Τον επόμενο μήνα ο Sergio Marchionne, θα ανακοινώσει επίσημα την Giulia Coupe, αλλά και το μεγάλο SUV της Alfa Romeo. Οι ανακοινώσεις θα γίνουν από το κέντρο δοκιμών της FCA στο Balocco της Ιταλίας.

Αναφορές θέλουν την Giulia Coupe να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2019, με την Alfa Romeo να φημολογείται πως θα επαναφέρει τα ονόματα “Sprint” ή “GTV”, με την γρήγορη έκδοση της Giulia Coupe να βασίζεται στο κινητήριο σύνολο της Giulia Quadrifoglio που θα συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα φιλοσοφίας F1 που θα παράγει επιπλέον δύναμη με την μορφή του ERS (Energy Recovery System). Περίπου δηλαδή όπως δουλεύει το σύστημα HY-KERS της LaFerrari. Συνδυαστικά θα παράγει 650 άλογα.

Η Giulia Coupe θα προσφέρεται και σε απλές εκδόσεις, φορώντας τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Giulia, ενώ θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση του 2,0-λιτρου turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης περίπου 350 ίππων.

Το μεγάλο SUV της Alfa Romeo θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2019 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mirafiori. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που θα έχει φορέσει το σήμα της Alfa Romeo, καθώς θα ανταγωνίζεται τo Audi Q7, την BMW X5, την Mercedes GLE και το Volvo XC90.

Ένα από τα φημολογούμενα ονόματα είναι το Castello, με το μεγάλο SUV να βασίζεται στην πλατφόρμα των Stelvio και Giulia. Θα διαθέτει, όμως, μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το συνολικό του βάρος να είναι περίπου 200 κιλά περισσότερα. Θα εφοδιάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, με τον τεχνικό διευθυντή της Alfa Romeo, Roberto Fedeli, να δηλώνει:

Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα που έχουμε επιτύχει να συνδέσουμε έναν τετρακύλινδρο με το e-turbo 48-volt. Νομίζω ότι την επόμενη φορά θα μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε και στην παραγωγή. Με ένα turbo κινητήρα 2.0-λίτρων, μπορείς να έχεις περίπου 350 έως 400 ίππους. Οδηγούμε σε προσομοιωτή σε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, εργαζόμαστε σε αυτό, και το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο κακό.

  • SAMURAI-66

    Αν αποδιδει την πραγματικοτητα η πρωτη φωτο της Quadrifoglio coupe θα πρεπει να μιλαμε για ενα συγχρονο πανεμορφο αριστουργημα που θα γινει εφιαλτης για τους ανταγωνιστες της και χαρα σε πολλους απο αυτους που θα την αποκτησουν!

  • “Οδηγούμε σε προσομοιωτή σε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, εργαζόμαστε σε αυτό, και το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο κακό.”
    άμα ξεκινάει με φράση -δεν είναι τόσο κακό-…

    • MitsosDaBest

      Κι εμένα μου έκανε εντύπωση η δήλωσή του… Αν ο διευθυντής κρατά τους τόνους τόσο χαμηλά, φαντάσου τι “μακακία” θα είναι… =P

    • Haris Fotopoulos

      Στα ελληνικά αποδιδόμενο, ακούγεται όντως κάπως.. Αλλά, επειδή φαντάζομαι ότι, αν δεν το είπε στα ιταλικά, το είπε στα αγγλικά, το “not that bad” οι αγγλόφωνοι το χρησιμοποιούν αρκετά, χωρίς να προϊδεάζει αρνητικά.

  • Yannis Gkiokas

    Για segment-C ούτε λόγος…

  • MPAMPIS

    τενεκέ πουλοβεράκια για ανεβούν οι πωλήσεις χρειάζεται αντικατάσταση η giulietta k mito !

  • Koss

    Ας βγάλουν μια νέα τζουλιετα ή ένα μικρομεσαίο suv αλλιώς τον στόχο των 400.000 αυτοκινητων θα τον βλέπουν με τα κιάλια….

  • MitsosDaBest

    Good news. Το SUV ίσως πρέπει να είναι 7θέσιο, αλλιώςθα υστερεί έναντι του ανταγωνισμού…

    Πρέπει να ανανεώσει και τα μικρότερα μοντέλα όμως, όπως αναφέρουν και οι υπόλοιποι στα σχόλια.

  • biiALFA

    ωωωχχχ…. οταν κανει ανακοινωσεις ο σερτζιο, παντα ανησυχω για τα μαργαριταΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ.. “δεν ειναι και τοσο κακο”… λεει ο προεδρος

    θα ερθει σε λιγα χρονια και θα πειν πωσ και με την αλφα πατατα εκαναν οπως παραδεχτηκε πριν λιγο καιρο και για την LEVANTE…..αντε να δουμε, θα σωθει ποτε η αλφα??

    troll mode on:παντως εγω λεω την 147 που εχω να μη τη δωσω ποτε γιατι αν κλεισει η εταιρια σε λιγα χρονια ,μπορει να γινει συλεκτικο η δικια μου (λεμε τωρα,χαχα)

  • Για τη coupe δεν έχω θέμα. Μια χαρά μπαίνει στη λίστα. Για το μεγάλο SUV όμως έχω. Δεν θέλω, αλλά ποιος ρωτάει!!! Θα προτιμούσα ένα αντικαταστάτη της Giulietta και της MiTo/Punto. Μόνο έτσι θα ανέβουν οι πωλήσεις, εκτός αν στοχεύουν περισότερο σε αγορές ΗΠΑ/Ασίας κλπ…..

  • John Wilfred

    Πού να δώσω προκαταβολή;