Η Lexus στην έκθεση του Detroit είχε στο περίπτερο της το νέο LC, ενώ έκανε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια της ναυαρχίδα της γκάμας της, την LS. Οι υπεύθυνοι, όμως, της εταιρίας δεν επαναπαύονται και θεωρούν πως η γκάμα της εταιρίας έχει αρκετά κενά που πρέπει να καλυφθούν.

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν πως ένα subcompact crossover θα έβρισκε σίγουρα θέση σε αυτή, ειδικά με τις σημερινές τάσεις που έχουν εκτινάξει τις πωλήσεις της κατηγορίας. Επίσης, θα μπορούσε να προστεθεί ένα crossover με 3 σειρές καθισμάτων, περισσότερα σπορ F-μοντέλα, καθώς και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, ως αντίπαλο δέος της Tesla.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Jeff Bracken, γενικού διευθυντή της Lexus, οι πωλήσεις απέχουν κατά 70.000 αυτοκίνητα από τους στόχους της εταιρίας. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως τα νέα μοντέλα θα κάλυπταν απαραίτητα αυτό το κενό, αφού θα μπορούσαν να παρατηρηθούν φαινόμενα εσωτερικού “κανιβαλισμού”. Για παράδειγμα, ένα crossover με 3 σειρές καθισμάτων θα μπορούσε να κόψει πωλήσεις από το RX, ενώ το μικρότερο θα μπορούσε να “χτυπήσει” το NX.

Ο Bracken πάντως πιστεύει πως παρουσιάζοντας ένα μοντέλο στην sub-compact crossover κατηγορία θα μπορούσαν να επιτύχουν μια αύξηση των πωλήσεων της τάξης των 25.000-35.000 αυτοκινήτων.

Υπάρχει χώρος στη γκάμα μας για νέα μοντέλα. Παρακολουθούμε την κατηγορία των μικρών crossover πολύ στενά. Επίσης νομίζω ότι χρειαζόμαστε F-μοντέλα για τα επιβατικά μας, κάτι που δεν έχουμε παρουσιάσει ακόμα. Και οι δύο αυτές κατηγορίες θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πωλήσεις μας και γι’ αυτό πιέζουμε τη μητρική εταιρία προς αυτή την κατεύθυνση.

Το μικρό crossover της Lexus θα μπορούσε να βασίζεται στο UX-concept, που μας παρουσίασε η Lexus στην έκθεση του Παρισιού το περασμένο φθινόπωρο.

  • SAMURAI-66

    Η ανανεωμενη γενια του ct που αλλαζει χαρακτηρα και εμφανιζεται σαν μικρο suv που τοσο στην αμερικη οπως και ευρωπη εχουν κατακτηση την αγορα θα τους βοηθησει ουσιαστικα να κερδισουν το στεμμα του πρωτου premium κατασκευαστη στης ΗΠΑ θεση που κατειχε για χρονια η lexus και την περιοδο του μεγαλου σεισμου το 2011 στην ιαπωνια εχασε λογω τον τεραστιων προβληματων που αυτος επεφερε στην χωρα τους και φυσικα στην παραγωγικη διαδικασια της toyota-lexus.
    Αυτο μαζι με το μιας επιπλεον σειρας μεγαλυτερο suv θα της φερουν τα πολυποθητα νουμερα των 70 χιλ. οχηματων που ονειρευονται.
    Μαλιστα το μικρο νεο ux θα ανεβασει τα ποσοστα και στην ευρωπη οπως υπολογιζουν κατα 10-15 χιλ. επιπλεον μοναδες και τα τουρμπατα f sport θα αναδειξουν τον σπορ χαρακτηρα της χτυπωντας τους ανταγωνιστες τους.
    Και παντα συμφωνα με την λογικη σκεψη και εκτος απροοπτου θα πρεπει να περιμενουμε την νεα supra να φοραει στο σωμα της την νεα γενια του προηγμενου κινητηρα τουρμπο V6 3.5 λιτρων και 415 ιππων του επισης νεου ls 500 που εμφανιστηκε στο ντιτροιτ ισως και με την συνεργασια υβριδικου συστηματος περαν αυτου που περιμενουμε απο την συμπραξη που εχουν με τους γερμανους.

  • Anestis Genk

    Το ΜΟΝΟ κενό στην γκάμα της υπερκοστολογημένης TOYOTA είναι το LFA και γενικά supercars με τον τρελό V10