Το Honda S2000 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, και δεν είναι απαραίτητο να είσαι λάτρης της Ιαπωνικής φίρμας για να ονειρεύεσαι την αναβίωσή του, καθώς από μόνο του φέρει επάνω του όλο το νόημα της αυτοκίνησης. Η παραγωγή του διήρκεσε μια δεκαετία, από το 1999 μέχρι το 2009, προσφέροντας στους τυχερούς κατόχους του στιγμές ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης. Με το S2000 η Honda γιόρτασε τα 50α της γενέθλια και συνέχισε την παράδοση των S500, S600 και S800 που μεσουράνησαν τη δεκαετία του εξήντα.

Ο φάκελος της αναβίωσης του S2000 έχει ανοίξει και έχει κλείσει αρκετές φορές κρατώντας σε αγωνία τους απανταχού λάτρεις της πλαγιολίσθησης. Η τελευταία επίσημη αναφορά για το θέμα ήρθε από τον Jean-Marc Streng, Διευθυντή Πωλήσεων της Honda στην Ευρώπη, ο οποίος ανέφερε:

Θα ήταν πολύ ευχάριστο να έχουμε έναν αντικαταστάτη του S2000.

Προσθέτοντας όμως ότι σε αυτή τη χρονική περίοδο δεν είναι η αγορά αρκετά σταθερή για να υπάρξει μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν υπάρχει αγορά, αν σκεφτείς την κερδοφορία… είναι δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο με σπορ αυτοκίνητα.

Τέτοιου είδους σπορ αυτοκίνητα δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να φέρουν κερδοφορία σε μια εταιρία, καθώς το κόστος εξέλιξης τους είναι μεγάλο και το αγοραστικό κοινό που απευθύνονται είναι συγκεκριμένο, αλλά αυτές οι κατασκευές είναι που χτίζουν το DNA και τον χαρακτήρα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και δίνουν ένα πρεστίζ που ακολουθάει και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της μάρκας.

Σίγουρα οι υπεύθυνοι της Honda είναι εκεί έξω, αφουγκράζονται τις αντιδράσεις του κόσμου και μελετάνε τις ανάγκες της αγοράς, έχοντας μέσα στο μυαλό τους την αναβίωση του S2000, που θα έρθει στην αγορά όταν θα κρίνουν ότι αυτή είναι έτοιμη, όπως έγινε και με το νέο NSX. Το DNA της Honda έχει μέσα το σπορ χαρακτήρα, με τις κατασκευές που είναι ικανές να χαρίσουν στον οδηγό ένα πλατύ χαμόγελο, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της και οδηγός για το μέλλον της. Ίσως η Honda αργήσει να φέρει τον διάδοχο του S2000 καθώς αυτό στέκεται ακόμα επάξια απέναντι σε πιο νέες κατασκευές και το βίντεο με το συγκριτικό ανάμεσα στα Subaru BRZ, Mazda MX-5, Fiat 124 και του Honda S2000 που έγινε από το γνωστό κανάλι στο Youtube, «Engineering Explained» αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

  • ΑΝ το σκεφτεται σοβαρα….να το κανει αξιο διαδοχο του….και οχι απλα να καπηλευτει το ονομα του προκατοχου σε καποια αοσμη πισωκινητη πλατφορμα !!!!

  • Renesis1

    Το σκεπτικό της εταιρίας είναι δυστυχώς πανομοιότυπο με αυτό της Mazda για το RX9.. Ελπίζω να μην έχει την ίδια τύχη.. Ας μείνουν και μερικά αυτοκίνητα για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης.

    • Anestis Genk

      Αν δεν βγάλει ο ένας δεν βγάλει ο άλλος στο τέλος δεν βγάζει κανένας. Αντίστοιχα αν βγάλει ο ένας και πουλήσει, θα βγάλει και ο επόμενος κτλ, και γίνεται όπως με τα SUV.

    • Renesis1

      Συμφωνώ. Το πρόβλημα για εμάς τους petrolheads συνοψίζεται σε αυτή τη γραμμή του άρθρου “Δεν υπάρχει αγορά, αν σκεφτείς την κερδοφορία… είναι δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο με σπορ αυτοκίνητα.” Δυστυχώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται με γνώμονα το κέρδος, που καθορίζεται πάντα από τη ζήτηση συγκεκριμένων μοντέλων. Και στις εποχές που ζούμε κακά τα ψέμματα, βασιλεύουν τα μικρά αυτοκίνητα τα 1000άκια, με χαμηλή κατανάλωση και eco friendly χαρακτήρα..

      Αυτό συντέλεσε στη ταφόπλακα του RX9 και όπως είπα πιο πριν, δυστυχώς το σκεπτικό της Honda όσον αφορά το S2000, είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό της Mazda. Μακάρι να πέσω έξω στη περίπτωση του S2000, αλλά οι σημερινές ανάγκες / τάσεις και μόδες, σκοτώνουν τα καθαρά σπορ οδηγοκεντρικά και fun to drive αυτοκίνητα..

    • Anestis Genk

      Το RX8 μοσχοπούλησε, όπως και το S2000. Βέβαια άλλες εποχές, αν και όχι μακρινές. Για μένα αυτά τα αυτοκίνητα έπρεπε να βγαίνουν εντελώς σπαρτιάτικα(με τα σημερινά δεδομένα), αλλά οι μπούληδες θέλουν και λούσα. Από την άλλη τα ηλεκτρονικά νομίζω δεν έχουν πραγματικό κόστος.

      Σαν τις σημερινές Porsche, που εν αντιθέσει με τις παλιές είναι σπορ, αλλά είναι και πολυτελείς, αλλά είναι και σπορ, κάτι που δεν γίνεται κατ’εμέ.
      Δεν ξέρω για τα κόστη εξέλιξης αλλά τα θεωρώ λίγο υπερβολές(και μπάλα στην εξέδρα), διότι η τεχνογνωσία του στησίματος υπάρχει δλδ κερδοφορία έχουν μόνο αν πουλάνε κουβαδάκια με ημιάκαμπτο με μικρά μοτέρ και αν πάνε σε κάτι πιο καλό μπαίνουν μέσα;
      Τα SUV δεν επικράτησαν επειδή είναι καλά, αλλά επειδή έκαναν τον κόσμο να νομίζει ότι είναι καλά, αυτό μπορούν να το κάνουν και με τα σπορ.

      ΥΓ το RX8 νομίζω μοσχοπούλησε επειδή είχε 2 καλές πίσω θέσεις, εύκολα προσβάσιμες, κάτι που τεχνικώς το κάνει…sedan :P

    • Renesis1

      Το RX8, το S2000, όπως και άλλα σπορ διαμαντάκια της αυτοκίνησης εκείνης της εποχής, μεσουράνησαν στις πωλήσεις και γιατί ήταν όμορφα, καλοστημένα και γνήσια sportscars, αλλά και γιατί βγήκαν στη παραγωγή σε μια εποχή που δεν υπήρχε κρίση, δεν υπήρχαν μνημόνια, δεν υπήρχε ΔΝΤ, μια εποχή που το χρήμα έρεε άφθονο όπως και τα διακοποδάνεια. Τώρα αν αυτό ήταν μια ουτοπία για τα δεδομένα της Ελλάδας με ημερομηνία λήξης, είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία που ας μην την αναλύσουμε..

      Ως ιδιοκτήτης RX8 (και αυτό καθιστά αυτόματα τη γνώμη μου ως καθαρά υποκειμενική) πιστεύω οτι χώρια των καλών τότε ημερών, μοσχοπούλησε γιατί προσέφερε ένα εξαιρετικά ελκυστικό πακέτο, που μετά από 10 χρόνια υιοθετήθηκε στο 100% και από Toyobaru με GT86 και BRZ. Σπορ κουπέ, πανέμορφο, δυνατό, οδηγοκεντρικό, πίσω κίνηση, μπλοκέ διαφορικό, άψογο στήσιμο / ζύγισμα, με απολαυστικό κιβώτιο, τιμόνι, θέση οδήγησης.. Για να βρεις αυτά τα χαρακτηριστικά σε άλλη μάρκα / μοντέλο έπρεπε να πας σε M3 και πάνω οπότε μιλάμε για 100.000€+…

      Γενικότερα τα καθαρά σπορ αυτοκίνητα με γήινη τιμή σε μια εποχή μη κρίσης ήταν αυτονόητο οτι θα πουλήσουν αρκετά. Δυστυχώς ζούμε σε νέες εποχές που είτε λόγω κρίσης, είτε λόγω μόδας, είτε λόγω νομοθεσίας ρύπων, τα σπορ αυτοκίνητα πλέον δεν πουλάνε όπως παλιά. Αυτό το βλέπουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και προσαρμόζουν ανάλογα και τη γκάμα / παραγωγή τους. Για αυτό δεν πούλησε όσο θα έπρεπε στο GT86 / BRZ, για αυτό κάνανε seppuku στο RX9 (Να βγάλει ρότορα με 450 άλογα και τιμή στα 100.000€ εν μέσω κρίσης?!..,) και δυστυχώς παρατηρώ οτι και η Honda κάνει τους ίδιους συλλογισμούς (όπως και η Mazda) για το S2000.

      Το μέλλον δυστυχώς φίλε μου είναι δυσοίωνο για τις αμιγώς σπορ κατασκευές τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Τώρα όλοι μιλάνε για social status SUV, για trendy green Eco friendly μικρά (με δυνατότητα σύνδεσης Ipod) και για αυτοκίνητα με μπαταρίες.. Όχι τα μικρά που έπαιζα μικρός, τα μεγάλα που τα βλέπουμε στο δρόμο..

      Δεν λέω οτι οι σημερινές ανάγκες δεν επιτάσσουν πιο οικονομικές λύσεις, λογικό είναι ο κόσμος να θέλει οικονομία και πρακτικότητα για την οικογένεια και της καθημερινές ανάγκες σε μια τέτοια εποχή. Καλά κάνουν, αυτό είναι το σωστό / ορθολογικό. Απλά το πρόβλημα είναι οτι οι εταιρείες βλέπουν το (μικρό πια) αγοραστικό κοινό των σπορ κατασκευών, ως πολύ μικρό και ανούσιο, μιας και τα πολλά λεφτά δεν θα έρθουν από αυτούς.. Έτσι λοιπόν ενταφιάσαμε το RX9, ετοιμαζόμαστε μάλλον και για τη κηδεία του S2000 και πάμε σε μια νέα εποχή που στη Ελλάδα θα βλέπουμε μόνο super mini 1000άκια, με μπαταρίες και καλώδια που δεν θα βρίσκουμε πρίζα να τα καλωδιώσουμε. Αλλά έτσι όπως πάμε σαν χώρα, μάλλον θα καλωδιώσουν εμάς στο τέλος…

      Υγεία να έχουμε τουλάχιστον, σωματική και ψυχική, για να έχουμε κάποτε να λέμε ιστορίες στα εγγόνια, οτι μια φορά και έναν καιρό στροφάραμε (χωρίς τύψεις και ενδοιασμούς) σπορ αυτοκίνητα μέχρι τις 9.300 και ανεφοδιάζαμε τα ρεζερβουάρ στα βενζινάδικα με τη φράση “γέμισέ το” ή “όσο πάρει”…

    • manowar

      Σωστος διαλογος συμφωνω το θεμα ειναι οτι με την παπατζα που εχει φαει ο κοσμος με τα σουβ (τα αγοραζουν και αυτοι που δεν τους χρειάζονται ουτε πρακτικα) εχει καταντησει τοσο αηδια που η κατηγορία των σπορ αυτοκινητα κινδυνεύει να συρρικνωθει

    • ilikeyourcar

      απο την μια ισχυει οτι χανονται καποιες παραδοσιακες, ιδιαιτερες και “ακραιες” κατασκευες οπως το s2000 και το rx8 αλλα απο την αλλη παρα πολλα μεχρι προτινος καθημερινα αναιμικα αυτοκινητα γινονται τοσο γρηγορα και αποτελεσματικα σπορ εργαλεια πχ σειρες cupra, opc, abarth, renault rs, qv, vw gti κλπ που το κενο καλυπτεται και στην τελικη αν το δεις συνολικα πολυ περισσοτεροι ανθρωποι σημερα απολαμβανουν οδηγικες συγκινησεις.. εις βαρος καποιον πολυ λιγων που ψαχνανε ακραιες κατασκευες..

  • SAMURAI-66

    Η σκεψη ειναι για αναβιωση δυο προτζεκτ που θα βοηθησουν το ονομα της να επαναλθει στης εποχες που το σπορ dna ηταν το χαρακτηριστικο της με την γενια των V-TEC.
    Και αυτα ειναι τα s2000 και cr-x,στο πρωτο αναπαραγουν της πληροφοριες που δημοσιευονται εδω οποτε δεν κανω περαιτερω αναφορα περα απο το οτι δειχνει εντυπωσιακο και κοντα στην γραμμη που πατουσε ο προκατοχος του,ισως φερνει και σε s600 καπως και ισως εχει στα σπλαχνα του το μοτερ του type-r.Χρονικα πιθανολογουν μεχρι το 2020 να γινει η παρουσιαση του χωρις κατι ομως συγκεκριμενο.
    Και για το δευτερο γινεται λογως για εγκαταλειψη της υβριδικης μορφης του που αποδειχθηκε αποτυχια και η υιοθετηση αυτη των τουρμπο με μοτερ τετρακιλινδρο v-tec αντιστοιχο του type-r με 320+ιππους και προσπαθεια να κρατησουν το επιπεδο του βαρους στα 1100 κιλα με αποδοση και οικονομια παραλληλα που ειναι το ζητουμενο.
    Το εικονιζομενο φερνει αρκετα σε nsx με διογκωμενους επιθετικους προφυλακτηρες μπροστα μεγαλη εισαγωγη αερα ποδιες γυρω γυρω και πισω μεγαλη αεροτομη…χρονικα το αναμενουν να κανει την πρωτη του εμφανιση το 2018.
    Μερικες πληροφοριες απο ιαπωνια ειναι αυτες που σε λιγο θα τροφοδοτουν και τα αντιστοιχα ευρωπαικα site,και εδω μερικες εικονες απο της δυο προτασεις της honda οπως εχουν πριν 5 ημερες δημοσιευθει απο περιοδικο η μεν πρωτη και αφορουν το s2000 και χτες απο site στην χωρα τους η επομενη με το c-rx.
    https://uploads.disquscdn.com/images/e53528589b31439feafcea402415d96cc16ec9269b1ab48517bb8e61eee0d692.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/841b1ebf89d3b99ff0dd9815829eb6d3a3f0a1967ff581df0b66792be15c062b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/5e457dcfa8515f709299da61445f6f2a4854e00be9e5f03032f64d7e14b79003.png https://uploads.disquscdn.com/images/a7aaf8b8b75a26f7c66cfb3c916598f07ce1d4176fc78a4921f2b2d8fce6d0ef.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/48b327e512fea75d37c4781092c98ab2f135adf8c9bd0fc7efe023ad18673804.png

  • HONDA: Το καλύτερο troll των μνημονίων.

  • περαστικός

    Άσε ρε χαρτογιακά….
    Πούλα κανα HR-V – CR-V να ανεβάσεις πωλήσεις και να φανείς καλός στα αφεντικά σου και άσε να αποφασίσουν άλλοι για το αν θα βγει S ή οποιοδήποτε άλλο σπορ μοντέλο…