alpine-vision-concept-13

Η Renault βάζει τις τελευταίες πινελιές στο πρώτο μοντέλο της Alpine, ώστε αυτό να παρουσιαστεί στις αρχές του 2017. Το συμπαγές σπορ μοντέλο θα ονομαστεί A120 και σύμφωνα με τον CEO της Alpine, Michael van der Sande, οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2017.

Το κεντρομήχανο πισωκίνητο μοντέλο που θα προσφέρεται εκτός από coupe, σε roadster και σε μια πιο σκληροπυρηνική coupe έκδοση, θα έχει αιχμηρή σπορ συμπεριφορά, αλλά θα είναι πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση από τον ανταγωνισμό. Σχεδιαστικά δεν αναμένεται να διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον περασμένο Φεβρουάριο, με τη σύνδεση με την Α110 να είναι παραπάνω από εμφανής.

AlpineVision-C16

Η Renault έχει φιλόδοξα πλάνα για τη φίρμα, η οποία καλείται να αναβιώσει τη φήμη που είχε τη δεκαετία του 60. Εκτός απ το ότι θα συνδεθεί το όνομα Alpine με τις αγωνιστικές δραστηριότητες του Γάλλου κατασκευαστή, πιθανολογείται μάλιστα πως η γαλλική εταιρεία έχει στα πλάνα της υβριδικά και SUV μοντέλα που θα φέρουν το όνομα Alpine, αλλά ο Ολλανδός δηλώνει σαφώς πως η επιτυχία του σπορ μοντέλου θα κρίνει την πορεία της φίρμας και το ενδεχόμενο να υπάρξουν νέα μοντέλα. Εξάλλου δήλωσε το αυτονόητο, δεν περιμένουν εκατομμύρια πωλήσεις, αντίθετα η επιτυχία της φίρμας έχει να κάνει με τους στόχους των πωλήσεων (κοντά στις 7.000 μονάδες ετησίως) και με το πώς θα αποδεχθεί το κοινό το νέο μοντέλο.

Η νέα Alpine θα κινείται πιθανότατα από έναν νέο κινητήρα 1,8 λίτρων με τούρμπο και απόδοση γύρω στους 300 ίππους και τιμή γύρω στις 50.000 ευρώ. Θα ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα. Θα βρεθεί αντιμέτωπη με την 4C και την Elise και αν κρίνουμε από τη δυναμική των αντιπάλων, τότε το όνομα σίγουρα δεν αρκεί για να καθιερωθεί στη συνείδηση των απανταχού αυτοκινητόφιλων. Από την άλλη οι Γάλλοι “το’χουν” σε θέματα στησίματος και οδηγικής απόλαυσης και με το παραπάνω.

  • Christos F4

    αρχικα, οπως εχουν πει κι αλλοι πριν απο μενα, η σωστη αναβιωση ενος μοντελου alpine θα επρεπε να ειναι με τον κινητηρα πισω. ακομα και το τελευταιο alpine, το Α610 ειχε ενα μεγαλο ν6 πισω στα προτυπα της 911. αυτο το μοντελο μοιαζει μεν πιο πολυ με αντιμετωπο των elise, 4C αλλα αν θελουμε να μιλαμε για αναβιωση, ισχυουν αλλα πραγματα. η τιμη θεωρω οτι ειναι νορμαλ για να προσελκυσει νεο αγοραστικο κοινο.

  • gv

    πιο ομορφο και πιο ικανο απο τη boxster(λογικα)και πιστευω σιγουρα καλυτερο οδηγικα απο μια 4c..
    αν πουλανε 7 χιλιαδες το χρονο θα ειναι πιο σπανια απο τις φεραρι δηλαδη! χαχαχχα :P
    αλλα ενταξει περα απο τη πλακα ειναι μονο ενα ενω φεραρι εχει αρκετες πλεον..

    • Κώστας

      ακομη δεν τον ειδαμε Γιαννη τον βαφτισαμε…περιμενε λιγο,ακομα πρωτοτυπο ειναι
      και εγω θελω να χτυπησει κορυφη

    • gv

      αν ειναι τοσα κιλα ελαφρυτερο τι θα ειναι ρε κωστα?

    • Κώστας

      ναι αλλά το ελαφρυτερο δεν σημαινει απαραιτητα και καλυτερο…
      και η 4c ας πουμε δεν εχει παρει και τις καλυτερες κριτικες

    • gv

      ενταξει εχεις δικιο σε αυτο κι εγω το σκεφτηκα απλα εμπιστευομαι περισσοτερο τους γαλλους..

    • Κώστας

      συμφωνω,οι Γαλλοι σε θεματα στησιματος ειναι πρωτοπόροι

  • Mika

    Πανεμορφη ειναι….

  • charris

    ας το πω άλλη μια φορά….είναι πανέμορφο….

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Άντε, μπας και αποκτήσει και λίγο ανταγωνισμό η boxster/cayman που παίζουν χωρίς αντίπαλο τόσα χρόνια στην κατηγορία τους.