Η FCΑ ανακοίνωσε το νέο πενταετές πλάνο της Alfa Romeo που σίγουρα σε αυτό ξεχωρίζουν η επιστροφή των 8C και GTV, όπως και δύο νέο crossovers.
8C με 700+ άλογα
Θέτοντας ως στόχο τις 400.000 πωλήσεις ετησίως και περιθώριο κέρδους 10%, η Alfa Romeo επαναφέρει την 8C. Πρόκειται για ένα κεντρομήχανο coupe μοντέλο που θα διαθέτει έναν biturbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροποιημένο μπροστά άξονα. Θα αποδίδει 700+ άλογα, έχοντας carbon monocoque σασί, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.
GTV
Εκτός από την 8C, η Alfa Romeo επαναφέρει και την Gran Turismo Veloce. Η GTV θα είναι ένα σπορ υβριδικό coupe μοντέλο, με 50:50 αναλογία βάρους και θα αποδίδει 600 άλογα. Θα είναι τετραθέσιο, έχοντας σύστημα τετρακίνησης και torque vectoring. Πρακτικά πρόκειται για το μοντέλο που τόσο καιρό θα διαβάζαμε πως θα ονομαστεί Giulia Coupe.
Δύο νέα crossovers
Η ιταλική εταιρία θα παρουσιάσει επίσης τη ανανεωμένη -και όχι νέα- Giulietta, όπως και τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο των Giulia και Stelvio, που θα πωλούνται μόνο στη Κίνα. Τα δύο SUV θα τοποθετηθούν κάτω και πάνω από την Stelvio. Το μεγάλο SUV της Alfa Romeo θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2019 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mirafiori. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που θα έχει φορέσει το σήμα της Alfa Romeo, καθώς θα ανταγωνίζεται τo Audi Q7, την BMW X5, την Mercedes GLE και το Volvo XC90.
Ένα από τα φημολογούμενα ονόματα είναι το Castello, με το μεγάλο SUV να βασίζεται στην πλατφόρμα των Stelvio και Giulia. Θα διαθέτει, όμως, μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το συνολικό του βάρος να είναι περίπου 200 κιλά περισσότερα.
Τέλος για τα 4C, 4C Spider και MiTo
Τα 4C, 4C Spider και MiTo καταργούνται, με την Alfa Romeo να παρουσιάζει 7 μοντέλα μέχρι το 2022. Τα έξι από αυτά θα προσφέρονται και ως plug-in υβριδικά, ενώ όλα τα μοντέλα θα έχουν αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και 3.
Από το πλάνο βλέπουμε πως η Alfa Romeo πλέον δεν θα βγάλει στην αγορά ένα μεγάλο σεντάν που θα βρισκόταν πάνω από την Giulia. Επίσης δεν υπάρχει καμία αναφορά για wagon και coupe έκδοση της Giulia.
Diesel τέλος
Οι diesel κινητήρες θα καταργηθούν από τη γκάμα της, ενώ όλοι οι βενζινοκινητήρες των μοντέλων θα διαθέτουν κάποιας μορφής ηλεκτροποίησης. Έτσι θα εφοδιάζονται είτε με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, είτε με το E-Booster που εξαλείφει το turbo lag και προσφέρει έως 25% αύξηση ιπποδύναμης, είτε θα είναι plug-in υβριδικοί, που θα έχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη των 50 χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα.