Το πρωί μια teaser φωτογραφία που ανέβασε η ίδια η Skoda στη σελίδα της στο Facebook, πυροδότησε τις φήμες περί μιας δυνατότερης έκδοσης της ανανεωμένης Octavia RS, αλλά τελικά η είδηση αποδείχτηκε άνθρακας, μιας και η Skoda απλώς παρουσίασε τις ανανεωμένες Octavia και Octavia RS στην ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε στη Βιένη.

Η ανανεωμένη έκδοση της Octavia, αποκτά νέα -διπλά- φωτιστικά σώματα, τα οποία προσφέρονται και με τεχνολογία LED, νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες, νέα πίσω LED φωτιστικά σώματα, όπως και νέας σχεδίασης ζάντες διαστάσεων από 16″ έως 18″.

Η έκδοση Octavia Scout εξοπλίζεται με νέους προφυλακτήρες, νέας σχεδίασης ζάντες μαύρα πλαστικά προστατευτικά σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, αλουμινένιες ράγες οροφής και κατά 33mm αυξημένη απόσταση από έδαφος. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 610 λίτρα, ο οποίος μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει έως και τα 1.740 λίτρα.

Στο εσωτερικό συναντάμε το πιο εξελιγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Columbus με οθόνη αφής 9,2″ που υποστηρίζει Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink και SmartGate, υπάρχουν λιγότερα φυσικά κουμπιά, επαγωγικό φορτιστή, με την Octavia να μπορεί να εξοπλιστεί με συστήματα όπως έξυπνη προστασία πεζών, Front Assist, βοηθό παρκαρίσματος, ανίχνευση τυφλού σημείου, Rear Traffic Alert και βοηθό τρέιλερ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε αφαιρούμενο φακό στο πορτμπαγκάζ της Octavia Combi, θερμαινόμενο τιμόνι, κλειδί με ρυθμίσεις για τον κάθε οδηγό και αναδιπλούμενα τραπεζάκια στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων.

Μηχανικά η νέα Octavia προσφέρεται με 5 κινητήρες βενζίνης και 4 πετρελαίου, χωρητικότητας 1.000 έως 2.000 κ.εκ απόδοσης από 84 έως 184 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με εξατάχυτα και επτατάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια, με τους 1.8 TSI και 2.0 TDI να μπορούν να συνδυαστούν και με σύστημα τετρακίνησης. Το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Comfort, Normal και Sport, ενώ υπάρχει και μια έκδοση CNG που φορά τον 1.400αρη κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Η Octavia RS προσφέρεται σε σεντάν και wagon εκδόσεις και έχει νέες ζάντες διαστάσεων από 17″ έως 19″, μαύρο γυαλιστερό διαχύτη και LED λαμπάκια φωτισμού πινακίδας. Κίνηση παίρνει από τον 2.0 TSI κινητήρα που δυνάμωσε κατά 10 άλογα και αποδίδει 230 άλογα με 350 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με 6αρι αυτόματο DSG κιβώτιο.

Στην diesel Octavia RS, ο 2.0 TDI παράγει 184 άλογα με 380 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να χρειάζονται 7,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 232 χλμ/ώρα. Ο 2.0 TDI κινητήρας συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με 6άρι DSG όταν η κίνηση στέλνεται στον μπροστά άξονα, με την τετρακίνητη έκδοση να προσφέρεται μόνο με το DSG.

Η ανάρτηση της ανανεωμένης Octavia RS είναι κατά 15 mm χαμηλότερη από την αυτή της απλής Octavia, με το πίσω μετατρόχιο να έχει αυξηθεί κατά 30 mm. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα και στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα αλλά και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Columbus με οθόνη αφής 8″ ή 9,2″.

  • Γιώργος Βαρδου

    Αυτό θα πει premium value for money (σε σχέση με.ενα golf για παράδειγμα, ίδια τιμή [μπορεί και λιγότερη])

  • Mika

    Πραγματικα τη κατεστρεψαν την RS με αυτη τη νεα μουρη…Κριμα.

    • Γιώργος Βαρδου

      βλέπω mika καθόλου δεν σ’ άρεσε. Στην αρχή ούτε εμένα, αλλά αν είσαι skodaκιας στο τέλος σ’ αρέσει :-Ρ

    • Mika

      Οχι, η τωρινη, πριν το FL, αυτη που ειχαν και στην Αυτοκινηση ειναι εκπληκτικη για μενα…Αυτη εδω, δεν βλεπεται να παρει…

    • rous

      Ισχυει.