Άρρηκτα συνυφασμένο το όνομα της Toyota με την υβριδική τεχνολογία, αλλά στην Ευρώπη δεν υπήρχε η ανταπόκριση που ήθελε η ιαπωνική εταιρία. Αυτό μέχρι σήμερα, καθώς μετά από έναν γεμάτο χρόνο αντιμετώπισης του σκανδάλου του dieselgate από την Volkswagen, η Toyota είδε τις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων να αυξάνονται κατά σχεδόν 40%. Με αυτό τον τρόπο η Toyota έχει βάλει ως στόχο στο τέλος της δεκαετίας να πωλεί, στην ήπειρο μας, πάνω από τα μισά της αυτοκίνητα με υβριδικό μηχανικό σύνολο.
Το δίλημμα της Toyota για την Ευρώπη ήταν μια αναντιστοιχία του συγκεκριμένου προϊόντος και όχι μια απλή κρίση. Στις αρχές της δεκαετίας, όταν η ζήτηση για το Prius ήταν τεράστια σε άλλες αγορές, όπως των ΗΠΑ, το μοντέλο δεν προσέλκυσε αγοραστές στην Ευρώπη, καθώς πάνω από τα μισά αυτοκίνητα του κλάδου ήταν πετρελαιοκίνητα. Μετά το σκάνδαλο της Volkswagen, η στρατηγική απόφαση της Toyota να αποφευχθεί μια απευθείας αντιπαράθεση με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, και να αναγκάσει τους αντιπροσώπους να πωλούν υβριδικά αποδίδει πλέον αποτελέσματα, με τον αντιπρόεδρο της Toyota Ευρώπης, Karl Schlicht, να δηλώνει:
Όταν έχεις μια στρατηγική, που καθοδηγείται από ανάγκη και κάνει το σωστό πράγμα για τους πελάτες και τον κόσμο, αυτό είναι μια πολύ ισχυρή δύναμη. Σχεδόν έπρεπε να το κάνουμε, και αυτό μας έκανε να επικεντρωθούμε.
Παρόλα αυτά, η Toyota στην Ευρώπη υστερεί κατά πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, έχοντας μερίδιο μόλις 4,3% (3,9% η Toyota και 0,3% η Lexus) τους πρώτους 11 μήνες του τρέχοντος έτους, όταν η Volkswagen κατέχει 24,1% (11,4% η VW και το υπόλοιπο οι άλλες εταιρίες του ομίλου).