό που κατά βάση δεν είναι petrolheads.

    • Giannis

      Μα δεν διαφωνω γι αυτο αλλωστε εγραψα στο σχολιο μου οτι παει να εδραιωθει.Οχι οτι εχει εδραιωθει. Απλα αυτη τη φορα δειχνει να το κανει πιο σοβαρα απο ποτε.
      Η Lexus που λες μπορει να μην εχει ιστορια (σε καμια περιπτωση σαν της Alfa) αλλα εχει συνεχεια.Αυτο ειναι που λειπει απ τους Ιταλους.Η συνεχη παρουσια.Και αυτο ειναι που στο δινουν οι υπολοιποι κατασκευαστες.

    • mixalhs7

      Το θετικό της υπόθεσης είναι πως το Αμερικανικό κοινό εδώ και 20 χρόνια δεν είχε έρθει σ επαφή με τις κουταμάρες (για το πρεστίζ της Αλφα) που παρήγαγε το γκρουπο φιατ και φορούσαν επάνω τους το σήμα της Αλφα.
      Άρα με δυο καλά προϊόντα (Ιουλια Στελβιο) μπορούν να κάνουν μια καλή αρχή εκεί πέρα χωρίς να χρειάζεται να αποτινάξουν από πάνω τους ρετσινιές του παρελθόντος, όπως καλούνται να κάνουν στην Ευρώπη!

    • Mika

      Σωστος. Απο την αλλη ομως,αποτελει κι αγνωστη ποσοτητα για τους Αμερικανους, τουλαχιστον τα 20 τελευταια χρονια, οπως λες, μ ολα τα θετικα κι αρνητικα που συνεπαγεται αυτο..
      Οποτε, πρεπει να παει κοσμος στις εκθεσεις, και παντα ενα SUV βοηθαει το σκοπο αυτο.

    • Mika

      Αυτο ειναι το μεγαλο στοιχημα που πρεπει να κερδηθει για την ΑR.

  • rous

    Εμπρος και στο πλαι ειναι τουμπανο. Πισω κατι με χαλαει ρε γαμω το.

  • Bon Viveur

    Μία ψηλή Giulia, μου αρέσει που κορόιδευαν τους Γερμανούς που όλα τα μοντέλα τους είναι ίδια.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Καλώς την επιτέλους, ύστερα από τόσα χρόνια αναμονής… Aν και μοιάζει λίγο με ψηλή Giulia Hatchback, μ’ αρέσει πάρα πολύ, είναι πολύ όμορφη, μέσα και έξω!

  • SAMURAI-66

    Αυτη ειναι η ευκαιρια που αναζητουν για ανασταση των πωλησεων και εισαγωγη στα βαθια νερα στον χωρο,με το stelvio θα δειξουν την πραγματικη αξια τους οι ιταλοι.
    Απλα και ομορφα εχει ολα τα φοντα για την καλυτερη πορεια και ειναι απο της κορυφαιες προτασεις,μαλιστα με τα 510 αλογα θα τρομαξει κοσμο!

    • mother1russia

      Στηριζεις ιταλους φασιστες ή μου φαινεται ?? Θα σε σκισει η Παπαρηγα αν το δει αυτο το σχολιο

  • ομορφη και μαζεμενη … σιγουρα θα πουλησει περισσοτερο απο guilia …

  • Nikos Boutzoukakis

    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που λένε οτι μοίαζει με τη Τζούλια.Λογικό να έχει κάποιες ομοιότητες απλά εγώ βλέπω με μια πρώτη ματιά ,δίαφορετικά εμπρόσθια φώτα(μοίαζουν πάρα πολύ αλλά ίδια δεν είναι),διαφορετικό προφυλακτήρα,διαφορετικό πίσω μέρος κ.α.Λογικό είναι να έχουν πολλά κοινά σημεία.Στη Τζουλια βασίζεται..Πάντως φαίνεται πολύ όμορφη για suv και αρμονική.

  • vaggscoobys

    Σιγά την ανατριχίλα και τον πανικό!Τόση φασαρία και κακό δεν έγινε ποτέ για τα suv της mazda που είναι πολύ πολύ ομορφότερα!!!

    • LJ

      Εσυ τωρα τι μιλας? Να κανει καλυτερο τμημα marketing η Mazda για να γινεται ανατριχιλα και πανικος!

    • vaggscoobys

      θεμα βλακείας δικιά μας είναι.η Μazda μια χαρα είναι!

    • μας αρεσουν οι παπατζοταμπελες αφου !!!!! πριμιουμ σε λεω !!!!! :-P

    • vaggscoobys

      εεεε μα ναι!!!πες τα…

  • stemi

    Φοβόμουν την ομοιότητα με την Giulia, ιδιαίτερα μετά τις φωτογραφίες των μουλαριών με μη καλυμμένα φώτα. Είναι όμως αρκετά διαφορετική, κρατώντας βέβαια ομοιότητες όπως επιβάλει η κοινή πλατφόρμα και ο γρήγορος χρόνος ανάπτυξης. Μ’ αρέσουν ιδιαίτερα τα φώτα μπροστά, το πίσω μέρος από τα πλάγια (αρκετά μυώδες), η πίσω κολόνα και το σφεινοειδές σχήμα από τα πλάγια. Πολύ ωραίο και το εσωτερικό. Δείχνει αρκετά σπορτίβ, ίσως το πιο σπορτίβ λουκ της κατηγορίας μαζί με F-pace και ίσως M4. Θα ήθελα λίγο πιο μικρό μπροστινό παράθυρο αλλά μάλλον θα ήταν κακό λειτουργικά. Στις πραγματικές φωτογραφίες αλλά και στην πραγματικότητα θα είναι ακόμα πιο όμορφη/

    • Bad Belmondo

      Δεν είναι κακό να μοιάζουν τα αμάξια μιας μάρκας! ”Εταιρική ταυτότητα” λέγεται!

    • panos

      η φωτοτυπια οταν προκειται για γερμανικες μαρκες :ρ

    • Bad Belmondo

      Οπότε εδώ μιλάμε για όμορφη φωτοτυπία!!! :-P

    • panos

      εδω μιλαμε για εταιρικη ταυτοτητα αφου δεν προκειται για
      γερμανικο :ρ

    • Bad Belmondo

      Σωστόστ!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα!!! :-P

  • LefterisKa.Ch

    το φοβομουν παρα πολυ αυτο το αυτοκινητο απ οτι εβλεπα απο τις spy μου φαινοταν ασχημο ευτυχως διαψεύσθηκα ειναι πολυ ομορφο και μοιαζει πολυ σπορ τωρα για το αν μοιαζει με giulia μονο τα μπροστα φωτα μου την θυμηζουν τιποτα αλλο πιο πολυ μου θυμηζει levante παρα giulia και να μου θυμηζει levante μονο κακο δεν ειναι!!

  • Anestis Genk

    Οι σωστοί αλφίστι πρέπει να το μαυρίσουν. Αν θες γρήγορο/σπορ αμάξι δεν αγοράζεις τζιπάκι.

    • mixalhs7

      Είναι όμως μια καλή επιλογή για όσους έκαναν οικογένεια και δεν θέλουν να αποχωριστούν την 4C τους ;))

    • Anestis Genk

      Να πάρουν την Giulia, μη σου πω την νέα Giulietta.

    • mixalhs7

      Δεν βολεύουν αυτού του τύπου αμάξια για οικογενειακή χρηση όσο ενα suv. Αμα χρειαστεί ποτε να φορτώνεις παιδι-α κάθε μερα θα καταλάβεις την διαφορά! :)

    • Mika

      Πες τα Χρυσοστομε..Τοσο καιρο τα λεω…
      Καμια σχεση σε πρακτικοτητα το σενταν με το SUV, γι αυτο μουσχοπουλανε!

    • manowar

      ου ρε ;-Ρ

    • panos

      οι σωστοι αλφιστι εχουν προβλημα μονο οταν φτιαχνουν suv οι porsche, bmw, merc
      κλπ..

    • manowar

      Εχω ενα γνωστο τον θαναση στην αθηνα εχει μια βελοτσε του 70 πηγαινε να του πεις για στελβιο..

    • Mika

      Aυτο, να μη το ξαναπεις! Οι σωστοι αλφιστι εχουν τα δικα τους ηθη κι εθιμα!!!
      :p

    • Bad Belmondo

      Ναι, είδαμε και τους άλλους που αγοράζουν Χ5Μ, Χ6Μ, Cayenne Turbo και τις GLE63!
      :-P

    • Anestis Genk

      Οι γερμανόφιλοι ήταν πάντα υπέρ του κύρους και της επιβλητικότητας, οπότε ταιρίαζουν με τέτοια τευτονικά τερατουργήματα.

    • Bad Belmondo

      Ντάξει, εδώ σου δίνω δίκιο!

  • Vwscirocco

    Πανέμορφο!!!! Από τα ωραιότερα suv μαζί με τα Peugeot 3008, Jaguar F-Pace και Toyota C-HR (αν και σε διαφορετικές κατηγορίες)

  • manowar

    Για σας..ηρθε και ο hater των suv..τι να κανουμε υπαρχουνε και μεις…επισημο μαζντα suv επισημο αλφα suv …βγαλτε μορε μλκες κανα γνησιο κουπε 2πορτο rx και κανα αλφα 2πορτο να τα βλεπουμε να κουράζονται μαζι με μ4 να ομορφαίνει και η ψυχοσυνθεση μας suv suv suv πλυση εγγεφαλου επιδη θελετε να αγορασουν ολοι απο ενα υπερυψωμένο χατσμπακ επιδοσεων που θα μπορει να ανεβαινει τα πεζοδρομια γνωστων καφετεριων… https://uploads.disquscdn.com/images/c41db1d7e89f0a33c779df62f6a43e5f0b529ad9f8627b7440c0dbe59f340ffd.png ασταδιαλα βαρεθηκα…θα μου πεις γιατι μπαινεις αφου δεν σαρεσουν;;ειδα κοσμο και ηρθα και γω..

    • sargus

      χαχαχα “Γιατί μπαίνεις..” λέει…χαχααχαχα
      Συμφωνώ και εγώ μαζί σου στο θέμα SUV.
      Τι να κάνουμε όμως που όποιος δε φτιάχνει SUV σήμερα τον τρώει η μαρμάγκα!
      Να δεις ότι αργά ή γρήγορα και ο τελευταίος των μοικανών (Ferrari) θα αναγκαστεί να το κάνει, ότι και να λέει τώρα περί του αντίθετου. Εκεί θα ματώσουν τα μάτια μας και η ψυχή κάθε βενζινοαίματου (ειδικά αν βγάλει και κανένα diesel…πωπω ανατρίχιασα στη σκέψη!!!)

    • manowar

      ωχχχχ..λες ο πουλοβερης να μας ετοιμαζει τετοιο νεο και μας το φερνει λαου λαου με την αλφα πρωτα,,να βγαλει καμια υπερυψομενη ff και να εχει πανω το θρυλικο αλογακι;;τοτε θα στειλω μυνημα στην σκουντερια οτι οσοι δουλευουν εκει μεσα [τον περνετε]..μην λες τετοια μην δινεις τετοιες ιδεες και το γρουσουζεψεις

    • Mikoyan Gurevic

      Τα κουπέ τα σιχαίνομαι, όπως και τα κάμπριο.

    • manowar

      Aston martin..

  • LJ

    Ομoρφη αλλα λιγο με χαλα που ειναι Giulia SUV. Τι να κανουμε ομως σημεια των καιρων.

    • Mika

      Tι αλλο δηλαδη περιμενες να ειναι???
      :p :p

    • LJ

      Δεν ειναι οτι περιμενα κατι, αλλα αυτο ειναι μεγενθυση στο Xerox.

    • Mika

      Μα εδω πανε να σε πεισουν οτι δεν ειναι φουσκωμενη Tζουλια, αλλα αλλαζουν λιγο τα φαναρια μπροστα, το σουλουπι στο πλαι, και τα φωτα πισω!! Ναι, φερνει, αλλα δεν ειναι!!!
      :p :p

  • mb190rules

    ωραιο ειναι, οπως και το f-pace. Μου φαινονται ολα τοσο ιδια πλεον. Παρ ολα αυτα ειναι ωραια.

  • ντικ

    Ω ρε φίλε, θα γεμίσει το Λιβάδι του Παρνασσού, από δαύτες !

  • dimitris90

    Από τις καλύτερες προτάσεις στη κατηγορία μαζί με f pace, επιτέλους και η Alfa μπαίνει στο πνεύμα της εποχής ώστε να ανέβουν οι πωλήσεις.

  • Mrdesperado32

    ωραιο και τουμπανιαρικο γι αυτος που θελουν τετοια ειδη ι.χ.η βαση της ειναι η πανεμορφη ιουλια αλλα με διακριτες διαφορες.για τους αναφεροντες τας φωτοτυπιας.οι φωτοτυπιες κυριοι δεν ειναι οταν ενα μοντελο μοιαζει με ενα μοντελο της ιδιας εταιρειας..ειναι οταν ενα αμαξι ειναι 30 χρονια το ιδιο και εχει να αλλαξει ταμπλο καμια δεκαετια.

    • manowar

      πες μου ενα αμαξι που ειναι 30 χρονια το ιδιο απο τα πιο θνητα μεχρι 30 50 χιλιαρικα..

  • bulgary

    Όλες οι φωτογραφίες(εκτός από αυτές του εσωτερικού) είναι λες και τις ζωγράφισαν στο χέρι με πινέλο,μάλλον πρέπει να περιμένουμε μέχρι το βράδυ να το δούμε καλύτερα!Ακόμη και έτσι όμως φαίνεται πολύ όμορφο και δυναμικό!Forza Alfa!

  • AKHS

    Πολύ όμορφη φανταστική η στέλβιο γιατί ρε παιδιά κατηγορίτε το αυτοκίνητο αφού είναι στο ίδιο πάτwμα με την τζούλια λογικό είναι το ίδιο θα είναι και η αλφέτα αφού θα είναι και αυτή στο ίδιο πάτwμα εμένα με χαλάει ότι δεν βλέπw να βγάζουνε πιο κάτw από δύο χιλιάδεs κυβικά για μαs τουs πιο φτwχούs.

  • αυτες τωρα οι φωτο ειναι οι επισημες ??? ειναι πραγματικες η απο υπολογιστη ?????μαλλον το δευτερο νομιζω….
    παντως αυτο που βλεπω…μαρεσε……και ας εχει την εταιρικη ταυτοτητα….ειμαι μαθημενος σε φωτοτυπιες !!! :-D

    παντως βλεπουμε το τουμπανο…..ενω θα ηθελα να την δω πως θα δειχνει και στην απλη εκδοση!!! παραδειγμα η πρωτη καγιεν ..στην απλη εκδοση…εδειχνε σαν βατραχι!!! αντιθετα στην turbo S…εδειχνε ”’γουρουνι” !!!!!!!
    πλεον στην τελευταια καγιεν….ακομα και η απλη εκδοση βλεπεται ευχαριστα !

    • DimiE92

      Τωρα ποιο ειναι ποιο ομορφο ομως…Το βατραχι ή το γουρουνι? Δυσκολα μας εβαλες! :P

  • Bad Belmondo

    Καλώς την!!! Άντε να βγει, να πέσουν τα τσιμέντα!!! Πάμε μωρή Alfaραααα!!! <3
    Επίσης, κράζετε που όλοι ακολουθούν ταυτότητες και ''φωτοτυπίες'', αλλά δεν σας βλέπω να κάνετε το ίδιο για την αγαπημένη σας μάρκα (φιλικά πάντα!)! Οπότε, πάμε μωρή Alfaραααα!!!

  • Spider

    Επιτέλους,ένα ποθητό SUV.

  • VaggD

    Είναι πολύ όμορφο και δυναμικό και λογικά λογικά κάνει καλές πωλήσεις σε Αμερική. Αυτό που μου αρέσει ποιο πολύ είναι ότι δεν μοιάζει με υπερυψωμένη Giulia όπως είναι όλα όλα suv τως Mercedes & BMW, αντ αυτού κρατεί κρατεί εταιρική ταυτότητα και πάνω πάνω αυτή διαφοροποιεί τα μοντέλα της.

  • tsgallix

    Bravo alfa πανεμορφη

  • a_f_a

    συγχαρητήρια στους ιταλούς, κατάφεραν να κάνουν ακόμα μια φακλάνα-ρομέο.
    κρίμα και πάλι κρίμα.
    μόνο σε κανα μαυρο ίσως να βλέπεται…. στο γκαραζ με κλειστά φώτα.

    • manowar

      συμφωνουμε εδω..απο τις τεραστιες μλκιες που εχουν κανει οι 3 πριμιουμ φιρμες να πεταξουν στην αγορα πριν 20 χρονια τις σειρες X σειρες Q και σειρες ML απο κει ξεκιναει το κακο δυστηχως και πλεον εχουμε βρωμησει απο suv που μπορει να υπαρχουν αυτοι που το βλεπουν μισογεματο το ποτηρι δηλαδη εχει τα καλα της ασφαλτου και τα καλα των εκτος δρομου ικανοτητων αλλα ειναι και αυτοι που η θα γουσταρουν μια Ζ4 αυστηρα 2θεσια με τερματισμενη μπιλσταιν να γλυφει την ασφαλτο η κανα 370Ζ με νισμο πακετο,,και απο την αλλη αυτοι που γουσταρουν ραγκλερ τσεροκεε,,λαντροβερ ντεφεντερ δντισκοβερι..δηλαδη εργαλεια που αμα δουνε κανα τετοιο αυγο στο χωμα οπως στελβιο χ4 κτλ βαζουν τα γελια

    • a_f_a

      Σουμπαρού Φόρεστερ για εμένα :-)

    • manowar

      ε και παλι ντεκαφεινε εισαι…εδω σ λεω για ραγκλερ ;-Ρ κοκαινα εσσε suv ειναι ρε το φορεστερ ;-Ρ

    • a_f_a

      Χαχαχα! Ε δεν ειμαςτε ολοι τόσο μπρουτάλ! :-)
      χαχαχα ντεκαφεϊνε.. Καλό

    • manowar

      Το αμαξι ρε οχι ο ανθρωπος ..εε ααλο αληθινα οφφ ροαντ αλλο τα σουβ χαχαχα 😜

    • a_f_a

      :-)
      βρε μανογουορ να πούμε, πανε κανε εσύ ταξίδι με ντιφεντερ και ρανγκλερ σε εθνική να σου φύγει το κεφαλι απο το θορυβο και ο πισινος από τα γκαπα γκουπα!!! :-)
      ενώ με το σουμπαρού πας άνετος στην εθνική, πατάς και λίγο δασικό…
      δε θα παω καμελ, τροφυ που να με παρει!!! θα λασπώσω τα παπουτσια μου!
      ε, και το σουμπα δεν ειναι και τοσο ντεκαφεϊνε όσο κάτι άλλα… έχει λίγο κεφεϊνη, ίσα να σε κρατάει ξύπνιο :-)
      καλημέρα

    • manowar

      Το καλυτερο αμαξι που εχει τρελες δυνατοτητες φιλαρακι και και παει αρχοντας ξεκουραστα στην ασφαλτο ειναι γενικα τα λαντροβερ ;-) και το τσεροκι ειναι αρχονντας ουτε ηκαπα γκουπα ουτε τιποτα..

    • sergio360

      Ουτε εμενα μ’αρεσουν τα τζιπ αλλα το παρατραβηξες και συ…
      Υ.γ.Τωρα ειδα για το φορεστερ…Καλα,αστο,μαλλον τυφλος εισαι,οποτε ολα με κλειστα τα φωτα τα βλεπεις :P

    • a_f_a

      Μπα, εμένα μου αρέσουν τα σουβ. Είναι βολικά, πολύ βολικά.
      Απλα σερτζιο δε πιστεύω στη φόλα ιταλικό ντιζαϊν και εμοτςιονε και κλαϊν μαϊν..
      Ιταλια σπούδασα σχετικα πράγματα, φανατικός με ιταλική λογικη, τεχνική, πελατες εχω Ιταλούς μέσα στο αρτιτζιαναλε κλπ κλπ.
      Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία εκτός απο Φερραρι (και κάπως) τη Φιατ πια ειναι σκιά του εαυτού της.
      Εδω ρε συ σερτζιο ακομα και πολλές ιταλικές τσάντες μεγάλων μπραντς κατασκευάζονται ιταλια σε κινεζικα εργοστάσια εξω απο τη φλωρεντια και μετά πουλάνε ιταλιάνικο στυλ κλπ κλπ. Πήγα και τα είδα, και είδα και τους κινέζους τα αφεντικά να γυρνάνε με τα Πορσερικά.

      Ναι σερτζιο, Φόρεστερ, αυθεντικό, τίμιο μηχάνημα που κατέχει αυθεντική λογικη κατασκευής και οχι πουλημένο μάρκετινγκ κουερε ζμπορτίβο

      Baci

    • sergio360

      Καλα,τις 3 τελευταιες Αλφα δεν τις λες Κινεζιες.Το αντιθετο!Ουτε τις Μαζερατι.Ουτε τις Παγκανι.Η Λαντσια μας αφησε χρονους αλλα θελω να πιστευω οτι θα ανακαμψει.Μην πω και για Φιατ,Αμπαρθ και Φερραρι.Μια χαρα το πανε και το ντιζαιν τους ξεχωριζει απο ολους τους αλλους.Οσον αφορα το οτι δεν ειναι 100% φτιαγμενα ορισμενα πραγματα απο Ιταλους μαστορες μεσα στο εργοστασιο,θα συμφωνησω,αφηνει πικρια,αλλα σε ολα τα ειδη πλεον αν θες το 100% αυθεντικο χειροποιητο πληρωνεις ακριβα….Και παλι δεν ειναι!Μερικα παραδειγματα?Πηγα Λονδινο και ρωταω στον Lobb για bespoke παπουτσι.Υποτιθεται προμηθευτες της βασιλισσας κλπ κλπ…Σαν ειδικος για μετρα κλπ ηταν ενας μαυρος και οι τεχνιτες ηταν πακιστανοι….Το ιδιο και για πολλες αλλες εταιριες,ακομα και η ερμες…Μην το ψαχνεις…Η παγκοσμιοποιηση εχει κανει τρομερη ζημια.

    • a_f_a

      σερτζιο, σίγουρα, δε περιμένω 100% ιταλικό αυτοκίνητο σε θέμα κατασκευής. δεν ήμουν ξεκάθαρος, εννοούσα μια γενικότερη υποβάθμιση και έλλειψη στρατηγικής εκ μέρους της ιταλικής βιομηχανίας (σε κάποιο βαθμό).
      είμαι τρελός ιταλόφιλος μέχρι την θεϊκή 159, όμως πια δε μπορώ να τους “υποστηρίξω” όσο και να το θέλω. θεωρώ απαράδεκτα εμφανησιακά τα αυτοκίνητα από Μίτο μέχρι Στελβιο της Αλφα (όλη τη γκάμα… άθλια για εμένα) όπως και της Μαζερατι (γκιμπλι, κουατροπόρτε και το σουβ που ουτε θυμαμαι όνομα). μόνο το 500ακι γουσταρω πραγματικά. το έχω ξαναγραψει, οι ιταλοι πρέπει να κρατήσουν τα 2 Φ. Φερράρι και Φιατ (μονο μίνι αυτοκίνητα).
      τα 2 άκρα.

    • sergio360

      Εχεις μπει στις τωρινες μαζερατι?Σε ρωταω γιατι εχω την προηγουμενη QP και μπηκα στην τωρινη ghibli και μου αρεσε παρα πολυ!Μια χαρα ειναι για μενα το line up τους!

    • a_f_a

      μπηκα και εγώ στη νεα γκίμπλι (όχι οδηγηση, σε έκθεση) και προσωπικά μόνο και μόνο το ινφοτεινμεντ που μοιαζει με γιαπωνέζικο hi-fi aiwa του ’90.
      ναι, μύρισα το δέρμα κλπ αλλά η λεπτομέρεια (όπως δειχνω με τους μπλε κύκλους τα φοσυκώματα) δέιχνουν προχειρότητα στο σχεδιασμό ΚΑΙ στις τελικές λύσεις συναρμολόγησης/κατασκευής.
      προτιμώ λοιπόν το γιαπωνέζο που ειναι στα φρύδια του αυτες οι “ευαισθησίες”. πιο τίμιο ξαναλέω, ότι οτι ειναι και πιο “‘ομορφο”

    • sergio360

      Εμενα δεν με νοιαζουν αυτα,αφου ετσι και αλλιως δεν χρησιμοποιω ουτε ραδιο συχνα και το κινητο μου εχει gps.Ακουω το μοτερ.Αμα δεν βλεπω το αμαξι και να ”γουσταρω”,απλα δεν κανω τον κοπο να το σκεφτω καν.Και κανενα γιαπωνεζικο δεν με εχει κανει ποτε να το γουσταρω.Αυτα….

  • stemi

    Η επίσημη παρουσίαση online στις 19:15 ζωντανά εδώ:
    https://livestream.com/FCALive/AlfaRomeoAutoMobility2016

  • stemi

    To άρθρο γράφει “οθόνη ψυχαγωγίας 8,8″ (6,5″ στον βασικό εξοπλισμό)”. Νομίζω ότι οι 8,8″ είναι στάνταρντ σε όλες τις εκδόσεις. Το 6,5″ αναφέρεται στις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων.

  • stemi
    • a_f_a

      αααααααααααα μαμα!!!
      χαχαχαχα…
      ΣΤΟΥΕΛΒΙΟΟΟΟ ο γεαχ γιου γκο μοδεφακα!
      τσουπ και μετά la meccanica delle emozioni… χαχαχα… α ρε φαμφαρα.
      κλειστε το το μαγαζί μαγκες, ιεροσυλία. τη θρυλική λαντσια τη σκίσατε και την αλφα τη ξεφτυλίζετε.

  • απλά ευχαριστούμε την alfa

  • MPAMPIS

    ΟΝΕΙΡΟ !!!!!!!

  • MPAMPIS
  • MPAMPIS
  • biiALFA

    …το πισω μερος απο το τζαμι και κατω δε μου φαινεται καθολου ωραιο…….
    μα πως το εκαναν ετσι ρε συ, κατι μου θυμιζει αλλα δε μου ερχεται τί….
    ισως αν δω καλυτερες φωτο να αναθεωρησω

  • stemi
    • antonis

      Εχω πιο ωραίο ήχο από την ιουλια ή ειναι ιδέα μ;;

  • Sensei Konstantinos

    Η επέλαση της Αλφα Ρομέο ξεκίνησε !! Αντε και μια πισωκινητη Τζουλιέτα να κλείσουν στόματα !!

  • MPAMPIS
  • MitsosDaBest

    Μια “ψηλή Giulia” είπα κι εγώ, μόλις το είδα. Ένα από τα λίγα SUV, που δε μοιάζει με τέρας (εμφανισιακά). Ωστόσο, κάτι με “χαλάει”. Μήπως φταίει το ότι μισώ τα SUV… =P

  • Geokodo

    Ρε κυρ Σέργιο ,καλές οι ιουλίες στέλβιες και 500 παραλλαγές του 500,με κείνο το ρημαδοπούντο τι θα γίνει?Θα κάνεις κάτι?12-13 χρόνια κουβαλάει στην πλάτη, έκει έιναι το μαρούλι.

    • rous

      Πες τα ρε φιλε. Ενα νεο Punto θελει στα προτυτα του Panda, να ξεπουλησει.

    • xtra

      Αν τον βρεις, ρωτα τον και με την λαντσια τι θα γινει ?!

  • sargus

    Όσο το βλέπω τόσο μου φαίνεται πιο όμορφο!
    Πάντως πρέπει να πω ότι -αν και δε μου αρέσουν τα SUV- η Giulia που τώρα μου αρέσει πολύ, μου άρεσε λιγότερο από τη Stelvio όταν παρουσιάστηκε. Τι θα γίνει με αυτό;