Volkswagen Showcar I.D. I.D. ? die Revolution. Der erste Volkswagen auf der völlig neuen Elektrofahrzeug-Plattform. Der erste Volkswagen, der für das automatisierte Fahren vorbereitet ist.

Αυτό που μέχρι πριν από μερικούς μήνες φαινόταν ως ανοησία για τον CEO της VW, Matthias Muller -όπως χαρακτηριστικά είχε ο ίδιος δηλώσει– πλέον αποτελεί μια ιδέα που θα “είχε νόημα”. Ο λόγος; Ένα εργοστάσιο μπαταριών, με την VW να έχει θέσει ως στόχο να γίνει ο ηγέτης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Σήμερα, το VW Group προμηθεύεται τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της μοντέλα από τις LG Chem και Samsung SDI, με τον Muller να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του, πως εάν στο άμεσο μέλλον, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του VW Group, θα αποτελούν περισσότερο από το 1/4 των συνολικών της πωλήσεων, τότε θα χρειαστεί περίπου 3 εκατομμύρια μπαταρίες τον χρόνο, κάτι που κάνει απολύτως λογικό την ανάγκη δημιουργίας του δικού της εργοστασίου μπαταριών.

Ο Muller παράλληλα, υπαινίχθηκε μια πιθανή μελλοντική συμφωνία με την Uber, αλλά δεν ανέφερε πολλά γι’αυτή.

  • Smartass

    To σχόλιο μου δεν έχει σχέση με το άρθρο άλλα θα ανεβάσει πιστεύω το ηθικό των γκρουπόφιλων.
    1. H Renault είχε έναν κινητήρα τον D7F: 1149 cc 8v 54bhp – 1996 .
    Αποφάσισε να τον αναβαθμίσει, και έβγαλε τον D4F: 1149 cc 16v 75bhp – 2000. Τα άλογα ήταν λίγα και έκανε και σε αυτόν αναβάθμιση. Τον τούρμπισε και τον ονόμασε D4Ft: 1149 cc 16v 100bhp – 2007. Με την νέα μόδα λίγα κυβικά πολλά άλογα του αύξησε τα άλογα στα 115. Τον ονόμασε TCe 115 ή 1.2 TCE ή TCe 120.
    Τον έβαλε στα κάτωθι μοντέλα:
    2007 – 2014 Renault Twingo
    2007 – present Renault Clio
    2007 – 2012 Renault Modus
    2010 – 2013 Renault Wind
    2013 – present Renault Captur

    2. Η Nissan έπαιζε με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σειράς HR (οι οποίοι δεν είναι Nissan μαντέψτε ποιανού είναι). Όποτε με την νέα μόδα λίγα κυβικά πολλά άλογα είχε χάσει το παιγνίδι. Πήρε λοιπόν τον TCe 115 (ή HR12DDT ή 1.2 DIG-T) και τον φόρεσε στα:
    2014 Nissan Qashqai
    2015 Nissan Juke
    2015 Nissan Pulsar

    3. Ψάχνοντας διαδίκτυο πέφτω πάνω σε αυτόν τον ιστότοπο http://forum.qashqaiclub.co.uk/oil-loss-12-digt_topic16309.html
    Αυτά που διάβασα με άφησαν έκπληκτο. Συνέχισα το ψάξιμο και βγάζω και άλλο λαβράκι σε αυτόν τον ιστότοπο http://www.capturownersclub.co.uk/forum/excessive-oil-consumption_topic3218.html.
    Δυστυχώς για την VW διεκδικεί και άλλος την πρωτιά στο ποιου οι κινητήρες καίνε περισσότερο λάδι. Υπάρχει και θέμα με τις καδένες στους 1.2 lt τούρμπο κινητήρες Renault – Nissan.

    Υ.Γ Πιστεύω να έδωσα χαρά στους φιλογκρουπάκιδες!!!

    • Xarhs

      Γιατι δεν τα ηξερες; Την προηγουμενη φορα σου εβαλα δεκα σαιτ που λεγανε για τα ρενω νισσαν για κατι τρελες βλαβες και εκανες το κουνελι. Το ξεχασες; Και η VW δεν καιει λαδια. Τρια TSI εχω αλλαξει κι ακομα ενα γραμμαριο λαδι δεν εχω καψει. Αμα τωρα του φορεσεις προγραμματακι και βαλεις πανω καλουδια μπορει να σου καψει λαδι. Δε φταιει το εργοστασιο.

    • Xarhs

      Ο αλλος στο αρθρο με τη laferrari λεει τα dsg εχουν προβληματα επειδη μπηκε και διαβασε για 2 καραγκιοζηδες σε ενα σαιτ που μπορει να του ξεσκιζαν τη μανα. δεκα διαφορετικους ταξιτζηδες εχω ρωτησει για το dsg και μου ειπαν ειναι αψογο και τοκαλυτερο κιβωτιο που κυκλοφορει. Οικονομικο και γρηγορο οταν το χρειαζεσαι. και ο αλλος μπηκε να μας πει εχουν προβληματα τα dsg.

    • sergio360

      3 γκρουπατα με DSG εχω στον στενο φιλικο κυκλο και εχουν αλλαξει σασμαν και τα 3.Και τα 2 απο αυτα και μοτερ.Το τριτο καιει 1 λιτρο λαδι καθε 800 χιλιομετρα.

    • Xarhs

      και γω σου λεω ουτε ενας γνωστος μου δεν εχει αλλαξει. εχω 5 γνωστους.

    • sergio360

      Τωρα τι προσπαθεις να αποδειξεις?Οτι τα βαγκ δεν χαλανε?Χαλανε και μαλιστα οχι απλα χαλανε,γ@μιουνται στα προβληματα.Μα μοτερ σπανε,μα κιβωτια χαλανε,μα check engine εχουν μονιμα αναμενα,Οτι γουσταρεις!Απλα πες ναι,αλλα εμενα μ’αρεσει το σχημα τους,η φιλοσοφια τους που ειναι παπουδιστικα και ταχα κυριλε,μ’αρεσουν τα πλαστικα που εχουν μεσα και γουσταρω να τα οδηγαω.Και μενα μου λενε οτι τα αμαξια μου χαλανε αλλα στα @@ μου.

    • Xarhs

      Νταξει αφου θες να λες οτι χαλανε ας χαλανε.
      Τα δικα σου τα ιταλικα βεβαια χαλανε και το ξερει ολος ο κοσμος και καλα κανουν και στο λενε.

    • sergio360

      Φιλε ομως εμενα δεν με νοιαζει αν χαλασει κατι.Θα πληρωσω και θα το φτιαξω.Δεν εχω να καμαρωνω αν κατι δεν χαλασει ενω οδηγω σαν μπαμουινος.Και εννοειται αλλα γουστα βγαζεις με τα Ιταλικα,αλλα με τους σκαραβαιους.
      Υ.Γ.Δεν εχω μονο Ιταλικα,εχω και Γαλλικα,που επισης δεν εχουν κανει κιχ.Και με πιστες και ταξιδια και φαγωμα στον δρομο κλπ κλπ που ο μεσος κατοχος βαγκ ουτε απέξω δεν θα περασει.Οπως και τα Ιταλικα μου να μην τα ματιασω….

    • Xarhs

      νταξει και γω οτι βγαλουν θα το πληρωσω. θα σου στειλω κι ενα τιμολογιο να χαρεις με τη βλαβη.

    • sergio360

      Αρα τι προσπαθεις να αποδειξεις?Και ρε π@υστη μου ο μεσος κατοχος βαγκ ειναι ΑΣΧΕΤΟΣ με οδηγηση,να πω οτι τα ”τρωγατε” τα αμαξια,παει στον διαολο.Η θεια μου ειχε παρει πολο,που πανω απο 3000 στροφες δεν παει,και καρφωσε βαλβιδα!Ελεος!Αυτο λεμε οτι χαλανε!Αμα τα σπαγατε κιολας φαντασου….

    • Xarhs

      Ο απο πανω λεει τα γαλλικα καινει λαδια. Δεν ισχυει; εβαλε και λινκ.

    • sergio360

      Megane II RS στα 270 αλογα,Clio II RS 182 αλογα,Clio III RS 203 αλογα,ουτε σταγονα ουτε κιχ.

    • Xarhs

      γνωστος μου με clio iii rs εχει αλλαξει σασμαν και συμπληρωνει καθε χιλια χιλιομετρα ενα λιτρο λαδι. Του λεω τις προαλλες γτ δεν παιρνεις μετοχες στην ελαις;

    • sergio360

      Δεν ειναι περιεργο καποιο αμαξι να βγει ελλατωματικο.Εμενα σου ειπα δεν εχουν κανει κιχ.Και μιλαμε και με γυρους σε πιστα,οχι τουριστας στον δρομο.Παιζει ρολο και η χρηση.

    • Xarhs

      Ε τοτε τι μου λες τα VW ειναι ελλατωματικα; Κακο ειναι καποιο να εχει βλαβη;

    • sergio360

      Ειπα παρακατω.Δεν ειναι αντιπροσωπευτικο ΕΝΑ σπορ αμαξι που οδηγειται στο οριο η κοντα σε αυτο μονιμως να χαλασει.Αλλα τα βαγκ ειτε τα εχει καγκουρας ειτε τα εχει νοικοκυρα χαλανε.

    • Xarhs

      Νταξει ευχαριστω. μπορεις να μου προτεινεις ενα πολυ αξιοπιστο γαλλικο να παω να αγορασω για μες στην πολη; Με επεισες με αυτα που ειπες και θα ηθελα μια γνωμη.

    • sergio360

      Για μεσα στην πολη εγω εχω ενα C3 1.1,το πρωτο που εισηχθει στην Ελλαδα.120Κ χιλιομετρα και μονο με τα προβλεπομενα.Δεν καιει,δεν εχει πολλα πολλα πανω του για να χαλανε,εχει παει οδικως σχεδον σε ολη την Ευρωπη και τα βαλκανια και στις στροφες δεν πιανεται.

    • Xarhs

      Ευχαριστω πολυ θα κοιταξω οποτε για το καινουριο c3 μηπως και δεν το βρω μεταχειρισμενο. Να σαι καλα.

    • sergio360

      Αν ψαξεις για μεταχειρισμενο να προτιμησεις το μοτερ με τον μηχανικο θερμοστατη οπως το δικο μου και οχι με τον ηλεκτρονικο.Πιο safe.Και γω μαλλον θα το χτυπησω το καινουργιο C3.

    • Xarhs

      Αντε βρε. Μη μου πεις οτι χαλαει ο ηλεκτρονικος θερμοστατης. Αποκλειεται σε γαλλικο. Θα παρω ηλεκτρονικο ετσι για το ρισκο και το spice στην ολη εικονα! Ειναι π**τανια ο ηλεκτρονικος οι φιλοι μου θα ζηλευουν!

    • sergio360

      Εχεις τα βαγκ για τα προβληματα,μην αγχωνεσαι ;-)

    • Xarhs

      Θα τα πουλησω ρε. Εχω πηξει στις ζημιες.

    • Smartass
    • insider greece

      Εχει διαφορα, εγω οτι ταξιτζη εχω ρωτησει με octavia:

      1. Αλλαξε το DSG σε manual λογω το οτι στα 150.000-200.000 χτυπανε.
      2.Εχει αλλο καβαντζα στο σπιτι, 1200-1500 euro κανει μεταχειρισμενο και τρεχουν να τα προλαβουν γιατι υπαρχει ελειψη.
      3. To ταξι δεν ειναι δικο του και δεν τον πολυνοιαζει
      4. Ναι ειναι SUPER αλλα για ποιο λογο? οι οδηγοι ταξι επειδη ολημερα οδηγουν στην κινηση του πιανεται η μεση απο τον συμπλεκτη, αυτο τους κανει ολους να λενε καλλα λογια ;)
      5.DSG 7 κιεμενα μου ειχε σπασει λογω του οτι το πηρα να κανω αναβαση και εχω το συνηθειο τα αυτοματα να παιζω το φρενο με το αριστερο ποδι και αποτι φανικε δεν το πολυσηκωνουν οπως τα δικα μου.

    • Xarhs

      Εχει καβατζα κιβωτιοστο σπιτι; χαχαχαχαχα

    • insider greece

      Μην το γελας καθολου σφαγη γινεται 😃😃😃

    • thodoris91

      Κι η φάση είναι ότι εαν εξαιρέσουμε τον CAVE/CTHE που ήταν μεγάλη φριτεζα και ορισμένους διλιτρους tsi που τσιμπανε οι άλλοι tsi δεν καίνε λαδια…ο δικός μου (CAXA) με 100.000 km κι αλλαγες ανά 15.000 km δεν έχει κάψει σταγόνα

    • panos

      κ η αλλη φαση ειναι οτι ορισμενοι θα συνεχιζουν την καραμελα
      ” tsiμπαει λαδι ” ακομα κ τοτε που δεν θα υπαρχουν κινητηρες
      εσωτερικης καυσης πουθενα στον πλανητη..

    • insider greece

      Τοση καδενα ουτε ο Κεσσαρης…😃😃😃

    • Mrdesperado32

      γι αυτο ειναι στον πατο η νισσαν πλεον…τα λεω εγω αλλα ποιος με ακουει.

    • thodoris91

      1.Ο tce 115 δεν είναι ένας d4ft με αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά τελείως διαφορετικός κινητήρας
      2. Η nissan είχε και παλαιότερα θέματα με τις καδένες στα micra k12
      3.Μιας κι είσαι καλός στο ψάξιμο ψάξε και το πόσο λάδι καινε και τα diesel μοτέρ της toyota όπως και μερικά βενζίνης (το auris 1.33 της μάνας του κολλητου μου χρειάστηκε αντικατάσταση όλου του short block του κινητήρα λόγω υπερβολικής κατανάλωσης)

    • Xarhs

      Μη λες τετοια δεν απανταει. Του αρεσει να κανει το κουνελι.

    • thodoris91

      Απανταει, αλλά δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις διάλογο μαζί του γιατί τα επιχειρήματα του είναι επιπέδου νηπιαγωγείου

    • Κώστας

      εξυπνακια,το 1,2 tce 120 δεν εχει καμμια σχεση με τον ατμοσφαιρικο 1,2,ειναι αλλο μοτερ
      Α και κατι ακομα,επειδη οδηγαω χρονια ρενω και τουρμπο και ατμοσφαιρικα,κανενα μα κανενα μοτερ δεν καιει λαδι,αυτα αστα για την vw που θες 1 λιτρο καθε 1000 χιλιμετρα

  • SAMURAI-66

    Εδω κοβουν συνεχεια ρευστο απο καθε σημειο που μπορουν να φανταστουν…απο αγωνες μεχρι καταργηση μοντελων και χιλιαδες εργαζομενους στην προσπαθεια τους να τα βγαλουν περα με το υπερ-σκανδαλο του αιωνα και κανουν σκεψεις και για δικο τους εργοστασιο μπαταριων?
    Και μαλιστα εβγαλε φιρμανι για πρωτια της μεσα σε μια δεκαετια κιολας,δηλαδη στο αρπα κολλα χωρις να λαμβανουν υποψη τους οτι ο στοχος τους ειναι πλασματικος και καθε αλλος κατασκευαστης στον πλανητη εχει τον ιδιο στοχο χωρις ομως να κανει το δικο τους ανοητο λογιδριο και παλι για κορυφη χωρις μαλιστα βηματα προοδου?
    Αυτη η αισιοδοξια τους και τα μεγαλα λογια των γερμανων ξεπερνουν καθε φαντασια.
    Ας τελειωσουν με της καμπανες που χτυπουν στον αποηχο του dieselgate διεθνως χωρις οπως ολα δειχνουν να εχουν τελος μετα και την απατη της audi και μετα κανουν ονειρα γιατι μπορει και παλι να φανε τα μουτρα τους!!

    • Grekko

      Το dieselgate όπως πάει ότι καμπάνα κ πρόστιμο θα έχει θα το έχει στην Αμερική, εδώ στην Ευρώπη στο τέλος θα τους ζητήσουν κ συγνώμη.

    • SAMURAI-66

      Οταν εχεις γερες πλατες αυτο συμβαινει. https://uploads.disquscdn.com/images/19b14ca4bfc2b077ca95331385ff1e6880d9d1a8faca52ff011ba3ba4acb7175.jpg

    • Xarhs

      Ρε αγορι μου απαντα σε κατι απλο. Εχουμε 1 εκατομμυριο διαφορετικους ανθρωπους. Εστω οτι θελουν καινουριο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας. Μπαινουν στις αντιπροσωπειες και κατα πολυ μεγαλη πλειοψηφια βγαινουν με VW. Εσυ πως το εξηγεις αυτο; Τους βαζει κανα πιστολι στο λαιμο ο σοιμπλε και η μερκελ;

    • anagnwsths

      Αυτό συμβαίνει στην Ευρώπη , που ως γνωστών με βάση ψευτονόρμες οφελούνται τα downsizing μοντέλα της Γερμανίας. Αν πας Αμέρικα θα δεις ΤΟΥΟΤΑ , LEXUS, ΗONDA κτλ

      Μην ζεις στον μικρόκοσμο τις Ευρώπης .

    • Xarhs

      Εγω παγκοσμια ξερω πρωτη σε πωλησεις ειναι η VW. Γτ οι αλλοι δε βγαζουν downsizing μοντελα; Οι Ford, honda, toyota, renault, nissan δε βγαζουν downsizing μοντελα μικρε τυμπανιστη; Η καλυτερα βγαζουν αλλα ειναι λιγο σαβουριτσες και δεν πουλανε. Αυτο εννοεις;

    • anagnwsths

      Καλά κρασιά https://www.statista.com/statistics/271608/global-vehicle-sales-of-automobile-manufacturers/

      Υ.Γ
      Φαντάσου στην Ευρώπη να μην υπήρχαν οι γελοιότητες που καθιστούν ένα Lexus 50-70% ακριβότερο απο ένα Κουβάγκεν , ούτε η ιστορική έχθρα Κίνας Ιαπωνίας που πλείττει τις πωλήσεις στην Νο1 αγορά αυτοκινήτου.

      Υ.Γ 2
      Στα λέει κάτοχος γερμανικού κουβά (Audi s3 ) που με την πρώτη ευκαιρία θα απαλλαγεί απο τον υπερκοστολογιμένο τενεκέ για ένα Lexus με βουλγάρικες …

      Υ.Γ3
      Φαντάζομαι βάζεις το γνήσιο λαδάκι της Κουβάγκεν με 20 ευρώ το λίτρο ώστε να είσαι οκ με τις προδιαγραφές της Κουβάγκεν

    • Xarhs

      Αυτο ειναι του 15 και δεν το διαβαζω. Ειμαστε στο 16.

    • anagnwsths

      το 16 δεν βγήκε ακόμα εκτός και αν εσύ άλλαξες χρόνο

    • Xarhs

      Μεχρι τωρα τι γινεται δεν εχεις δει;

    • sergio360

      Ε τρωνε και λιγο εως πολυ παπα…

    • Grekko

      Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο!

    • Xarhs

      Οι γραφικοι σαν κι εσενα ξερεις τι πετυχαινουν; Καθονται στο πισι τους και αναπολουν πως θα ηταν σε ενα φανταστικο κοσμο να πουλαγανε περισσοτερο και να αναγνωριζονταν αυτη η υποτιθεμενη ποιοτητα των αυτοκινητων τους. Μαντεψε τι ομως! παλι η VW θα πουλαει περισσοτερο και εσυ ακομα θα λες οτι οι αγοραστες πιανονται κοροιδα. Πρεπει να δεις τα στοιχεια καποια στιγμη.

    • SAMURAI-66
    • Smartass

      Εγώ πιστεύω ότι το 2099 η VW θα είναι Νο1 κατασκευαστής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!!
      :D

    • SAMURAI-66

      Να βγει πρωτη και μπραβο της αν το αξιζει,χωρις λαδιες πο@στι@ς και πασης φυσεως σκανδαλα.
      Και επιτελους χωρις να βαυκαλιζεται συνεχως πιστευοντας οτι απευθυνεται σε ηλιθιους πλασαροντας οικολογικο προσωπο με απανωτες αναρτησεις οπως της βλεπω συνεχεια εδω μεσα στην προσπαθεια να κανει τον κοσμο να ξεχασει το dieselgate….αυτο ειναι και εκνευριστικο ανοητο και υποβαθμιζει το μυαλο του οποιου διαβαζει τα λεγομενα τους γιατι τους βλεπουν σαν χαζους.
      Δηλαδη ο κοσμος δεν γνωριζει το παρελθον τους και θα εμπιστευτει ελαφρα την καρδια το μελλον τους?
      Γελοιοτητες.
      Ακομα και η πρωτια της φετος θα ειναι στον χωρο των πωλησεων αποκλειστικα σε ατυχια της toyota απο τους σεισμους στο κουμαμοτο εκρηξεις σε εργοστασιο προμηθευτων και την πτωση σε απολυτους αριθμους της αγορας των ΗΠΑ….και βγαινουν τρισευτυχισμενη να κανουν τον καμποσο πριν τελειωσει ο χρονος στοιχειο που δειχνει ποσο ανεγκεφαλοι ειναι.
      Και ολα αυτα γιατι στηριζονται μονο στην κινα να βγαλουν τα σπασμενα και πουθενα αλλου,χωρις τους ασιατες θα ηταν πισω 2 εκ. οχηματα ετσι απλα.

    • insider greece

      Ναι και θα δεις που θα ορθοποδισει και παλι, και μαντεψε θα εχει καταφερει να ξεριζωσει τα συνδικατα που δεν το καταφεραν ολοι οι CEO τα τελευταια 50 χρονια

    • Smartass

      Εχτές είδα το The Grand Tour E01. Ο Κλάρκσον οδηγεί μια ML P1 ενώ ο Χάμοντ μια Pors 918. Πριν τα τρέξουν σε πίστα της Πορτογαλίας, λέει ο Κλάρκσον ότι η ML P1 κάνει 34 μίλια με ένα γαλόνι και απαντά ο Χαμοντ ότι η Pors κάνει 90 μίλια με την ίδια ποσότητα καυσίμου και εκπέμπει 94mpg. H κουφάλα ο Κλάρκσον ρωτά τον Χαμοντ σε ποιον ανήκει η Pors αφού του απάντα η VW γυρνά και κοιτά την κάμερα με νόημα.
      Σε όποιο κωλοχώρι του πλανήτη είδαν το επεισόδιο έγινε ρόμπα η VW!!
      ;)

  • Xarhs

    Πες οτι τωρα βγει μια βλαβη σε ενα VW στις μπαταριες; Η VW φταιει η οι γιαπωνεζοι που δινουν τις μπαταριες; Γι αυτο ολοι θελουν εργοστασιο δικο τους γτ με τους γιαπωνεζουν ζητω που καηκαμε. Θα σκανε σαν τα samsung τα κινητα και μετα θα λενε φταει η BMW, φταει η Porche. Και για τους αεροσακους της τακατα οι γερμανοι φταιγανε;
    Συνελθετε λιγο.

    • anagnwsths

      Γίνεσαι γραφικός. Θα έλεγα γελοίος αλλά θα προσβάλλω τους γελοίους και θα κινδυνέψω να φάω Ban οπότε μένω στο “γραφικός”.

      Υ.Γ
      Η πολυαγαπημένη σου VW βαθιά μέσα στις πλακέτες τις κρύβει ολοκληρωμένα τσιπ απο Ταϊβάν , προτείνεις να φτιάξει εταιρεία παραγωγής ομιαγωγών ώστε να ξέρει ποιος φταίει για τα check engine?

    • insider greece

      To κακο δεν ειναι οι πλακετες απο ταιβαν, αλλα οι low cost πλακετες απ οπου και αν προερχονται, το καλο ειναι οτι επισκευαζονται 😜😜😜

    • insider greece

      Μην ανησυχεις η VW θα συνεχισει να μας προσφερει ατελειωτες στιγμες γελιου ειτε με τους ασιατες ειτε οχι, και μην κανεις τον κοπο να την συγκρινεις με bmw MB, porche γιατι γινεσαι πιο γραφικος και απο την Σαντορινη με το ηλιοβασιλεμα, το οτι βρισκονται στην ιδια γεωγραφικη παριοχη δεν τις κανει ομοιες.

    • Xarhs

      Εχεις ανοιξει VW κινητηρα και Porche; Ολα τα εξαρτηματα γραφουν VAG. Ατελειωτο γελιο ριχνουν οσοι βλεπουν τα τραπεζια φαγητου αεροτομες που κοτσαρουν στα κακογουστα ιαπωνικα.

    • περαστικός

      Έτσι σου λένε στο συνεργείο που πας για service..?

    • Xarhs

      5 VW παω για service μια φορα το χρονο στο καθιερομενο. Δε μου λενε ανοιξε δυο μηχανες και δες.

    • περαστικός

      Πάλι καλά δεν μας είπες ότι τα πας σε συνεργείο της Porsche…

    • Xarhs

      Παω του αδερφου μου το Macan καμια φορα αμα δεν μπορει.

    • περαστικός

      Δεν πήρε και εκείνος ένα Tiguan να τα έχεις 6 να τα πηγαίνεις όλα μαζί..?

    • anagnwsths

      χαχαχαχα κλαίω . Αυτοί δεν είναι οικογένεια , αντιπροσωπεία είναι

    • Xarhs

      Θες να σου βαλω φωτογραφιες τα βιβλια σερβις να ηρεμησεις; Να δεις οτι δεν εχω παει ποτε συνεργειο; Αλλα μετα θα βαλεις και συ το δικο σου.

    • anagnwsths

      πως αλλιώς θα τον χρεώσουν 20 ευρώ / λίτρο λάδι ? Μόνο άμα είναι Πορσε

    • sergio360

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!TSI Powered by Porsche?Σαν το Seat το παλιο,δεν θυμαμαι πως το λενε.

    • Smartass
    • sergio360

      Seat Gredos!Μου ηρθε!Ειχε ενα ο θειος μου παλια!Και στις στροφες στον Μπραλο μια φορα ειδε τον πισω αριστερο τροχο να τον προσπερναει!Ακομα το λεει!Χαχαχαχαχαχαχα

    • insider greece

      Seat Ibiza maximum system porche, φοραγε το κλασσικο ντιστριπμυτερ με σενσορα αντι για πλατινες ενος τυπου ηλεκτρονικη αναφλεξη της bosch

    • insider greece

      Αστο αγαπητε, μονο τους κοινο η γραμματοσειρα ειναι, καμμια σχεση στην ποιοτητα, πανε βολτα απ το ingolsrad στην audi, κανεις τουρ στο εργοστασιο και μαθαινεις πολυ ενδειαφεροντα πραγματα, τοσο που θα αναθεωρησεις αρδην!!!

    • περαστικός

      Κορεάτες είναι…
      Τα βασικά τουλάχιστον να ήξερες..

    • panos

      κ δικιο να εχεις παιζεις εκτος εδρας, σου εξηγω κ τι εννοω. Εισαι φανατικος οπαδος
      μιας μαρκας που το κραξιμο της θεωρειται θεμιτο στην χωρα μας απο την μαζα λογω
      των πολιτικων κ ιστορικων γεγονοτων μας συνδεουν με την χωρα προελευσης της,
      κ οπως βλεπεις αυτο το εκμεταλλευονται κυριως οι φανατικοι οπαδοι γιαπωνεζικων εταιρειων, γιαυτο κ στην πεφτουν ομαδικα με σκοπο να σε διαπομπευσουν ωστε αυτα που λες ακομα κ αν ειναι σωστα να περνανε απαρατηρητα, ενω αντιθετα οι φανατικοι οπαδοι γιαπωνεζικων εταιρειων που κραζουν γερμανικες τεινουν να θεωρουνται ακομα
      πατριωτες κ μαγκες στην χωρα μας ακομα κ οταν κανουν χοντραδες, οποτε το point
      ειναι αυτοσυγκρατιση κ διπλωματια οπως κανουν κ αλλοι φανατικοι βαγκιτες,
      διαφορετικα θα ακουμε μονο για λαδιερες που εχει γινει καραμελα, ενω σαν
      καταναλωτες πρεπει να μαθαινουμε τα μειονεκτηματα κ τις βλαβες ολων των αυτοκινητων ανεξαρτητα απο την προελευση τους..

    • Xarhs

      Δικιο εχεις αλλα δεν μπορω να συγκρατηθω.

    • panos

      αυτο παντως θελουν κ αυτοι που στην πεφτουν ομαδικα, μπας
      κ καταφερουν να σε κανουν να ξεφυγεις πολυ, για να μεινουν μετα
      μονοι τους κ να λενε για λαδιερες χωρις αντιλογο..

  • mixalhs7

    Μελλοντικά οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητηρες θα αντικαταστησουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα παραδοσιακά powertrains που αυτή την στιγμή κατασκευαζουν και συναρμολογουν οι ίδιοι οι κατασκευαστες, άρα λογικό ειναι να σχεδιάζουν από τώρα τέτοιου είδους επενδύσεις.

  • Anestis Genk

    Να μας πουν οι οικολόγοι τι αποτύπωμα έχει η εξώρυξη λιθίου και βαρεών μετάλλων και τι θα κάνουν τις μπαταρίες που είναι τελειωμένες/τρακαρισμένες.

    • Xarhs

      Απο το να καις καθε μερα βενζινη νομιζω ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα.

    • Anestis Genk

      μπαααα

    • mixalhs7

      Εχει λιθιο και βαρεα μεταλλα η Γερμανια?

    • περαστικός

      Έχει η Ελλάδα…το ίδιο είναι για αυτούς…

    • Anestis Genk

      Όχι afaik

    • mixalhs7

      Το λέω γιατί είχα δει σ ένα ντοκιμαντέρ για τον ΒΠΠ πως ο χιτλερ τότε επιτέθηκε στη Ρωσσια γιατί ήθελε διακαώς τα κοιτάσματα μεταλλευματων της μιας και η Γερμανία δεν ειχε πολλά!

    • Anestis Genk

      Σε γενικές γραμμές η κεντρική ευρώπη δεν έχει τπτ. Ελλάδα Ισπανία Τουρκία έχουν. Η Ρωσία γενικώς έχει τα πάντα.

  • shaoqing14

    Εδω εναν TDI η εναν DSG της προκοπης δεν μπορουν να φτιαξουν,θελουν και δικες τους μπαταριες;παλι καλα που τους προμηθευουν οι κορεατες.

    • panos

      το παλι καλα που τους προμηθευουν οι κορεατες θα κολλαγε αν τα samsung που
      παιρνουν φωτια δεν ηταν κορεατικα..
      https://i.guim.co.uk/img/media/4489bb63e0bf4e8f9123803179f1a6514947ff7f/0_193_3500_2100/master/3500.jpg?w=620&q=55&auto=format&usm=12&fit=max&s=18ab143a62eb3c4c270510c1a0e9e48c

    • shaoqing14

      Μαυρος καπνος,οπως ειναι μαυρο το μελλον των TDI στην αμερικη. https://uploads.disquscdn.com/images/1087f1e5434f2e80e48e919377973cafdea7efb91a95b743f761bee310d5d24e.jpg

    • panos

      σου απαντησα για το <> που εγραψες, κ εσυ το πηγες αλλου ανεβαζοντας μια
      εικονα για να κραξεις το dieselgate κ καλα, ενω στην πραγματικοτητα
      εκει εξω οι ιδιες πιθανοτητες υπαρχουν να βγαλουν τετοιο ντουμανι ολα
      τα αμαξια ανεξαρτητα απο τον κατασκευαστη τους κ οχι μονο τα audi,
      οσο για την ” τιμιοτητα ” των κορεατων κ γενικα των ασιατων που
      εχετε κανει σημαια ορισμενοι, τα γεγονοτα αποδεικνυουν οτι ειναι μυθος..
      ” Ψεύτικες ετικέτες κατανάλωσης για 900.000 αυτοκίνητα της Hyundai – Kia, θα πληρώσει τουλάχιστον 3,1 δις δολάρια! ”
      https://www.autoblog.gr/2012/11/06/hyundai-kia-sued-in-u-s-court-for-overstated-fuel-economy-labels/
      α κ για να σε προλαβω δεν ειμαι γερμανοφιλος, γτ πολλοι ετσι χαρακτηριζουν αυτους που βλεπουν την πραγματικοτητα χωρις
      οπαδικα γυαλια

    • shaoqing14

      Αγαπητε σου απαντησα αναλογως.Μου βαζεις μια φοτο ενος κινητου samsung που οντως ηταν σκαρτη παρτιδα λες και απο εδω και περα το καθετι samsung θα λαμπαδιαζει.Φοβερο το επιχειρημα σου.Οσο για το dieselgate για τα κιβωτια Dsg η για της ψευτικες καταναλωσεις της hyundai ειναι το ιδιο πραγμα δηλαδη απατεωνιες εις βαρος των καταναλωτων.Επισης ο καθε ενας εχει την δικια του πραγματικοτητα και την ερμηνευει οπως τον συμφερει,ομως η αληθεια ειναι μια και μοναδικη.Και τελος καμια εταιρια δεν ειναι αγια η τιμια ειτε ειναι απο την δυση ειτε απο την γερμανια ειτε ειναι απο την ανατολη.

    • panos

      αυτα που εγραψες ειναι λογικα, φτανει να τα ακους κιολας κ οχι μονο να
      τα γραφεις, γτ οπως πολυ σωστα λες οτι απο εδω κ περα καθε τι που
      θα βγαζει η samsung δεν ειναι σιγουρο οτι θα λαμπαδιαζει επειδη αυτο
      εγινε με ενα προιον της, το ιδιο θα επρεπε να πεις κ για τα dsg της vw,
      εσυ ομως εβγαλες το συμπερασμα οτι επειδη εβγαλε μια παρτιδα
      προβληματικων dsg το ιδιο θα συμβει κ με τις μπαταριες, γιαυτο σου ειπα
      απο την αρχη οτι τα οπαδικα γυαλια φταινε που δεν μπορεις να δεις την
      πραγματικοτητα, κ που φασκεις κ αντιφασκεις..