Η προσθήκη ενός SUV στην γκάμα της Lotus είναι που ακούγεται πολλά χρόνια, αλλά ακόμα τίποτα δεν έχει γίνει πραγματικότητα, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, εργάζονται πυρετωδώς για την παραγωγή sports cars.

Παρόλα αυτά, επειδή η βρετανική εταιρία γνωρίζει ότι η αγορά είναι προσοδοφόρα και επιτάσσει να προσφέρεις και ένα τέτοιο όχημα ελευθέρου χρόνου, απλά καθυστερεί το project, για το μοντέλο που θα τεθεί απέναντι στα BMW X3, Audi Q5, Mercedes-Benz GLC και Porsche Macan.

Ο Jean-Marc Gales, εκτελεστικός διευθυντής της ιστορικής βρετανικής μάρκας από το Hethel, έδωσε το στίγμα του για το χρονοδιάγραμμα, λέγοντας:

Το αυτοκίνητο είναι τέσσερα με πέντε χρόνια μακριά, όπως και η υπόλοιπη νέα γκάμα. Θα είναι μια καλή προσθήκη στην γκάμα, καθώς κανείς δεν φτιάχνει ένα ελαφρύ και με καλά κρατήματα SUV.

Ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο, αλλά αν αυτό πάρει το πράσινο φως, το SUV λογικά θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τον κινέζικο συνέταιρο, Goldstar Heavy Industrial. Επίσης, στην ασιατική χώρα αναμένεται να γίνει και η παραγωγή του, σε ένα νέο εργοστάσιο στην Guangzhou, στο οποίο λέγεται ότι θα επενδυθεί 1,5 δις δολάρια από την Goldstar, την Proton και το Group Lotus.

Το αυτοκίνητο θα δανείζεται στοιχεία από το 3-Eleven, από την Elite του 1974 και από άλλα μοντέλα της εταιρίας. Το αυτοκίνητο θα έχει το ίδιο μέγεθος με αυτό της Porsche Macan αλλά θα είναι χαμηλότερο, πιο πλατύ και ελαφρύτερο κατά 200-300 κιλά από το γερμανικό crossover που ζυγίζει 1.865 κιλά στην έκδοση Macan S. Κίνηση θα παίρνει από τετρακύλινδρους και V6 κινητήρες, ενώ στα πλάνα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση.

Σχεδιάζεται από το μηδέν ως ένα crossover και αρχικά θα προσφέρεται σε πεντάπορτη εκδοχή, ενώ εξετάζεται και η τρίπορτη έκδοση του. Το μοντέλο αρχικά θα πωλείται αποκλειστικά στη Κίνα και αναλόγως με την επιτυχία του εκεί, θα αποφασιστεί για το αν θα πωλείται και στον υπόλοιπο κόσμο.

  • Pablo Gatone

    ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου εταιρειες και πρεπει να παραδεχτω οταν το διαβασα δεν μου αρεσε αλλα μετα σκεφτηκα το τι εγινε με την πορσε και τα suv που παραγει χρονια τωρα και δεν με πειραζει τοσο….μακαρι να αναγεννηθει και να φιαξει καλυτερα core cars…οχι για μας για τον φουκαριαρη τον colin….

  • Renesis1

    SUV Lotus για το συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που τα προτιμά για lifestyle λόγους, είναι ένα πολύ τολμηρό και δύσκολο εγχείρημα για τη ίδια την εταιρεία, δεδομένου της ίδιας της φιλοσοφίας της. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια εταιρεία που παράγει αυτοκίνητα με κεντρικό γνώμονα την μείωση βάρους για το κράτημα / στήσιμο του αυτοκινήτου, δεν έχει καμία τύχη σε ένα κοινό που από τα SUV ζητά πολυτέλεια, άνεση και 1002 gadgets, είτε λόγω πρακτικότητας, είτε λόγω μόστρας..

    Ενα SUV για παράδειγμα, χωρίς μοκέτες, με την οξυγονοκόλληση να φαίνεται, χωρίς gadgets, δέρματα, bluetooth και τα λοιπά είναι καταδικασμένο, όταν ένα κοινό ζητάει το ακριβώς αντίθετο. Κακά τα ψέμματα, άλλο Elise, άλλο SUV, δεν μπορείς να εφαρμόσεις την ίδια φιλοσοφία σε μια “πολυκατοικία” με ρόδες. Και τι θα δανείζεται από το 3-Eleven?..

    Εκτός αν αφήσουν στην άκρη τη φιλοσοφία Elise, 3-Eleven κλπ και δώσουν το λαό αυτό που θέλει σε ένα SUV. Αλλά αυτά που ζητάει ο λαός σε ένα SUV, προϋποθέτουν βάρος, έως πάρα πολύ βάρος..

  • panosalp

    Όχι τέτοια ιεροσυλία. Όχι.

  • panosalp

    Όχι τέτοια ιεροσυλία. Όχι.