Renderigns VW up GTI

H Volkswagen ετοιμάζει την GTI έκδοση του Up! με το αυτοκίνητο να αυτοκίνητο βγαίνει στην αγορά το 2018 και κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 1.000αρη TSI EA211 κινητήρα, τον ίδιο που φορά το Golf TSI BlueMotion, απόδοσης 115 ίππων με 200 Nm ροπής, με το Up! GTI να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο θα ζυγίζει κοντά στα 880 κιλά, θα φορά σπορ ανάρτηση, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στιλιστικά θα εξοπλίζεται με επιθετικό bodykit, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι και σπορ πεντάλς.

 

  • καπου το 1996….ειχε βγαλει τοτε η SEAT το ibiza με 101ps απο 1400cc !! και ολοι λεγανε αδυνατο !!!!!!
    θα ηθελα να δω τις φατσες τους τοτε….αν διαβαζαν αυτο το αρθρο !!!!!
    θα κοιτουσαν τα ημερολογια για να δουν αν ειναι 1απριλια !!!!! :-P

    • Renesis1

      Σιγά τα ωά… Το 1985 η Mazda βγάζει RX7 II με 202ps από 1300cc.. :)))

    • Ροτορας ρε συ !!! Δεν ειναι ακριβώς το ίδιο !!! 😁😁😁

    • Renesis1

      Λες να μην το ξέρω?!.. Είπα να σε τρολάρω λίγο.. https://uploads.disquscdn.com/images/e425cb7ea55f01304d4a83eb5341629f536e0d30f423ba420d30a0012ad2dbaa.gif

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τι θύμισες τώρα ρε Μπαμπινo!
      Polo 6n 101ps,τι διασκεδαστικό αυτοκίνητο και με το πίσω εσωτερικό στον αέρα!

  • siilk

    Στην ίδια λογική με smart forfour brabus και renault twingo gt, που έχουν όμως κινητήρα 0.9 λίτρα

  • shaoqing14

    Τι εκτρωμα ειναι αυτο το κουβαδακι?πλακα μας κανουν?σαν playmobil ειναι.

    • Smartass

      Στο παρακάτω σύνδεσμο διάβασα ότι η τιμή του αναμένεται να ξεκινά στο UΚ από τις £15k δηλαδή €17,923.49!!!
      Μιλάμε για GTI κουβά με αστρονομική τιμή!!
      :D

      http://www.whatcar.com/news/2018-volkswagen-up-gti-review/

    • manowar

      ρε φιλε σαομιγιαμα ολα αυτα της κατηγοριας του εκτος μερικα που ειναι πανεμορφα οπως το 500σαρι και το οπελακι το ανταμ ολα τα αλλα ειναι σαν το σκυλο που χασαμε ειναι κουβαδοκατηγορια δεν το λες και ασχημο υπαρχουν και ασχημοτερα

    • panos

      βγαλε το made in germany απο το up κ κολλα του made in japan, korea, china,
      κ αυτοματα απο εκτρωμα θα γινει κουκλακι, χαριτωμενο, νοστιμουλι, συμπαθητικο, γλυκουλι κλπ, ειναι κολπο μαγικο, ναι, αληθεια σου λεω..

    • manowar

      Το ζουζουνακι ξέχασες χαχαχαχα

    • shaoqing14

      Βλεπω επιλεκτικη ευαισθησια στο θεμα της αντικειμενικοτητας αγαπητε πανο.Σε μερικα αρθρα που αφορουν αμαξια japan-korea καποιοι λενε πολυ χειροτερα και δεν περιοριζονται στο εμφανισιακο κομματι,ετσι και αλλιως γουστα του καθενος ειναι.Εκει δεν σε ειδα να παρεμβαινεις αντικειμενικε πανο,παρα να επιτιθεσαι σε εμενα που απλα διατυπωσα την αποψη μου.Οπως εγραψα και προηγουμενος στον ομοειδεατη σου πολυ ευκολα θιγεσαι οταν γραφετε κατι για μοντελο του group που δεν σου ειναι αρεστο…Μηπως εχεις κανενα groupατο μαγαζακι?Aυτα τα λιγα φιλτατε αντικειμενικε και μη γερμανοφιλε οπως ειχες γραψει πανο.

    • panos

      κραζεις τα γερμανικα κ εκθειαζεις τα γιαπωνεζικα, κορεατικα κ
      κινεζικα, κ μου λες κ απο πανω οτι μπορει να εχω μαγαζακι με
      αυτοκινητα της vw, audi, κλπ, με την λογικη σου λοιπον αν παιζει
      να εχω εγω μια φορα τετοιο μαγαζι ( που δεν εχω ), τοτε παιζει χιλιες
      φορες εσυ να πουλας γιαπωνεζικα, κορεατικα κ κινεζικα, επισης που
      ειδες οτι σου επιτεθηκα? εκτος κ αν θεωρειται επιθεση το να καταλαβει
      καποιος οτι πολλοι οπως εσυ κραζετε η θαυμαζετε αναλογα με την
      καταγωγη του αυτοκινητου.. επισης ναι, δεν ειμαι γερμανοφιλος,
      απλα εχω τις γνωσεις κ την εμπειρια για να θαυμαζω κ οσα
      γερμανικα αυτοκινητα το αξιζουν χωρις τις προκαταληψεις που εχεις
      εσυ κ ομοιδεατες σου, α κ για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους,
      επιθεση ειναι αυτο που εκανες εσυ σε εμενα κ οχι αυτο που εκανα
      εγω σε εσενα, κ κατι αλλο, μονο ενας εδω μεσα μεχρι τωρα συνηθιζει να συκοφαντει συμφορουμιτες του κ να υποτιμα την νοημοσυνη τους,
      το ιδιο δλδ που εκανες κ εσυ σε εμενα, μαζι με τον οποιο με μεγαλη πιθανοτητα παιζετε τον παπα εδω μεσα..

    • shaoqing14

      Την προηγουμενη φορα μου εκανες μαθηματα αντικειμενικοτητας,αλλα βλεπω οτι το κανεις επιλεκτικα……Μονο δυο φορες εχω κραξει αρθρα με μοντελα του group και φυσικα τις απατεωνιες του group,που ειδες σχολιο μου για τα υπολοιπα γερμανικα?μαλλον πουθενα….Βλεπεις φαντασματα?Την προκαταληψη που την ειδες?ενα σχολιο για το up εκανα και εσυ με ενα αλλον ομοιδεατη σου το πηρατε κατακαρδα.Οσο για το ποιος παριστανει τον παπα ναι ρε πανο δεν εχω δουλειες εγω απο το να ασχολουμε ολη μερα με οπαδους vw με παροπηδες,μονο αστειο ειναι το επιχειρημα σου.Κατι τυποι σαν και εσενα που παριστανουν την αστυνομια στο forum μολις δουν κατι να γραφεται μη αρεστο αρχιζουν τις επιθεσεις σαν παιδια του δημοτικου,με επιχειρηματα της πλακας,εχουν αναγκασει αρκετους να αφησουν το forum.

    • panos

      οχι, δεν βλεπω φαντασματα, βλεπω την πραγματικοτητα.
      Την προκαταληψη ξερεις που την ειδα.
      Τιποτα δεν πηρα κατακαρδα. Τον παπά, οχι τον πάπα.
      Αστυνομια εγω? αυτο κ αν ειναι αστειο. Οπαδος εγω της vw κ
      μαλιστα με παρωπιδες? αυτο ειναι χοντρο αστειο. Επιχειρημα
      της πλακας ειναι να φυγει καποιος απο το autoblog επειδη
      δεν ανεχεται τους διαλογους. Συνεχιζεις να λες οτι σου
      επιτεθηκα, ενω εσυ με συκοφαντησες οτι πουλαω αμαξια
      του group, αυτο απο μονο του φτανει.

    • shaoqing14

      Αυτο δεν ειναι διαλογος,καφριλικι οταν μερικοι επιτιθονται στο φορουμ επειδη δεν εχουν ιδια γουστα στα αμαξια, και δεν αναφερομαι σε εσενα μονο, αλλα και σε καποιους ομοιδεατες σου.Οσο για την πραγματικοτητα στο εχω ξαναπει,ο καθενας εχει την δικια του πραγματικοτητα και την ερμηνευει οπως τον συμφερει,αλλα η αληθεια ειναι μονο μια.Ναι οπαδος vw και μαλιστα με παρωπιδες,δεν εχει σημασια αυτα που λες αλλα η πραξεις σου.Μη δεις καπου καποια αρνητικη κριτικη αμεσως να τρεξεις να υπερασπιστεις τα ιδανικα της vw,ενω οταν γινεται κατι αναλογο με ασιατικο αμαξι εκει δεν σε βλεπω αντικειμενικε πανο.Το να παραδεχτεις οτι εισαι οπαδος της vw δεν ειναι κακο,ενοχλητικο ειναι να παριστανεις τον αντικειμενικο ενω στην πραγματικοτητα εχεις μια προκαταληψη σε συγκεκριμενα αυτοκινητα.Οσο για την συκοφαντια,ποτε στην ζωη μου δεν συκοφαντησα κανεναν,αλλα βλεπω ποσο ευκολα θιγεσαι για μια κριτικη που εκανα για τα εξωτερικα χαρακτηριστικα στο up (γουστα ειναι αυτα)χωρις να πω κατι για το μηχανολογικο κομματι.Την ιδια στιγμη οταν μερικοι γραφουν ανακριβιες για το μηχανολογικο κομματι ενος αυτοκινητου απο την ανατολη εκει δεν σε βλεπω να παρεμβενεις αντικειμενικε πανο.Και στο ξαναγραφω ναι στο διαλογο οχι στο καφριλικι.

    • panos

      ειπες να υπερασπιζομαι τα ασιατικα. Μα τα ασιατικα δεν εχουν αναγκη υπερασπισης αφου ο πολεμος που δεχονται ειναι τιποτα σε σχεση με τον ανελεητο πολεμο που δεχονται τα γερμανικα, επισης με αυτη την λογικη εσυ γτ δεν υπερσπιζεσαι τα γερμανικα ? η απαντηση ειναι
      αυτονοητη, γτ θα ηταν οξυμωρο να υπερασπιζεσαι τα γερμανικα
      αφου εσυ ο ιδιος τα κραζεις, ενω εγω οταν αξιζει ενα γιαπωνεζικο το εκθειαζω, εσυ ομως κ οι ομοιδεατες σου εκθειαζετε μονο ασιατικα κ κραζετε μονο γερμανικα, αυτη ειναι η διαφορα μας. Καφριλικι ειναι που με συκοφαντησες οτι πουλαω VW. Οπαδος της VW με παρωπιδες δεν ειμαι οσο κ να επιμενεις. Για την κριτικη που εκανες στο up δεν θιχτηκα, απλα μου κολλας οτι θιχτηκα γτ δεν σε συμφερει να παραδεχτεις οτι αν ηταν το up ασιατικο αντι γερμανικο δεν θα το
      χαρακτηριζες εκτρωμα, αλλα θα σου αρεσε κιολας..

    • shaoqing14

      Χαχαχα ανελεητο πολεμο δεχεται η vw απο ποιους απο εμενα?απο την γιακουζα? η μηπως ενοεις απο τα μμε του χωρου του αυτοκινητου?μια ματια να ριξεις στα περισσοτερα απο αυτα δεν εχουν αλλο σαλιο απο το γλειψιμο που κανουν στο group,κοιτα τη σταση που κρατησαν για το σκανδαλο dieselgate…..ασε που θεοποιουν τα μοντελα τους εις βαρος των ανταγωνιστων τους και των υπολοιπων γερμανων.Βεβαια ειναι λογικο να την γλειφουν με τοσα εκ. που μοιραζει….
      Επισης ποτε εκραξα τα γερμανικα?θα πρεπει να καταλαβεις οτι γερμανικα δεν ειναι μονο το group αλλα και merc opel bmw,αρα δεν εχω κραξει τα γερμανικα παρα μονο για το dieselgate και δυο φορες σχολιασα τα αμαξια του group.Οσο για τις τελευταιες σου λεξεις μονο ως αστεια μπορω να τα εκλαβω

    • panos

      μην αλλαζεις αυτα που γραφω. Ειπα οτι ανελεητο πολεμο δεχονται
      τα γερμανικα απο σχολιαστες. Απο την μια ριχνεις το επιπεδο για παραδειγμα με ειρωνειες <> κ χαχανητα, κ απο την
      αλλη συκοφαντεις τον συνομιλητη σου για καφριλα, αυτο κ μονο
      δειχνει πολλα. Για τα μμε που ανεφερες ειναι αλλο θεμα, το οποιο ομως το ειδες παλι ΜΟΝΟ απο την σκοπια σου. Το ποτε εκραξες τα γερμανικα το ξερεις εσυ κ αυτοι που διαβαζουν τα γραφομενα σου, επισης το οτι συμπαθεις τα ασιατικα κ αντιπαθεις τα γερμανικα ειναι κατι που φαινεται. Αυτα που λες οτι μονο για αστεια μπορεις να τα εκλαβεις ειναι γτ εκφραζουν την πραγματικοτητα, την οποια ομως δεν θελεις να την δεχτεις, οποτε σε βολευει να την γελιοποιεις, κ για να τελειωνουμε, επειδη προσπαθεις να μου αποδειξεις οτι ειναι νυχτα ενω ειναι μερα, κ επισης επειδη δεν μπορω να αποδειξω οτι ειμαι δεν ειμαι ελεφαντας, θεωρω οτι δεν εχει νοημα να συζηταω μαζι σου.

    • SAMURAI-66

      Ωραια τα λες φιλαρακο μονο που χτυπας σε τοιχο,τσαμπα λογια γιατι αν το μυαλο εχει πιασει πουρι απο το βουπερταλ δυσκολα καθαριζει….τουβλο με τρυπες η περιπτωση του εν λογω γερμανου πρεσβη ccleaner,ζητω λοιπον το up GTi!!

    • Steve A

      όχι κ το ανταμ όμορφο.. είπαμε… που απ πίσω είναι λες κ έχει φάει γονατιά στο πάνω μισό μέρος.. απ μπροστά είναι όμορφο πάντως.

    • manowar

      Το ανταμ δεν ειναι ομορφο αν δεν ειναι αυτο ομορφο τοτε το χιουνται το ι10 ι20 τι ειναι σαν σκατα πατημενα;;ειναι κουβαδοκατηγορια πολυ μετρημένα αυτοκινητα βλέπονται τουλάχιστον για μενα.το up ειναι μετριο με χαλαει αλλα ιταν βλεπω την κατηγορια του δεν με χαλαει καθολου ύστερα

    • Steve A

      ποιος μιλησε για το ι10..?? ειπα για το ανταμ κ δεν ειναι ομορφο για κανενα γ@μ#μενο λογο. κανένα απ τα μικρά δεν είναι όμορφο, απλά συμπαθητικά/γλυκουλια η πες τα οπως αλλιως θες παντως όμορφα δεν είναι.

    • manowar

      Ναι χαριτωμενα ειπα και γω δεν την γουσταρω την κατηγορια αλλα το ανταμ σαν γραμμες οτι ειναι ασχημο πρωτη φορα το ακουω τελος παντων

    • Steve A

      πανεμορφο είπες πιο πανω για αυτό κόλλησα, δεν είπες χαριτωμένο. τεσπα περιπου συμφωνουμε.

    • manowar

      https://uploads.disquscdn.com/images/243112fe4e2da71f8fdd0637ca5c946afcb3299f985316a69cb3c17d1a195f52.png κολλησες εχει χιονι αυτες τις μέρες;;βαλε τα 2πλα να ξεκολλησεις https://uploads.disquscdn.com/images/d6d7f6f85f42c8c3db3b727899cc157db71d72f8b7bdcf3dd749bb8717e38796.png ,, https://uploads.disquscdn.com/images/ab54f84787d5557b2eda7b5d81fe86875556823e0a43244f7b9ac4dde22416a3.png ναι συμφωνουμε ,,το θεμα ειναι οτι παρολο που ειναι κουβαδες το up εγραψα ειναι απο τα πιο ομορφα καλα ειδες στην αρχη που το εγραψα δεν εκανες λαθος ,, στα ματια μου εμενα οτι και σημα να ειχε απανω και της χιουνται να ειχε εγω αυτο το λεω και τουμπανακι αν συγκρινεις με τα υπολοιπα.μονο το 500σαρι μαρεσει καλυτερα και το ανταμ.

    • Steve A

      ξεκολλαω κ χωρις 2πλα.. γουστα ειναι αυτα αλλα τι να πω εγω οταν λεω κατι ομορφο εννοω αυτο κ οχι τα κουβαδακια ανεξαρτητου εθνικότητας..https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2013/11/KaizenJag_01_1500.jpg

    • manowar

      Ρε φιλε αυτο ειναι εργο τεχνης εδω μιλαμε για κουβαδες οχι για αυτοκινητα εκατομμυρίων τεσπα.

    • shaoqing14

      Η ομορφια ειναι υποκειμενικη.Επειδη βλεπεις κατι ομορφο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειναι ομορφο για καποιον αλλον.Την αποψη μου για το συγκεκριμενο αμαξι διατυπωσα,αλλα βλεπω οτι ευκολα θιγεσαι οταν προκειται για vw….

  • Axon

    Θέλω να δω συγκριτικό με το Renault Twingo GT!!!
    To καλό της είδησης είναι το βάρος: 880 κιλά (το οποίο είναι αρκετά ελαφρύτερο από το πιο αδύναμο Twingo TCe με τα 90 αλόγα που ζυγίζει 940 κιλά). Και εις κατώτερα! Να αρχίσουν επιτέλους να ελαφρώνουν τα αυτοκίνητα.

    Πάντως πρωτότυπο του UP! με τα 115 άλογα και DSG έκανε το 0-100 σε κάτω από 8”

  • Spyros

    Ένα σβέλτο Up!, GTI δε θα το χαρακτήριζα όμως.

  • Mika

    Πολυ το αργουν, δεν καταλαβαινω γιατι τετοια καθυστερηση, χωρις λογο..

  • Nikolas Karampelas

    Δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης και τον λόγο που υπάρχει ζήτηση για αυτά.
    Και εγώ με τον κουβά το atos είμαι (και χάρη στον ηγέτη supreme leader comrade Alexis θα είμαι για καιρό) αλλά έχω μια συναίσθηση τι έχω και τι μπορεί να κάνει.
    Κοινός ξέρω ότι μπορεί απλά να με πάει από το σημείο Α στο Β…

    Ποιος ο λόγος να πάω να ακουμπήσω τα ευρά μου σε κάτι τέτοιο και όχι σε κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο; Δηλαδή θέλω να πω παίζει άνθρωπος που έχει τα λεφτά για σουπερντουπερ σπορ εκδόσεις του κουβά και τα έξοδα χρήσης/συντήρησης του που δεν θα τα έδινε να πάρει πχ το golf;

    Για ποιο λόγο; Για να έχω αρκετά άλογα ώστε να με μαζεύουν από τα χωράφια όταν μπαίνω-δε-μπαίνω-βγαίνω-μπουμ-ρολ-πλατς στην στροφή;
    Για να έχω “racing” εμφάνιση και εξαρτήματα που πάνω σε αυτό τον κουβά είναι το ίδιο καλό και αποτελεσματικό με το να πάω να βάλω χαρτονάκι στο ποδήλατό μου;

    Αυτά είναι ανωριμότητα της αυτοκίνησης.

    Ουφ ξαλάφρωσα τώρα που τα έχωσα :P

    • panos

      υπαρχει αγοραστικο κοινο που θελει να ειναι κ γρηγορο το κουβαδακι που αναγκαστικα διαλεξε για να κινειται κ να παρκαρει ανετα στις πολεις λογω των μικρων διαστασεων του, αρα σε αυτο το κοινο δεν κανει το golf..

    • Nikolas Karampelas

      και τι κερδίζει μέσα στην πόλη με τον γρήγορο κουβά; πάει 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο επόμενο φανάρι ή μποτιλιάρισμα; :P

    • AMG

      Τον ίδιο χρόνο κάνει ίσως και χειρότερο απλά παρκάρει σε μια θέση που ήταν το Polo ενώ το Golf όχι….

    • Nikolas Karampelas

      ε ας πάρει ένα απλό κουβά τότε, τι το θέλει το “racing”?
      Τι μούρη θα πουλήσεις με έναν κουβά δηλαδή;

    • AMG

      Είναι ίσως για εκείνους που έχουν 4 άτομα μέσα και τα μπαγκάζια τους,τον κλιματισμό στον Max και μια ανηφόρα μπροστά τους και θέλουν να την τελιώσουν γρήγορα.(σπάνια περίπτωση)
      Προσωπικά δεν με ενοχλεί η ιπποδύναμη αλλά η κίνηση τους να τοποθετήσουν τα ιερά γραμματάκια σε αυτή την κατηγορία,ενώ απλά θα μπορούσαν να πουν πως είναι μια πιο δυνατή εκδοση χωρίς καθόλου αλλαγές.

    • Nikolas Karampelas

      Πάντως αυτό με το παρκάρισμα όμως ρε φίλε, μεγάλο θέμα. είχα αφήσει μια βδομάδα στον πατέρα μου το μικρό να το πάει για service και κυκλοφορούσα το matrix του. Έκανα τόσες γύρες να βρω να παρκάρω επιστρέφοντας χώμα από την δουλειά, που ήθελα να σταματήσω σε μια άκρη να αρχίσω να κλαίω σαν γυναικούλα από την απελπισία μου. Κυρίως γιατί είχα περάσει 6 θέσεις που θα χώραγα με το atos :P

    • AMG

      Εμείς με το Octavia δεν έχουμε θέμα αλλά γενικά την σήμερον ημέρα αμάξι 4,5+ μέτρων θέλει την κάμερα οπισθοπορείας του ή καλύτερα θα είναι να έχει προνοήσει ο κατασκευαστής ώστε να βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό.

    • panos

      στα λογια μου ερχεσαι :ρ

    • Axon

      Συμπέρασμα: δεν σου φταίει το matrix,
      αυτό που σου φταίει είναι η γειτονιά που μένεις
      (ή το σπίτι σου που δεν έχει δικό του πάρκινγκ)

    • Nikolas Karampelas

      κατηγόρησα εγώ το matrix? προφανώς είναι ένας συνδυασμός, του μεγέθους του οχήματος, της γειτονιάς και του ότι δεν έχει parking το σπίτι.
      Που θες να καταλήξεις;

    • Bad Belmondo

      Εε τότε δες το σαν αναβίωση του πρώτου Golf GTI! Παραπλήσιες διαστάσεις και βάρος, αλλά με την τεχνολογία του σήμερα! ;-D

    • AMG

      Προσωπικά ξέρεις τι θέλω από το up;
      Ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων,το κινητήρα με τους 90 ή 115 ίππους και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.Ελπίζω όποτε βγει η επόμενη γενιά να καταλάβουν το λάθος τους και να τοποθετήσουν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και ας είναι στον πρόσθετο εξοπλισμό.Ποιανού θεού είναι η πίσω επιβάτες και δεν έχουν δικαίωμα στα παράθυρα;

    • Bad Belmondo

      Έχεις δίκιο! Ένα 6τάχυτο κιβώτιο βοηθάει περισσότερο από ένα 5τάχυτο (κάτι ήξερε η Fiat που έβαζε 6άρι στα ατμοσφαιρικά Punto 95 και 5άρι στα turbo T-Jet 120!)!
      Πάντως, αν και ήδη ξεκίνησα να μιλάω για μέγεθος μεγαλύτερο του Up!, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι εξακολουθούν να βάζουν 5άρια.
      Ας πούμε η Renault βάζει 5τάχυτο στα Twingo και Clio με τον 0.9 TCe. Γιατί? Το Clio 4 είναι τεράστιο και βαρύ (σίγουρα βαρύτερο από το Clio 3!) και ο κινητήρας είναι μικρός και ασθμαίνει, παρότι τούρμπο! Το καλό το 6άρι το έχει το Clio 1.2 TCe με τα 120 άλογα!
      Ή η Ford, που βάζει 5άρι στα Ford Fiesta και B-Max με τον 1.0 EcoBoost, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης! Ένα 6άρι θα έκανε πιο γρήγορο και ακόμα πιο απολαυστικό το Fiesta ενώ σίγουρα θα βοηθούσε το έργο του μικρού στο B-Max! (Τουλάχιστον βάζει 6άρι στα Focus, C-Max και Mondeo! Οπότε, αν γίνεται, κάνεις swap!)
      Ή η PSA, που βάζει ακόμα εκείνο το 5άρι, με τον άβολο λεβιέ και την κακή κινηματική, στα 208, C4 Cactus και C3 1.2 PureTech 82 (δεν ξέρω για τα PureTech 110, πάντως τα PureTech 82 έχουν 5άρι)!
      Ή η VW που βάζει ένα αραιό 5άρι στο A1 1.0TSI και το VW Polo (τουλάχιστον το Seat Ibiza 1.0TSI έχει 6άρι)!
      Η μόνη σωστή είναι η Opel: βάζει 6άρι και στο 1.0Τ με τα 90 άλογα και στο 1.0Τ με τα 115!

      Έχουν την εντύπωση πως ”όσο πιο αδύναμο, τόσο λιγότερες σχέσεις” ή κάτι τέτοιο? Τα μικρά τα μοτεράκια είναι που έχουν ανάγκη από τα κοντά κιβώτια ή αυτά με τις πολλές σχέσεις!

      Όσον αφορά τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, και πάλι έχεις δίκιο! Γιατί να πληρώνω για 5θυρο και να παίρνω 3θυρο? Επίσης, δεν θέλω να εκδικηθώ κανέναν (κατά το γνωστό κλισέ, για τους χώρους στο πίσω κάθισμα!)! Ντάξει, στο 3πορτο Up! -που είναι και πιο όμορφο, κατ’εμέ!- πάει κι έρχεται, αλλά όχι και στο 5πορτο! Τουλάχιστον βάλε ένα γ@μολεβιέ για να τα ανεβοκατεβάζουμε! Το ίδιο παράπονο έχω και για το αγαπημένο μου στην κλάση του Up!, το Twingo!

      Υ.Γ.1: Up! GTI με τον 1.0ΤSI με τα 115 άλογα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο!
      Not bad! Του βάζεις και ένα μπλοκέ, πιστάδικα (ή, ακόμα καλύτερα, ρυθμιζόμενα!) αμορτισέρ Bilstein μαζί με λίγο κάμπερ, άντε και φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση (τρικύλινδρος, άρα θα ακούγεται ωραία!) και είσαι τζετ για πίστα! ;-P
      Υ.Γ.2: Άντε και Up! GTI Clubsport!!! ;-P

    • panos

      οι γρηγοροι κουβαδες δεν ειναι αποκλειστικα για την πολη γτ καποια
      στιγμη θα βγουν κ σε επαρχιακους κ σε αυτοκινητοδρομους, οποτε
      χρειαζονται τα γκαζια, οπως για παραδειγμα σε περιπτωσεις που
      πας να προσπερασεις καποιον βλακα κ γκαζωνει την στιγμη που
      τον προσπερνας, χωρις να σκεφτεται οτι μπορει εμμεσα να σε σκοτωσει, αφου εμεινες εκτεθειμενος στο αντιθετο ρευμα εξαιτιας του..

    • Nikolas Karampelas

      με τον κουβά πιάνεις την ακρούλα σου και δεν κάνεις μαγκιές μην φυσήξει και σε πάει βόλτα :P

    • panos

      αναλογα τι κουβα εχεις, γτ υπαρχουν κ κουβαδες που ειναι πιο
      σταθεροι ακομα κ απο μερικα μεγαλυτερα αυτοκινητα :ρ

    • manowar

      τι λογο στησιματος και αροδυναμικης;;μη μου πεις χωρις επιπλεον βαρος;; ;-ΡΡ

    • manowar

      δεν ισχυει με τιποτα αυτο..δεν παιζει ρολο το μεγεθος στην σταθεροτητα..

    • Nikolas Karampelas

      ρε παίδες έχετε οδηγήσει ποτέ κουβά; δεν το λέω ειρωνικά, σοβαρά ρωτάω, γιατί έχω 5 χρόνια τον δικό μου και έχω οδηγήσει σε όλες τις συνθήκες από εθνική οδό μέχρι χωματόδρομο τα άπειρα χιλιόμετρα.
      Οι κουβάδες είναι ελαφριές κατασκευές και κατά κύριο λόγο έχουν ύψος για να αντισταθμίσουν το ότι δεν έχουν μήκος για την άνεση των επιβατών.
      Ως εκ τούτου ούτε βάρος έχουν, ούτε αεροδυναμική και όχι τα spoiler και τα βόδι κίτ δεν τους σώζουν, για εφέ είναι.
      αν τραβήξει αέρα στην εθνική δεν έχει σημασία αν έχουν σκληρές αναρτήσεις και είναι χαμηλωμένα, παραμένει ένας ελαφρύς κουβάς με όγκο, για αυτό και βλέπεις κάθε λογής κουβάδες, φθηνούς, ακριβούς, απλούς ή “racing”, μόλις τραβήξει ζόρια ο αέρας στην εθνική να “παίζουν” στην λωρίδα τους από λίγο ως πολύ, ενώ αν είναι άπειρος ο οδηγός έχω δει να αλλάζει και λωρίδα…

    • panos

      αν οδηγησεις καλο κουβα ισως να αλλαξεις γνωμη..

    • manowar

      Σιγουρα θα αλαξει αρκει να ζησει εμπειρία με κουβα που να τον εχουν φτιαξει γνωστες και μαστερς εδωσα παράδειγμα με δικια μου εμπειρία.

    • Nikolas Karampelas

      θα το πω ξανά, είστε σίγουροι ότι έχετε καταλάβει σε ποια κατηγορία πάει το “κουβάς”; Άλλο η κατηγορία Mini που είναι gets, punto, clio κτλ και άλλο τα super mini που αναφέρω ώς κουβάδες, που είναι αμάξια όπως το up, atos, matiz κτλ

      Τα γρήγορα της κατηγορίας mini σαφώς δεν τα σηκώνει ο αέρας είναι πολύ μεγαλύτερα και πιο αεροδυναμικά από τα κουβαδάκια που αναφέρω εγώ.

    • Giannis

      Kαταλαβαινω τι λες και εχεις δικιο.Γι αυτο αλλωστε και οι εταιριες τηρουν καποιους αγραφους κανονες.
      Παρε παραδειγμα την vw :
      μεχρι 115 αλογα το up
      μεχρι 185 το polo
      μεχρι 300 το golf

    • panos

      αν οδηγησεις το up θα καταλαβεις ποσο ανωτερο ειναι απο το atos
      κ το matiz, ειπαμε δεν ειναι ολοι οι κουβαδες ιδιοι..

    • panos

      διορθωση, punto, clio, corsa, yaris, polo, κλπ ειναι κατηγορια
      supermini (B segment), up, i10, aygo, κλπ ειναι κατηγορια mini
      ( A segment ) ..

    • manowar

      Ναι εχω οδηγισει ρενο κλιο rs..κανουν κατι φορντ μαστανγκ του 2012 ξεσκονοπανα στην πιστα μιλαμε οτι την εξευτελιζουν και στα φρενα και στις βουτες και σε ανοιχτες στροφες με χιλιομετρα μιλαμε για οδηγιση με χιλιομετρα οχι βολτα με κρανη στα κεφαλια πολυ πιο σταθερο το ρενακι απο την μαστανγκ..σ ξαναλεω εξαρταται τον κουβα αν δουλευει τρελα downforce βιδωνει κατο σαν να ειναι τρακτορας.τεραστιο ρολο για να το αισθανεσαι σταθερό παιζει και το καλιμπρεισον στο συστημα Διεύθυνσης.

    • Nikolas Karampelas

      δεν είναι ίδια κατηγορία το up με το clio, όταν λέω κουβάδες εννοώ supermini

    • panos

      στην supemini κατηγορια ανηκουν yaris, corsa, fiesta, polo, 208, clio, c3, i20 κλπ, μην τα μπερδευουμε..

    • manowar

      Νικολα και το up αυτο που βλεπεις σταθερο θα ειναι και θα φταιει η αναρτηση και το στησιμο.θες να σου πω εναν κουβα να δοκιμασεις να παθεις πλακα;;οδηγα το φιατ το 500 αν γινεται (αμπαρθ) να δεις τι παει να πει να μπαινεις στις στροφες τρενο και σταθερά

    • Giannis

      Μην συκρινεις αλλα μοντελα γιατι αλλαζουν πολλα.
      Συγκρινε το clio rs με το megane rs και θα δεις οτι στα πολλα το megane ειναι πιο σταθερο.

      Το downforce δεν επιτυχανεται με μια ψευτοαεροτομη και εναν προφυλακτηρα που παριστανει τον ”διαχυτη” για ομορφια.Επισης το ground efferct εχει απαγορευτει οποτε δεν παιζει το RS να εχει downforce.Μπορει να ειναι καλοστημενο για χιλιους δυο αλλους λογους αλλα οχι εξαιτιας της αεροδυναμικης. Και αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.Μονο τα αγωνιστικα και τα supercars βασιζονται σε αεροδυναμικη γιατι δεν τους νοιαζει το κοστολογιο.

    • manowar

      Εδω εσυ τωρα αλαζεις ολο το νοημα αυτου που αρχισε να λεει ..δεν συγκρινω μικρο καλοστημενο με μεγαλο καλοσοστημενο (εννοειται) ειπα ξεκαθαρα δεν παιζει ρολο το μεγεθος παιζει ρολο σε τι κουβα αναφέρεσαι.αυτα τα 2 που συγκρίνεις ναι ειναι πιο σταθερο το μεγκαν αλλα πολυ ελαχιστα μαλιστα στις πολυ κλειστες στροφες το κλιο το ταπεινωνει το μεγκαν.(βλεπε wrc τι κανουν οι κουβαδες στα ιμπρεζα και τα εβο που ηταν πολυ πιο τερατα σε μεγεθος.αυτο το (δεν παταει επιδη ειναι μικρο)ξεχαστε το.εσυ εχεις δικιο αλλα λες αλλο πραγμα το οποιο το γνωριζω γιαυτο ειπα την απλη μαστανγκ επιδη στην πραξη ειναι πανεμορφο αλλα στο στροφιλικι ειχε μεγαλους πονους του 2012 το μοντελο ηταν κακοστημεν.

    • manowar

      Και ναι ψευτοdownforce εχει αλλα το αναφερω επιδη εχει εστω και ελαχιστο ενω αλλα μπρικια στη κατηγορια δεν εχουν το αντιθετο μαλιστα

    • Giannis

      Παζει ρολο το μεγεθος στην σταθεροτητα στα πολλα χιλιομετρα.Οσο πιο μικρο τοσο περισσοτερες τυρβωδεις ροες που οδηγουν σε αποσταθεροποιηση.
      Η σειρα 1 δεν εχει με την καμια την ιδια σταθεροτητα με την 7αρα.
      Και οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα τοσο πιο εντονη η διαφορα.

    • panos

      μεγαλο μεταξονιο ->μεγαλη σταθεροτητα στις ευθειες, μικρο->ευελιξια
      στις κλειστες στροφες, μικρο μεταξονιο σε αμαξωμα περιπτερο κ
      κακες αναρτησεις -> φτερο στον ανεμο, μικρο μεταξονιο σε
      αεροδυναμικο αμαξωμα με μικρο υψος κ σωστες αναρτησεις ->
      καμια σχεση με φτερο στον ανεμο..

    • Giannis

      Ακριβώς .Μόνο που στα αμάξια που αναφερεστε την κατηγορία μικρό μεταξονιο – με αεροδυναμικό αμάξωμα με μικρό ύψος και σωστές αναρτήσεις ξεχαστε την.
      Αεροδυναμικό αμάξωμα δηλαδή να έχει downforce δεν υπάρχει πόσο μάλλον σ αυτή την κατηγορία.Δες το σχόλιο μου για το RS .

    • panos

      <> τι να ξεχασουμε.. αφου ειναι γεγονος
      οτι τα αυτοκινητα της κατηγοριας A δεν εχουν την ιδια συμπεριφορα,
      γτ καποια εχουν καλυτερη σε σχεση με αλλα της ιδιας κατηγοριας..

    • Giannis

      Δεν καταλαβες το σχόλιο μου γιατί μένεις στην σύγκριση γερμανικά/ιαπωνικα κλπ.
      Το θέμα μου δεν είναι ποιο είναι καλύτερο .Δεν με νοιάζει.
      Ο μανογορ έγραψε : το μέγεθος δεν παίζει ρόλο στην σταθεροτητα.
      Αυτό που του είπα και πιστεύω να συμφωνούμε είναι ότι είναι λάθος.
      Το μέγεθος παίζει ρόλο.
      Πάρτε όσο παραδείγματα θέλετε με αμάξια ίδιας εταιρίας. Το μεγαλύτερο εξασφαλίζει σταθεροτητα στα πολλά.
      Επίσης μίλησε για downforce.
      Αυτό που λέω εγώ είναι ότι δεν υπάρχει downforce είτε μιλάμε για την φτερούγα του evo είτε της amg . Διακοσμητικά είναι για να καβλωνουμε εμείς.

    • panos

      δεν μιλησα για γερμανικα κ ιαπωνικα ουτε σχολιασα τι ειπε ο
      manowar, αυτο που τονισα ειναι οτι αυτοκινητα με ιδιο μεταξονιο/
      μετατροχια δεν ειναι απαραιτητο να εχουν την ιδια συμπεριφορα,
      ειτε ειναι μεγαλα ειτε ειναι μικρα..

    • Giannis

      Ε προφανως :P
      Άμα ήταν έτσι τότε θα κοιτουσαμε μόνο διαστάσεις :P

    • panos

      τωρα συνεννοηθηκαμε, αυτο ηταν το point μου απο την
      αρχη, μαλλον φταιει ο γραπτος λογος :ρ

    • manowar

      Ξαναλεω για να κλεισω την κουβεντα δεν με χαλαει η κουβεντα να μην κανουμε 100 κομεντς στο αρθρο επιδη ξερω οτι αυτο δεν ισχυει στην πράξη τεσταρισμενα πραγματα σ λεω γιαννη παρτε ενα mini cooper το προηγουμενο που σε μεγεθος ειναι ενας κουβας και μισος αν εσας σας φανει οτι δεν ειναι σταθερο και πολυ περισσοτερο απο ενα μοντεο η απο ενα αβενσις τοτε δεν ξαναμιλαω..συγκρινω ακυρα αλλα το ειπα εξαρχης παιζει ρολο σε τι κουβα και τι μεγαλο αυτοκινητο αναφερόμαστε.κουβας ειναι ενα χιουνται i20 αλλα κουβας σε μεγεθος λεγεται και ενα χιουνται i20 wrc..για μπες στο wrc να σ φυγουν τα τσισα απο τα G που θα δεχτεις..αυτο λεω.

    • Giannis

      Απανταω εδώ και για τα υπόλοιπα σχόλια για να μην φαίνονται 3 απαντήσεις.
      Δεν στην λέω για το RS.Το ξέρω ότι είναι καλοστημενο.Οπως και το cooper S είναι πιο σταθερό από αρκετά μεγαλύτερα.Δεν διαφωνω σ αυτό.
      Αλλα αυτό που είπα και γράφει και ο Πάνος πιο πάνω είναι ότι το κάθε αμάξι αμα αποκτήσει μεγαλύτερο μεταξόνιο κερδίζει στα πολλά και χάνει στις κλειστές στροφές.Επομενως παίζουν ρόλο οι διαστάσεις για να απαντήσω σε αυτό ειπες. Γι αυτό το clio είναι ενδεχομένως πιο γρήγορο σε κλειστές στροφές ενώ το megane σε γρήγορες.
      Τώρα για το downforce αυτό που εννοώ είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει.Στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής ολες οι αεροτομες είναι ψεύτικες.Είναι δύσκολο να πετύχεις downforce γιατί το αμάξι πρέπει να το δουλέψεις σε αεροσηραγγα και αυξάνεται παρά πολύ το κόστος.Οτι γίνεται με το cfd συνήθως μέχρι εκεί.
      Αλλά σοβαρά νούμερα downforce δεν πετυχενεις χωρίς ακραίες λύσεις.Γι αυτό μόνο τα αγωνιστικά έχουν και τα supercars.Τα πρώτα είναι γεμάτα στο φτερό και στα δεύτερα έχει πέσει τρελή δουλειά σε σήραγγα και στο πάτωμα τους.

    • manowar

      Ναι εννοειται κερδιζει στις κλειστες αλλα ενα μεγαλυτερο με καλο στησιμο ειναι πιο απολυτο στις ανοιχτες με πολλα.μιλαμε ομως για ορια ετσι,,ενας κοινος οδηγος με λιγα λογια δεν θα πει την λεξη το up gti ειναι φτερό στον ανεμο λογο σκληρης αναρτησης και σχετικα αεροδυναμικου αμαξωματος δεν ειναι μακλαρεν στην αεροδυναμικη αλλα δεν ειναι και αυτοκινητο Του 2000 ειναι του 2017.χωρος να το εχω οδηγισει φαίνεται οτι κάθεται στον δρομο..τωρα αν το επιλεξει κάποιος ειναι θεμα γουστου καθαρα στα αλλα συμφωνουμε εξαρταται το μεγεθος αλλα σε συνδιασμο με το στήσιμο.γιατι και το παλιο ελαντρα ειναι μεγαλο αλλα αν το οδηγισεις θα πιανεις την κοιλια σου απο τα γελια..

    • Bad Belmondo
    • Nikolas Karampelas

      στα μάτια μου δεν έχει μεγάλη διαφορά αυτό που δείχνεις.
      Αν θέλει κάποιος οδηγική ευχαρίστηση δεν νομίζω να την βρει ούτε στα μικρά, ούτε σε αυτά τα suv.
      Τώρα δεν ξέρω, ίσως γερνάω και εγώ. Πλέον οδηγική ευχαρίστηση για μένα είναι αντί για το atos που κάθε γούβα είναι χαράδρα με τις ροδούλες, τις αναρτήσεις και το μικρό πλαίσιο να οδηγώ το matrix του πατέρα μου που με κάνει να νοιώθω άρχοντας σε άνεση.

      Για αυτό ίσως και δε μου γεμίζουν το μάτι κάτι “racing” με σκληρές αναρτήσεις που νοιώθω την πετρούλα στο οδόστρωμα στην πλάτη μου :P

    • Bad Belmondo

      Σε νιώθω για το Atos! Έχουμε και εμείς ένα Atos, το τετράγωνο, με after market ζάντες μια ίντσα μεγαλύτερη και κοπανάει το ίδιο, γιατί είναι βαρύτερες, λέει ο μπαμπάς! Και το Mazda 6 GH που έχουμε, παρότι με 17άρες, δεν νιώθεις σχεδόν τίποτε! 50άρι προφίλ, βλέπεις!
      Δίκιο έχεις, αν είναι να αποφεύγεις κάθε λακκούβα στο δρόμο, δεν θα χαρείς ποτέ οδήγηση! Άσε που αν είναι και αμάξι από αυτά που συζητάμε (μικρά και γρήγορα!) παίζει να χοροπηδήξει σαν κατσίκι σε καμιά λακκούβα και μετά να το χάσεις και να καταλήξεις στην απέναντι πιλοτή! :-P

    • Spider

      1)Εσύ φίλε μου μπορεί να μην καταλαβαίνεις τον λόγο ύπαρξης αυτών των αυτοκινήτων,οι χιλιάδες πωλήσεις τους όμως κάνουν τις εταιρείες να καταλαβαίνουν.
      2)Το γεγονός ότι οδηγείς ένα αμάξι της κατηγορίας, δεν σημαίνει ότι το up gti θα έχει καμμία σχέση με το atos.
      3)Μην κάνεις το λάθος να συγκρίνεις τα πάντα με βάση την τιμή τους γιατί μετά ( εκ των πραγμάτων) θα βρεθείς να συγκρίνεις πράγματα που δεν συγκρίνονται..
      4) Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους,κοινώς άμα δεν μπορείς να οδηγήσεις κάτι μην το απαξιώνεις-υποτιμάς.
      5)Άμα νομίζεις ότι θα είναι το ίδιο με το να βάλεις χαρτονάκι στο ποδήλατό σου κάντο.
      Δυστυχώς αυτά ΔΕΝ είναι ανωριμότητα της αυτοκίνησης αλλά ανωριμότητα μερικών που επειδή έχουν ένα τιμόνι στα χέρια τους νομίζουν ότι μπορούν να κρίνουν τα πάντα.
      Όταν θα οδηγήσεις κάποιον από αυτούς τους γρήγορους …κουβάδες θα αναθεωρήσεις πολλά από αυτά που γράφεις.

  • SAMURAI-66

    Ειναι η απολυτη μετριοτητα και αηδια διπλα στα κουκλακια 500ρι abarth και twingo gt…για γελια ο ασχημος τενεκες!!

    • paparoach

      Αν και σπανια συμβαινει, πρεπει να παραδεχθω οτι συμφωνω μαζι σου! Ειδικα για το twingo, ακομα και το απλο ειναι πολυ ομορφο.

    • manowar

      σαν κουβας ειναι δεν λεω αλλα οταν μας δειχνουν aygo δεν μπαινεις να πεις οτι ειναι σαν την αμμοκυλισμενη κουραδα πιγκουινου που την εχει μολαρει στην παραλια..

    • panos

      μην τα λες αυτα, συμπτωση ειναι που σου ερχεται να ξερασεις οποτε βλεπεις
      aygo, ειδικα το πισω του μερος :ρ

  • Sciroccakias

    Γελάει ο κόσμος

  • fanboy

    Άτιμοο μάρκετινγκ