Η FCΑ ανακοίνωσε το νέο πενταετές πλάνο της Alfa Romeo που σίγουρα σε αυτό ξεχωρίζουν η επιστροφή των 8C και GTV, όπως και δύο νέο crossovers.

18C με 700+ άλογα

Θέτοντας ως στόχο τις 400.000 πωλήσεις ετησίως και περιθώριο κέρδους 10%, η Alfa Romeo επαναφέρει την 8C. Πρόκειται για ένα κεντρομήχανο coupe μοντέλο που θα διαθέτει έναν biturbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροποιημένο μπροστά άξονα. Θα αποδίδει 700+ άλογα, έχοντας carbon monocoque σασί, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.

2GTV

Εκτός από την 8C, η Alfa Romeo επαναφέρει και την Gran Turismo Veloce. Η GTV θα είναι ένα σπορ υβριδικό coupe μοντέλο, με 50:50 αναλογία βάρους και θα αποδίδει 600 άλογα. Θα είναι τετραθέσιο, έχοντας σύστημα τετρακίνησης και torque vectoring. Πρακτικά πρόκειται για το μοντέλο που τόσο καιρό θα διαβάζαμε πως θα ονομαστεί Giulia Coupe.

3Δύο νέα crossovers

Η ιταλική εταιρία θα παρουσιάσει επίσης τη ανανεωμένη -και όχι νέα- Giulietta, όπως και τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο των Giulia και Stelvio, που θα πωλούνται μόνο στη Κίνα. Τα δύο SUV θα τοποθετηθούν κάτω και πάνω από την Stelvio. Το μεγάλο SUV της Alfa Romeo θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2019 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mirafiori. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που θα έχει φορέσει το σήμα της Alfa Romeo, καθώς θα ανταγωνίζεται τo Audi Q7, την BMW X5, την Mercedes GLE και το Volvo XC90.

Ένα από τα φημολογούμενα ονόματα είναι το Castello, με το μεγάλο SUV να βασίζεται στην πλατφόρμα των Stelvio και Giulia. Θα διαθέτει, όμως, μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το συνολικό του βάρος να είναι περίπου 200 κιλά περισσότερα.

4Τέλος για τα 4C, 4C Spider και MiTo

Τα 4C, 4C Spider και MiTo καταργούνται, με την Alfa Romeo να παρουσιάζει 7 μοντέλα μέχρι το 2022. Τα έξι από αυτά θα προσφέρονται και ως plug-in υβριδικά, ενώ όλα τα μοντέλα θα έχουν αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και 3.

Από το πλάνο βλέπουμε πως η Alfa Romeo πλέον δεν θα βγάλει στην αγορά ένα μεγάλο σεντάν που θα βρισκόταν πάνω από την Giulia. Επίσης δεν υπάρχει καμία αναφορά για wagon και coupe έκδοση της Giulia.

5Diesel τέλος

Οι diesel κινητήρες θα καταργηθούν από τη γκάμα της, ενώ όλοι οι βενζινοκινητήρες των μοντέλων θα διαθέτουν κάποιας μορφής ηλεκτροποίησης. Έτσι θα εφοδιάζονται είτε με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, είτε με το E-Booster που εξαλείφει το turbo lag και προσφέρει έως 25% αύξηση ιπποδύναμης, είτε θα είναι plug-in υβριδικοί, που θα έχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη των 50 χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα.

  • bulgary

    Πολύ καλά όλα!Μένει μόνο να τα δούμε στο δρόμο….και όχι το Δεκέμβριο του 2022,λίγο νωρίτερα!!!

  • Ιωάννης

    Καλό πλάνο που έχει λογική και δείχνει να πατάει στην ιστορία της Alfa. Η Giulietta θέλει μια αναβάθμιση ποιότητας για να φτάσει Stelvio και Giulia, και λογικά να δανειστεί κάποιον κινητήρα τους. Ανακοίνωσαν 2 SUV, αλλά έριξαν το βάρος στις 8C-GTV για να μην μας ξενίσει..σωστοί!

  • Giannisk

    Το πλάνο επιδέχεται πολλών ερμηνειών. Εκ πρώτης ακόμη μία εταιρεία αποχαιρετά το Diesel καθώς θέλει να αποφύγει το μεγάλο κόστος εξέλιξης πετρελαιοκινητήρων σε euro 7. Σε δεύτερη αναγνωση βλεπουμε την εγκατάλειψη των μικρών κατηγοριών με την κατάργηση του MiTO (θα προτιμούσα ένα νέο μοντέλο εδώ) και την απλή ανανέωση της Giulieta και όχι την παρουσίαση κάτι νέου. Έρχονται δύο Xovers με στόχο της εισροή μετρητού και οι 8C και GTV που δεν θα ανεβάσουν σημαντικά τον αριθμό πωλήσεων. Για εμένα, ο στόχος των 400.000 πωλήσεων είναι ηττοπάθεια για μία φίρμα σαν την Alfa Romeo.

  • Giannisk

    Το πλάνο επιδέχεται πολλών ερμηνειών. Εκ πρώτης ακόμη μία εταιρεία αποχαιρετά το Diesel καθώς θέλει να αποφύγει το μεγάλο κόστος εξέλιξης πετρελαιοκινητήρων σε euro 7. Σε δεύτερη αναγνωση βλεπουμε την εγκατάλειψη των μικρών κατηγοριών με την κατάργηση του MiTO (θα προτιμούσα ένα νέο μοντέλο εδώ) και την απλή ανανέωση της Giulieta και όχι την παρουσίαση κάτι νέου. Έρχονται δύο Xovers με στόχο της εισροή μετρητού και οι 8C και GTV που δεν θα ανεβάσουν σημαντικά τον αριθμό πωλήσεων. Για εμένα, ο στόχος των 400.000 πωλήσεων είναι ηττοπάθεια για μία φίρμα σαν την Alfa Romeo.

    • ak156

      Η mito δεν εχει προσφερει πολλα πραγματα στην εταιρια. Και γενικα με τις ιταλικες τιμες (που ειναι υψηλες) δεν θα κερδισεις τιποτα στις μικρες κατηγοριες.

    • Giannisk

      Όταν το είπα αυτό για την ΜιΤΟ μαζεύτηκαν εδώ στο autoblog με πυρσούς εναντίον μου. Στο segment C πρέπει να έχεις αξιόλογο εκπρόσωπο….όλοι έχουν (golf, astra, focus, 308, leon, megane…..). Όσο για το Mito θα ήταν καλό για τα ταμεία σου να κλέψεις λίγο από την πίτα της κατηγορίας που είναι τεράστια στην Ευρώπη. Όσο για τις τιμές που λες, πιστεύω ότι μπορούν να ρυθμιστούν.

    • ak156

      Λογω fiat 500 το βλεπω δυσκολο να παιξει σοβατη μπαλα σε αυτη την κατηγορια η alfa romeo. Οσο για την κατηγορια C θεωρω οτι απο την giulietta λειπουν τα μοτερ-κραχτες των type-r, gti , renault sport.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Μια χαρά φοβερός σε απόδοση-αξιοπιστία είναι ο 1750 κινητήρας της Giulietta.
      Μέχρι και οι Γάλλοι στο νέο Renault Sport,κατέβηκαν στα 1800cc.
      Aυτό που λείπει από την υπάρχουσα Giulietta, είναι η ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΗ.

      Το πιθανότερο η εξέλιξη της να φορέσει όλες τις νέες τεχνολογίες ρευμάτων και να μπεί στο RING για να ράψει πολλές κατηγορίες οχημάτων,όπως έραψε με τα GIULIA KAI STELVIO….

      Η ηλεκτροδύναμη στη νέα Giulietta,θα επιφέρει ΑΝΟΔΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ (ροπές-ίππους) και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ,
      ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΩΝ-ΡΥΠΩΝ,που είναι το σημαντικότερο ζητούμενο στην εποχή μας.
      Όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές,δεν έχουν τέτοιες τεχνολογίες στα hot hatch επιδόσεων.

    • ak156

      Προφανως και ο tbi και στα δικα μου ματια ειναι διαμαντι. Εχει πολυ καλη ισορροπια αναμεσα σε αξιοπιστια και ιπποδυναμη. Αλλα οταν τα αλογα στην κατηγορια παιζουν απο 280 αλογα και πανω, προφανως εσυ δεν θα εισαι σε κανενα περιοδικο, αναρτηση κτλπ για να συγκριθεις. Με λιγα λογια δεν εχει την απαραιτητη προβολη θελω να πω…

    • bulgary

      Και εγώ στην αρχή κοιτούσα μόνο στα χαρτιά ιπποδυνάμεις και έλεγα καλά κάνουν και την αφήνουν απ’έξω γιατί έχει 240 και τα άλλα παίζουν στα 280 όπως είπες….Αλλά μετά είδα και τις επιδόσεις και εκεί είναι καλύτερη η VELOCE για κάποιο λόγο….Τώρα απορώ γιατί την αφήνουν απ’έξω!

  • SAMURAI-66

    Μακαρι ολα να πανε οπως ειναι προγραμματισμενα με θετικους ρυθμους και εργα.
    Εγω θα μεινω τωρα στην εικονα του GTV που βλεπω στο δελτιο τυπου των ιταλων οπως την φανταζονται και θα πω οτι ειναι αλλη μια εκπληκτικη κουκλαρα και φτανει σιγουρα το νεο αστερι που θα καψει καρδιες!!

  • ak156

    Περιμενω αυτες τις μερες παρουσιαση coupe μοντελου στο εργοαστασιο. Ετσι μας υποσχεθηκαν. Επισης μια χαρα βρισκω το γεγονος της μη δημιουργιας νεας giulietta. Ενα εκτεταμενο facelift μεσα εξω και αρκετα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα θα την κανουν πληρως ανταγωνιστικη. Δεν θεωρω οτι μια νεα πλατφορμα θα κανει τη διαφορα σε αυτη την κατηγορια. Βλεπουμε σχεδον 15 χρονια το ιδιο καλουπι σε Bmw 1 και Audi a3. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι απογοητευομαστε σε αυτο το κομματι…
    Υ.Γ βλεποντας την φωτο απο το coupe μοιαζει με brera. Αρα θα ηταν πιο ευστοχο αυτο το ονομα.

  • Christos Dimou

    Κατάργηση του Punto με άλλο όνομα (και καιρός του ήταν), παρουσία στην μεγάλη κατηγορία μόνο με SUV, ηλεκτροκίνηση του στόλου και ενοποίηση της πλατφόρμας για Giulietta, Giulia Stelvio με τις δύο τελευταίες να παίζουν και σε μακριά έκδοση.

    Η επιστροφή του ονόματος GTV μόνο χαρά μπορεί να μας φέρει. Το ηλεκτρικό τούρμπο θα προκαλέσει σε κάποιους ένα θεματάκι αλλά τι να κάνουμε… :)

  • crazyfrog

    ολοι το λεγαμε julia coupe και οι φωτογραφιες παρουσιαζαν μια julia με 2 πορτες λιγοτερες.(πανεμορφη παραυτα).ελα ομως που η alfa romeo ,οπως το συνηθιζει αλλωστε,παρουσιαζει μια φωτογραφια απειρως ομορφοτερη απο τις προβλεψεις και το ονομαζει και GTV!!!!(εγω απο αυτο καταλαβαινω οτι θα προκειται για αυτονομο κουπε μικροτερο του τετραπορτου)
    Μπραβο και παλι μπραβο….μακαρι να δουμε και μικροτερους κινητηρες.καημο το ‘χω .

  • mixalhs7

    Το προηγούμενο 5ετες το 2014 έκανε λόγο για 8 νέα μοντελα και τελικά στο δρόμο είδαμε μόνο 3,άρα και σε αυτό καλό θα ήταν να κρατήσουμε μικρο καλάθι με την ευχή να μας εκπλήξουν ευχάριστα αυτή τη φορά εκτελώντας στο ακέραιο τις υποσχέσεις τους.

    • Mika

      Σιγουρα ενα pattern εχει διαμορφωθει για τις προθεσεις τους, τοσα χρονια, οποτε οι λογικα σκεπτομενοι εχουν μια ιδεα τι να περιμενουν.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τα πιο ωραία νέα της ημέρας!!!
    ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ ALFAAAAAA!!!!

    Οι κουκλάρες 8C και GTV επιστρέφουν ξανά και μας ανεβάζουν στα σύννεφα!

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Όνειρο ζώ μην με ξυπνάτε!Ο πουλοβεράκιας καρατόμησε ΚΑΙ τα σαπιοdiesel,προωθώντας κορυφαίες αυτόνομες τεχνολογίες και κυρίως την ηλεκτροδύναμη σε διάφορες μορφές σε ΌΛΟ το Group!

  • gv

    λαχταριστα νεα μοντελα και επιτελους μερικος εξηλεκτρισμος για την fca γενικοτερα αλλα για μενα το μεγαλο suv έπρεπε να το αφησουν στη maserati προς το παρον..
    επισης η gtv θα μπορουσε να ειναι πιο αδυναμη και πιο “προσιτη”, οχι τοσο κοντα στην 8c η εστω να έχει και καποιες πιο μικρές εκδοσεις..

  • Bon Viveur

    Spider ρε λαλάκες Ιταλοί! Μία Spider ρε άχρηστοι που γεμίσατε την Άλφα με φορτηγά!! :( :(

  • Bon Viveur

    Spider ρε λαλάκες Ιταλοί! Μία Spider ρε άχρηστοι που γεμίσατε την Άλφα με φορτηγά!! :( :(

  • LJ

    Οταν ακούω πλάνα πενταετίας δεν μπορώ παρά να θυμηθώ τους δικούς μου τους βαζελους. Ας ελπίσουμε ότι το πλάνο της AR θα πάει καλύτερα.

    • Mika

      Ποιο πενταετες πλανο της AR ειναι αυτο? Εχω χασει το μετρημα!!!

  • Spider

    Δέν ξέρω αν εγώ έχω οικονομικό θέμα ή οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι εκατομμυριούχοι. Δεν εξηγείται το γεγονός ότι σε λίγο καιρό η ποιό προσιτή alfa θα ξεκινά από 40.000€ και κανείς δεν κάνει τον κόπο να το σχολιάσει. Καλές και χρυσές οι 8C και GTV, αλλά φάτε μάτια ψάρια…
    Σωστός ο bon viver. Alfa Romeo χωρίς spider δεν έχει υπάρξει. Και για τα SUV κανείς δεν λέει κάτι.

  • bravakias

    Για την Fiat ανακοινώθηκε κατι; Συγνωμη αν βγαίνω off topic