hamilton

Ανάμεσα στους ανθρώπους που έχουν το θάρρος της γνώμης τους είναι ο Sir Jackie Stewart. Το φετινό πρωτάθλημα έχει τελειώσει, όμως το βασικό θέμα παραμένει και είναι ένα: ήταν σωστό αυτό που έκανε ο Lewis Hamilton, δηλαδή να μειώσει τον ρυθμό για να χάσει ο Nico Rosberg το βάθρο και το πρωτάθλημα;

Οι γνώμες διίστανται, με την Red Bull Racing να τάσσεται υπέρ του Βρετανού, ενώ και ο Rosberg κατανοεί την τακτική του team-mate του. Ο ίδιος ο 31χρονος πιστεύει ότι ήταν σωστό αυτό που έκανε, αφού προσπαθούσε να βοηθήσει τον εαυτό του, όμως ο Stewart είναι ανοιχτά κατά, χαρακτηρίζοντάς τον ως μια… μπαλαρίνα!

Νομίζω ότι ο Hamilton μπορεί να είναι μια μικρή μπαλαρίνα. Ο Toto Wolff και ο Niki Lauda δεν είναι ηλίθιοι, ούτε και ο επί κεφαλής της Mercedes, που έρχεται συχνά στα Grands Prix. Δεν μπορεί να απειλείται μια πολυεθνική εταιρεία τέτοιου μεγέθους από έναν άνθρωπο που δεν κάνει το σωστό. Δώσ’ του μια επιλογή «είτε θα κάνεις το δικό μας είτε θα πρέπει να εξηγηθείς».

Ο πρώην 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής υποστηρίζει ότι ο Hamilton θα πρέπει να ακολουθεί πιστά τις εντολές της ομάδας του, διότι τα χρήματα που λαμβάνει είναι πολλά. Σε αντίθετη περίπτωση, η προειδοποίηση από τη Mercedes και η τιμωρία εν συνεχεία είναι ο μοναδικός δρόμος για τον  77χρονο.

Ο Lewis αρνήθηκε τις οδηγίες τους, και πήγε ενάντια στη διοίκηση της ομάδας. Λυπάμαι, αλλά, όταν παίρνεις £20-£30 εκατομμύρια τον χρόνο και σου λένε να κάνεις κάτι, θα πρέπει να το κάνεις. Δε μ’ ενδιαφέρει ποιος είσαι. Δεν είναι η πρώτη φορά που έχει παρακούσει εντολές, και, αν συνεχίσει να το κάνει αυτό, θα πρέπει να τον απολύσουν. Κάνει μόνο 21 αγώνες τον χρόνο, δεν είναι κάτι σημαντικό. Δουλέψαμε πολύ στο παρελθόν για να κάνουμε λεφτά και τώρα δεν κάνουν πολλές δοκιμές.

Η Mercedes ίσως πρέπει να του δώσει μια σοβαρή προειδοποίηση, αλλά αν το κάνουν, θα πρέπει να πουν «θα συμβεί το εξής την επόμενη φορά που θα παρακούσεις εντολές». Ένας άλλος τρόπος θα ήταν να τιμωρηθεί οικονομικά.

  • sergio360

    Πες τα ρε Jackie!!!!!Γεμισαμε 15χρονα που νομιζουν οτι ο αχωνευτος ειναι ο καλυτερος οδηγος του κοσμου μαζι με τον αλλο αχωνευτο τον Verstappen.Τι να πουν δηλαδη και οι Schumacher,Alonso,Raikkonen,Hakkinen,Villeneuve,Lauda….

    • sotirisb

      Μαλλον ζεις στον προηγουμενο αιωνα φιλε..

    • sergio360

      Ενω αυτοι που κοπανανε τον Senna παντου ζουν στο μελλον,ε?

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Μιλάνε για τον Bruno αγαπητέ Sergio… ☺

    • Christos Giarmenitis

      Villeneuve!?!?Χα Χα χα χα χα χα

    • sergio360

      Εσυ καταλαβες μαλλον τον Jaques.Προφανως εισαι πιτσιρικι,δικαιολογεισαι…

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Γιατί υπήρχε άλλος; Ο Rene μόνος τους έτρεχε εδώ.
      https://youtu.be/kYX52OtW134

    • sergio360

      Salut Gilles!!!

    • Christos Giarmenitis

      Χα χα τότε να πούμε και για τον Juan Manuel Fangio ?

  • thibet

    oh well, εκτος θεματος ο παππούς. :) τελειως ομως…

  • Gestione Sportiv@

    Εδώ και τρεις ημέρες μετά από το αγώνα του Abu Dhabi, έχω διαβάσει πολλές και διάφορες απόψεις σχετικά με τα όσα έγιναν στον αγώνα, όπου και κρίθηκε ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή για το 2016.
    Όμως, δεν έχω καταλήξει ακόμα αν το νόμιμο είναι και ηθικό…………….
    Πάντως, ο Mr Bean μας δείχνει σε επανάληψη τα όσα έγιναν την Κυριακή μεταξύ Lewis και Nico…………….
    https://lh3.googleusercontent.com/-UoaRMJ_tuXA/VoyzgNBO2sI/AAAAAAADD2M/YDUbvk8l0BQ/w506-h750/1.gif χαχαχαχαχαχα

    • Christos-

      Σίγουρα ταιριάζει στην περίπτωση ο Mr. Bean, αλλά ο Nico δεν προσπάθησε να τον περάσει :P

    • Thanos

      Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι σε περίπτωση που προσπαθούσε να τον περάσει ο Νίκο δεν θα έκανε μακακια ο Χάμιλτον? Είμαι 100% σίγουρος ότι θα τον χτύπαγε.

    • Christos-

      Ήταν 50-50 το να τον πετάξει έξω, μπορεί να του έβγαινε μπορεί και όχι. Εν τελεί δεν ξέρω αν θα το έκανε, σίγουρα όμως θα το είχε σκεφτεί σαν περίπτωση που πηγαίναν ρόδα με ρόδα.

  • Spider

    Άμα τιμωρηθεί ο Hamilton επειδή δεν είχε γρήγορο ρυθμό,τι πρέπει να κάνουν με τον Verstappen??

  • mixalhs7

    Σωστός ο παππούς!
    Ο υπάλληλος πρέπει να υπακούει τις εντολές είτε παίρνει 300€ είτε 30εκατ€.
    Αν δεν του αρέσει να φτιάξει δικιά του ομάδα να κάνει ότι γουστάρει.

    • S’Xpress

      Στον συγχρονο κόσμο δεν υπαρχουν υποτακτικοί υπαλληλοι, υπάρχουν συνεργάτες.
      Καμία εταιρεία στον πλανήτη δε δινει 30εκ σε έναν άβουλο υποτακτικό.

      Μην αυτοαναιρείσαι προσπαθησε να ακολουθεις μεχρι τελους ενα λογικο μονοπατι.

    • mixalhs7

      Είναι οδηγός αγώνων όχι CEO, μην μπερδεύεσαι.

      edit Ποιος και που αυτοαναιρείτε?

    • Christos-

      Ο οδηγός είναι που πουλάει και όχι ο CEO.

      Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι δυο οδηγοί της Merc έχουν καταφέρει να προσελκύσουν αρκετούς χορηγούς στην ομάδα.

    • mixalhs7

      Τι σχέση έχει αυτό?
      Τα team orders πρέπει να εκτελούνται γι αυτό τα λένε orders κι οχι φιλικές συμβουλές ;))

    • Christos-

      Έχεις δει πολλές φόρες οδηγός να πληρώνετε τόσα λεφτά και να εκτελεί ηλίθια Team Orders σαν αυτό; Όταν την ίδια στιγμή η ομάδα έχει δηλώσει ότι θα τους αφήσει να τρέξουν ελεύθερα;

    • mixalhs7

      Η εντολη στο team radio ποια ηταν?

    • Christos-

      Να ανεβάσει ρυθμό γιατί θα “έχαναν” την πρώτη θέση κάτι που δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει.

      Μιλάμε για πρωτάθλημα εκεί δεν υπάρχει 1-2 εκεί υπάρχει κάθε προσπάθεια από μέρος σου (Fairplay) η οποία θα μπορέσει να σου δώσει το αποτέλεσμα που ζητάς ώστε να κατακτήσεις το πρωτάθλημα.

      Ο Lewis επέλεξε να έχει έναν αργό ρυθμό ελπίζοντας να δημιουργήσει ένα τρενάκι που θα τον ωφελούσε, και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Του τα σκάνε για να κάνει πρωταθλητισμό,όχι να συμβιβάζετε με ένα αποτέλεσμα κατά του.

      Ο Νico δεν έκανε ούτε μια προσπάθεια να βγει μπροστά γιατί ήξερε ότι θα το πάρει ούτως η άλλος

      Εν τελεί η στρατηγική του Hamilton δεν βγήκε, γιατί η Ferrari και η RedBull δεν είναι ικανές να φθάσουν την Merc ουτε σε ρελαντί.

    • mixalhs7

      Ωπα! Μην πεσουμε παλι σε αναλυση τι ηθελε να κανει ο ενας και τι δεν εκανε ο αλλος.
      Η εντολη οπως εγραψες ηταν ”Να ανεβάσει ρυθμό γιατί θα “έχαναν” την πρώτη θέση”

      Επρεπε να την υπακουσει ναι ή οχι.
      Αν ηταν απλα συμβουλη τοτε καλα εκανε.
      Αν ηταν εντολη τοτε εχει δικιο ο Στιούαρτ!

    • Christos-

      Ήταν συμβουλή, τουλάχιστον εγώ έτσι το κατάλαβα.
      Ποιος πραγματικά πίστεψε (εκτός του Arrivabene) ότι ο Seb θα μπορούσε να τους κοντράρει?

    • mixalhs7

      Άρα παίζει να ήταν και εντολή… ;))
      Μονο στην Μερσεντες ξερουν λοιπόν ακριβώς τι παιζει και πιστευω πως θα πραξουν οπως τους συμφερει!

    • Christos-

      Φυσικά, δεν νομίζω πως χρειάζονται συμβουλές από κανέναν. Κυρίως από ανθρώπους σαν τον Sir. J

      Όμως όλοι ψάχνουν τρόπο ώστε να έχουν έστω και λίγη δημοσιότητα ξανά.

    • biiALFA

      ΟΚ. .τα team orders πρέπει να τηρούνται, αλλά πριν τον αγώνα είχαν συμφωνήσει πως θα τους αφήσουν ελεύθερους να αγωνιστούν. …..

    • mixalhs7

      Και προφανως κατα την διαρκεια του αγωνα αλλαξαν γνωμη για δικους τους λογους . Αρα? ;)))

    • S’Xpress

      Και ομως ειναι CEO. Οι οδηγοι ειναι μπραντ νειμς με εννομα συμφεροντα εκατομυριων ευρω. Οι σχεσεις τους με τις ομαδες δεν υποκεινται στο κοινο εργατικο δικαιο αλλα καθοριζονται και περιγραφονται απο ιδιωτικα συμβολαια ακριβως οπως οι συνεργασιες εταιρειων.

      Με λιγα λογια, δεν ειναι ο υπαλληλος που θα του σφυριξει ο Αλεφαντος απ τον παγκο τι θα κανει κι αυτος πρεπει να υπακουσει.

      Δεν πληρωνεται 30εκ λιρες για την υποταγη του αλλα για τον χαρακτηρα του.

    • mixalhs7

      Ακόμα και CEO να ήταν (που δεν είναι) λογοδοτεί στο ΔΣ και κρίνεται απ αυτό.
      Όταν έχει μια απόφαση του ΔΣ και ο CEO δεν την εκτελεί τότε υπαρχει πρόβλημα και εκτελείτε ο εσωτερικός κανονισμός.
      Τα συμβόλαια συνεργασία έχουν και όρους συνεργασίας.
      Πιστεύεις στο συμβόλαιο του Χαμιλτον να υπαρχει ο όρος μην ακούς τα team orders και κανε ότι θες?

    • S’Xpress

      Δεν το πιστευω, ειμαι σιγουρος.Το συμβολαιο περιγραφει ρητα μεχρι και την τελευταια ανασα που δικαιουνται τα δυο μερη να παρουν και το τηρουν ευλαβικα.

      Ειτε η Μερσεντες ειτε ο Χαμιλτον θα παραβιαζαν το συμβολαιο τους μονο αν θιγοταν το εμπορικο τους σημα και για κανεναν αλλον λογο,

      Ολα αυτα εντελως ακαδημαικα ομως, καθως ο μονος λογος που γινονται ειναι για να εχουμε κατι να λεμε και αυτοι τα προκαλουν συνειδητα για να παραμενουν στην επικαιροτητα.

    • mixalhs7

      Η αληθεια κατα την γνωμη μου βρίσκετε στον εσωτερικό κανονισμό.
      Αν τα orders ειναι απλά παραινέσεις/συμβουλές τοτε καλα έκανε ο Χαμ.
      Αν ηταν εντολές (οπως υπονοεί ο Στιουαρτ) τότε τις παράκουσε!

    • S’Xpress

      Αυτό θέλω να πω, δεν υπάρχει εσωτερικός κανονισμός, υπάρχουν μόνο ιδιωτικά συμβόλαια…Αλλη η σχέση του Ροζμπεργκ με την ομάδα άλλη του Χαμιλτον.

      Στη Φερράρι για παράδειγμα δεν υπήρχε εσωτερικός κανονισμός που να επιβάλλει τον Σουμάχερ ως πρώτο, υπήρχε ιδιωτικο συμβόλαιο .

      Η Φ1 ειναι επιχειρηση, δεν υπαρχει ουτε ηθικη. ουτε κανονες, υπάρχουν μονο εταιρικα σηματα, χορηγων, οδηγων και ομάδων.

    • mixalhs7

      Δεν διαφωνώ με το πνεύμα αυτών που αναφέρεις, αλλά αν μπορούσες να μου αποδείξεις με στοιχεία πως δεν υπαρχει εσωτερικός κανονισμός σε μια ομαδα f1 τουλάχιστον οσο αφορά τα team orders, θα βοηθούσε πολύ!!

    • S’Xpress

      Την απαντηση την δινεις μονος σου στο πρωτο σου ποστ.
      Λες, ειτε παιρνεις 300, ειτε παιρνεις 30εκ εισαι υπαλληλος και πρεπει να κανεις οτι σου λενε .
      Κι αν ομως δεν παιρνεις αλλα δινεις ? Αν δινεις 5εκ το χρονο οπως ο Μαλντοναλτο ? Τοτε ειναι οι αλλοι υπαλληλοι σου ? Η εισαι ενα κοροιδο υπαλληλος που πληρωνει αντι να πληρωνεται?

      Οι σχεσεις τους λοιπον καθοριζονται απο τους νομους της αγορας και το εταιρικο δικαιο και οχι απο ηθικους ,αθλητικους η εσωτερικους κανονες αλλα ουτε και απο εργατικο δικαιο.

      Μην τους βλεπεις σαν ανθρωπους, δεν ειναι.
      Ειναι διαφημιστικες κολωνες, η δουλεια τους ειναι να ασχολεισαι μαζι τους. Αυτο πουλανε στους πελατες τους.

      Οταν τους δεις με αυτο το ματι τοτε θα καταλαβεις και το πως αλλα και το γιατι γινεται οτι γινεται.

    • mixalhs7

      Δεν είναι ίδιο μέγεθος (οικονομικό) η Μερσεντες με τις ομάδες του Παστορα!
      Δεν διαφωνώ γενικά με αυτά που λες.
      Η διαφωνία μας είναι τι γίνεται στην περίπτωση των team orders.
      Αν Γερμανικη εταιρία και δη η Μερσεντες, αποδέχεται συμπεριφορές ανυπακοής με συνεργάτες της στους όρους συνεργασίας που υπογράφει για χορηγικούς λόγους, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά!
      Όπως και να χει το συμπέρασμα είναι πως μόνο οι ίδιοι ξέρουν τι ακριβώς ισχύει!!

    • sotirisb

      Χαχαχ τι λε ρε φιλε. Αν του πει πχ του αλλουνου το αφεντικο να παει να δουλεψει σαββατοκυριακο χωρις υπερωριες πρεπει να παει δηλαδη επειδη πληρωνεται? Τι λογικη ειναι αυτη?

    • mixalhs7

      Τι σχεση εχει αυτο? Σοβαρα τωρα

    • sotirisb

      Απλη αναλογια αφεντικου – υπαλληλου

    • mixalhs7

      Αν δεν θες παραίτησε και δεν πας.
      Εισαι εκτος θεματος. Εντελως ομως.

    • sotirisb

      Εσυ σε ποια εταιρεια εισαι CEO?

    • mixalhs7

      Σε αυτην που εισαι εσυ οδηγος F1.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ρε Μιχάλη τι κάθεσαι και αναλύεις; Ο καθένας μας έχει τις απόψεις του… τελεία.
      μόνο γεγονός είναι ότι ο σκουρόχρωμος είναι μεγάλο τσογλ@… Το ξέρουν ακόμα και αυτοί που σκίζουν τα ημάτια τους για αυτόν… Η ίδια ιστορία με κάθε εποχή που έχει ένα φυντάνι… Το ίδιο θα γίνει σε λίγα χρόνια και με τον Max… Όπως πριν με τον Schumacher, ή τον sienna και πολλούς άλλους πριν ή μετά!

    • mixalhs7

      Και πως θα περάσει η ώρα μας σε καιρό κρίσης αν δεν αναλύσουμε στο ίντερνετ?
      Είναι σα να ρωτάς έναν παππού γιατί πάει καφενείο κάθε μέρα και τσακώνετε παίζοντας πρέφα!! :))

    • biiALFA

      Χαχαχα…

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ρε πούσ…. με βούλωσες τώρα! Πάω πάσο… Υπάρχει τέτοιος όρος στην πρέφα;?

    • nikos

      επειδή το χεις τερματίσει φίλε μου, είναι οδηγός αγώνων. διεκδικεί το πρωταθλημα. ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ?πάτε καλά?τότε για ποιο λόγο να τρέχουν ας το δίνουν από την αρχή σε όποιον θέλουν και να μην βλέπουμε αυτό το αίσχος. υπάλληλος λέει ο άλλος

    • mixalhs7

      Oυφ ναι τερμάτισα.
      Εσύ σε πια πίστα είσαι τώρα? :P

    • nikos

      τελικά δεν ξέρω τι είναι χειρότερο: ο εγωισμός σου που δεν σου επιτρέπει να παραδεχτείς ότι κάνεις λάθος μόνο κ μονο γιατί δεν συμπαθείς έναν οδηγό? ότι προσπαθείς να επιβάλλεις την άποψη σου πάλι θέμα εγωισμού. ή η τρελίτσα που πουλάς γιατί σου τελείωσαν τα επιχειρήματα?

    • mixalhs7

      Θύμισε μου σε ποιο σημείο ανοίξαμε κουβέντα εμείς οι δυο και πήγα να σου επιβάλω εγωιστικά την άποψη μου?
      Αν κάνω λάθος ή όχι άσε να το κρίνει με στοιχεία κάποιος που έχει γνώση των πραγμάτων οχι ένα fanboy σαν εσένα!

    • nikos

      1ον δεν ξέρεις την ηλικία μου για να με αποκαλείς fanboy.πες μου πότε άρχισες να βλέπεις και να ασχολείσαι για να δω αν εισαι εσυ απλα fanboy.
      2ον δεν χρειάζεται να ανοίξεις μαζί μου κουβέντα για να κρίνω εάν η κέψη σου και ο λόγος έκφρασης σου είναι εγωιστκός, γιατί πολύ απλά η συζήτηση είναι δημόσια και όχι ιδιωτική.
      όπως καταλαβαίνεις μόνο από αυτά που έγραψες μπορεί ο οποιοσδήποτε να καταλάβει εάν ειναι εγωισμός.
      και μόνο ότι σύγκρινες ιδωτικά συμβόλαια εκκατομυρίων με το απλό εργατικό δίκαιο φαίνεται ποιος τα βλέπει επιφανειακά.

    • mixalhs7

      Ούτε εσύ ξέρεις την δικιά μου. Αλλα μ αρέσει η σιγουριά σου.
      Σα να μου λες πως αυτό που βλέπεις μπροστά σου είναι οθόνη υπολογιστή.
      Τόση σιγουριά για όλα!

      Το αν είναι ή όχι ο λόγος έκφρασης μου εγωιστικός φαίνεται απο τους διαλόγους με τον S’Xpress & τον Christos- πιο πάνω.

      Τελος, τα ιδιωτικά συμβόλαια είτε είναι ενός ευρώ είτε 30 εκατ ευρώ κάποιος τα πληρώνει.
      Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ.

    • στην περιπτωση του Παστορα……ηταν ο εργοδοτης και μπορουσε να κανει οτι θελει ομως ???

    • mixalhs7

      Οποιος πληρωνει ειναι αφεντικο. Ετσι ξερω εδω και 40 χρονια!!!

    • αρα ο Παστορας ειχε δικαιωμα να κανει οτι θελει…….??????

    • mixalhs7

      Αμα πληρωνει?!! Την κολοκυθια θα παίξουμε? :))) :PPP

    • αφου ειναι pay driver !!!!!

    • IgNA

      Να τος ο άλλος… ακόμα επιμένει να κάνει διάλογο με τον Αρχάγγελο! Ο τύπος φάσκει και αντιφάσκει στο λεπτό, δεν αποδέχεται ούτε τα ίδια του τα λόγια… τι ψάχνεις να βρεις?

    • εχω υπομονη και μαρεσει να ανοιγω κουβεντα με τον οποιοδηποτε !!!! :-D

    • nikos

      Καταρχάς όπως βλέπεις σε ρώτησα από ποτέ βλέπεις. Δεν σε χαρακτήρισα σαν άνθρωπο σχολίασα κριτικαρα το γεγονός που εκφραζεις την άποψη σου που είναι απόλυτα σεβαστή .Όσον αφορά τα συμβόλαια σε τέτοιο επιπεδο δεν είναι απόλυτο αυτό που λες γιατί δεν είναι υπάλληλος τους με την έννοια που το θέτεις. Και να στο κανω ποιο κατανοητό στην πρώτη χρόνια του Χάμιλτον στη μερσεντες ο ροσμπεργκ πήρε εντολή να αφήσει τον Χάμιλτον που ήταν ποιο γρήγορος να τον αφήσει να περάσει δεν το έκανε τι έπρεπε να κάνουν εκει;

    • IgNA

      Ψύλλους στα άχυρα ψάχνεις… τζάμπα το χρόνο σου χαραμίζεις!

    • mixalhs7

      Έπρεπε να κάνουν αυτό που λέει ο εσωτερικός τους κανονισμός και στην μια περίπτωση και στην άλλη!!
      Το συμπέρασμα είναι πως κανείς εκτός απο τους ίδιους δεν ξέρει τι προβλέπει ο εσωτερικός τους κανονισμός, άρα παίζει να έχει δίκιο ο ambasador της Μερσεντες, Τζακι Στιούαρτ!!

    • nikos

      δεν υπάρχει στον εσωτερικό κανονισμό πουθενα να ξέρεις που να λεει ότι αμα σου ζητησουμε να κάνεις στην ακρη να το κανεις! είναι κάτι που το ξεκίνησαν στη φερράρι για τον σουμαχερ όπου είναι ξεκάθαρα το νο1. εδώ έχεις 2 διεκδικητές του τίτλου οποιαδήποτε παρέμβαση με team orders για διαμόρφωση αποτελέσματος είναι ανήθικη.

    • mixalhs7

      Ωραια, μαζί σου!
      Μπορείς να μου το αποδείξεις όμως με στοιχεία πως δεν υπαρχει πουθενά στον εσ. κανονισμό αυτό που λες? ή είναι απλά μια δικιά σου ερμηνεία?
      Αυτο ψάχνω για εγκυκλοπαιδικη μου ενημέρωση!!

    • μιας και μιλας για το ηθος του Lewis…..εστω και οτι ισχυουν ολα αυτα που λες……που δεν συμφωνω….αλλα

      που ειναιι το ηθος της mercedes ??δεν ειπε οτι θα αφησει του πιλοτους της να διεκδικησουν τη νικη στα πλαισια του νομιμου ??? θα δεχομουν αυτην την εντολη αν τεθοταν σε κινδυνο το πρωταθλημα κατασκευαστων…το οποιο δεν ισχυει μιας και το ειχα διασφαλισει πριν ποσους αγωνες μαθηματικα…… οπως και αν υπηρχε περιπτωση να το παρει ενας τριτος το πρωταθλημα οδηγων με αυτην την τακτικη του Lewis!!

    • mixalhs7

      Που εχω γραψει την λεξη ηθος και δεν το θυμαμαι?

    • για τον Lewis αυτο δεν λες οτι που εκανε ηταν ανηθικο ????

    • mixalhs7

      Δειξε μου που έγραψα τις λέξεις ήθος και ανήθικο παλιοτρολλακι!! :P

    • mixalhs7 babinos1983 • 4 μέρες πριν
      Φυσικά και ήταν ανήθικο ανώριμο εγωιστικό και παιδαριώδες.
      Αλλα αφου σας εχει κάψει τα μυαλά ο Μπερνυ 30 χρονια με το τηλεοπτικό του προϊόν φυσιολογικό ειναι η ευγενης αμιλλα και η αρετή να είναι άγνωστες έννοιες για τον μεσο τηλεθεατή/πανηγυριτζη :PPP
      Αναλυση απ τον αρχοντα εδω :))) : https://www.autoblog.gr/2016/11

      Mika mixalhs7 • 4 μέρες πριν
      Δεν ηταν παρανομο λεμε, ολη μερα!!!
      :-)
      Different perception!!!
      Aσχετο,αλλα ο OTE TV το ξαναδειχνει τωρα!!
      Παω να το δω, για να εχω κι αλλο feedback!!!!
      1 • Reply•Share ›
      Avatar
      mixalhs7 Mika • 4 μέρες πριν
      Το νομοτυπο δεν ειναι και ηθικο λεμε ολη μερααα!!!!!!!

      mixalhs7 Mika • 4 μέρες πριν
      Καθόλου δεν την πάω αλλού.
      Δεν μιλάμε για τιμωρίες αλλα για σχέση ηθικης και νομιμοτητας.
      Και φυσικά τα μοτορσπορτ εχουν κοινωνικη προεκταση.
      Ρωταω λοιπον αφου λετε πως θα ηταν ηθικο να επαιρνε με αυτο τον τροπο πρωτάθλημα ο Χαμ μιας και δεν κανει κατι παρανομο (δηλ κινείται νομοτυπα) με το ιδιο κριτήριο αυτοι που κατεκλεψαν την χωρα μας ειναι και ηθικοι αφου δεν εκαναν κατι παρανομο μιας και την εκλεψαν νομοτυπα.
      Αυτο μου λετε?

      mixalhs7 biiALFA • 4 μέρες πριν
      Την άποψη μου επ αυτού την έγραψα στο άλλο άρθρο.
      Στην μεταφέρω :
      ”..Αν ήταν ”μάγκας” ο βρεττανος θα πήγαινε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να αποδείξει ότι
      1)είναι ο πιο γρήγορος
      2) Το πρωτάθλημα το πήρε ο Ροζ λόγο σταθερότητας αν και πιο αργός απ τον ίδιο.
      3) Ξέρει να χάνει.
      Αυτό που έκανε ήταν κουτοπονηρα εγωιστικό γι αυτό και εύκολα χαρακτηριζεται αντιαθλητικό μιας και πήγε να βάλει τους άλλους έμμεσα να καθαρίσουν για πάρτη του.
      Το νομότυπο δεν είναι ηθικό, ειδικά στον αθλητισμό.
      Ο αθλητισμός, η ευγενής άμιλλα έχουν σημείο αναφοράς την ηθική…”
      4 • Reply•Share ›

      τα ειπες σε αυτο το αρθρο….
      https://www.autoblog.gr/2016/11/28/hamilton-den-ekana-kati-anhthiko/

      θελεις να βρω και αλλα ??
      ποιος ειναι το τρολακι τωρα ??? LOL

    • nikos

      με πρόλαβες τώρα το εκανα copy paste

    • δεν εχω προβλημα να με τρολαρει καποιος…….αλλα οχι τοσο φτηνα !!!!! :-P
      εκτος και αν το εχει σχεδιασμενο….και θα μου ριξει γερη ταπα τωρα…και θα τον παραδεχτω !!! :-P

    • mixalhs7

      Μα δεν βρήκες απολύτως τίποτα.
      Αυτα που μου δείχνεις είναι οι γενικές μου απόψεις περι εφ αγωνίζεστε, περι διαφθοράς στον αθλητισμό κτλ.
      Πουθενά δεν έγραψα αν εχει ή οχι ήθος ο Χαμ.
      Το αντιαθλητικό του πράγματος σχολιάζαμε.
      Μην τα μπερδεύεις και μην πας να μπουρδουκλωσεις άλλες συζητήσεις με αυτην εδω παλιοτρολακι :PPP

    • ρε τραβα τρολαρε καναν αλλο !!!!! :-D που τον εχεις πει τον πιο ανηθικο απολους !!!!! αχχχααχαχ

    • mixalhs7

      ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχω κάνει χαρακτηρισμό επί προσωπικού!!!
      Αρχικα καυτηρίασα το αντιαθλητικο της συμπεριφορας κι εδω το δικιο της αποψης του Στιουαρτ.
      Τhat’s all folks.
      Τωρα τι καταλαβαινεις εσυ παλιοτρολακι ειναι αλλο καπελο… ;)))

    • ρε ασε τα σαπια !!!!!! μην παιζουμε με τις λεξεις…κατακρινεις τη συμπεριφορα του και την λες ανηθικη….αρα ???????

    • ρε ασε τα σαπια !!!!!! μην παιζουμε με τις λεξεις…κατακρινεις τη συμπεριφορα του και την λες ανηθικη….αρα ???????

    • mixalhs7

      Αντιαθλητικη στο πρωτο θεμα και ανυπακοή σε αυτο το θέμα.
      Δεν μπορεις να μου χρεωσεις λογια που δεν εγραψα. Get use to it man ;)))

    • ρε διαβασε τι λες σε αυτα που ποσταρα…..ολο για το ανηθικο μιλας για την πραξη του πρωην πρωταθλητη !!!!! ;-)

    • mixalhs7

      Ξερω πολυ καλα τι εγραψα. Μην γκεμπελιζεις απομονωνοντας συγκεκριμένα σχόλια και δινοντας τους δικια σου ερμηνεία.
      Ολα αυτα ειναι σχολια, αφορουν την αποψη πως ΓΕΝΙΚΑ αθλητισμος και σκοπιμοτητα εξ ορισμου δεν πανε μαζι, ερμηνευοντας το αντιαθλητικό του συγκεκριμενου περιστατικου.
      Αν κανεις τον κοπο να κοιταξεις πιο καλα θα δεις πως γραφω οτι ειναι κακομαθημενος και δεν ξερει να χανει.
      Οσο λοιπον και να κοπανιεσε το αν ειναι ή οχι ανηθικος σε προσωπικο επιπεδο δεν το εχω γραψει πουθενα!!

    • πφφφφφ καλα…παντως τα γραπτα μενουν !!!! ας το κρινουν αλλοι αυτο !!!

    • mixalhs7

      Ρε ασε τα σαπια και κοιτα να βρεις που σε ολα τα σχολια τον χαρακτηρίζω μονο κακομαθημένο, που πας να ριξεις την μπαλα στην εξεδρα ;))) :PPP

    • η μπαλα στην εξεδρα…και περιμενω καποιος που θα την πεταξει μεσα….να μας πει τι βλεπει !!!! :-P

    • nikos

      ωραία με την δικιά σου λογική μπορείς να μου αποδείξεις ότι υπάρχει? στην μερσέντες δεν υπάρχει 1ος οδηγός και 2ος . σε ομάδες όπως η φερράρι υπήρχε και τους το ξεκαθάριζαν από την αρχή για αυτό έγιναν τα έκτροπα που έγιναν τότε. στη μακλαρεν δεν υπήρχαν ποτέ για αυτό ο αλόνσο δεν άντεξε την πρώτη φορά. όταν έχεις δύο οδηγούς και τους συμπεριφέρεσαι ισα τα team orders που μεροληπτούν υπέρ του ενός είναι ανηθικο και για αυτό δεν υπάρχουν. φυσικά υπάρχουν άλλα όπως το να βοηθήσεις τον έναν να επιλυσει ένα πρόβλημα, και τον άλλον στο μπακού να του λες δεν μπορουμε να σε βοηθήσουμε… εκείνο είναι ηθικό?

    • mixalhs7

      Μην μπερδεύεις αλλα γεγονοτα με αυτο που λεμε.
      1+1 κανουν 2.
      Αυτο που ψαχνουμε με αφορμη τις δηλωσεις Στιουαρτ, ειναι αν συμφωνα με το ”γραμμα του νομου” ο οδηγος επρεπε την συγκεκριμενη στιγμη να υπακουσει στο συγκεκριμενο team radio.
      Δεν ψαχνω αν εκανε ή οχι καλα.
      Τι ισχυει βαση κανονων ψαχνουμε.
      Αν τα γραπτα λενε πως επρεπε να υπακουσει εχει δικιο ο Στιουαρτ, αν δεν το λενε τοτε καλα εκανε ο Χαμ.
      Τοσο απλα το βλεπω!!

  • Antonis

    Πριν την έναρξη του αγώνα, είπαν από τη Merc πως δε θα παρέμβουν στη μάχη για το Πρωτάθλημα.
    Θεωρώ ό,τι έκαναν παρέμβαση (από τη στιγμή που έχουν ήδη πάρει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και με τη στάση που επέλεξε να κρατήσει ο Ham, τα μονοθέσιά τους διαφημίζονται, όλες οι κάμερες είναι πάνω τους), συνεπώς καλά έκανε Monsieur Jackie & παράκουσε τις εντολές που δεν έπρεπε να δώσει η ομάδα του.

  • Anestis Genk

    Η Mercedes έπρεπε να πει το προφανές:
    “Κοίτα Lewis, υπάρχουν καμιά 50αριά οδηγοί στον κόσμο(και παραπάνω ίσως) που παίρναν πρωτάθλημα με αυτό το αμάξι και χωρίς μισθό, οπότε άσε τα χαϊλίκια”

    • και που ξερεις οτι δεν το εχει πει ;;; και που ξερεις αν ολο αυτο δεν ειναι στημενο για αυτον ακριβως το λογο ;;; για τον ντορο που γινεται …. διαφορετικα σκεψου τι θεαση θα ειχε ενα πρωτάθλημα με 2 μερκ να τρεχουν μονες τους ;;;;;

    • Anestis Genk

      Ξέρω ότι δεν το έχω ακούσει δημόσια, ο Enzo κάτι τέτοια τα έλεγε, κι ας μην είχε διαστημόπλοιο.

  • οχι οτι εχει αδικο … οντως τα λεφτα ειναι πολλα που περνουν … και να σκεφτει κανεις οτι καποιοι, ονοματα δεν λεμε, απλως βολταρουν και λιαζονται μερικες φορες … τελος παντων … νομιζω ομως οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση ισως και να ηθελε η μερκ να παρακουσει εστω και οριακα ο χαμιλτον για να αποκτα και ενδιαφερον η οποια μαχη … ορισμενες φορες πιστευω οτι αυτη η αντιπαλοτητα μεταξυ τους ειναι φτιαχτει για να φανατησει τους οπαδους και να αποκτα ενδιαφερον η κοντρα… απο εκει και περα πιστευω απο την αρχη το ηξεραν και οι δυο τι θα γινει απλος ο χαμιλτον ελπιζε σε μη αναμενομενες ατυχιες του νικο…

    • Christos-

      Alonso, τους κανει πλακα, παιρνει τα διπλα του Ros και κανει βολτες :P

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Δεν τα αξίζει; Θυμήσου τι έχει κάνει ως σήμερα στην καριέρα του!

    • Christos-

      Τα αξίζει δεν λέω το αντίθετο, το θέμα είναι ότι όταν έγινε το συμβόλαιο του Alonso με αυτά τα λεφτά δεν είχαν υπολογίσει την περίπτωση των 2 τελευταίων χρόνων, έτσι βρέθηκε ο Nando να κάνει “βόλτες” και να παίρνει τα διπλάσια από τον πρωταθλητή του ΄16

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Κοίτα Χρήστο, και ο Nando και ο Jenson, πήγαν στην Honda κατ ουσία να προετοιμάσουν ένα μονοθέσιο νικητή! Και από το περσυνό πατίνι το κάνανε τουλάχιστον αξιόλογο πατίνι! Οπότε γνωρίζοντας ότι ο Nando θα χάσει χρόνο στην ομάδα, άρα όχι πρωτάθλημα, τότε έπρεπε να του τα χώσουν χοντρά… Εξού και τα 50 χαρτιά που πέρνει…

    • νομιζω οι μηχανικοι το εκαναν το πατινι αξιολογο πατινι !!! μιας και περσι εσπαγε για πλακα !!!

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Μπάμπη, οι σχεδιαστές πέρνουν δεδομένα από τους οδηγούς! Και οι δύο είναι αυτό που λένε δοκιμαστές! Και στο παρελθόν όλες οι μεγάλες ομάδες είχαν 2 -3 δοκιμαστές που τρέχανε σε άσχετο χρόνο, μετά απαγόρευσαν την εξέλιξη γενικά άρα και τις δοκιμές. Οπότε οι ομάδες χρείαζονται πλέον οδηγούς που νιώθουν το αυτοκίνητο. Από τους πρώτους που έκανε αυτή την δουλειά είναι ο Κ. Lauda. Όσο για τον κινητήρα, οι japs απλά αλλάξανε λίγο ρώτα! Κατ εμέ το σασί κάνει την μεγάλη διαφορά…

    • Εγώ θέλω να πω πως το σασί και περσυ ήταν καλό … Το μοτέρ είχε θέμα … Στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας δεν πιστεύω πως υπάρχει κάτι που δεν βλέπουν οι μηχανικοί …

    • zet125

      Το σασι ειναι χειροτερο απο το μοτορι
      Περσυ ηταν το αντιθετο!

    • Αυτο γιατί το λες ;

  • Chris Dotsi

    Τον Χάμιλτον δεν τον πάω μία, αλλά αγωνιζοταν για πρωτάθλημα. Σύμφωνοι, στο πρώτο μισό ψωλοκοπαναγε, όμως ο τίτλος έφτασε να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα. Τιμωρία η Mercedes έπρεπε να του χει ρίξει από πέρσι που παρακουγε εντολές. Όχι τώρα που έπαιζε τον τίτλο. Κατά τα άλλα, η κλασική πίκρα του παππού “εμείς δουλευαμε, εσείς ξυνεστε”

  • Vellerofontis

    Μάλλον η ηλικία θα φταίει για τα λόγια του παππού με τις καρό φούστες. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς;;; το ότι απειλείται η πολυεθνική Mercedes επειδή ίσως έχανε τον αγώνα από τη Ferrari, ενώ έχει πάρει το πρωτάθλημα εδώ και 5 αγώνες ?? το ότι αναφέρει τον μισθό ενώ δεν κολλάει πουθενά;; δηλαδή επειδή με πληρώνετε θα πρέπει να σκύψω το κεφάλι και να παραδοθώ άνευ όρων στο Rosberg;; άντε ας τον τιμωρήσουν επειδή τους άγχωσε μήπως ο αγαπημένος τους Nico χάσει το πρωτάθλημα… το ότι κινδυνεύει η ομάδα ή το ότι θα έχαναν τη νίκη είναι απλά γελοιότητες … δεν θα τελείωνε το πρωτάθλημα με 765 βαθμούς, θα το τελείωνε με 750…

    • Panos

      Το τερματισε το μαλακομετρο ο παππους.
      Αρχιζω να πιστευω πως ο καθε παπαρας πεταει μια βλακεια για να ερχεται στη δημοσιοτητα

  • cosacher

    Γουσταρω τους οδηγούς που θα κάνουν τα παντα για να κερδίσουν. Μεχρι τον τελευταίο γύρο δεν εγκαταλείπουν. Μακάρι να ερχόταν στην Ferrari και σας “χαριζω” τον Kimi που μόνο δεξί φλας δεν εχει για να ανάψει οταν κάποιος θέλει να τον προσπερασει… Εντάξει είναι fair play o Kimi και γαματος χαρακτήρας αλλα να το χεsw.

    • Nikpap

      με τετοιο αυτοκινητο τι καλυτερο θα μπορουσε να κανει; και ποτε ηταν σαν να αναψε φλας εκτος καποιων περιπτωσεων με τον vettel; ενταξει ισως περυσι δεν ειχε καλη χρονια, ισως δεν εχει την επιθετικοτητα οπως στα χρονια της mclaren, αλλα τοτε πηγαινε και για τιτλο με ενα κορυφαιο (και αναξιοπιστο) μονοθεσιο μη το ξεχναμε…

      εφυγε ο button, καποια στιγμη θα φυγει και ο κιμι, ισως και ο αλονσο και θα αναγκαζομαστε να βλεπουμε μονο τσ@γλανακια (οσο καλοι οδηγοι και αν ειναι). Καποια στιγμη πρεπει να διαλεξουμε τι μας αρεσει, νικες επι πτωματων ή fairplay;

      στο θεμα τωρα, καλως το ειπε ο sir, δικαιωμα του, αλλα χανει τα λογια του, δεν προκειται να αλλαξει κατι

  • Andreas Lachaniotis

    Κι εδώ: Εγώ το μόνο λάθος που είδα στον αγώνα του Χάμιλτον, είναι ότι δεν χρησιμοποίησε αυτή τη στρατηγική από την αρχή.. Κρινόταν το πρωτάθλημα, είχε κάθε δικαίωμα. Ήμαρτον όλοι.. Αγώνες αυτοκινήτου είναι, με οδηγούς που κάποτε πιανόντουσαν στα χέρια, έκλειναν ο ένας τον άλλον, ή ακόμα και τράκαραν ο ένας τον άλλον και βλέπαμε αγώνες σαν εθισμένοι!! Και δε λέω ότι το να τρακάρει ο ένας τον άλλον είναι σωστό ή πρέπει να γίνεται, αυτό που λέω είναι ότι η στρατηγική του Χάμιλτον, το να μείνει κοντά στους πιο πίσω για να εκμεταλλευτεί καταστάσεις ή λάθος του αντιπάλου είναι κατά τη γνώμη μου απόλυτα θεμιτό. Τι αποστειρωμένη αντιμετώπιση είναι αυτή??

    • Mika

      Οπως ειπε ο Martin Brundle στη στηλη που γραφει, ειχε γινει συζητηση πριν, απο την ομαδα, οτι αν καποιος ηταν πιο αργος απο τον αλλο και εχανε ρυθμο, θα εβαζαν τον αλλο μεσα πρωτο για να σιγουρεψουν τη νικη…Αρα γι αυτο ο Χαμιλτον περιμενε μεχρι να τελειωσουν τα pitstops και μετα το εκανε!

  • Christos Giarmenitis

    Έχουμε ξεχάσει τον ανταγωνισμό σε αυτό το άθλημα πλέον.. Παίζει να ήταν οι 10 πιο απολαυστική γυροι του πρωταθληματος..

  • Mika

    Moνο λυπη προκαλουν τα λογια ενος συμπαθους κατα τ αλλα ανθρωπου, και πρωην οδηγου αγωνων…Σιγα που απειληθηκε η πολυεθνικη Mercedes απο τα παιχνιδια του Χαμιλτον!!! Να εχανε μια ακομα νικη, την οποια ειχε υπο ελεγχο????
    :p :p
    Aραγε εκεινος στη καριερα του ηταν παντα πιστος στρατιωτης, μπαλαρινα και χορευτρια????Αλλες εποχες, και δυστυχως δεν ειμαστε τοσο μεγαλοι ωστε να τον εχουμε παρακολουθησει εν δρασει..

  • δηλαδη αν επαιρνε ο Lewis μονο 1.000.000 ειχε δικαιωμα να μην ακουσει τα team orders???
    οπως …επειδη δεν εχω παρακολουθησει τα πρωταθληματα που ετρεχε ο Στιουαρτ….τοτε στην εποχη του……ακουγαν πιστα στα τιμ ορντερς ???? βασικα ειχαν ??

    • nikos

      όχι αλλά τότε όλα επιτέπονταν. προσωπικά όλους τους βαρέθηκα. καλά έκανε δεν έπαιξε βρώμικα

    • τι εννοεις οτι ολα επιτρεπονταν ?

    • nikos

      ότι πετούσαν στην ψύχρα οδηγούς εκτός κτλ. δεν ήταν στο επίπεδο της μούχλας όπως τώρα. δεν είχαν την ευχέρια του ελέγχου όπως είναι σήμερα και παίζαν ποιο βρώμικα.

    • Αν ισχύει αυτο … Τον κρίνει ένας που πετούσε κάποιους στα ντουβάρια όταν ο άλλος απλά έκοψε ρυθμό χωρίς τιποτα αλλο ;;;

    • nikos

      ήρθες στα λόγια μου..:)

    • τωρα σε επιασα !!!!! :-D

    • nikos

      ¨:-D

    • Mika

      Mε το σταυρο στο χερι ετρεχαν τοτε, τι λες!!!
      :p :p

    • σιγουρα τρεχαν με το σταυρο στο χερι…ωστε η κηδεια να γινει με τη μια…μιας και τοτε αμα εφευγες με πολλα……υπηρχαν πολλες πιθανοτητες να μην βγεις ζωντανος !!!!

      αλλα τωρα για τις εντολες…..δεν παιρνω ορκο !

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Μπάμπη βασικά φέρετρα με ρόδες οδηγούσαν τότε, όχι με τον σταυρό στο χέρι… Τους θάβανε με το μονοθέσιο… ?

    • Σωστό και αυτο !!!! ????????????

    • Nerazzuro21

      Όταν ακολουθούν τα team orders λέμε τους οδηγούς ρομποτάκια. Όταν τα αγνοούν λέμε ότι είναι εργαζόμενοι και πρέπει να ακολουθούν τις εντολές των αφεντικών τους. Κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσουμε τι ακριβώς θέλουμε.

    • αυτο ακριβως !!!! και να το συνεχισω……οταν εχουν αποψη και ζωη ειναι κλαρινα…..οταν δεν προκαλουν…θυμομαστε πχ HUNT….και λεμε…ποσο αβουλα ανθρωπακια ειναι οι σημερινοι…ουτε γουστα ουτε τιποτα…… κτλ….

      αυτα βλεπουν στην F1….και μας δινουν αυτο το προιον…καλα μας κανουν !!!!

      υ.γ και γω τον εχω πει κλαρινο……οχι γιατι δεν μαρεσουν αυτα που κανει…..προσωπικα δεν θα τα εκανα…..αλλα μαρεσει να τα βλεπω σε αλλους !!

  • Marios

    Ο παππούς τα έχει χάσει χρόνια τώρα!!!
    Ένας AYRTON του χρειάζεται πάλι!
    https://www.youtube.com/watch?v=ko94oniszuA

    • Nerazzuro21

      Αυτή την συνέντευξη θυμήθηκα και εγώ χτες όταν διάβασα το άρθρο. Είχε δώσει αποστομωτικές απαντήσεις τότε ο Senna στον Sir Jackie.

    • Marios

      Ακριβώς.
      Γιατί εκείνη την εποχή υπήρχαν οδηγοι με προσωπικότητα που δεν μάσαγαν τα λόγια τους σε αντίθεση με σήμερα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων).
      Η πλάκα είναι ότι στην συνέντευξη,όταν παίρνει το λόγο ο Ayrton,του απευθύνεται με το επίθετό του(Stewart)!!χαχαχααχα