red-bull


Η Red Bull Racing είναι η κορυφαία ομάδα που δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα στην υβριδική εποχή της Formula 1. Οι μηχανικοί στο Milton Keynes, όμως, βελτιώθηκαν σημαντικά φέτος, ενώ θεωρητικά οι σχεδιαστικές αλλαγές του 2017 θα λειτουργήσουν υπέρ της Red Bull, καθώς ο Adrian Newey θα βάλει και πάλι το χεράκι του.

Η βελτίωση αυτή δεν έχει περάσει απαρατήρητη, προσελκύοντας ενδιαφέρον εταιρειών που θέλουν να συνεργαστούν με την αυστριακή ομάδα, και μία εξ αυτών είναι η ExxonMobil. Η πολυεθνική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου θα αντικαταστήσει στην ουσία την Total, που συνεργάζεται με τη Renault, η οποία προμηθεύει με power units την Red Bull.

Η αμερικανική εταιρεία είναι μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, με ετήσια έσοδα κοντά στα $250 δισεκατομμύρια και αναμένεται να βοηθήσει την αυστριακή ομάδα στην πορεία της προς την κορυφή, με το λογότυπο της Mobil 1 να βρίσκεται στην RB13.

Δηλώσεις του Christian Horner, επί κεφαλής της Red Bull Racing, αλλά και του Matt Bergeron, Αντιπροέδρου marketing της ExxonMobil μπορείς να βρεις στο παρακάτω δελτίο Τύπου.

Δελτίο Τύπου

Red Bull Racing teams up with ExxonMobil

Formula One is a sport in which victory requires every element of a team’s performance to blend perfectly – from design, build, testing and racing right down to the kind of fuels and lubricants used to power us towards the podium.

Getting the mix right isn’t easy, which is why Red Bull Racing is delighted to announce that we’re refining our performance even further for 2017 by partnering with fuel and lubricant giants ExxonMobil.

As a team partner, official fuel partner, official lubricant partner, and official motor oil partner of the team in 2017, ExxonMobil will provide Red Bull Racing with leading-edge Mobil 1™ lubricants and Synergy Race Fuels. ExxonMobil will deliver engineering support to develop next-generation lubricants designed to improve race car engine and gearbox performance.

The company’s Mobil 1 and Esso brands will feature on our cars, driver overalls and helmets, as well as being displayed at the Red Bull Racing Factory in Milton Keynes, and at trackside events.

Commenting on the new partnership Red Bull Racing Team Principal Christian Horner said: “Mobil 1 and Red Bull Racing are two global brands that share a passion for racing, performance and innovation. Mobil 1 has been an iconic brand in Formula One for more than 30 years and our new partnership provides us with a unique opportunity to tap into ExxonMobil’s world class expertise.”

Christian added: “In addition to welcoming ExxonMobil to the Red Bull Racing stable, I would like to extend my thanks and appreciation to the technical team at TOTAL, who have made a valuable contribution to our success in Formula One during our partnership.”

Matt Bergeron, vice-president of marketing for ExxonMobil Fuels, Lubricants & Specialties Marketing Company, said: “Red Bull Racing provides a dynamic platform to showcase our world-class lubricant and fuels technologies. We are excited about building a relationship with Red Bull’s excellent young drivers who are establishing reputations as competitive racers and who will help showcase our brands to generations of consumers.”

The new ExxonMobil and Red Bull Racing partnership extends the Mobil 1 synthetic lubricant brand’s successful 38-year involvement in Grand Prix racing. Mobil 1 has lubricated more than 100 Grand Prix-winning cars, and has won six Formula One world drivers’ championships and five Formula One world constructors’ championships since entering the sport in 1978.

  • Kalathakia

    Εε, η TAG Heuer δεν εξοπλίζει την RB με κινητήρες;; Μήπως έπρεπε να γράφει στο άρθρο για τα καύσιμα ή εγώ κάνω λάθος;;

  • Christos-

    Kορυφαία ομάδα που δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα στην υβριδική εποχή δεν νομίζω πως είναι η RedBull αλλά η McLaren :/ :/

    • sotirisb

      Η McLaren δε πηγαινε και πολυ καλυτερα πριν το 14 ομως..

    • Christos-

      Άλλο να παλεύεις για κάνα βάθρο και νίκες, και άλλο να παλεύεις με Sauber-Manor, από εκεί που μπορούσες να πας και για βάθρο.

    • Κατανοητό αυτό που λες, αλλά η Red Bull έχτισε ουσιαστικά την αυτοκρατορία της πριν από το 2014. Η MP4-28 του 2013 ήταν ένα κακό μονοθέσιο, ενώ η πορεία του 2014 ήταν αντίστοιχη, δίχως να επηρεάζεται από τους νέους κανονισμούς.

    • Christos-

      Σε αυτό έχεις ένα δίκιο!

    • Nerazzuro21

      Η επίσημη δικαιολογία από το Woking για την κάκιστη MP4-29 ήταν ότι τους ενημέρωσε η Mercedes πολύ αργά για τις διαστάσεις της μονάδας ισχύος. Όχι πως τους πίστεψε κανείς. Απλά το αναφέρω.

    • Είμαι ανάμεσα σε αυτούς που δεν πείθονται με τέτοιες δικαιολογίες. :)

    • Nerazzuro21

      Προφανώς αναφέρεσαι στο 13 γιατί το 12 είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Τότε έχασε το πρωτάθλημα καθαρά λόγω αξιοπιστίας.

    • Nerazzuro21

      Το μεγαλύτερο πλήγμα της McLaren έχει ονοματεπώνυμο. Paddy Lowe. Από τότε που έφυγε ο Βρετανός για το Brackley έχουν να φτιάξουν στο Woking ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

  • sotirisb

    Η Exxonmobil χορηγος της McLaren δεν ειναι? Δε θα ειναι του χρονου δηλαδη?

    • Christos-

      Έρχεται η BP στην θέση της.

    • Anestis Genk

      Σίγουρα; γιατί η Mobil είναι με την McLaren καμιά 20αριά χρόνια

    • Christos-

      Έτσι έχω διαβάσει…
      Περιμένοντας και βλέποντας!

    • Nerazzuro21

      Δυστυχώς σίγουρα. Μετά την Tag Heuer χάσαμε και τον έτερο ιστορικό μας χορηγό από την RBR.

    • Anestis Genk

      Κρίμα και λάθος τους γιατί θεωρώ την RBR κάπως ευκαιριακή ομάδα.

    • Christos-

      Ναι μεν αλλά τεράστιο όνομα παγκοσμίως η RedBull.

    • ε οχι και αυκαιριακη ομαδα…πλεον !!!!!

  • Mika

    Θα υπαρχει συνεργασια και σε επιπεδο κινητηρων προφανως, οποτε θα εχουμε το εξης παραδοξο..
    Red Bull με κινητηρα Renault που ομως ονομαζεται Τag Heyer και καυσιμα λιπαντικα Mobil και Renault F1 με τον ιδιο κινητηρα αλλα καυσιμα και λιπαντικα Τοtal!
    Kι η μαμα εταιρεια σερνεται εως τωρα!!!

  • LJ

    Η παλια McLaren στην RBR εχει παει.

    • Nerazzuro21

      Η μισή. Γιατί η άλλη μισή έχει μετακομίσει στη Mercedes.

    • Κούκος

      Αυτό ήθελα να γράψω