mercedes-benz-g63-amg-brown-side-front

Τη Mercedes G-Class (ή G-Wagen καλύτερα) την αγαπάμε και την εκτιμάμε, παρότι έχει εξελιχθεί σε λάβαρο της μπουρζουαζίας και αξιοποιείται ως τρομοκράτης των υπόλοιπων Ι.Χ. Εξάλλου, η συντριπτική πλειοψηφία των μεγάλων SUV’s για αυτό μοσχοπουλάνε. Ειδικά αυτά που έχουν υπηρετήσει στα ανά τον κόσμο στρατεύματα (όπως το Hummer H1, αλλά και ο “εκπολιτισμένος” γιος του, το Η2).

Φέτος η εμβληματική Mercedes κλείνει τα 37 της χρόνια και πρόσφατα “χτύπησε” το ορόσημο των 20.000 μονάδων ετησίως. Το σημαδιακό G-Wagen ήταν μια λευκή G63 ΑMG, καταδεικνύοντας το πόσο άλλαξε η πορεία του στο πέρας των ετών. Φαντάσου ότι στις αρχές των 90’s, η πιο γρήγορη G-Class που κυκλοφορούσε ήταν η G36 AMG με τον 6κύλινδρο εν σειρά να αποδίδει 272 ίππους και οι ετήσιες πωλήσεις μετά βίας ξεπερνούσαν τις 3.000.

Produktionsrekord: Im Magna Steyr-Werk (Österreich) ist die 20.000 Mercedes-Benz G-Klasse vom Band gelaufen. Von links nach rechts: Dr. Gunnar Güthenke, Leiter Produktbereich Geländewagen bei Mercedes-Benz und Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, mit dem Rekordfahrzeug. // Production record: The 20,000th Mercedes-Benz G-Class has left the production line at the Magna Steyr plant in Austria. From left to right: Dr Gunnar Güthenke, head of the off-road product group at Mercedes-Benz, and Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, with the record-breaking vehicle. ; ;

Παρόλο τον ειδικό χαρακτήρα της, η “Καναδέζα” έχει κυκλοφορήσει περισσότερο από αρκετά άλλα αυτοκίνητα, βοηθούμενη βέβαια και από τη σχεδόν 40χρονη καριέρα της (και τα γούστα που βγάζουν οι πλούσιοι Ρώσοι, Κινέζοι και, φυσικά, οι πετρελαιάδες των Εμιράτων)

Για μεγαλύτερο σασπένς, θα μετρήσουμε τις πωλήσεις σε κομμάτι/ημέρα, εκτός από τον συνολικό αριθμό, και θα αφήσουμε την Μercedes για το τέλος. (τσαχπινιά, ε)