Το Honda S2000 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, και δεν είναι απαραίτητο να είσαι λάτρης της Ιαπωνικής φίρμας για να ονειρεύεσαι την αναβίωσή του, καθώς από μόνο του φέρει επάνω του όλο το νόημα της αυτοκίνησης. Η παραγωγή του διήρκεσε μια δεκαετία, από το 1999 μέχρι το 2009, προσφέροντας στους τυχερούς κατόχους του στιγμές ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης. Με το S2000 η Honda γιόρτασε τα 50α της γενέθλια και συνέχισε την παράδοση των S500, S600 και S800 που μεσουράνησαν τη δεκαετία του εξήντα.

Ο φάκελος της αναβίωσης του S2000 έχει ανοίξει και έχει κλείσει αρκετές φορές κρατώντας σε αγωνία τους απανταχού λάτρεις της πλαγιολίσθησης. Η τελευταία επίσημη αναφορά για το θέμα ήρθε από τον Jean-Marc Streng, Διευθυντή Πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη, ο οποίος ανέφερε:

Θα ήταν πολύ ευχάριστο να έχουμε έναν αντικαταστάτη του S2000.

Προσθέτοντας όμως ότι σε αυτή τη χρονική περίοδο δεν είναι η αγορά αρκετά σταθερή για να υπάρξει μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν υπάρχει αγορά, αν σκεφτείς την κερδοφορία… είναι δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο με σπορ αυτοκίνητα.

Τέτοιου είδους σπορ αυτοκίνητα δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να φέρουν κερδοφορία σε μια εταιρία, καθώς το κόστος εξέλιξης τους είναι μεγάλο και το αγοραστικό κοινό που απευθύνονται είναι συγκεκριμένο, αλλά αυτές οι κατασκευές είναι που χτίζουν το DNA και τον χαρακτήρα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και δίνουν ένα πρεστίζ που ακολουθάει και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της μάρκας.

Σίγουρα οι υπεύθυνοι της Honda είναι εκεί έξω, αφουγκράζονται τις αντιδράσεις του κόσμου και μελετάνε τις ανάγκες της αγοράς, έχοντας μέσα στο μυαλό τους την αναβίωση του S2000, που θα έρθει στην αγορά όταν θα κρίνουν ότι αυτή είναι έτοιμη, όπως έγινε και με το νέο NSX. Το DNA της Honda έχει μέσα το σπορ χαρακτήρα, με τις κατασκευές που είναι ικανές να χαρίσουν στον οδηγό ένα πλατύ χαμόγελο, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της και οδηγός για το μέλλον της. Ίσως η Honda αργήσει να φέρει τον διάδοχο του S2000 καθώς αυτό στέκεται ακόμα επάξια απέναντι σε πιο νέες κατασκευές και το βίντεο με το συγκριτικό ανάμεσα στα Subaru BRZ, Mazda MX-5, Fiat 124 και του Honda S2000 που έγινε από το γνωστό κανάλι στο Youtube, «Engineering Explained» αποδεικνύει του λόγου το αληθές.