mercedes-benz-g63-amg-brown-side-front

Τη Mercedes G-Class (ή G-Wagen καλύτερα) την αγαπάμε και την εκτιμάμε, παρότι έχει εξελιχθεί σε λάβαρο της μπουρζουαζίας και αξιοποιείται ως τρομοκράτης των υπόλοιπων Ι.Χ. Εξάλλου, η συντριπτική πλειοψηφία των μεγάλων SUV’s για αυτό μοσχοπουλάνε. Ειδικά αυτά που έχουν υπηρετήσει στα ανά τον κόσμο στρατεύματα (όπως το Hummer H1, αλλά και ο “εκπολιτισμένος” γιος του, το Η2).

Φέτος η εμβληματική Mercedes κλείνει τα 37 της χρόνια και πρόσφατα “χτύπησε” το ορόσημο των 20.000 μονάδων ετησίως. Το σημαδιακό G-Wagen ήταν μια λευκή G63 ΑMG, καταδεικνύοντας το πόσο άλλαξε η πορεία του στο πέρας των ετών. Φαντάσου ότι στις αρχές των 90’s, η πιο γρήγορη G-Class που κυκλοφορούσε ήταν η G36 AMG με τον 6κύλινδρο εν σειρά να αποδίδει 272 ίππους και οι ετήσιες πωλήσεις μετά βίας ξεπερνούσαν τις 3.000.

Produktionsrekord: Im Magna Steyr-Werk (Österreich) ist die 20.000 Mercedes-Benz G-Klasse vom Band gelaufen. Von links nach rechts: Dr. Gunnar Güthenke, Leiter Produktbereich Geländewagen bei Mercedes-Benz und Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, mit dem Rekordfahrzeug. // Production record: The 20,000th Mercedes-Benz G-Class has left the production line at the Magna Steyr plant in Austria. From left to right: Dr Gunnar Güthenke, head of the off-road product group at Mercedes-Benz, and Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, with the record-breaking vehicle. ; ;

Παρόλο τον ειδικό χαρακτήρα της, η “Καναδέζα” έχει κυκλοφορήσει περισσότερο από αρκετά άλλα αυτοκίνητα, βοηθούμενη βέβαια και από τη σχεδόν 40χρονη καριέρα της (και τα γούστα που βγάζουν οι πλούσιοι Ρώσοι, Κινέζοι και, φυσικά, οι πετρελαιάδες των Εμιράτων)

Για μεγαλύτερο σασπένς, θα μετρήσουμε τις πωλήσεις σε κομμάτι/ημέρα, εκτός από τον συνολικό αριθμό, και θα αφήσουμε την Μercedes για το τέλος. (τσαχπινιά, ε)

  • παγκοσμιως δεν ξερω ποσα πουλησε……αλλα στην ελλαδα….σιγουρα η G-class πουλησε πολλα περισσοτερα !!!! :-D https://uploads.disquscdn.com/images/e2f660e3d052b23c8879492c50ec68fb91f97608179b123e2c45dadb319c40b0.jpg

    • Mika

      Φημες λενε πως οι ιδιοκτητες γνωριζονται με τα μικρα τους! Και μολις πανε για καφε στις συναντησεις του club τους, δεν τους κανουν κρατηση, γιατι ειναι λενε λιγοι! Υπαρχει οριο ελαχιστης καταναλωσης!
      ????

    • φημες λενε οτι το κλαμπ ειναι παρανομο….μιας και θελει για τη συσταση του…το λιγοτερο 20 μελη !!!!! και τοσα δεν εχουν πουληθει !!!!! :-P

    • Petros K

      Αν σου πω ότι αυτό ισχύει θα με πιστέψεις;; :P
      Έχω φίλο με GT86 ο οποίος ξέρει σε ποια πόλη της Ελλάδας έχει πωληθεί το καθένα και από ότι υπολογίζει γνωρίζει σίγουρα τους μισούς ιδιοκτήτες προσωπικά!
      Εμπορική αποτυχία και χαμηλών δυνατοτήτων σίγουρα αλλά είναι πανέμορφο το άτιμο μέσα-έξω, άμα είχα χρήματα μπορεί να χτύπαγα ένα BRZ σε μπλε!

    • Mika

      Δεν μου κανει καθολου εντυπωση αυτο που λες, κι εννοειται το ειπα μεταξυ σοβαρου αλλα κι αστειου!!!
      :p

    • Mrdesperado32

      vw phaethon o ορισμος της αποτυχιας στην Ελλαδα.

    • sergio360

      Πλακα πλακα εχω δει phaethon στον δρομο στην Ελλαδα αλλα Toyobaru οχι!

    • Mrdesperado32

      εγω το αντιθετο.phaethon οχι gt86 καμποσα.και σε επαρχιακες πολεις.τρικαλα πχ.αλλη αποτυχια τραγικη του γκρουπ ειναι το bora οπως και τα πορσ εεε τα κατσαριδια τα καινουρια

    • sergio360

      Και απο αυτα εχω δει εγω!Χαχαχαχα

    • Mrdesperado32

      κατσαριδια εχω δει και γω κανα 2.bora ουτε μισο…

    • giannisb

      πολύ δυσάρεστο αυτό για εσένα…..

    • bulldog

      Κι εγώ το ίδιο.

    • ποια λες κατσαριδια ?

    • Mrdesperado32

      τους σκαραβαιους τους συγχρονους

    • manowar

      αυτους που οι σχιστοματιδες της χοντα τον κανουν βιδες να δουν αν κρυβουν μεσα την κιντερ εκπληξη λες;;

    • Mrdesperado32

      ξαναλεω.τους σκαραβαιους τους συγχρονους.τα beetle τα καινουργια πως το λενε

    • manowar

      ααα..τα καταργουν λεει..δεν βγαζουν αλλα μοντελα..οι μλκες θα μπορουσαν να τον κανουν rear rear να γ@μηθει στις πωλησεις..αλα καταργουν το μοντελο..

    • Αααα !!! Άλλη παγκόσμια αποτυχία … Που πλέον σταμάτησε απο την παραγωγή κιόλας !!! Αν δεν σταμάτησε ειναι το τελευταίο τέλος πάντων ….

    • Petros K

      Ε όχι και αποτυχία το Bora και το Jetta! Και αποκαλείς και κατσαρίδια και αποτυχημένες τις καινούριες Porsche που έχουμε πήξει στις Panamera, τις Macan και τις Cayenne, τώρα το τερμάτισες!!

    • thodoris91

      Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το bora/jetta έχει πουλήσει τα κέρατα ακόμα και στις ΗΠΑ που δεν είναι σε καμια περίπτωση από τους καλούς πελάτες του vag!

    • thodoris91

      Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το bora/jetta έχει πουλήσει τα κέρατα ακόμα και στις ΗΠΑ που δεν είναι σε καμια περίπτωση από τους καλούς πελάτες του vag!

    • Mrdesperado32

      κατσαριδια δε λεω τις πορσε εννοω τον καινουργιο σκαραβαιο

    • manowar

      μιμιμιμιμμιμιμιμιμμιμιμι..εγω το καταλαβα απο την αρχη ρε…..

    • κατσαριδια και γω νομιζα πως ελεγε για τα porsche…..αλλα ξηγηθηκε πως ελεγε το τελευταιο σκαραβαιο !!!! οποτε εχει ενα δικιο !!

    • δεν ηταν μονο εγχωρια….αλλα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ αποτυχια !!!!!

    • thodoris91

      Εδω το iQ που είναι αυτοκίνητο πόλης κόντεψε να πουλήσει λιγότερο από το cygnet, το toyobaru πες έχει ειδικό κοινό!

    • thodoris91

      Έχουμε ένα καγκουρεμενο με bodykit rocket bunny κ.α. εδώ στο Μενιδι, αλλά δεν έχω δει αλλο ποτέ! Μέχρι και opel gt έχω δει περισσότερα!

  • Anestis Genk

    -Προτιμώ την Elise γιατί είναι πιο πολύ στο πνεύμα της Lotus και θκιάολε φτιάχτε αξιόπιστα μοτέρ.
    -Το Quatro για μένα παραμένει WOW, πράγμα που δείχνει δεν χρειάζονται extreme σχεδιασμοί για να είναι ένα αμάξι εντυπωσιακό.
    -Η DB7 ήταν ωραία αλλά έκτοτε όποια AM και να δω φευγαλέα νομίζω είναι DB7.
    -Το NSX είναι ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο ever.
    -Η Gallardo δεν μου άρεσε ποτέ, καμία σχέση με ιταλικό design ειδικά μέσα. Από όταν την πήρε το VAG, η σχεδιαστική γραμμή της Lambo είναι “σπαμάρετε ακμές και γωνίες χωρίς έμπνευση”.
    -Η Μ3 Ε30 από τα καλύτερα αυτοκίνητα ever, αν και η Ε46 ίσως είναι η πιο ολοκληρωμένη Μ3.
    -Η 360 Modena σε Μ/Τ είναι η καλύτερη Ferrari “μαζικής” παραγωγής για μένα.
    -Το RS6…μπα
    -Το GT-R R34 ήταν έγκλημα κατά της ανθρωπότητας που δεν βγήκε σε LHD, μάλλον εκδικούνται για τον πόλεμο οι Ιάπωνες.
    -H 968 όπως και κάθε Porsche(εκτός από SUV και Panamera) είναι διαμάντι. Τελευταία αρχίζουν να παίρνουν τα πάνω τους οι παλιές FR Porsche γιατί ο κόσμος βαρέθηκε τις 911, που έχει και η κουτσή μαρία.
    -Η Brera με τον 1750Ti είναι λουκούμι, δεν ξέρω τι λέει από οδική συμπεριφορά αλλά η εμφάνιση είναι από άλλο πλανήτη ακόμα και σήμερα.
    -Η καναδέζα δείχνει το “γερμανικό” τρόπο σκέψης, δλδ το απλό και αυστηρό σχήμα αρκεί για σου προσδώσει το πολυπόθητο(για κάποιους) κύρος. Όμως θα το έλεγα και άσχημα.

    • Αννίβας

      Η Porsche 944 924 είχαν τετρακύλινδρο!!! και η πετρελαϊκή κρίση είχε τελειώσει. Οπότε πήγε άκλαυτη δικαίως.
      Τότε ο κόσμος μάλλον είχε περισσότερο μυαλό και δεν θεωρούσε σπορ ένα αυτοκίνητο μόνο από το σήμα και ας έχει vw!!! 2000 cc κινητήρα.
      Τώρα και τον 1000 cc να βάλουν θα νομίζουν ότι οδηγούν Πόρσε.

  • charris

    καλά….ας ξανά έβγαινε ένα Ε30 και ένα R34…..ίδια όλοιδια…. χωρίς περικοπές κτλ σε αγορές κ προδιαγραφές….κ κάτι μου λέει πως δεν θα προλαβαιναν οι γραμμές παραγωγής……

  • charris

    καλά….ας ξανά έβγαινε ένα Ε30 και ένα R34…..ίδια όλοιδια…. χωρίς περικοπές κτλ σε αγορές κ προδιαγραφές….κ κάτι μου λέει πως δεν θα προλαβαιναν οι γραμμές παραγωγής……

  • antonis

    Ο v6 της brera δν ηταν ο ίδιος κινητήρας με τον θρυλικό busso, ηταν σε συνεργασία με την gm κατασκευάζονταν εκτός Ιταλίας. Όσο για την g class εκπληκτικό αυτοκινητο αλλά για ένα περίεργο λόγο το προτιμάνε πιο πολυ κυρατσες.

    • LJ

      Πολυ σωστό αυτο που λες. Ο 3.2 V6 σε 159, Brera κ Spider ήταν της GM (δυστυχώς) και όχι της AR. Μάλιστα ολοι οι βενζινοκινητήρες εκείνων των μοντέλων ήταν της GM εκτως απο τον 1.75t.

      Γι αυτο και μετα το 2010 σταμάτησαν να πωλούνται ολοι αυτοί οι κινητήρες μιας και σταμάτησε εκείνη την χρόνια η “συνεργασία” μεταξύ Fiat και GM.

    • Ο V6 είναι ο Busso. Τα 1.9 και 2.2 JTS είναι της GM

    • antonis

      Δν εχει καμία σχεσει ο ένας κινητήρας με τον άλλον.https://en.m.wikipedia.org/wiki/JTS_engine

    • Πολύ φοβάμαι πως είναι λάθος η ενημέρωσή σου. Το 3.2 V6 δεν είναι απο τα JTS

    • https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_V6_engine

      Μην εμπιστεύεσαι με κλειστά μάτια το wikipedia. Όλα έχουν πηγές

    • antonis
    • antonis
    • LJ

      Απορώ με το κουράγιο σου! Ειναι “Alfisto”…

      Μόνο οπτικά να τους δεις καταλαβαίνεις ότι ειναι διαφορετικοί κινητήρες.

      Ο αυθεντικός Alfa V6 μπήκε για τελευταία φορά στην GT.

    • antonis

      Μα κ εγω αλφιστι ειμαι αλλά ξερω των γίνετε. ?

    • LJ

      Θελω να πω οτι σαν Alfisto επρεπε να ξερει καλυτερα. Και ειδικα απο την στιγμη που το του λες με αποδειξεις.

  • giorgos

    G-Wagen = Gelandewagen?
    Δε ξέρω , απλά ρωτάω

  • Τόλης944

    Παρακαλώ να προσέχετε τι γράφετε γιατί διαβάζει και κόσμος που τώρα χτίζει αυτοκινητιστική παιδεία.

    Περί 968 γράψατε:
    <>

    Προς αποκατάσταση της αλήθειας, η μόνη σχέση της 968 με την 928 είναι τα στρογγυλά αναδιπλουμενα φώτα και το σήμα στο καπό.

    Πολύ σωστά ταυτιζεται με τις 924 και 944 καθώς μοιράζονται την ίδια unibody πλατφόρμα που έμεινε σχεδόν απαραλακτη από το 1976 ως το 1996. Οι ρίζες του μοτέρ της είναι στην 944 s2 του 1989 με μόνη προσθήκη το variocam σύστημα.

    Υ. Γ. Το module που χρησιμοποιείτε για άρθρα αυτού του στυλ είναι τραγικό από πλευράς UX καθώς είναι υπερβολικά αργό αλλά και τεχνικά καθώς κάθε βήμα άλλαζει url και ξαναφορτωνει η σελίδα, πράγμα αδιανόητο εν έτη 2016.

  • SAMURAI-66

    Οι γιαπωνεζοι κρατησαν το καλυτερο πετραδι μονο για την παρτη τους…αυτο βοηθησε στο να γινει θρυλος αξεπεραστος το GT-R!!
    Υπεροχο κοσμημα και η brera κλασικη ομορφια alfa!!

  • manowar

    μα που κολλαει το ενα αυτοκινητο με το αλλο;;δεν συμφωνω καν με τον τιτλο

    • απλα κοιτας τις πωλησεις…….οσο ακυρο και να ειναι…εχει λογικη !! :-P

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η Mercedes G-Class έχει γίνει πλέον διαχρονική, κλασική, θρυλική και για μένα πολύ αγαπημένη… στα 37 της χρόνια, πούλησε περισσότερα αντίτυπα από τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου.
    Το Skyline GT-R R34 είναι το καλύτερο ιαπωνικό σπορ που θα μπορούσε να έρθει και σε μας, και αλλού στην Ευρώπη και να κάνει μπαμ σε πωλήσεις. Το NSX είναι και αυτό θρύλος όπως και το quattro που ήταν η ωραία πολιτική έκδοση του τέρατος του WRC που μεσουρανούσε στις ένδοξες εποχές Group B… Η Porsche 968 είναι αδικημένη, λόγω πιστεύω της επιτυχίας της 911. Προσωπικά είναι καλούτσικη εμφανισιακά, κι εγώ προτιμώ την 911. Πανέμορφη η Alfa Romeo Brera και η Ferrari 360, αλλά και η Lamborghini Gallardo ήταν πιο πετυχημένες λόγω του ότι ήταν στη βάση της γκάμας των εταιρειών τους. Πολύ ωραίο το Audi RS6, η Aston Martin DB7 και η Lotus Esprit. Θα μπορούσαν όλα αυτά να πουλήσουν περισσότερο, αλλά η G στα πολλά της χρόνια ήταν η πιο πετυχημένη εμπορικά, είναι μουράτη, τζιπάρα, και συνέχεια ανανεώνεται εκσυγχρονίζεται παραμένοντας πάντα ρετρό, κλασική και σκληροτράχηλη, στην εποχή και μόδα των crossover/SUV, είναι ένα από τα ελάχιστα off-road που έμειναν. H BMW M3 E30 είναι συλλεκτική, και κλασική. Το Land Rover Defender που δεν είναι στο άρθρο γιατί σταμάτησε να παράγεται, ήταν και αυτό πάρα πολλά χρόνια στην παραγωγή και ήταν θρύλος των 4×4 και πετυχημένο… Ωραίο άρθρο.