Η Lexus στην έκθεση του Detroit είχε στο περίπτερο της το νέο LC, ενώ έκανε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια της ναυαρχίδα της γκάμας της, την LS. Οι υπεύθυνοι, όμως, της εταιρίας δεν επαναπαύονται και θεωρούν πως η γκάμα της εταιρίας έχει αρκετά κενά που πρέπει να καλυφθούν.

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν πως ένα subcompact crossover θα έβρισκε σίγουρα θέση σε αυτή, ειδικά με τις σημερινές τάσεις που έχουν εκτινάξει τις πωλήσεις της κατηγορίας. Επίσης, θα μπορούσε να προστεθεί ένα crossover με 3 σειρές καθισμάτων, περισσότερα σπορ F-μοντέλα, καθώς και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, ως αντίπαλο δέος της Tesla.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Jeff Bracken, γενικού διευθυντή της Lexus, οι πωλήσεις απέχουν κατά 70.000 αυτοκίνητα από τους στόχους της εταιρίας. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως τα νέα μοντέλα θα κάλυπταν απαραίτητα αυτό το κενό, αφού θα μπορούσαν να παρατηρηθούν φαινόμενα εσωτερικού “κανιβαλισμού”. Για παράδειγμα, ένα crossover με 3 σειρές καθισμάτων θα μπορούσε να κόψει πωλήσεις από το RX, ενώ το μικρότερο θα μπορούσε να “χτυπήσει” το NX.

Ο Bracken πάντως πιστεύει πως παρουσιάζοντας ένα μοντέλο στην sub-compact crossover κατηγορία θα μπορούσαν να επιτύχουν μια αύξηση των πωλήσεων της τάξης των 25.000-35.000 αυτοκινήτων.

Υπάρχει χώρος στη γκάμα μας για νέα μοντέλα. Παρακολουθούμε την κατηγορία των μικρών crossover πολύ στενά. Επίσης νομίζω ότι χρειαζόμαστε F-μοντέλα για τα επιβατικά μας, κάτι που δεν έχουμε παρουσιάσει ακόμα. Και οι δύο αυτές κατηγορίες θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πωλήσεις μας και γι’ αυτό πιέζουμε τη μητρική εταιρία προς αυτή την κατεύθυνση.

Το μικρό crossover της Lexus θα μπορούσε να βασίζεται στο UX-concept, που μας παρουσίασε η Lexus στην έκθεση του Παρισιού το περασμένο φθινόπωρο.