Οι μηχανικοί της Honda ήξεραν ότι έχουν δύσκολο έργο για το NSX. Από τη μία, το προηγούμενο NSX έχει χαραχθεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία της αυτοκίνησης, έχοντας και την υπογραφή του τεράστιου Ayrton Senna, ενώ την ίδια ώρα ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ.

Όσον αφορά την Ιαπωνία, αποδείχθηκε πιο γρήγορο στην πίστα απ’ ό,τι το Nissan GT-R, αλλά τα supercars στην Ευρώπη έχουν πολύ άγριες διαθέσεις, όπως έδειξε η φοβερά γρήγορη McLaren 570S. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο των 580 αλόγων και 645 N·m ροπής δοκιμάζεται τώρα δίπλα στο Audi R8 V10 Plus, που έχει δύναμη 610 αλόγων και 560 N·m ροπής.

Τα δυο τους ακολούθησαν διαφορετικά μονοπάτια, καθώς το NSX συνδυάζει τα διπλά turbo, την ηλεκτρική ενέργεια με έναν V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, όταν το R8 φορά έναν ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα, 5,2 λίτρων. Η μάχη διεξάγεται μέσα στην πίστα, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε χρόνους για να ξέρουμε ποιο από τα δύο είναι ταχύτερο.

  • manowar

    Οχι καγκελα καγκελα και τα μυαλα στα καγκελα προσκυνάμε σωβρακα και φανελες που λεει το ασμα,,AUDARA R8 και τα σωβρακα κρεμασμενα στα καγκελα μυαλα δεν υπαρχουν.μας τα πηρε ο καθαροαιμος ηχος του v10..για μενα καθαρα η πτσα με την βρτσα η ατμοσφαιρα με το οτι δηποτε.ο ηχος αυτος λειπει στις μερες μας και η 4κινηση του συγκεκριμενου απο αλλο γαλαξία οπως δηλωνει και ο καραφλας στο βιντεο..το χει αποδείξει στα χρονομετρα σε ολα τα τρακ βγηκε πρωτο σε μερικα λιιιγο πισω απο την μακλαρεν..οπότε shut up fuck up and take my ?

    • tracha noplagias

      να μου πεις για τον v10 να πω ναι ,ενταξει τα vintage πραγματα στην εποχη μας εκτιμουνται πολυ ,αλλα για τεχνολογια και 4κινηση πιστευω το nsx ειναι απο αλλο πλανητη και ειναι και στις περισσοτερες πιστες κατι τις πιο γρηγορο

    • manowar

      Τρωει ξυλο απο το r8 στην πιστα περιμενουμε να γραψει και στο ρινγκ αλλα δεν εχει ελπιδες μπροστα στο v10 plus το πιστευω 100 τα 100 αφου σε μικροτερες που τεσταραν τα καλυτερα σπορ αυτοκινητα το 8ταρι τα εδειρε ολα

  • SAMURAI-66

    Και μονο οτι κουβαλα την προικα του μεγαλυτερου οδηγου στην ιστορια των αγωνων της F1 ayrton senna,οτι γεννηθηκε απο το μυαλο μιας απο της μεγαλυτερες μορφες της παγκοσμιας αυτοκινησης τον απιστευτο soichiro honda,οτι εγινε θρυλος και το λατρευουν στα τεσσερα σημεια του οριζοντα ολοι γιατι ειναι μοναδικα αυθεντικο και οχι αντιγραφη,και μαλιστα οτι στην νεα του γενια ηδη δημιουργησε πανικο με την εμφανιση του με κρυσταλλινη ομορφια και τεχνολογια υψηλη που θα κοσμει και παλι τους δρομους….honda nsx!!
    Γιατι πως να το κανουμε ρε αδελφε….HONDA NSX αξια ανεκτιμητη!!

    • panos

      ασχολιαστος ο διθυραμβος για το nsx, αλλα να πεταμε κ εδω την λεξη
      <> για να κραξουμε το R8 απο την στιγμη που το προφιλ
      του nsx θυμιζει εντονα R8 ειναι τουλαχιστον προκλητικο, κ για το θεμα,
      καμια σχεση το ” αμερικανικο ” nsx με το θρυλικο nsx, ενω ακομα κ οι
      haters του R8, αν ειναι εστω κ ελαχιστα βενζινοαιματοι, τοτε το λιγοτερο
      κρυφοκοιταζουν το naturally aspirated V10 μοτερ του..

  • Periklis

    Πολύ δυνατά αυτοκίνητα και τα δύο!

    Το nsx από τα ελάχιστα γιαπωνέζικα που συμπαθώ και θεωρώ ότι αξίζουν να τα έχεις στην κατοχή (μαζί με το gtr και το land cruiser από τελείως διαφορετική κατηγορία).

    Βέβαια, θαρρώ πως στο εν λόγω δίλημμα το 99,9% των σκεπτόμενων οδηγών θα επέλεγαν το R8 χωρίς δεύτερη σκέψη!

  • DimiE92

    Μη το κουραζετε. R8.

  • Biomechatronic

    Audi γιατί:
    1.V10 ο οποίος βαράει 9αρες
    2.Είναι ελαφρύτερο
    3.Ομορφότερο εσωτερικό
    4.Ομορφότερο εξωτερικά
    5.Made in Germany
    6.Ακουστικά κλάσεις ανώτερο

    • manowar

      Ολα καλα το ελαφρυτερο τι το ηθελες ??ο -πυθιας-ετοιμαζει τα δαφνοφυλα. :-@

    • Biomechatronic

      Είχε κάνει ένας αναλυτική επεξήγηση στον προφήτη χρησιμοποιώντας την φυσική αλλά για κάποιο λόγο εκείνος επέμεινε στην άποψη του που αυτό δείχνει ότι τρολάρει ή ότι…

    • manowar

      Και γω το πιστευω αυτος τουλαχιστον δεν χανει το χιουμορ του ?

  • Mika

    H επιλογη μου ειναι αυτονοητη!!
    :p :p

  • Mrdesperado32

    nsx χωρις πολλα λογια …δε βασιζεται πουθενα δεν εχει κοινα μερη με κανενα.πιο special επιλογη μιας και r8 υπαρχουν πολλα στην Ελλαδα και στα ματια μου ειναι αδιαφορο.ναι στην ατμοσφαιρα αλλα μεχρι εκει.σα συνολο το χοντα υπερτερει

    • manowar

      Καλα αυτο με την ελλαδα που ειπες του κανω προσπεραση δεν κολλαει με μια συγκριση 2 σπορ αυτοκινητων.οτι σ αρεσει το nsx δεκτο οπως ολες οι γνωμες αλλα αυτο που ειπες οτι υπερτερει το χοντα ναι,,οπου το δει το χοντα η συγκεκριμένη αουντι το παταει κατω σαν το χταποδι και σε ευθεια και σε πιστα..στην εκκίνηση ειναι μισο αμαξι μπροστα και μετα τρωει την μια κωλονα πισω απο την αλλη.το χοντα υπερτερει στην οικονομια καυσιμου εκει ειναι γεγονός..και γω ρε φιλε ειπα την γνωμη μου απο πανω αλλα δεν αλαξα τα στοιχεία που μας δειχνουν τα χρονομετρα και οι επαγγελματίες οδηγοι που τα τεστάρουν.εκτος αν τα εχεις οδηγισει και τα 2 και ξες κατι παραπανω

    • Mrdesperado32

      στο drag το χοντα στην αρχη ειναι μισο αμαξι μπροστα μεχρι λιγο πριν το τελος που περναει το αουντι με μισο αμαξι και αυτο.ουτε κολονες ουτε τιποτα.μισαο αμαξι μπροστα με τεσσερις κυλινδρους παραπανω και 2.000 κυβικα παραπανω και ελαφρυτερο.η διαφορα ειναι απειροελαχιστη σε σχεση με τα specs.το r8 εν τη γεννεση του ειναι αντιγραφη λαμπο σε ολα του.δεν ειπα οτι τ αουντι δεν ειναι καλο σαν αμαξι αλλα αουντι δεν ειναι.και η πιο σωστη συγκριση θα ηταν με τον v10 οχι με το plus που εχει ο τυπος στο βιντεο.θα περιμενουμε και την r εκδοση του χοντα και εκει να γινουν οι συγκρισεις

    • minas

      ριξε ενα βλεφαρο εδω και μετα μιλα
      http://fastestlaps.com/comparisons/5b1g2bv0ap90

    • Mrdesperado32

      ναι και?σε καποια ειναι πιο γρηγορο το ενα σε καποια το αλλο

    • minas

      σε ποια ειναι πιο γρηγορο φιλαρακι μου?

    • Mrdesperado32

      σε καποιους απ τους χρονους ειναι γρηγοροτερο τη χοντα.εγω αυτο που λεω ομως ειναι οτι οι διαφορες στις επιδοσεις ειναι ελαχιστες σε σχεση με τα spec που εχουν και τα 2

    • minas

      στις επιταχυνσεις σε κανενα σημειο δεν ειναι πιο γρηγορο το honda και απο τις πιστες μονο στις 2 απο τις 9 ειναι πιο γρηγορο φιλαρακι μου

    • Mrdesperado32

      ειναι ομως ταχυτερο τις ρεπριζ αλλασου ξαναλεω οι διαφορες ελαχιστες σε ολα.αν και στο βιντεο παραπανω δεν φαινεται οτι ειναι πιο γρηγορο στην αρχη τουλαχιστον

    • Mrdesperado32

      ποια στοιχεια?ειδες χρονους σε πιστα και λες ειναι πιο γρηγορο??επαγγελματιες οδηγοι λες τους δημοσιογραφους?δεν εχω οδηγησει κανενα οπως δεν εχεις οδηγησει και εσυ η κανω λαθος?

    • manowar

      Με Εχεις γεμισει με σχολια. Καντα ενα ..καλα χανεις επισοδια;; εδω δεν ειχαμε αρθρο με honda nsx ,nissan gtr nismo,,maclaren 670 ,,m4 gts,,audi r8 v10 και τα πατησε η αουντι ολα ;;δεν θυμαμαι αν περασε και την μακλαρεν εκει;;που εισουνα στο αρθρο;;δεν το εχω οδηγισει αλλα οσοι το τεσταρουν λενε διαφορα ξερεις τωρα συ πληρωμενοι και ετσι..οσο για την ευθεια αν συναιχιζανε να πατανε δεν ξερω αν ετρωγε κολόνα η τραμ φανηκε η διαφορα αλλωστε πριν φρεναρουν και γελαγε ο καραφλας ξανα δες το γιατι θα ξαναμπω το απογευμα παλι.α και η λαμπο δεν πιανεται σαν αντιγραφη ειναι ενα πραγμα σαν το τουτομπαρου..μοιραζονται τα παντα .οταν εισαι ομιλος περνεις απο το ενα και βαζεις στο αλλο.το θεμα ειναι οτι εχουν φτιαξει κορυφαια συνολα και το τουοτα εχει μοτερ απο σουμπαρου το σουμπαρου εζει παλι σχημα τουοτα αλλα εκει θαυμαζεις.γιαυτο σ λεω

    • Ψυχίατρος

      Εσυ δεν είπες ότι δε θα σχολιάσεις ξανά; Α βλέπω δεν κρατάς το λόγο σου ?

    • Mrdesperado32

      καποια στιγμη θα σταματησω να σχολιαζω.ηδη δε σχολιαζω με τη συχνοτητα που σχολιαζα.

    • Ψυχίατρος

      τους κατηγορεις συνεχεια αλλα συνεχως γυρνας χαχαχα αντε να σε δουμε αν θα κρατησεις το λογο σου γιατι συνηθως… ???

    • Mrdesperado32

      κριτικη κανω που αφηνουν εσενα με ψευτικα προφιλ να τρολλαρεις τον καθεναν που δε λεει καλα λογια για τους γερμανους.μην ανησυχεις θα σταματησω κ εγω οπως σταματησαν και αλλοι και θα μεινετε οι γνωστοι 5-6 να υμνειτε τα γερμανα.μη σας χαλαμε τη σουπα

    • Ψυχίατρος

      Αυτο είναι το κανονικο μου προφιλ αγαπητε :)

    • Mrdesperado32

      οχι αγαπητε αυτο ειναι το καμουφλαρρισμενο σου προφιλ.πες μας ποιος εισαι αν δεν κρυβεις κατι.αυτο ειναι χειροτερο που σε αφηνουν γτ το κανεις καθαρα για τρολλαρισμα και αυτο υποτιθεται το απαγορευουν εδω μεσα.ειπες θα μας πεις ποιος εισαι ολο υποσχεσεις εισαι και ολο τις αθετεις ;)

    • Ψυχίατρος

      εμεις οι γιατροι λεμε παντα την αληθεια :)
      τρολλαρισμα ειναι αυτο που κανεις εσυ που υποσχεσαι οτι δε θα σχολιασεις ξανα και τσουπ να μαστε παλι εχεχεχεχε

    • Mrdesperado32

      χαχαχα οκ καταλαβαμε.κανε τη δουλεια που εχεις να κανεις εδω μεσα,κρυψου πισω απο ψευτικα προφιλ αλλα η γερμανιλα σου δε κρυβεται.πως τη λετε την παθηση αυτη?εμμονη μηπως?

    • Ψυχίατρος

      αυτο που εχεις να μπερδευεις την παθηση σου με αλλωνων δεν ειναι κατι διορθωνεται καλε μου φιλε

    • Ψυχίατρος

      αυτο που εχεις να μπερδευεις την παθηση σου με αλλωνων δεν ειναι κατι διορθωνεται καλε μου φιλε

    • Soko

      χαλαρα φιλε Μονο Honda !!!! μην τρελαίνεσαι με τα βίντεο αλλα λενε αλλα και αλλα αλλα οποτε αραξε !!!

    • δηλαδη αν μεθαυριο βρωμισει ο τοπος με NSX….δεν θα το θελεις ???

    • Mrdesperado32

      δε προκειτι να γεμισει ειδικα στην Ελλαδα.αλλα οταν καποιο το βλεπει αρκετα συχνα το βαριεσαι τουλαχιστον εγω.

    • στη θεσσαλονικη κυκλοφορει μονο ενα κοκκκινο…και το προηγουμενο μαλιστα….αντιθετα GTR κυκλοφορουν 2 ασπρα και 2/3 με βουλγαρικες πινακιδες …στην αθηνα δε….απο R8 δεν ξερω…..αλλα απο GTR αποτι διαβαζω εχει βρωμισει ο τοπος……
      θελεις να με πεις οτι βαριεσαι εξισου τα GTR ???
      εγω προσωπικα χαιρομαι καθε φορα που τα βλεπω !!!

    • Mrdesperado32

      προηγουμενο τωρινο δεν απεχει και πολυ.τα γνωστα του γκρουπ.ναι αν ειχα τα λεφτα θα επαιρνα nsx και οχι gtr πλεον.δε σημαινει ομως οτι δεν ειναι καλο αμαξι οπως ριπα και για το αουντι πουβπροσωπικα απ το πρωτο μεχρι και το τωρινο ποτε δε μου κανε κλικ και μου φαινεται αδιαφορο.

    • το προηγουμενο με το τελευταιο διαφερει…αλλα οκ !!
      ειναιγουστα και αποψεις ολα αυτα !!!
      παντως σαρεσει η μοναδικοτητα αποτι καταλαβαινω!!! το ζητημα ειναι ΑΝ το NSX εχει την πορεια του GTR….θα το θελεις μετα ?

    • Mrdesperado32

      διαφερει ελαχιστα κατα τις συνηθεις πρακτικες τους.αν ειναι να πληρωσω τοσο μετραει και αυτο.αν ειχα τοσα λεφτα για να το ξοδεψω σε αμαξι λογικα θα ειχα και καποιο ψωνιο στην επιλογη μου.θα προτιμουσα πχ μια pagani απο μια φερραρι και και μια p1 απο μια laferrari και 918 που ειναι πιο mainstream σα μαρκες

    • πιστευω εχει την ιδια γραμμη..οπως και οφειλε !!! τωρα συγκρινεις ενα αυτοκινητο…που κοστιζει 200.000 με αλλα που για πλακα κοστιζουν 1.000.000…..

  • περαστικός

    Αν ήθελα ήχο θα πήγαινα σε Lambo-Ferrari…
    Εμφανισιακά αν και έχουν κοινά στοιχεία και τα δύο το R8 ποτέ δεν με συγκίνησε σε αντίθεση με τα sportsback (και κάποια sedan) μοντέλα της εταιρίας που με “βαράνε” στον εγκέφαλο όταν τα βλέπω..
    NSX για μένα…εντελώς αντικειμενικά…

  • Giannis

    Ωραια και τα 2 xωρις καποιο να με ξετρελενει .Αν ημουν υποψηφιος αγοραστης τετοιου αυτοκινητου ,τοτε θα εδινα τα παραπανω λεφτα που απαιτουνται για Huracan/ 488/ Mclaren.
    Γιατι οπως και να το κανουμε κοιτας και το ονομα σ αυτη την κατηγορια.Ε, honda και audi εχει ο καθενας.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Δεν είναι αστείο που στην εν λόγο “κόντρα” η χόντα είναι που έχει υπερτροφοδοτούμενο, και η άουντι το ατμοσφαιρικό? Χαχαχα αντικειμενικός δεν είμαι, μιας και είμαι γνωστός για τα φιλοιαπωνικά μου αισθήματα, -και δι της Χοντα- αλλά εξωτερικά το ενεσεξ μου αρέσει περισσότερο. Όσων αφορά τώρα σαν κινητήρας καλούδια κλπ, θα πω χόντα γιατί … είμαι αντικειμενικός!

    • manowar

      Γιατι αστειο η αουντι δεν εβγαλε ενα αυτοκινητο σημερα και αλλο ενα προχθες,, η audi δημιουργηθηκε απο τον κριστιαν σμιτ το 1875 σαν nsu motorenwerke ξεκινησε με μοτοποδηλατα και μοτοσυκλετες… το 1905 δημιουργησε το πρωτο της αυτοκινητο ατμοσφαιρικο με 30 εως 40 ιππους.το 1949 η αουντι κυκλοφορουσε με ροτορες τον διάσημο wankel ενα μοτερακι μικροσκοπικο και εβγαζε ατμοσφαιρα 60 αλογα τοτε εν ετη το 1949 και βαρουσε 14.000 rpm κοφτη..δεν ειναι χθεσινη φιρμα..

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      βρε μαζί σου, Σίγουρα η auto union έχει λαμπρή ιστορία, αλλα τα τελευταία 10χρόνια βγάζει κυρίως (σε αηδιαστικό ποσοστό) υπερτροφωδοτούμενα σύνολα. Η χόντα δε, τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στον υπερτροφωδοτούμενο κόσμο (είχε κάνει και κάτι δειλά βήματα πριν 20-30 χρόνια). Με βάση αυτό, το θεώρησα αστείο ;)

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      βρε μαζί σου, Σίγουρα η auto union έχει λαμπρή ιστορία, αλλα τα τελευταία 10χρόνια βγάζει κυρίως (σε αηδιαστικό ποσοστό) υπερτροφωδοτούμενα σύνολα. Η χόντα δε, τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στον υπερτροφωδοτούμενο κόσμο (είχε κάνει και κάτι δειλά βήματα πριν 20-30 χρόνια). Με βάση αυτό, το θεώρησα αστείο ;)