alfieri (1)

Η Maserati θα ολοκληρώσει την παραγωγή των GranTurismo και GranCabrio στα τέλη του 2017, αλλά οι νέες γενιές τους θα κυκλοφορήσουν από το 2020 και έπειτα. Βλέπεις η ιταλική εταιρία έχει εστιάσει στα τετράπορτα σεντάν αλλά και στα SUV και έτσι τα επόμενα τρία χρόνια, η εταιρία με σήμα την τρίαινα θα έχει στη γκάμα της τα Ghibli, Quattroporte και Levante.

Από το 2020 και μετά θα επιστρέψουν τα GranTurismo και GranCabrio, ενώ εκείνη την χρονική περίοδο θα βγει στην αγορά και η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Alfieri η οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Οι αντικαταστάτες της GranTurismo και GranCabrio, κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζονται στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για τις Ghibli, Levante και Quattroporte. Οι διαστάσεις τους αναμένεται να είναι μικρότερες, κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένο βάρος και κατανάλωση.

  • Christos F4

    να σου πω… απο τη μια πλευρα ειναι καλο. προκειμενου να αναβαθμισει τις λιμουζινες και να εξελιξει τη λεβαντα καλο θα ηταν να μην ανοιγει πολλα μετωπα. αν κιολας δανειστει τη giorgio και φτιαξει ενα μεσαιο οικογενειακο, κομπλε.
    θα μπορουσε βεβαια να εξελιξει ενα κουπε βασισμενο στη ghibli ουτως ωστε να μη χρειαστει η εξελιξη νεας πλατφορμας αλλα τελος παντων… οπως και να χει ομως ειναι κριμα

    • mixalhs7

      Η Μαζερατι ανήκει στην Αλφα Ρομεο.
      Πλατφόρμα και κινητήρες αναπτυσσονται πλέων απο κοινού και οι ρόλοι έχουν μοιραστεί σωστά μεταξύ τους.
      Σοφή απόφαση να ρίξουν το βάρος εκεί που υπαρχει το χρήμα που το έχουν ανάγκη.

      Εξάλλου μέχρι το 2020 θα υπάρξουν τεράστιες αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανια και σε κάποια θέματα (υβριδισμος, ηλεκτροκινητα) το fca έχει μείνει πίσω άρα δεν είναι σοφό αυτή την στιγμή να δαπανάς κεφάλαια για νέα σπορ μοντελα που φέρνουν λίγες πωλήσεις σε σχέση με τα πολυτελή σενταν/suv.

    • Christos F4

      σοφη αποφαση ναι. αλλα την granturismo την λες και επιτυχημενη καθοτι δεκα χρονια στην αγορα ακομα περναει η μπογια της. και νομιζω οτι μια νεα granturismo δε θα ζημιωνε την fca. ωστοσο αυτο θα μπορουσε να επιτευχθει ακομα και με την χρησιμοποιηση της ghibli. με ενα σμπαρο δυο τρυγονια

    • mixalhs7

      Νομίζω πως η Gran Turismo έχει κάνει ήδη ένα facelift.
      Το παράλογο κατά την γνωμη μου είναι η απόφαση να μην βγει τώρα η Alfieri με τον κινητηρα της Giulia και την υπάρχουσα πλατφόρμα giorgio για να έχει ανταγωνισμό η amg gt,η carrera και η jaguar.
      Οπως και να’χει δυστυχώς ζούμε σε εποχές που τα σπορτςκαρς απαιτούν μεγάλα κεφάλαια εξέλιξης αποδίδοντας χαμηλή ή καθόλου κερδοφορία, ενώ συνολικά οι πωλήσεις τους πέφτουν χρόνο με τον χρόνο.

  • Neos

    σημεια των καιρων

  • Οσα δεν φτανει η αλεπου ….

    • sergio360

      Τι εννοεις?

  • Mika

    Απο τη μια ειναι κριμα γιατι αφηνει ενα κενο για τρια χρονια..Απο την αλλη ομως, makes perfect sense…

  • Κώστας

    η maserati φυτοζωεί εδω και δεκαετιες,οποτε μαλλον ειναι σωστη κινηση για την ανακαμψη της,καθως σε αυτα τα segment υπαρχει το χρημα

  • DimiE92

    Ποιος θα περιμενε πριν καποια χρονια, οτι θα εφτανε η στιγμη που η μασερατι δεν θα εχει σπορ αυτοκινητο στη γκαμα της…

  • manowar

    εγω ειπα κατι στο αρθρο με το μαζντα rx που δεν θα βγει τελικα…δεν θα το ξαναπω..μασεραττι καλυτερα να το γυρισεις στις καραμουζες με τις οποιες ξεκινησες παρα να γεμισεις τους δρομους ΚΑΙ εσυ με σουβ [[γιατι αυτο ετοιμαζεσαι να καμεις]]…γαμοτο κερατο μου δηλαδη..ενταξ μας το ειπε πολυ σωστα,,, η αλλη η…… βυζομπαλοαναρχοπουστα με την μπυροκοιλια και τα κολαν,, οτι στα σαλονα δεν σφαζουνε αρνια και το παπακι δεν παει στην ποταμια αλλα οχι και συ ρε μασσε…..