tire

Τα τεράστια φορτηγά που τα συναντά κανείς στα λατομεία του κόσμου εξοπλίζονται με ελαστικά τα οποία μόνο φθηνά δεν είναι, μιας και το κόστους του καθενός ξεπερνά τις 30.000 δολάρια. Τι γίνεται όμως όταν ένα από αυτά τα ελαστικά χρειάζεται επισκευή;

Στο video θα δεις την πολύπλοκη και εξαιρετικά επίπονη διαδικασία επισκευής του ελαστικού από την Rema Tip Top, μια γερμανική εταιρία που ειδικεύεται στην επισκευή ελαστικών.

  • Interstellar

    Στο Ελλαδισταν αυτό που είδατε λες στο πελάτη (ανάλογα το μέγεθος του ελαστικού) 1500-2000 ευρώ και σου λέει καλά τρελός είσαι;;;; Άντε να καταλάβει τι θα πει επισκευή!!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Αναλόγως κοστος υλικων….Από αποψη ωρων εργασιας δν είναι σπουδαια δουλεια.

    • Anonymous

      Μαλλον το αντιθετο.
      Τα υλικα δεν πρεπει να ειναι ακριβα. Απο μια προχειρη αναζητηση στο ιντερνετ βρισκω περιπου στα 5$ το κιλο απο το cushion gum. ( ερωτηση: αυτο δεν πρεπει μετα καπως να σκληρηνει ? με uv φως ´η αλλα χημικα ?) και κατω απο 10€ τα heavy duty patches των 30εκ.
      Η δουλεια πρεπει να διαρκει πολλες ωρες. Βλεπουμε μονο ενα μικρο κομματι απο καθε βημα στο βιντεο. Μονο και μονο για να κανει τελειως λεια την εσωτερικη επιφανεια πιστευω θελει πανω απο 2 ωρες

    • Interstellar

      Στο βίντεο βλέπουμε τα στάδια ένα ένα αλλά είναι μονταρισμένο για να μην πάρει όπως καλά λες ώρες!Στο τέλος το ελαστικό μπαίνει στον φούρνο και θέλει κιαλλες ώρες για να ψηθεί και να είναι έτοιμο! Το gum είναι “σχετικά”φθηνό γιατί το αγοράζουν σε παλέτες αλλά θέλει ανάλογα την επισκευή κιλό μπορεί και παραπάνω, Τα μασον είναι ακριβά όχι 10$Αυτά είναι των φορτηγών τα μεγάλα μιλάμε για κόστος από 70$ μέχρι και 300-350 εάν δεις έχει πινακακι που λέει το μέγεθος που πρέπει να βάλεις. Στα κόστη παίζει ρόλο και η ποιότητα των υλικών που θα βάλουν άρα την εταιρεία. Και αυτό που είδαμε είναι μία μικρή και σχετικά εύκολη επισκευή η τρύπα μπορεί να είναι διπλάσια ή στα πλαϊνά ή στους ώμους που εκεί είναι μανίκι.

    • Anonymous

      Ευχαριστω για τις πληροφοριες !!
      Και κατι αλλο. Ειναι απαραιτητο να ‘ανοιξει’ το ελαστικο και απο την εξω πλευρα ? γινετε μονο για να δει την εκταση της ζημιας ?

    • Interstellar

      Πρέπει να γίνει και από έξω γιατί δεν ξέρεις εάν έχουν σκουριά μέσα ή πόσο μεγάλη είναι η ζημιά γιατί μπορεί να ρουφήξει το μανσον ή να το κόψει στην μέση μετά από μήνες αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο πάντα! Είναι πόσο μεγάλο είναι το σχίσιμο…..Βασικά είναι τέχνη κάτι σαν του γλύπτη ή του ξηλουργου που κάνει εκείνα τα σχέδια πάνω στα εκκλησιαστικα έπιπλα (ελπίζω να βγάζω νόημα) ?

  • manowar

    Υπερεκτιμηση εχω ακουσει κατι τρελες 1.800σαρες και βαλε ….μια δουλεια ζορικη μεν αλλα το μεγαλυτερο μερος του κόστους της επισκευης ειναι αερας γιατι υπαρχει απλα η δικαιολογία (αν θες δωσε 30 να παρεις αλλο…και σε κοπαναει κατω..

    • Interstellar

      Εσύ μιλάς για λάστιχα μικρά και με λογικό κόστος εδώ μιλάει για τα μεγάλα που εάν θες καινούργιο πας στα 30000 με 50000 και για παλιό 10000 με 15000. ..Άρα είναι υπερεκτημιση μία επισκευή 1800;Εγώ σου λέω παρακαλαν να τους πουν ότι φτιάχνετε ?

    • manowar

      ειπα κατι απλο ..οτι μεγαλο κομματι απο το ποσο αυτο της επισκευής ειναι αερας για τον λογο πιυ γραφεις και συ τρελα ποσα αν αλαξεις λαστιχο οποτε σκαστα μου να σ βουλωσω μια τρυπα με μαστιχα σιλικόνη η οτι αλλο ειναι αυτο

    • Interstellar

      Εάν λέγαμε το ίδιο δεν θα έγραφα! Είναι δηλαδή αέρας όταν έχετε κάποιος να σου φτιάξει τους υπολογιστές στην δουλειά σου ενώ κάθετε με τις ώρες ή και μέρες μέχρι να διορθώσει το πρόβλημα;

    • manowar

      Ολα εχουν τον λεγομενο αερα κοπανιστό..αλλςς δουλειες λιγοτερο αλλες περισσότερο.με λιγα λογια ενα βουλωμα τρυπας οτι και να ναι 1.800 και 2000 ευρώ δεν τα κανει..

  • και αυτο στη θεσσαλονικη παντως το λεμε φουιτ !!!!!! :-P

  • Mika

    Χαζεψα με το βιντεο, καθησα σαν χανος και το ειδα ολο!!!