H Alpine άρχισε πρόσφατα να δέχεται παραγγελίες για το νέο Α120 Coupe, το αυτοκίνητο που θα κληθεί να σπάσει την διαρχία των 718 Cayman και Alfa Romeo 4c. Πέραν αυτού, θα αναστήσει ένα ιστορικό όνομα που άφησε το δικό του στίγμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Η Alpine A110 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε πρωτάθλημα WRC, κυριαρχώντας πλήρως την παρθενική χρονιά του θεσμού το 1973, με 6 νίκες σε 17 αγώνες. Η γαλλική εταιρία συνέχισε τη δραστηριότητα και αφού αποσύρθηκε από τους αγώνες, παρουσιάζοντας την Α310 και στη συνέχεια, την Α610 που βλέπεις στη φώτο. Το μοντέλο ήταν πισωκίνητο και στα mid-80’s που παρουσιάστηκε, θεωρείτο η “εναλλακτική 911”. Έπαιρνε κίνηση από τους V6 κινητήρες της Renault, χωρητικότητας 2,5 και 2,9 λίτρων.

Η συγκεκριμένη είναι η GTA Τurbo, η οποία έχει κάτω από το πίσω παρμπρίζ τον 2.5αρη υπερτροφοδοτούμενο απόδοσης 200 ίππων. Όπως βλέπεις αποτελεί πλήρως εργοστασιακό δείγμα, έχοντας ακόμα και τα “μαμά” τάσια. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, έχει κάνει μόλις 45.000 χιλιόμετρα, γενικό σέρβις το 2015 και η εμπρός ανάρτηση είναι αλλαγμένη. Δεν ξέρω πόσα από αυτά ισχύουν, αλλά από τις φωτογραφίες κάνει την καλύτερη δυνατή εντύπωση. Και 11.000 δολάρια για πισωμήχανο turbo; Πλησιάζει το “κοψοχρονιά”.

  • Γιώργος Βαρδου

    μόνο τους υαλοκαθαριστήρες να δεις καταλαβαινεις οτι ειναι γαλλικό αμάξι

  • Anestis Genk

    Πλέον οτιδήποτε είναι πισωκίνητο είναι ευκαιρία. Αναρρωτιέμαι πως στα drift δεν κατέβασε κανένας κάνα αγροτικό.

  • Renesis1
  • ωραιο αυτοκινητο απο τα 80’s,αλλα αυτο που μου εκανε φοβερη εντυπωση ειναι το χειροφερνο τοποθετημενο στα αριστερα,
    δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι λειτουργικο ετσι.. :D

  • αν ειχα 11.000$ θα τα εδινα για κανα muscle car παντως !!!!!

  • Mika

    Φαινετια πολυ προσεγμενη παντως!