Παρά το Dieselgate και την απαγόρευση πωλήσεων αρκετών μοντέλων της σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Νότιος Κορέα, το VW Group έκανε νέο ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων. Συγκεκριμένα ο γερμανικός κολοσσός μέσα στο 2016 κατάφερε και πούλησε 10.312.400 οχήματα (+3,8% από πέρυσι), σπάζοντας έτσι το ρεκόρ που είχε σημειώσει το 2014.

Στην Ευρώπη το VW Group πούλησε 4.206.500 εκατ. αυτοκίνητα (+4%), στην Δυτική Ευρώπη (εκτός Γερμανίας) 3.548.500 αυτοκίνητα (+3,4%), στη Γερμανία 1.292.000 αυτοκίνητα (+0,2%), και στη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη 658.100 αυτοκίνητα (+7%). Στη Ρωσία πούλησε 166.900 αυτοκίνητα (-4,3%).

Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού πούλησε 4.318.700 αυτοκίνητα (+9,7%), με τα 3.982.200 αυτοκίνητα (+12,2%) στη Κίνα, κάνοντας τη, την μεγαλύτερη αγορά του ομίλου παγκοσμίως. Στη Βόρειο Αμερική πούλησε 939.100 αυτοκίνητα (+0,8%), με τα 591.100 (-2,6%) στις ΗΠΑ, ενώ στη Νότιο Αμερική πούλησε 421.300 αυτοκίνητα (-24,6%) με τα 257.800 (-33,9%) στη Βραζιλία.

Σε ότι αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Volkswagen πούλησε 5.987.800 αυτοκίνητα (+2,85), η Audi 1.871.300 αυτοκίνητα (+3,8%), η Porsche 237.800 αυτοκίνητα (+5,6% κάνοντας νέο ρεκόρ με την Macan να πουλά 95.642 αυτοκίνητα), η Bentley 11.023 (+9%), η Skoda 1.127.700. αυτοκίνητα (+6,8%), η Seat 410.200 (+2,6%), τα επαγγελματικά της VW 480.100 αυτοκίνητα (+11,4%), η MAN 102.200 οχήματα (-0,2%) και η Scania 80.800 οχήματα (+5,5%).

O Matthias Muller δήλωσε πως το 2016 η VW κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα του Dieselgate, ενώ για το 2017 υποσχέθηκε 60 νέα μοντέλα, όπου ανάμεσα τους θα βρίσκονται τα νέα Volkswagen Polo και Touareg, τα νέα Skoda Yeti, SEAT Ibiza, Porsche Cayenne, Audi Α8 και Bentley Continental GT. Όπως είπε μέσα στη διετία 2017/2018, το VW Group θα παρουσιάσει 10 νέα μοντέλα με ηλεκτρικούς κινητήρες. Εν αναμονή των ανακοινώσεων της Toyota και της GM, ώστε να δούμε αν οι προβλέψεις επαληθευτούν και το VW Group γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, από πλευράς πωλήσεων, για το 2016.

Δελτίο Τύπου

Volkswagen Group delivers 10.3 million vehicles in 2016

• 933,300 vehicles delivered in December (+11.8 percent)

• CEO Matthias Müller: “The fact that we handed over more than 10 million vehicles to customers last year bolsters the Group and its brands as we head for the future.”

The Volkswagen Group delivered 10.3 million vehicles to customers worldwide last year, a rise of 3.8 percent compared with the prior-year figure. Deliveries in December rose by 11.8 percent to 933,300 vehicles. Matthias Müller, CEO of the Volkswagen Group, commented: “2016 was a very challenging year for us. We made strides in resolving and overcoming the diesel crisis and at the same time initiated a fundamental change process with ‘Together – Strategy 2025′ to get Volkswagen ready for the future of mobility. Nonetheless, we managed to stabilize operating business in difficult conditions: the fact that we handed over more than 10 million vehicles to customers last year bolsters the Group and its brands as we head for the future.”

Full-year deliveries by the Volkswagen Group brands in Europe in 2016 totaled 4.2 million units (+4.0 percent), of which 340,600 new vehicles (+9.2 percent) were handed over to customers in December. Deliveries by the Group in Western Europe in December rose by 9.2 percent to 282,100 units. The Company recorded strong growth in the UK, Italy and France in December. 92,900 vehicles were handed over to customers in Germany in December – a decrease of 2.6 percent. Deliveries in Central and Eastern Europe during the same month rose by 8.8 percent to 58,500 units.

The Group handed over 939,100 new vehicles (+0.8 percent) to customers in the North America region last year. 94,000 vehicles were delivered in this region in December, an increase of 10.3 percent. Deliveries in the USA (+16.1 percent) contributed decisively to this positive trend. The Group delivered 36,500 vehicles in South America in December – a rise of 5.0 percent compared with the previous year.

4.3 million new vehicles (+9.7 percent) were delivered in the Asia-Pacific region in 2016, of which 4.0 million (+12.2 percent) were handed over to customers in China. Group deliveries to the Chinese market rose by 18.6 percent in December, with customers taking possession of 390,600 vehicles.

“In 2017 we will be intensifying our efforts in the major technological fields of the future, in e-mobility, autonomous vehicles, the digitalization of our products and our Company. At the same time, though, we will not be neglecting today’s core business. Our Group brands will be putting almost 60 new vehicles on the road for their customers during the coming year”, Müller said. “Apart from entirely new concepts, these include many of the brands’ core models such as the new Volkswagen Polo and Touareg, ŠKODA Yeti, SEAT Ibiza, Porsche Cayenne, Audi A8 and Bentley Continental GT. We are also systematically continuing with our e-mobility offensive and will be launching more than 10 new models with electric drives in 2017/18.”

Overview of deliveries by the Volkswagen Group:

Deliveries to customers by markets

December 2016

December 2015

Change (%)

Jan.-December 2016

Jan.-December 2015

Change (%)

Europe

340,600

312,000

+9.2

4,206,500

4,046,200

+4.0

Western Europe

282,100

258,200

+9.2

3,548,500

3,431,000

+3.4

      Germany

92,900

95,400

-2.6

1,292,000

1,289,300

+0.2

Central and Eastern Europe

58,500

53,800

+8.8

658,100

615,200

+7.0

      Russia

16,600

16,400

+0.9

166,900

174,400

-4.3

North America

94,000

85,200

+10.3

939,100

931,900

+0.8

      USA

65,000

56,000

+16.1

591,100

607,100

-2.6

South America

36,500

34,700

+5.0

421,300

558,600

-24.6

      Brazil

24,200

25,200

-4.0

257,800

390,000

-33.9

Asia-Pacific

418,000

361,100

+15.7

4,318,700

3,935,100

+9.7

      China

390,600

329,200

+18.6

3,982,200

3,548,600

+12.2

 

 

 

 

 

 

 

Worldwide

933,300

834,700

+11.8

10,312,400

9,930,500

+3.8

 

Deliveries to customers by brands

December 2016

December 2015

Change (%)

Jan.-December 2016

Jan.-December 2015

Change (%)

Volkswagen Passenger Cars

567.900

487.700

+16,4

5.987.800

5.823.400

+2,8

Audi

157.400

158.400

-0,6

1.871.300

1.803.200

+3,8

ŠKODA

91.500

86.600

+5,7

1.127.700

1.055.500

+6,8

SEAT

30.500

28.300

+8,0

410.200

400.000

+2,6

Porsche

19.500

15.200

+28,0

237.800

225.100

+5,6

Volkswagen Commercial Vehicles

46.200

40.500

+14,2

480.100

430.800

+11,4

MAN

10.700

9.800

+9,7

102.200

102.500

-0,2

Scania (expected figures)

7.600

6.500

+17,8

80.800

76.600

+5,5

             
Volkswagen Group (total)

933.300

834.700

+11,8

10.312.400

9.930.500

+3,8

  • Jettakias

    Dieselgate ε? ΝΑ !

  • george

    Πάρτε κόσμε λαδιερες

    • manowar

      Ξερεις καμια φιρμα να βγαζει μοτερ χωρις λαδακι του θεου ?😊

  • StavrosF

    Νταξ, βλέπω χαλαρά 500 σχόλια μέχρι το απόγευμα.. :)

    • Mika

      Oχι πια!!
      :p :p

    • Mika

      Oχι πια!!
      :p :p

  • Neos
    • Spider

      Φάε κανονικό φαγητό,το ποπ κορν δεν θα σε πιάσει….

  • 10.000.000+ νεοι ταμπελολατρες…..10.000.000+ προβατα του γερμανικου μαρκετινγκ !!!!
    περιμενουμε με αγωνια τα σχεδον 11.000.000 της ΤΟΥΟΤΑ…γιατι εκεινοι ξερουν….ειναι οι ψαγμενοι !!!! :-)

    • Neos

      10.000.000 υμνιστες των Γερμανων και του χιτλερικου καθεστωτος
      :p :p

  • Petros K
  • Christos Dimou

    Μπράβο στην VAG και εις ανώτερα.

  • XarhsTheBanned

    Με μπαναρανε στο autoblog γιατι υποστηριζα τη VW. Με μπαναρανε και νομίζαμε οτι δε θα ξαναμπω. Δεν ξαναμπήκαν γιατί βαρέθηκα να λέει ο κάθε πικραμένος το μακρύ του και το κοντό του. Αλλα τώρα είναι η απόδειξη ποσο δίκιο ειχαμε όλοι που στηριζαμε το γκρουπ. Μπορείτε όλοι οι υπόλοιποι να κλείσετε τα στόματα σας και να συνεχίσετε να δυσφημειτε μπας και χαρειτε. Φιλάκια καγκουρακια είστε μερικες εκατοντάδες πωλησεις πίσω.

  • Philby

    Δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο του group VAG. Αλλά, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι όσοι το πράττουν, σφάλουν. Τους αρέσουν και τα αγοράζουν! Όπως θεωρώ ότι είναι απατεώνες οι ιθύνοντες του dieselgate έτσι δεν μπορώ παρά να βγάλω στο καπέλο στους υπεύθυνους του τμήματος marketing που έπεισαν τόσο κόσμο να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Για να υπάρχει το υπέροχο GTi Clubsport S πρέπει να υπάρχουν εκατομμύρια μίζερα 1600άρια TDi…

  • Philby

    Δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο του group VAG. Αλλά, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι όσοι το πράττουν, σφάλουν. Τους αρέσουν και τα αγοράζουν! Όπως θεωρώ ότι είναι απατεώνες οι ιθύνοντες του dieselgate έτσι δεν μπορώ παρά να βγάλω στο καπέλο στους υπεύθυνους του τμήματος marketing που έπεισαν τόσο κόσμο να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Για να υπάρχει το υπέροχο GTi Clubsport S πρέπει να υπάρχουν εκατομμύρια μίζερα 1600άρια TDi…

  • Κώστας

    δινει πονο το γκρουπ λεμε!!
    χαχαχαχα

  • Κώστας

    δινει πονο το γκρουπ λεμε!!
    χαχαχαχα

  • mother1russia

    Απολυτος λογικο , μπροστα στα αθλια εσωτερικα με τα ψευτικα πλαστικα του ανταγωνισμου ο κοσμος θα παρει την ποιοτητα της VW και στα παπακια του για το dieselgate που αφορα τα diesel ετσι κι αλλιως.

    Εκανα μια ερευνα αγορας για hatch 10ετιας και τα εξ ιαπωνιας ηταν σαν να βλεπω εσωτερικα του 95′

  • mother1russia

    Απολυτος λογικο , μπροστα στα αθλια εσωτερικα με τα ψευτικα πλαστικα του ανταγωνισμου ο κοσμος θα παρει την ποιοτητα της VW και στα παπακια του για το dieselgate που αφορα τα diesel ετσι κι αλλιως.

    Εκανα μια ερευνα αγορας για hatch 10ετιας και τα εξ ιαπωνιας ηταν σαν να βλεπω εσωτερικα του 95′

  • Mrdesperado32

    παντως η vw σα μαρκα πουλαει λιγοτερα απ την τουοτα εκτος και αν οι vagites γινανε σκοντακηδες αουντακηδες λατρεις των φορτηγων κλπ.οποτε οι vagites τσαμπα χαιρονται

    • Ψυχίατρος

      Χαχαχα μελι εχει το μπλογκ! Μελι!!! :)

    • Mrdesperado32

      το βλεπω το βλεπω

    • Ψυχίατρος

      Εχω περιέργεια να δω αν θα κρατησεις το λογο σου που ειχες πει οτι θα σταματησεις να σχολιαζεις ;)

    • Mrdesperado32

      εμμονη εχεις με αυτο?να το κοιταξεις γιατρε δεν ειναι καλο αυτο.ξεκινα θεραπεια ΑΜΜΕΣΑ!

    • Ψυχίατρος

      οταν εχω αναλαβει καποιον δε μπορω να τον αφηνω ετσι να κανει ο,τι θελει! Η αποφαση να σταματησεις θα σου κανει καλο!

    • Mrdesperado32

      η κατασταση σου ειναι μη αναστρεψιμη…νομιζεις οτι εχεις και πελατες;;;ξεκινα θεραπεια ΑΜΜΕΣΑ..λυπαμαι για την κατασταση σου

    • manowar

      Εχει και λιγοτερα μοντελα απο την τουοτα πολυ λιγοτεραααα..γερμανικη φιρμα η no 1 στον πλανητη ετσιιιιιιιι..δεν υπαρχει διχτυ πισω απο το τερμα αυτο που εχετε ονειρευτει εχει σαπισει γιατι ειναι ξεσκισμενοο σουροτηριιιιιιιιιιι…..βγαλτε σχεδια ποιοτικα εσωτερικα αυτοκινητα με γκαζι και σε ενα χρονο τα ξαναλεμε…:-)

    • Mrdesperado32

      τα ιδια ακριβως εχουν..οποτε σαν μαρκες αυτονομες η vw ειναι δαρμενη και μπουκωμενη…οι απατεωνιες δεν πιασανε ουτε φετο…αντε και του χρονου με αλλο σκανδαλο μπας και πιασετε τον κολλοσο και την ισχυροτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον πλανητη..αντε γτ και σκοντα σας εφτασε…βαζω και εσενα μεσα γτ πιο ταγμενο vagιτη δεν εχω δει.βασικα σε οτι ειναι γερμανικο.αντε στην υγεια σας για αλλη μια χρονια

    • manowar

      Τα ιδια εχουν?πολυ λιγοτερα εχουν να τα μετρησουμε;;;δαρμενη δεν την βλεπεις μονο 10.000.000plus πουλησε 4 φορες πρωταθλητρια στο χωμα συναιχομενες στα λεμανς σας εχει ριξει οτι σφαλιαρες δεν εχει δωσει ο κωνστανταρας στην καριερα του κατεχει τον δυνατοτερο κινητηρα ολων των εποχων W16 1500 αλογα παεει για πλακα 2.000 χωρις καν να στρεσαρεται εχει το καλυτερο μεσαιο χατσμπακ παντου βγαινει πρωτο number 1 carmaker στον πλανητη..πολυ δαρμενη…ετσιιιιιιιιιι..τι ειπες βαγκιτης ?φυλη ειναι??οποιος τονιζει τα γεγονοτα σε εναν που δεν μπορει να τα δεχτει και παιδιαριζει ειναι βαγκιτης??ε ωραια τοτε ειμαι😁😁

    • Mrdesperado32

      η vw ειναι πισω σε πωλησεις καποια εκατομμυρια.η Vw μαζι με αλλες 8 εταιρειες ακομα δεν ξερουμε αν ειναι μπροστα.μονη της δεν ειναι ικανη ουτε στα ματια να κοιταξει την τουοτα.δεν εχει το καλυτερο χατσμπακ στην αγορα.ερχεται παλι δευτερο απ το ταπερ.το ταπερ ειναι νουμερ 1 κανονικης παραγωγης.οποτε για να τα μαζεψουμε λιγο.στις πωλησεις ΑΝ βγει πρωτη θα ναι με τις πλατες αλλονων γτ μονη της ειναι ο βαζελος της αυτοκινητοβιομηχανιας.αιωνιος δευτεροτρτος.στα χατσμπακ τωρα στην κανονικη παραγωγη παλι τρωει σβερκιες και αναγκαστηκε να βγαλει περιορισμενη παραγωγη που μονο κολλημενοι γερμνοι και vagητες συγκρινουν ευρεια παραγωγη με περιορισμενη.στους αγωνες ετρεχε μονη της και φετος θα φτιαχνει λουκανικα.στο λεμαν ετρεχε η αουντι και οχι η vw και τελος στα κερδη της η διαφορες ειναι μη συγκρισιμες με την τουοτα.φτωχοι συγγενεις τα γερμανα και ξεμπρστιασμενοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.οποτε η vw ειναι ανυπαρκτη και στηριζεται σε σκοντα και σεατ.σε 100 χρονια ισως πλησιασει την τουοτα σε πωλησεις και γενικα σε μεγεθος

    • manowar

      Ουααα ουααα ..απατεονες και μλκιες ολοι το ιδιο βρομικοι ειναι στα πετρελαια χιουνται μιτσουσβισι φιατ πλαστους αριθμους ολοι…νουμερο 1 χατσμπακ το χοντα το σιβικ??πες μου που κολλαει το σιβικ με το νουμερο ενα χατσμακ τον χρονο που εγραψε στο ρινγκ λες ??αυτα πανε και ερχονται το γκολφ εκανε χρονο που ουτε καν μιλας για σιβικ.βαγκ ουτε που θα επερνα την συγκεκριμενη εποχη η φαση μου δεν με ενδιαφερει αλλα για κατι τρολακια σαν εσενα ειναι (σαντα κλαουζ γκιφτ)ολα που ελεγες μπουρδες ηταν..δεν θα βγει πρωτο και στο τελος θα παρει το μπουλο παρτο..και που σαι στις 8 εταιριες που εχει βαζει σε ολες τεχνολογια της ανηκουν..κινητηρες μηχανικα μεεη οποτε η vw ευθυνεται και για την επιτυχια των αλλων 8..πιες μια σοδιτσα γιατι σε βλεπω αναψοκοκκινισμενο δεν θα κοιμθεις σημερα

    • Mrdesperado32

      ο δηλαδη η man και η πορσε k h bentley εχει τεχνολογια vw;;;ποιοι σας τα λενε αυτα και σας δουλευουν;;;εσυ πιες σαμπανια να γιορτασεις τη νικη των γερμανων.γλεντι θα χεις σημερα

    • εγω θα το ξαναρωτησω….τελικα τα lambo einai vag….η τα vag ειναι lambo και το ιδιο ισχυει για porsche/bentley ???
      ρωταω για να ξερω τι να λεω…….γιατι ακουω κατα καιρους οταν καποιος λεει το πρωτο….οτι η lambo απλα ειναι απο την προστασια της VW και ολα τα κανει μονα της……οταν ομως αλλες φορες μιλανε για την ανωτερωτητα της lambo….λενε καποιοι οτι δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα vag με ιταλικο ντιζαιν !!

    • Mrdesperado32

      ενα ιταλικο αμαξι ειναι η λαμπο με εποπτεια γερμανικη.αλλα γνησια λαμπο δεν ειναι.ουτε στο στησιμο ουτε στην καυλα που σου αφηνε η γνησια λαμπο.ετσι λενε αυτοι που τα οδηγανε τουλαχιστον.η vw εβαλε χερι εκει που την επαιρνε.σε σκοντα και σε σεατ.οι πορσε και γενξκα οι φτασμενες εταιρειες λογικα θα ειχαν ρητρεςγια να μην εμπλεκεται η vw τουλαχιστον μηχανικα.δε νομιζω να ειχε αναγκη η bentley και η πορσε ουτε η man την vw.τα λεφτα τους δωσανε μονο

    • δεν σας πιανω πουθενα !!! αυτο το ομολογω !!!!

    • Mrdesperado32

      δεν εχουν ολοι την ιδια γνωμη οποτε μη τους τσουβαλιζεις ολους.εσενα ποια ειναι η γνωμη σου γι αυτο που ρωτας?

    • καθαρα ιταλικη με την εποπτεια του γερμανου !!!
      αλλα και γερμανικη να ειναι φετος…..και του χρονου κινεζικη….
      στα παπακια μου…….αμα βγαζει μηχανηματα οπως τωρα που με εξιταρουν…θα την ποθω !!!!

      την ερωτηση την εκανα σε ”εσενα” απλα για να ξερω πως να τους αντιμετωπιζω τους αναλογους συνομιλητες…γιατι οποτε καποιος λεει κατι καλο για lambo…λενε μην χαιρεσε ειναι AUDI!!!
      οταν μετα ο ιδιος μιλησει οτι τα VAG εχουν κατι απο LAMBO…του λενε μην χαιρεσαι…η LAMBO ειναι κατι ξεχωρστιο…απλα εχει επιχορηγηση απο τους γερμανους !!!!

    • manowar

      Ντεσπεραντο (γλεντι θα χεις σημερα)(με την νικη των γερμανων)αρλουμπες επαιξες και εχασες..νικη των γερμανων γιατι που δεν εχουν κερδισει τα τελευταια χρονια πες μου ενα διαγωνισνο ενα αθλημα που δεν εχει κερδισει,,η μπεμβε μετα απο πολλα χρονια εχασε στο (καλυτερο σασι της χρονιας) απο την πιο νεα τζουλια)βεβαια η απαντηση θα ερθει σε ενα 7μηνο σχεδον που θα παρουσιαστει η νεα 3αρα και θα εχουνε πληροφοριες εγκυρες..η νικη στους γερμανους ειναι κατι το συνηθισμενο το απροοπτο ηταν η νικες της πολυ καλης τζουλιας..ιταλοι βλεπες μαστορατζες και αυτοι

    • Mrdesperado32

      το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι πρωτοι στις απατεωνιες.ξερεις το δουλεια εκανε η αουντι για να κλεψει τον ανταγωνισμο?μεχρι και η βολβο τους κραζει.ποιες πρωτιες που τρεχανε μονοι τους?πανε αυτα τωρα.εχουν ξεκινησει φυλακισεις ψαχνουν λεφτα απ το καταρ για να τρξουν wrc.αποσυρονται απο λεμαν.μονο η μερκ αξιζει απο κει μεσα.ολοι οι αλλοι πνιγμενοι στα σκατα ειναι.καταδικες απο υπερτιμολογησεις στα αυτοκινητα της η bmw και δε συμμαζευεται.το γκρουπ ειδικα χανει δις ολοκληρα και συ χαιρεσαι για 10.000 αυτοκινητα παραπανω.που και αυτα με τις πλατες αλλων.εταιρειων τα εκανε.φαντασουν 9 εταιρειες ολες μαζι πουλανε το ιδιο με 2 τουοτα-λεξους.

    • τα 10.000.000 + ειναι σιγουρα μονο ΤΟΥΟΤΑ/LEXUS ??

    • Mrdesperado32

      και scion που πλεον δεν υφισταται αλλα ειναι ιδια αμαξια με αλλο σημα οπως οπελ-vauxhall..εχει και μεριδιο στην daihatsu αλλα δεν ξερω αν προσμετραται στο συνολο πωλησεων…

    • να πω και τα HINO…… αλλο δεν νομιζω να εχει….

    • manowar

      Ολος ο πλανητης ειναι πνιγμενος στο σκατο και κολυμπαει στο σκατοαφρο..αλα πιστευω οτι δεν εχει πολυ κουνισει προς τα εξω και τα λες οπως τα ακους..παντου υοαρχουν αρρωστοι βρομιαριδες αγαθοι πουστηδες αντρες χαφιεδες μεγαλοψυχοι μνοπανα ανωμαλοι κτηνοβατες δικαιοι διευθαρμενοι ενα πραγμα ει αι ιδιο σε ολους οι πολιτικοι που κυωερνανε παντου θελουν πτσα…το γεγονος ειναι οτι οι γερμανοι φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν χτυπιουντε και το αλλο ειναι οτι εσυ παιδιαριζεις..και καλα δεν θες να παραδεχτεις καποια γεγονοτα που τα ζουνε στην πραγματικοτητα και οχι στην φαντασια..χεστηκα για τον γερμανο vs ιπαπωνα δεν ειμαι ουτε ο ενας ουτε ο αλλος αλλα βλεπω οτι σας εχουν παρει και τα σωβρακα και τα στρινγκ κωλου και ποδιων γιατι ιαπψνας χωρις στρινγκ δεν υπαρχει..στην ευθεια τους πηδανε (σιρον) στις στροφες τους πηδανε (918)στους αγωνες τους πηδανε (919,,πολο r,,Merc f1,,,πριμιουμ κατηγοριες μερκ μπεεμβε αουντι παντου ο ιαπων τρωει το μπουκιτσι..στα παπαρια μου οι λαοι..τα αυτοκινητα που γυσταρω να νικανε τα μπρικια που δεν θελω να βλεπω και αγιος ο θεος δεν το χεις παρει χαμπαρι ακομα?

    • Mrdesperado32

      οχι ρε δεν το εχω κουνησει προς τα εξω…καθολου!!η σιρον ειναι γαλλικη στο wrc ετρεχε μονη της η 918 ειναι κορυφαιο στην ανακληση και η λαφεραρι ειναι καλυτερη.η μερκ μονο αξιζει στην f1.ειναι πρωτα σε βλαβες παγκοσμιως.η χαρα των συνεργειων.ολες οι ερευνες αυτο λενε εκτος απο 1 που βγηκε ψηλα η πορσε.adac dieselgate και δε συμμαζευεται.εγω παιδιαριζω η εσυ που αρχισες τα γιουπι σα παιδακι που του δωσανε γλυφιτζουρι.δε θες να τα βλεπεις τα ιαπωνικα αλλα και σουμπαρου ειχες και μικρα εχεις.πιο πολλα ιαπωνικα απο γερμανικα ειχες.κ λες εμενα μετα.

    • manowar

      εννοειται οτι δεν τα πιστευεις κλαψα ειναι..ενα παναντολ χτυπα.μιλησα για ικανοτητες οχι ομορφια οταν αλλο αμαξι ριξει τον χρονο του κορυφαιου ολων 918 τοτε θα μιλησεις..ανακληση η πορσε που παραδοσιακα παντα ειναι πιο πανω απο την τουοτα στην αξιοπιστια και μονο απο την χιουνται ειναι πιο κατω ορισμενες φορες..απο wrc εισαι ΑΝΙΔΕΟΣ…. θα με κοροιδευουν μονο που ασχολουμε μαζι σου. ετρεχε με αυτους που τρεχουν και σημερα ανταγωνισμος υπαρχει αλλα κατωτερος μονο και μονο που λες μονη της αποδικνυεις το ποσο κορυφαιο και εξελιγμενο εηταν το πολο και η χιουνται ετρεχε και η ομαδα μ της φορντ εκανε τα εξοδα κανονικοτατα.η τουοτα δεν εχει καθολου στομα να μιλησει θα τα δεις αυτα που λεω στο μελλον γιατι εγω οσο αφορα wrc εχω πηγες μεσα απο την διοργανωση ..σιτροεν και μιτσουμπισι εφυγαν επιδη απο νωρις επιδη γνωριζαν τι τεραστιο μπατζετ εδωσε στο project του POLO R η βαγκεν και λακισανε γιατι ξερανε τι γδαρτης ηταν.σ λεει παρα να ξεφτιλιστουνε για τα επομενα χρονια καλυτερα να δωσουμε την εργοστασιακη ομαδα στους λεφταδες..εισαι ασχετος οταν μιλας για χωμα λεγε οτι αλλο θες μονο το παρελθον της τουοτα θυμασαι τιπιτα αλλο τωρα που θα παρει τον πουλο η τουοτα απο την φορντ θα σ πω εγω ποιος ετρεχε μονος του..κοιτα μην φυγεις απο το μπλογκ..γιατι στην πρωτη νικη του σεμπαστιαν το ονομα ντεσπεραντο θα εχει την τιμιτικη του..το πολο θα νικουσε ακομα μια 5ετια χαλαρα γιατι ειχε προχωρισει περαιτερο το προτζεκτ καταλαβες;;εφυγε λογο ντιζελγκεητ η τουοτα που μπηκε εχει μπει με την ουρα στα σκελια..ουτε καν φαβορι δεν ειναι..στο χωμα παιζει ρολο να ξερεις να τα χωνεις χοντρα..αντε καληνυχτα τωρα..γραψε οτι θες απο κατω μα ετσι κιαλλιως ανανεωση των μλκιων των πρωτων θα ειναι.για χαρα

    • Mrdesperado32

      1.000.000 αμαξι να ναι ανακληση καιε τρεις και λιγο και να τονχεις για στροφες μονο.να δεις ποσο ασχετο εισαι με το χωμα,εργοστασιακα αμαξια ηταν τα χιουνται που τα πηγαινε πιπα κολο τα πολο.η ιστορια της τουοτα και των γαλλων στο χωμα ειναι τεραστια και σε χρονια αιγλης.στην παρακμη η vw καλη ηταν.με υο αν και με τις υποθεσεις δουλεια δε γινεται.τα βροντηξε και εφυγε και παει ακλαφτη.3 χρονια σηκωσε κεφαλι γτ στην ουσια ετρεχε μονη της.ποια vw να μιλησει για χωμα και για αγωνες.πανε τα γερμανα.τους σβερκωσαν οι αμερικανοι και φυγανε σαν τα κατσικια αρων αρων.τετκια ξεφτυλα δε ξεπλενεται

    • manowar

      Μ εστειλες απαντηση που δεν ειδα σ απανταω ξανα δες τι γραφω απο πανω απο wrc εισαι ανιδεος εντελως δεν ξερεις απο που ξημερωνει.οι εταιριες που εφυγαν απο τα wrc και εδωσαν στους φραγκατους τις ομαδες εφυγαν επιδη γνωριζαν τι κουφα πατζετ ειχαν δωσει το γκρουπ για την εξελιξη του polo r και τι γδαρτης ηταν ειδικα οι γαλλοι το γνωριζαν καλυτερα απο ολους και εφυγαν για να μην εξεφτελιστουν.ανταγωνισμος υπηρχε παντα η χιουνται και η φορντ ηταν εργοστασιακες οπως και η βαγκεν αλλα υστερουσαν σε σχεση με το πολυ εξελιγμενο πολο..εισαι πανασχετος η τουοτα μπηκε χωρις στομα..με την ουρα στα σκελια οταν θα βλεπεις το καρπαζιδι που θα φαει απο την φορντ θα σου πω εγω ποιος ετρεχε μονος του και κοιτα μην φυγεις απο το μπλογκ γιατι στην πρωτη τσιμεντομπροκα που θα φαει η τουοτα απο το φιεστα το ονομα ντεσπε θα εχει την τιμιτικη του..ποιοι αμερικανοι οτι και να κανουν οι αμερικανοι τα τουοτα ειναι τοσο μπαρμπαδοσχεδια και καγκουροσχεδια που η βαγκ βγηκε n0 1 στον κοσμο..απο πανω το λεει..μην μιλας για χωμα ειναι γελοιο εχω πηγες μεσα απο την διοργανωση σ λεω μην μου πουλας παραμυθα παραμυθα μαθε πρωτα και υστερα μιλα..απο κατω δεν σ ξανα απαντησω θα ανανεωσεις τις ιδιες μλκιες με πανω καταρχας πετας ανα διαστηματα ψεματα υπηρχε ανταγωνισμος μονο που ηταν κατωτερος του project POLO R αν ρωτησεις και τους γαλλους αυτο θα σ πουν που σε καθε αγωνα του εκαναν ρεμπιλντ και το γνωριζουν το πιστολι απο πρωτο χερι..για χαρα μιλα απο κατω και γραψε και για τον θεο θορ με το σπαθι..οτι πιστευει κανεις καλο ειναι..

  • stemi

    Να και μερικά οικονομικά δεδομένα, όπου όμως αυτά του 2016 είναι πρόβλεψη. Το dieselgate άφησε το αποτύπωμά του. 99 δις ευρώ (!!!) το χρέος το 2015, το οποίο πέφτει στα 21,6 εφέτος. Σκεφτήτε μόνο ότι το δημόσιο χρέος της Ελλάδας είναι 430 δις (?). Τα έσοδα της το 2016 προβλέπονται στα 213 δις όσο περίπου το ΑΕΠ της χώρας μας! https://uploads.disquscdn.com/images/020b3dd930a1285a5794a6df69e3b639407bcc130219e81699916e6ee82fd442.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/be224aeab447c71bdf23e465035629a72d21de3caef4f304b39156e06487ffa4.jpg

  • manowar

    Τι λεγατε ??περιμεντε να ερθει το τελος της χρονιας να δειτε ποιος θα ειναι παλι το αφεντικο???ε ΝΑΑΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ..αυτο ειναι…σαμουραιιι να ψι ψι ψι ψι ψι ψι…τι θα πεις τωρα οτι 10.000.000 και βαλε ειναι μλκες ΟΛΟΙ;;ξερεις ποσοι ειναι 10.000.000 ??αν σε φτυσουν ολοι μαζι κανεις σκουπα νταηβ

  • SAMURAI-66

    Ανευ εκπληξεως θα τερματισει πρωτο το group στην παγκοσμια αγορα ελεω των γνωστων προβληματων της toyota που την εφεραν πισω στον αγωνα επικρατησης.
    Μερικες ομως επισημανσεις ειναι καλο να κανουμε.
    1-Μονη της η vw ειναι κατασκευαστης επιπεδου honda,αρα και μιση στην παραγωγικη αξια της toyota οποτε δεν υπαρχει μεταξυ τους καμια απολυτως περιπτωση να της βαλεις διπλα διπλα,μονο μαζι και τα δωδεκα ονοματα μπορουν να τους φερουν μπροστα και να τους δωσουν την χαρα του πρωτου.
    Γιατι αλλιως μιλαμε για τον απολυτο κολοσσο της παγκοσμιας παραγωγης που ειναι η toyota με απλα μια εκ των δεκα πρωτον στην λιστα.
    Μην κανουμε αναφορα στην αξια μεταξυ των δυο που απλα ειναι χαοτικη κυριολεκτικα με την ιαπωνικη εταιρεια να εχει αξια 53,580 δισ. δολ. και να βρισκεται στην 5 θεση της παγκοσμιας καταταξης και την γερμανικη 11,436 δισ. δολ. και στην 40 θεση….αβυσσος!
    2-Βλεπω οτι μοναδικες αγορες που στηριζουν τον ομιλο ειναι αυτες της κινας και της ευρωπης αρα δεν μιλαμε για παγκοσμιο μεγαθηριο με αυτα τα μετρα…μαλιστα στην περιοχη της ασιας εκτος της κινας που εχει το 95% της απορροφησεις των πωλησεων στην υπολοιποι ασια ειναι ανυπαρκτη με 400 περιπου χιλ. μοντελα σε ενα πληθυσμο πανω απο 3 δισ. ανθρωπους….οταν μαλιστα η ανταγωνιστρια της toyota αναμενει για το νεο ετος αυξημενες πωλησεις στην κινα που φτανει σημερα κοντα τα 1.3 εκ. οχηματα.
    3-Στην αφρικη δεν βλεπω τιποτα….δεν πουλαει δεν τους ενδιαφερει η απλα κανουν στροφη και παυση σε οσα λενε γιατι εκει ειναι στην απολυτη πτωση?
    Καλο θα ηταν να ξερουμε.
    4-Τα υπολοιπα ονοματα που ξεπατικωνουν της φωτοτυπιες με αλλο λογοτυπο πηγαν καλα εστω και με την ρετσινια της παγκοσμιας απατης που τους κυνηγα και αυτο ειναι παρηγορο για τον ομιλο που οπως δειχνουν οι καταστασεις μαλλον θα ειναι και το νεο ετος πρωτο θεμα για το μεγα σκανδαλο εξαπατησεις
    5-Στην βορεια και νοτια αμερικη απλα εχει πεσει στα ταρταρα της ανυπολυψιας στα ματια του κοσμου και αυτο θα συνεχισει για πολλα χρονια οπως δειχνουν οι καταστασεις….εκει ειναι απλα καταδικασμενη οτι και να κανουν οχι πως μεχρι σημερα βεβαια και πριν το σκανδαλο ηταν και σε καποιο επιπεδο φυσιολογικο αφου παλευε στανταρ με την μετριοτητα με χαμηλα επιπεδα εκτιμησης απο ολους εκει.
    6-Και τελευταιο μαλλον θα ειναι και η μοναδικη χρονια που απολαμβανουν απο καθαρη σποντα την πρωτη θεση στον πλανητη γιατι το παρων ετος ετοιμαζεται το νεο brand toyota-daihatsu για της αναπτυσσομενες αγορες που θα ανεβασει τα ποσοστα των ιαπωνων οπως δεν ειναι απιθανο να δουμε ενσωματωση στον ιαπωνικο γιγαντα μεχρι το 2020 subaru-mazda-suzuki κατι που και τυπικα θα κανει ονειρο την καθε τους ελπιδα να επιτυχουν τον περσινο τους αθλο στο group….θα εχει ενδιαφερον η χρονια που μολις διανυουμε!!