Συνεχείς “επιθέσεις” των αρχών στους πετρελαιοκινητήρες, και μια μέρα μετά την κατηγορία της EPA ότι η FCA έχει τοποθετήσει 8 παράνομα λογισμικά εξαπάτησης εκπομπών σε μερικά μοντέλα της, σήμερα οι γαλλικές αρχές ισχυρίζονται ότι η Renault σκόπιμα εξαπατούσε τον έλεγχο των εκπομπών κατά τρόπο παρόμοιο με την Volkswagen, με τις πρώτες έρευνες να δείχνουν ότι τα οχήματα είχαν 10 φορές μεγαλύτερες εκπομπές NOx από το νόμιμο όριο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στο στόχαστρο η Renault, χωρίς ωστόσο να της έχει καταλογιστεί κάτι μεμπτό. Φαίνεται, όμως, ότι τα αυτοκίνητα της Renault διαθέτουν κάποιου είδους συσκευής, και όχι λογισμικού, με την γαλλική εταιρία να δηλώνει ότι τα οχήματα της συμμορφώνονται με όλους τους κανονισμούς εκπομπών.

Τρεις Γάλλοι δικαστές θα εξετάσουν κατά πόσον το θέμα οφείλεται σε εξαπάτηση από τη Renault, και είναι ασαφές γιατί συγκεκριμένα το όνομα της Renault επανέρχεται στο προσκήνιο, καθώς οι γαλλικές αρχές είχαν κάνει μέσα στο 2016 ελέγχους για τις εκπομπές σε 52 μοντέλα των Citroen, Peugeot, Renault, Toyota, Ford, και άλλων.

Η μετοχή της Renault μετά την δημοσιοποίηση της είδηση έπεσε κατά 4%, για να κλείσει τελικά 1,6% χαμηλότερα σε σχέση με χθες. Σε άμεση τοποθέτηση της, η Renault αναγνωρίζει, χωρίς ωστόσο να κάνει ακόμα κάποια επίσημη επιβεβαίωση, το “άνοιγμα” των δικαστικών ερευνών, με την αιτιολογία της εξαπάτησης.

Δελτίο Τύπου

Groupe Renault acknowledges the information according to which judicial investigations would be starting in the “emissions” matter

Pursuant to a joint release dated 9 November 2016, the Ministers of the Economy and Industry had announced that the DGCCRF had ended its investigations on Renault engines and sent its conclusions to the Public Prosecutor in Nanterre. The latter has since sent the file to the Public Prosecutor in Paris, who has interregional jurisdiction in consumer affairs.

Groupe Renault acknowledges, without having been able to obtain official confirmation thereof at this stage, the opening of judicial investigations on the ground of “deceit on essential qualities and inspections conducted, these facts having led to the products being dangerous for the health of humans or animals”.

This new development in the procedure would suggest that the Public Prosecutor wishes to continue the investigations.

In this respect, Groupe Renault, which intends to protect its rights, reminds its constant position.

1- Renault complies with French and European regulations.

2- Renault vehicles are all and have always been homologated in accordance with the laws and regulations. They are compliant with the applicable standards.

3- Renault vehicles are not equipped with cheating software affecting anti-pollution systems.

4- The States, European Commission, Regulation Authorities and automotive manufacturers all share the opinion that the requirements of the applicable regulations need to be strengthened. This is the purpose of the future Euro6d Regulation.

Groupe Renault reminds that in March 2016 it submitted to the panel of the independent technical commission a complete nitrogen oxide (NOx) emission reduction plan for its Euro6b diesel vehicles in customer use, which has been deemed transparent, satisfactory and credible.

  • Anestis Genk

    Γερμανικός δάκτυλος παντού.

    • Κώστας

      καλα να’σαι…

    • Κώστας

      καλα να’σαι…

    • Talos the Robot

      Η Μερσεντές από όσο ξερω βαζει πετρελαιοκινητήρες της Renault οποτε δε νομίζω να τους συμφέρει.

    • rous

      2 μοτερ παιρνει

  • thodoris91

    Όλοι τα ίδια υλικά και την ίδια τεχνολογία εχουν διαθέσιμη! Δε γίνεται κινητήρες όπως ο 1.5 dci που είναι 15ετιας να συμμορφώνονται έτσι απλά με τις συγχρονες νόρμες!

    • Christos Dimou

      Καίγοντας το λιγότερο καύσιμο….

  • Mika

    Αλλος για τη βαρκα μας??????

  • Talos the Robot

    Εδώ που τα λεμε οι γαλλικοί πετρελαιοκινητήρες εχουν ένα θεμα με τους ρύπους και το βλεπω σε πολλά Renault και ειδικα Dacia που ντουμανιάζουν μολις περνάν από διπλα μου.
    Αλλα ολη αυτή η φασαρια που γινεται μου φαινεται τελικα σαν γινεται πολεμος στους πετρελαιοκινητήρες για να στρεψουν τους καταναλωτές αλλου.
    Ας γίνει ένα ξεσκαρτάρισμα επιτέλους και να παραγουν πετραιλαιοκινητηρες λιγοι και καλοι κατασκευαστές που σέβονται τους κανόνες και να μη καίγονται τα χλωρα μαζι με τα ξερα.