Η McLaren ανακοίνωσε πως η 720S, η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο θα έχει βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, η οποία θα είναι διπλάσια από αυτή της 650S. Επίσης το νέο μοντέλο θα έχει αυξημένη κάθετη αεροδυναμική πίεση και βελτιωμένη ψύξη. Όπως δήλωσε ο Mark Vinnels, Εκτελεστικός Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων της McLaren:

Η δεύτερη γενιά McLaren Super Series θα είναι αεροδυναμικά εντυπωσιακή, καθώς και οπτικά όμορφη. Μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες αεροδυναμικής συμβάλλουν στη μέγιστη αεροδυναμική πίεση, η οποία είναι μεγαλύτερη κατά 50% από εκείνη των McLaren 650S και εξασφαλίζει πραγματικά εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και ευστάθειας. Έχουμε, επίσης, σημαντικά βελτιωμένη απόδοση ψύξης, με κέρδος 15% συνολικά και έχουμε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη ροή του αέρα στις υψηλές θερμοκρασίες του κινητήρα μέσα από μια μοναδική νέα σχεδίαση των πορτών, όπου τοποθετήσαμε δύο ξεχωριστούς αεραγωγούς μέσα στην δομή της πόρτας, που ενισχύει περαιτέρω την τεχνολογία του διαχύτη, που είδαμε για πρώτη φορά στην McLaren P1.


Η 720S εξοπλίζεται με ενεργή αεροτομή που εκτείνεται σε όλο το πίσω πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο

Το αυτοκίνητο φορά το Monocage II σασί που ζυγίζει λιγότερο, αλλά και έχει αυξημένη αντοχή και ακαμψία. Θα ζυγίζει 1.283 κιλά χωρίς υγρά, όντας 18 κιλά ελαφρύτερη από την 650S. Θα είναι το πρώτο από τα 15 νέα μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρία μέχρι το 2022 και θα προσφέρει ευκολότερη είσοδο και έξοδο στους επιβάτες της. Η McLaren συνεχίζει πως το νέο της μοντέλο θα παρέχει άριστη ορατότητα, ενώ με αυτό θα μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί σε καθημερινή βάση. Στον πρόσθετο εξοπλισμό θα υπάρχει το “Visible Monocage” με τον οδηγό να βλέπει το carbon από τις μπροστά κολόνες.

Μηχανικά η McLaren δεν επιβεβαίωσε τι κινητήρας θα βρίσκεται στο κέντρο του αυτοκινήτου, αλλά οι φήμες θέλουν τον γνώριμο V8 3,8-λίτρων κινητήρα να δίνει την θέση του σε έναν V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα, ο οποίος αργότερα θα προσφέρεται και με υβριδική τεχνολογία. Η 720S θα κάνε τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 330 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της McLaren, Frank Stephenson, η 720S θα έχει “ακόμη πιο τρελό σχεδιασμό” από την P1, διατηρώντας τη γνώριμη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα και τις πλευρικές εισαγωγές αέρα.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος θα αλλάζει modes, αναλόγως του προγράμματος που έχει επιλέξει ο οδηγός (χρήση εντός πίστας, cruising, κτλ). Το μοντέλο εκτός από coupe θα είναι διαθέσιμο και σε ανοικτή Spider έκδοση, που θα παρουσιαστεί έναν χρόνο μετά, με την τιμή των μοντέλων να είναι αυξημένη σε σχέση με αυτή των 650S. Ενημερωτικά, ήδη η McLaren έχει πουλήσει αρκετές μονάδες της 720S στους καλούς της πελάτες, οι οποίοι το έχουν δει σε μια ιδιωτική εκδήλωση που διοργάνωσε η εταιρία.

Δελτίο Τύπου

NEW McLAREN SUPER SERIES BLENDS BEAUTY AND TECHNOLOGY TO DOUBLE AERODYNAMIC EFFICIENCY

  • Design and aero technology working in harmony deliver stunning sculptural form with optimal aerodynamic efficiency
  • Active rear wing, with airbrake functionality to optimise balance when braking from high speed
  • New, second-generation Super Series has double the aerodynamic efficiency of the McLaren 650S

A sculpted, technical yet beautiful body shape and advanced aerodynamic technologies combine to provide the foundation for the enhanced aerodynamic performance of the second-generation McLaren Super Series.

The new McLaren supercar, which will be unveiled on March 7 at the 87th Geneva International Motor Show, is twice as aerodynamically efficient as the McLaren 650S, with increased downforce and improved cooling among the engineering imperatives for the new generation.

“The second-generation McLaren Super Series will be as aerodynamically impressive as it is visually beautiful,” commented Mark Vinnels, Executive Director – Product Development, McLaren Automotive. “A range of advanced aerodynamic technologies contributes to maximum generated downforce over 50% greater than that of the McLaren 650S and ensures truly outstanding levels of grip and stability. We have also markedly improved cooling efficiency, with a 15% gain overall and a particular focus on airflow to the engine’s high temperature radiators through a unique new design of dihedral door.”

An active wing that extends over the full rear width of the second-generation McLaren Super Series moves upwards and increases in angle to optimise aerodynamic efficiency and also deploys to its most extreme angle as an airbrake in less than half a second, optimising balance when braking from speed.

The new dihedral door design of the second-generation Super Series showcases McLaren’s innovation and engineering expertise. Two separate air ducts are integrated within the door structure; one forces air from the top of the door down into the High Temperature Radiators that cool the engine, while the other draws air out of the front wheel arch to create increased downforce. This further enhances the diffuser technology first seen in the McLaren P1TM.

Full details of the second-generation Super Series will be confirmed in March, when further images and pricing will also be available.

  • Mika

    Τρελλανε μας παλι ρε αρρωστεια!!!!
    :p