Πριν περίπου δύο εβδομάδες είδες τον Mate Rimac να oδηγεί την Bugatti Veyron, του Λόρδου Pembroke της Αγγλίας, στην Κροατική ακτογραμμή, και αντίστοιχα ο τελευταίος να παίρνει μια γεύση από το Concept_One.

Σήμερα, στο δεύτερο video της σειράς θα δεις τον Λόρδο μαζί με τον επίσημο δοκιμαστή της Κροατικής εταιρίας, Miroslav Zrncevic, να οδηγούν εναλλάξ τα δύο αυτοκίνητα μέσα στην πίστα. Σε κάποιο επόμενο video μας υπόσχονται ότι θα δούμε και μια κόντρα ανάμεσα στη Bugatti Veyron και το Rimac Concept_One, που έγινε σε κρυφή τοποθεσία κοντά στο εργοστάσιο της Rimac, στο Zagreb.

  • charris

    a drift toy with no grip lag….not bad…!!!

  • charris

    a drift toy with no grip lag….not bad…!!!

  • Mika

    Ωραιος ο δουκας, κι ο test driver αρκετα επεξηγηματικος….1st gear, drift mode, και το παρτυ αρχιζει….
    Πολυ εντυπωσιακο το Rimac, ακομα και σ αυτο το μη τελικο σταδιο…

  • Δημητρης-Veyron

    Λοιπον, καταρχην να πω ενα μπραβο στους Κροατες, κανουν αυτο που επρεπε να κανει και η Ψωροκωσταινα εδω, δηλαδη επενδυση στις νεες τεχνολογιες και οχι στο δημοσιουπαλληλικι και στη χαρτουρα.
    Απο εκει και περα ομως, relax…Εχω δει βιντεο με τον ιδιοκτητη της Rimac στο καναλι του Σαλομον και ομολογω οτι δε μου αρεσε η αλαζονεια του. Γενικως ολη την ωρα λενε για το ποσο γρηγορο ειναι το αμαξι τους, οτι ο καλυτερος χρονος τους ειναι καλυτερος απο την 918 κλπ κλπ…Λιγη ταπεινοτητα ρε παιδια δε βλαπτει.
    Οσον αφορα τη Veyron ελεος…Αφηστε κατα μερος τις οποιες συγκρισεις. Οταν βγηκε το 2004-5 δεν υπηρχε οχημα στον κοσμο που κατα διανοια να πλησιαζε το πακετο. Ταχυτητα, ανεση, καθημερινη οδηγηση, ολα στον υπερτατο βαθμο. Και κατ ομολογια του ιδιου του δοκιμαστη της Rimac, πολυ καλο στην οδικη συμπεριφορα, δε δειχνει το βαρος του, ελαφρο συστημα διευθυνσης κλπ. Πιστευω οτι ουτε τωρα υπαρχει κατι αναλογο εκει εξω που να πλησιαζει το ολο πακετο, το μονο που καταφεραν ηταν να το φτασουν σε επιδοσεις. Οσον αφορα τις συγκρισεις, πλεον βγηκε το Chiron, οποτε καλυτερα να συγκρινουν με αυτο πια, μιας και το να συγκρινουν μοντελο 2005 με μοντελο 2016 ειναι αστειο. Παρολλα αυτα, ειναι αστειο παλι να μιλαμε για απευθειας συγκριση, η Μπουγκατι δοκιμαζεται σε χιλιαδες χιλιομετρα, με ακραιες συνθηκες, εχει αποδειξει την αξιοπιστια της, ενω η Rimac τωρα ξεκιναει. Κατω το κεφαλι και δουλεια, γιατι βλεπω οτι απεκτησαν και αυτοι λιγη απο την ελληνικη νοοτροπια.