ecclestone-wolff

Ένα άτομο που εκφράζει ανοιχτά τη γνώμη του, δίχως ίχνος ενδοιασμού, είναι ο Bernie Ecclestone. Το αφεντικό της Formula 1 θέλει να προκαλεί με τις δηλώσεις του, ώστε να στρέψει το ενδιαφέρον του κόσμου στο άθλημά του. Έχουμε ακούσει πολλά σε όλη του τη θητεία, ένα εκ των οποίων είναι η διχοτόμηση του αγώνα σε δύο 40λεπτα μέρη.

Τα δύο μεγαλύτερα ονόματα αυτή τη στιγμή στη Formula 1 είναι η Mercedes και η Ferrari. Η πρώτη γιατί έχει κατακτήσει το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών, κυριαρχώντας από το 2014, και φυσικά η δεύτερη διότι είναι η πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία. Αυτό δεν ενοχλεί καθόλου τον Βρετανό, αφού λέει ότι είναι πιθανό να φύγουν, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό.

Θα μπορούσε να συμβεί, να αποχωρήσουν οι Mercedes και Ferrari. Αλλά, ειλικρινά, αν οι αγώνες γίνουν καλύτεροι, δεν είναι κάτι τρομερό. Πρέπει να περιμένουμε τους κατασκευαστές να μας αφήσουν έτσι κι αλλιώς. Η Mercedes θα αποχωρήσει όταν τους βολέψει αυτό, όπως έχει γίνει στο παρελθόν. Κοιτάξτε τη Honda, τη BMW και την Toyota. Θα φύγουν όταν η Formula 1 τους έχει προσφέρει αυτά που θέλουν. Δεν υπάρχει καμία ευγνωμοσύνη.

Ο Βρετανός αναφέρεται και στη Σιγκαπούρη. Οι Ασιάτες έχουν συμβόλαιο μέχρι και το τέλος του 2017, αλλά ο Ecclestone λέει πως δεν πρόκειται να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους, αφού ο αγώνας κοστίζει πολλά χρήματα, ενώ η χώρα έχει πετύχει τον σκοπό της, δηλαδή την παγκόσμια προβολή.

Είναι το ίδιο με τους διοργανωτές. Κοιτάξτε τι έχουμε για τη Σιγκαπούρη. Ναι, το Grand Prix έχει κοστίσει πολλά χρήματα στη Σιγκαπούρη, αλλά έχουμε επίσης δώσει πολλά λεφτά σ’ αυτούς. Η Σιγκαπούρη ξαφνικά δεν είναι απλά ένα αεροδρόμιο για να πετάξεις κάπου αλλού. Τώρα, πιστεύουν ότι έχουν φτάσει τον στόχο τους και δε θέλουν να έχουν άλλο Grand Prix.

  • georgekaras

    δεν τον πιασαν τα πρωινα χαπια

  • LJ

    H Merc παιζει να φυγει. Δε θα μου κανει εντυπωση γτ ετσι ειναι οι γερμανοι οπου βλεπουν οτι δε τους παιρνει λενε “screw you guys Im going home”. Το εκανε η BMW, το εκανε η VW στο WRC δεν αποκλειω να το κανει και η Merc αν δεν κερδιζει σε 1-2 χρονια. Τωρα να φυγει η Ferrari λιγο δυσκολο (εως πολυ).

    • LJ
    • biiALFA

      Χαχα…σε πάω χοντρουλη!!!

    • Mika

      Θεος ο Cartman!!!

    • Mika
    • mixalhs7

      Λες κάτι που δεν ευσταθεί και το αποδεικνύεις με κάτι που δεν ισχύει…

    • LJ

      Αυτη ειναι η αποψη μου, αυτο εχω καταλαβει απο τους γερμανους. Πεσ μου εσυ γιατι φευγει η VW απο τα ραλυ με τοσες επιτυχιες? Γτ φευγει η Audi με τοση ιστορια στο Le Mans? Γτ εφυγε η VW πιο παλια απο το Dakar???

      Ειδικα για την VW δικαιολογιες δεν υπαρχουν, γτ και στις δυο περιπτωσεις που αναφερω μεσουρανουσε με μηδεν ανταγωνισμο και μολις ανακοινωνοταν εισοδος ανταγωνιστη για την επομενη χρονια εκεινη εφευγε.

      Κανουν το κομματι τους οταν ο ανταγωνισμος ειναι του χεριυ τους, παιρνουν τη δημοσιοτητα που θελουν και μολις νιωσουν απειλη την κανουν με ελαφτα πηδηματακια.

    • mixalhs7

      Περικοπή των μπάτζετ λόγω dieselgate, helloo!!! :)))

    • LJ

      Καλα απο δικαιολογιες οσες θες.

      BTW εγραψα και αλλα δες τα.

    • mixalhs7

      Τώρα μην με κάνεις να γράφω πράγματα που τα έχω ξαναγράψει και φαίνομαι σαν φανατικός υπερασπιστής της εν λόγο εταιρειας.
      Είναι παιδαριώδες να μην δέχεσαι τις περικοπές μπάτζετ λόγο ντιζελγκέιτ. Είναι σα να λες πως η ανάπτυξη ενός αγωνιστικού και η συμμετοχή σ ένα πρωτάθλημα στοιχίζει τίποτα φραγκοδιφραγκα.. Νοt

      Βρες μου έναν κατασκευαστή που να μην συμμετέχει σε αγώνες για λόγους προβολής και εξέλιξης.
      Έναν!!

    • LJ

      Την VW οταν υπαρχει ανταγωνισμος.

    • mixalhs7

      Ο ανταγωνισμός έφυγε και κρύφτηκε στο btcc όταν έμαθε πως έρχεται η VW με πολύ εξελιγμένο αυτοκίνητο. Μην μπερδεύεσαι!!

    • bulldog

      Ειδικά τώρα μετά το dieselgate το οποίο σίγουρα έγινε για τη δυσφήμιση του group,η προβολή από τις επιτυχίες στο wr ήταν απαραίτητη…αυτοί όμως φεύγουν άρα άλλος είναι ο λόγος…

    • mixalhs7

      Αν έχουν κάποια γεώτρηση που βγάζει € τότε ναι έχεις δίκιο :P

    • bulldog

      Δικαιολογίες,αν έχεις επιτυχίες κάπου σημαίνει πως έχεις και λεφτά,το dieselgate είναι απλά μια δικαιολογία…

    • mixalhs7

      Μόνος σου αυτοδιαψεύδεσαι!!
      Πότε μπήκε στα ράλι;
      3 χρόνια πριν το ντιζελγκέιτ.
      Ποτε φεύγει;
      Ένα χρόνο μετά ;)

  • Gestione Sportiv@

    Εγώ σου λέω, ότι όντως Mercedes και Ferrari μπορεί να αποχωρίσουν από την F1, με τους Γερμανούς να έχουν από λίγες έως πολύ περισσότερες πιθανότητες από τους Ιταλούς, λόγω νοοτροπίας.
    Δεν θα πρέπει όμως, να ξεχνάμε πως οι Ιταλοί είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την F1, αλλά παίρνω την χειρότερη εκδοχή, που είναι να αποχωρήσει και η ομάδα από το Maranello.
    Το θέμα είναι αν θα φύγουν αυτοί πρώτοι ή εσύ…………….???????? https://uploads.disquscdn.com/images/7365596ba72728418af648a33980fc5d46e5eb44ee04fcf74a36f57e3277da34.jpg χαχαχαχαχα

  • Antonis

    Παιδιά, μην αγχώνεστε!
    Απλά, αντί για χρόνους αναφοράς το γυρολόγιο του Χάμιλτον θα έχουμε το γυρολόγιο του νέου αστεριού της F1 μας, του Μαξ! Ή αν αποχωρήσει & η Red Bull ή ακόμα ακόμα και όλες οι πρώτες ομάδες, τους ταχύτερους γύρους της Sauber ή της Manor!
    Δεν έγινε δα και κάτι…

  • εδω μπορω να πω εχει ενα δικιο !!!!
    ολοι εκμεταλλευοντε το συστημα οσο εχουν να κερδισουν κατι!!!!
    μετα απλα αποχωρουν !!!!

    • gronholm89

      Ολοι εκτος απο Ferrari, McLaren, Williams… Oι υπολοιπες ομαδες ειναι στην F1, αυτες οι 3 ομαδες ειναι η F1…

    • Michael

      αυτο ακριβως.

  • Christos-

    Manor μονο :P

  • “Η Σιγκαπούρη ξαφνικά δεν είναι απλά ένα αεροδρόμιο για να πετάξεις κάπου
    αλλού. Τώρα, πιστεύουν ότι έχουν φτάσει τον στόχο τους και δε θέλουν να
    έχουν άλλο Grand Prix”

    Στο καλό και να μήν ξαναγυρίσει η Σιγκαπούρη.Δηλαδή το ίδιο μπορεί να γίνει και με άλλες απαράδεκτες πίστες σαν το Μπακού σε λίγα χρόνια?Μακάρι μπάς και συμαζευτεί και λίγο η Φ1 και πάλι στην Ευρώπη.

  • “Η Σιγκαπούρη ξαφνικά δεν είναι απλά ένα αεροδρόμιο για να πετάξεις κάπου
    αλλού. Τώρα, πιστεύουν ότι έχουν φτάσει τον στόχο τους και δε θέλουν να
    έχουν άλλο Grand Prix”

    Στο καλό και να μήν ξαναγυρίσει η Σιγκαπούρη.Δηλαδή το ίδιο μπορεί να γίνει και με άλλες απαράδεκτες πίστες σαν το Μπακού σε λίγα χρόνια?Μακάρι μπάς και συμαζευτεί και λίγο η Φ1 και πάλι στην Ευρώπη.

  • GiorisFullThrottle

    Γι αυτους που παρακολουθουν καμποσα χρονια F1 κ οχι τα τελευταια 4-5 τα μεγαλα ονοματα της F1 ειναι Ferrari mclaren k williams κ θα τσουξει παρα πολυ κ τον μπερνι κ πολλους αλλους αν αποχωρησουν…..

  • Grekko

    Το να φύγει η Mercedes δεν θα μου κάνει κ τόση εντύπωση, ήρθαν κατέκτησαν κ αν φύγουν θα φύγουν με το κεφάλι πολύ ψηλά, το να φύγει η Ferrari είναι λίγο χλωμό (ως κίτρινο ) η ομάδα είναι εκεί από την πρώτη χρονιά της F1,ποιός μπορεί να διανοηθεί F1 χωρίς Ferrari, στην τελική είναι κ λόγοι μάρκετινγκ, όλοι αυτοί που αγοράζουν μια Ferrari την βλεπουν λίγο οδηγοί, είναι κ λίγο ψώνια, θεωρούν ότι οδηγούν κ ένα κομμάτι της F1 στο δρόμο, είναι πολλοί οι λόγοι που θεωρώ ότι δεν θα φύγει η Ferrari.

  • Michael

    Η πικρή αλήθεια είναι ότι εκτός από την Ferrari όλοι οι κατασκευαστές αποχωρούν όταν έχουν εκπληρώσει τους στόχους που έχουν και ξαναμπαίνουν αν για κάποιο λόγο τους συμφέρει. Δεν θεωρώ πιθανό να αποχωρίσει η Ferrari όσο υπάρχει η συμφωνία που της δίνει πριμ ιστορικότητας (που κατά την γνώμη μου είναι ένα τεράστιο λάθος και αδικία προς τους υπόλοιπους) άλλα επειδή αυτό παίζει να αλλάξει τώρα που θα ανακατευτεί η Liberty Media ποτέ δεν ξέρεις…

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Φιλε μπερνι παλι ριχνεις αδια για να πιασεις γεματα αλλα ξερουμε ολοι καλα οτι αν φυγει η ferrari απο την f1 δεν θα υπαρχει f1!!

  • Ba’adur Subutai

    Πολύ πριν φύγει η Φερράρι θα έχεις “φύγει” εσύ τραγόγερε.

  • Αννίβας

    Πλήρωσαν για f1.
    Δεν πειράζει αν ακούγονται σαν αλυσοπρίονα και τρέχουν μηχανές γκαζόν.
    Να δω ποιος θα βλέπει φ1 χωρίς Φερέρι.
    ου γαρ έρχεται μόνον το γήρας